Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2109: дроти свічок запалювання - проводимо діагностику

24.12.14, Ваз
10570
  • 1 Типові несправності електропроводів
  • 1.1 Перевірка електропроводів
  • 2 Порядок підключення електропроводів
  • 3 Поради по підключенню броньованих проводів

  • Ваз 2109: дроти свічок запалювання - проводимо діагностику
    Ваз 2109 дроти свічок запалювання, перевірка тестером свічкового броні проводу
    В ваз 2109 свічкові дроти відіграють дуже важливу роль для запуску і роботи ДВЗ, адже саме з їх допомогою здійснюється передача струму високої напруги від котушки до свічок запалювання. Від того наскільки в ваз 2109 проводу свічки справні і ефективні проводів залежить своєчасне і інтенсивне запалення суміші повітря і бензину, а стало бути, і стабільна, безперебійна робота мотора.

    Наша інструкція допоможе вам розібратися з пристроєм, призначенням і правильним підключенням цих електропроводів. Однак, не дивлячись на уявну простоту пристрою, електропроводи ці мають безліч «болячок» і тому можуть доставити вам купу неприємностей, які неодмінно позначаться на нервах і кишені, пристрій дивіться на фото нижче.


    Ваз 2109: дроти свічок запалювання - проводимо діагностику
    Пристрій броньованого електропроводи свічок

    Типові несправності електропроводів


    Несправності, як правило, зводяться до того, що електричний струм або зовсім не надходить до свічі запалювання , а якщо надходить, то в обмеженій кількості.

    А відбувається це з наступних причин:

  • Коли відбувається розрив струмопровідної жили, через яку йде імпульс

  • Якщо є витік струму, це означає, що пошкоджена ізоляція, з'явився пробій струму на бік

  • Значення опору перевищує допустиме

  • Виникли проблеми в контактах (або зі свічкою, або з трамблером і котушкою запалювання).


  • Якщо стався розрив струмопровідної жили, тоді виникає внутрішня іскра, інакше кажучи - утворюється іскровий розряд між кінчиками порваного дроту, який сильно знижує напругу, а так само стає причиною виникнення паразитичного електромагнітного імпульсу.

    Отже:

  • Виникає імпульс, зрозуміло, негативно позначається на правильності роботи електричних датчиків автомобіля

  • Всього один такий дефектний високовольтний електропровід часто стає причиною виникнення вібрації і появи перебоїв в роботі двигуна

  • Крім того, пошкоджений високовольтний електропровід призводить до займання в циліндрі з деяким запізненням або взагалі через раз, тоді порушується синхронність роботи циліндрів мотора і в цілому



  • Перевірка електропроводів


    Перевірити дроти зможе будь, причому своїми руками, для цього не потрібно знань електрики, або спеціальних важкодоступних інструментів, помічників, тільки знання - що робити і в якому порядку:








  • Спочатку необхідно перевірити на ваз 21093 дроти свічок візуально, на предмет видимих пошкоджень (наприклад, тріщин, зламів і інших).

  • Потім варто переконатися у відсутності пробою, зробити це можна навіть у відсутності будь - яких вимірювальних приладів, цілком достатньо буде заглянути під капот, при працюючому моторі, коли стемніє, якщо є пробій, то буде видно іскра в процесі роботи мотора на пробитому електропроводі

  • Ще перевірити високовольтні дроти можна за допомогою дроту, потрібно лише вночі взяти шматочок дроту і зачистити кінці з обох сторін. Потім одним кінцем необхідно замкнути проводок на «масу» (це корпус машини), а другий кінець беремо руками і водимо по всій довжині кожного електропроводи, не пропускаючи стики і ковпачки та інше. В точках пробою буде виникати іскра


  • Також можна виміряти опір високовольтних електропроводів, для цього нам потрібно тестер (мультиметр):

  • Включаємо режим омметра

  • Знімаємо дріт з свічки першого циліндра, відключаємо його від трамблера(див. Пристрій трамблера ваз 2109: відмінність контактної та безконтактної систем запалювання і регулювання випередження запалювання )

  • Підключаємо електроди мультиметра до обох кінців дроту і перевіряємо показання


  • У справних електропроводів опір варіюється в межах від 35 до 10 килоОм, все залежить від типу самих електропроводів. Значення опору зазначено, як правило, на ізоляції броньованих електропроводів.

    При перевірці кожного проводу, різниця між значеннями не може перевищувати 2-4килоОм. При виявленні більшої різниці проводу слід замінити.

    До речі, заміна проводиться комплектом, тобто відразу всі разом, ціна тут не привід для экономиисе разом.

    На завершення надаємо вашій увазі свідчення опору для найбільш популярних броньованих електропроводів:









  • Марки Tesla (Тесла) мають опір 6 кОм

  • Марки Slon (Слон) з розкидом від 4килоОм до 7килоОм (де 4килоОм йде на 1-ший циліндр і так далі до 7килоОм на останньому циліндрі)

  • Марки ProSport (ПроСпорт) мають опір майже нульове

  • Марки Cargen (Карген) з опором 09 килоОм


  • Примітка: Опір броньованих електропроводів варіюється, воно багато в чому залежить від товщини, довжини, а також матеріалу, який застосовується для виготовлення проводів.

    Порядок підключення електропроводів


    Найбільш частою проблемою для власників машин стає питання, який на ваз 2109 порядок підключення свічок? А відбувається це тому, що, часто знімаючи і перевіряючи електропроводи ніхто не пам'ятає порядку їх підключення, цим зізнаюся, грішив і я.

    Отже:

  • Порядок циліндрів рядного двигуна у передньопривідних ВАЗ визначається просто - першим вважається за замовчуванням, той, що ближче всіх до ременя ГРМ

  • Тобто якщо подивитися на мотор спереду - то перший циліндр у вас буде самий лівий

  • А далі всі вони йдуть по порядку - 123 4. рахуючи зліва направо

  • І крім цього важливо знати порядок підключення на кришці трамблера і електронного блоку запалювання, про це трохи нижче


  • Поради по підключенню броньованих проводів


    Нагадаємо, щоб перевірити ці дроти, нам знадобиться тестер, з його допомогою:

  • Перевіряємо опір всіх проводів - значення має не перевищувати 20килоОМ (практично найдовший з проводів йде від першого циліндра має значення опору до 10килоОм)

  • Якщо значення опору дроти вище 20килоОм - його потрібно замінити

  • Ретельно оглядаємо дроти на предмет подряпин про деталі мотора або інші дроти

  • У випадку виявлення значного стирання їх слід замінити

  • Коли стирання незначне - тоді можливо треба прокласти проводок так, щоб він більше не терся, потім зафіксувати його в такому положенні


  • Укладаємо дроти, щоб вони не терлися, для цього:

  • Дроти ваз 21093 свічок запалювання не намагайтеся підключати в зв'язці

  • Краще розберіть джгути електропроводів, потім звільніть їх з пластикових власників

  • З'єднуємо їх високовольтні висновки за відповідним свічкам циліндрів

  • Прокладаємо дроту так, щоб запобігти їх тертя один об одного, деталі двигуна, або шланги

  • Крім цього не допускаються різкі перегини і сильна натяжка проводів

  • Після завершення підключення всіх броньованих проводів можна зафіксувати їх у джгут за допомогою спеціальних гребінчастих власників, які входять склад комплекту

  • Нижче на картинках наводимо порядок підключення для трамблера і електронного блоку запалювання, тут не потрібна інструкція


  • Ваз 2109: дроти свічок запалювання - проводимо діагностику
    Порядок приєднання броньованих електропроводів на кришку трамблера ваз

  • На трамблері, як бачите, відлік йде від мітки розташованої на кришці



  • Ваз 2109: дроти свічок запалювання - проводимо діагностику
    Порядок включення тих же електропроводів на блок електронного запалювання

  • На блоці запалювання все намальовано, зрозуміло і без стрілочок


  • Увага: Щоб не пошкодити броньовані проводу при зніманні або установці, вам слід відключати їх, тримаючись пальцями безпосередньо за ковпачки на кінцях, інакше ризикуєте обірвати контакти, дійте так само і при установці, дроти хоч і називаються броньованими насправді легко обриваються при недбалому поводженні.
    На цьому все, додатково, якщо хочете, подивіться навчальне відео.