Ваз 2109: заміна діодного моста в генераторі своїми руками
Генератор ваз 2109
Головним джерелом струму в будь-якій машині вважається автомобільний генератор. Якщо заряджання акумуляторної батареї зроблена неправильно, потрібно знати, як перевіряється генератор, щоб самостійно усунути подібну несправність.
Найчастіше потрібно на ВАЗ 2109 заміна діодного моста в генераторі, але спочатку потрібно упевнитися в існуючій проблемі. На ваз 2109 заміна діодного моста генератора може проводитися і своїми силами.
Примітка! Перед тим, як починати ремонт або заміну діодного моста, в обов'язковому порядку необхідно оцінити працездатність щіток генератора, а також перевірити регулятор напруги.
Діагностика
Діодний міст генератора ваз 2109
Діагностику діодного моста найкраще робити після його знімання, цей процес досить простий. Природно, можна обійти демонтаж стороною, але тоді перевірка буде незручною.
Одним з методів перевірки цього мосту вважається перевірка бортової системи контролю на предмет витоку струму. Таким чином, якщо при відключеному двигуні і неактивних електроприладах споживання струму дорівнює 1А за годину, то найімовірніше, проблема полягатиме саме в діодному мосту.
Примітка! Детальна перевірка можлива тільки при знятті діодного моста.
Перевірка реле-регулятора
Заміна діодного моста генератора ваз 2109
Спочатку потрібно перевірити реле-регулятор, який сприяє підтримки оптимального значення напруги в машині. Таке реле не дає можливості напрузі збільшуватися до критичного рівня.
Отже:
Перевірка діодного моста генератора
Заміна діодного моста на генераторі ваз 2109
Як правило, діодний міст складається з 6-ти діодів, три з них позитивні і три негативні:
Примітка. Фахівці рекомендують міняти пошкоджений елемент в зборі.
Перевірка статора приладу
По суті, це циліндр, усередині якого знаходиться обмотка:
Перевірка ротора генератора
Ваз 2109 перевірка діодного моста генератора
Ротор має вигляд стрижня з обмоткою, на контактних кільцях якій присутні щітки:
Як демонтувати діодний міст
Отже:
Тепер можна сміливо приступати до заміни пошкодженої деталі.
Як змінити діодний міст генератора
Зміна діодного моста в генераторі
Для виконання робіт потрібно обзавестися:
Примітка!
В основному генератор припиняє підзарядку акумулятора через несправність регулятора напруги пробою діодного моста. Для більш детальної діагностики пристрій рекомендується демонтувати з моторного відсіку і встановити на слюсарну установку.
Заміна мосту повинна здійснюватися в певній послідовності:
Примітка! Складно самостійно замінити окремі деталі моста, для цього потрібні певні навички.
Середня область пристрою від'єднається тільки після відкріплення мінусового проводу від «маси». Також з задньої кришки знімають болти з відповідними ізоляторами і безпосередньо діодний міст.
Як видно, процес зміни діодного моста не складний, рекомендується подивитися відео і фото для виконання робіт своїми руками. Крім цього починаючому автослесарю надається додаткова інструкція з детальним описом процесів.
Оскільки ціна послуг СТО не для всіх прийнятна, багато хто намагаються відремонтувати свій автомобіль самостійно.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного