1 Причини несправності та ремонт 1.1 Основні причини ремонту 1.2 Виробляємо зняття 2 Ремонт генератора 2.1 Приступаємо до складання генератора ваз 2107 Генератор ваз 2107
У будь-якої поломки є причини і наслідки. Давайте спробуємо розібратися з цим і зробимо ремонт за правильної технології.
Причини несправності та ремонт
Основні причини ремонту
Отже:
Перегоріли обмотки; Стерлися щітки; Тріснув корпус; Шумлять (скриплять) підшипники; Інші причини. Увага: Заміну агрегату зручніше проводити знизу автомобіля. Для цього, знадобиться відкрутити пильник, захищає машину. Вам знадобиться підйомник або оглядова яма.
Виробляємо зняття
Як замінити агрегат ВАЗ 2107 своїми руками:
Від'єднуємо «мінусову» клему акумулятора; Потім від'єднуємо роз'єм від генератора. (На фото попередньо зняті нами акумулятор і термостат); Від'єднуємо роз'єм
Знімаємо чохол ізоляції з клеми. Ключем на 10 відкручуємо клему, від'єднуємо провід; Відкручуємо клему
Послаблюємо кріплення генератора, потім знімаємо ремінь; За допомогою ключа на 17 отцепляем регулювальну планку; Відкрутивши гайку нижнього кріплення, виймаємо болт з втулкою; Дістаємо агрегат; Дістаємо агрегат
Установку будемо проводити у зворотному порядку; Після установки виробляємо регулювання натягу ременя. Ремонт генератора
У цій інструкції ми докладно розглянемо для ваз 2107 - ремонт генератора.
Для ремонту вам потрібно знімач для підшипника, оправки для запресовування і вибивання підшипників в кришці генератора. Отже, приступаємо:
Відкручуємо з допомогою торцевого ключа гайку, що кріпить шків і крильчатку, викруткою притримуємо ротор від провертання; Відвертаємо гайку кріплення крильчатки
Стягуємо шків з вала, потім крильчатку вентилятора, виймаємо шпонку, витягуємо дистанційні шайби; Прибираємо шків, крильчатку і дистанційні шайби
Отцепляем реле регулятора напруги, відкручуємо попередньо гвинти кріплення, від'єднуємо колодку проводу; Відкручуємо гвинти кріплення реле
Витягуємо регулятор напруги разом з вузлом щіток з корпусу; Витягуємо регулятор і щітки
Відкручуємо головкою на 10 з тріскачкою гайки, що кріплять кришку генератора, виймаємо болти; Відкручуємо гайки, що кріплять кришку
Впираємось кришку про брусок з дерева, допомагаючи ударами по валу гумовим молотком, збиваємо передню кришку; Знімаємо передню кришку
Знімаємо кришку, дістаємо дистанційну втулку; Перевіряємо стан переднього шарикопідшипника. Для цього міцно тримаємо кришку, пальцями повертаємо і похитуємо сам підшипник, (внутрішнє кільце шарикопідшипники).
Якщо виявляється надмірна люфт або розбитий підшипник, то його слід замінити новим; Щоб замінити несправний шарикопідшипник - ключем на 8 відкручуємо гайки його кріплення; Відвертаємо гайки, щоб витягнути шарикопідшипник
Увага: Якщо гайки не відкручуються, то необхідно спиляти расклепанные кінці болтів. При складанні встановлюємо нові болти, затягуємо їх кінці, потім керном расклепываем.
Виймаємо кріпильні болти і шайби, що кріплять підшипник; Виймаємо болти, шайби
Вибираємо відповідну оправлення (выколотку) і выколачиваем підшипник; Вибиваємо підшипник
Беремо два дерев'яні брусочки, впираємось краю задньої кришки до них, з допомогою виколотки, виготовленої з м'якого металу, вибиваємо ротор. Якщо раптом пошкодили поверхні кришок - обробіть їх за допомогою абразивного круга; Вибиваємо ротор
Перевіряємо справність заднього шарикопідшипника, способом, описаним у пункті 8; Якщо потрібна заміна стягуємо його з ротора, за допомогою знімача; Знімач
Використовуючи голівку на 8 з подовжувачем і тріскачкою, відкручуємо гайки кріплення блоку діодів (діодного моста) і висновків з обмотки статора; Відкручуємо діодний міст
Виймаємо болти, і витягуємо статор з кришки; Перевіряємо цілісність обмотки статора. Якщо обмотка пошкоджена механічним впливом (потертості розриви проводів), або від перегріву(почорніла, обгоріла), то замінюємо статорную обмотку або перемотувати її, якщо дозволяє час і ціна питання; Витягуємо обмотку статора
Знімаємо головкою з тріскачкою гайку виводу генератора разом з шайбою, зробленої з ізоляційного речовини; Тепер ми можемо зняти сам діодний міст; Виймаємо діодний міст
За допомогою хрестової викрутки, відкручуємо гвинт, що кріпить конденсатор, знімаємо конденсатор. Витягаємо третій болт з кришки, яким кріпиться випрямний блок. Витягаємо третій болт
Після повного розбирання генератора, перевіряємо статор з ротором за допомогою контрольної лампи (дивіться відео).
Ваз 2107 генератор (ремонт і заміна) самостійно, не така вже важка справа, послуги автоелектриків вам більше не потрібні. Це заощадить вам чималі гроші.
Приступаємо до складання генератора ваз 2107
Перш ніж розпочати складання:
очищаємо всі деталі від пилу, бруду продуваємо повітрям за допомогою компресора. металеві частини рекомендується промити бензином. Напрессовываем на ротор новий підшипник, використовуючи оправлення (або головку) діаметром, що збігається з діаметром внутрішнього кільця підшипника.
Напрессовываем новий підшипник на ротор
Взявши в руки обидві кришки генератора, огляньте уважно посадочні місця підшипників. Пошкоджень бути не повинно.
Тріснуті кришки неодмінно замініть новими. Складання виконуємо в зворотному порядку, який підказує вам наша інструкція.
На цьому ремонт вважаємо завершеним. По-моєму тут все зрозуміло без відео! Якщо не зрозуміло шукайте відео за ключовими словами: ваз, ремонт, 2107 генератор.