Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 21099: заміна поршневих кілець своїми руками

24.12.14, Ваз
2648
  • 1 Причини
  • 2 Замір компресії
  • 3 Залягання кілець
  • 4 Заміна кілець поршневий
  • 4.1 Демонтаж двигуна з авто
  • 4.2 Розбір
  • 4.3 Безпосередній алгоритм заміни кілець

  • Ваз 21099: заміна поршневих кілець своїми руками
    Комплект поршневих кілець
    На Ваз 21099 заміна поршневих кілець проводиться у тому у разі, коли автомобіль витрачає масла більше, ніж треба. Покрокова інструкція, що наведена в цій статті, допоможе дізнатися, як правильно це зробити своїми руками.

    При цьому лише заміна одного поршня на ваз 21099 може обійтися в кругленьку суму, якщо довірити цю роботу професіоналам. Навіщо питається платити зайві гроші, якщо з усім можна впоратися самостійно?


    Причини


    Ваз 21099: заміна поршневих кілець своїми руками
    Заміна поршневих кілець Ваз 21099
    Перш, ніж перейти до безпосереднього алгоритмом заміни поршневої хотілося б зупинитися на причинах, що спонукають автовласники міняти кільця. Як і говорилося вище, причиною номер один є зайвий витрата масла,але не все так просто.

    Замір компресії


    Так, якщо агрегат автомобіля має вже солідний пробіг (виробники визначають 100 тис. км), то проводити вимірювання компресії в циліндрах двигуна є обов'язковою умовою. Якщо ці виміри виявляться незадовільними, то проводиться не тільки заміна поршневий, але і загальний капітальний ремонт двигуна.
    Примітка. У більшості випадків при виявлення незадовільної компресії в циліндрах , крім заміни поршневої і маслосъ емных ковпачків проводиться ще і проточка гільз, заміна ременя ГРМ, а також інших детале й.
    Багато автовласників в СТО не поспішають, навіть після того, як автомобіль проїхав створено-таки велику відстань.Страх величезних витрат утримує автомобілістів, але все це частенько призводить до більш тяжких наслідків.

    Дана стаття написана саме для того, щоб допомогти автомобілістам самостійно міняти поршневу, тим самим заощаджуючи сімейний бюджет.

    Отже, причини, що впливають на заміну поршневий в Ваз 2109 наступні:








  • Підвищена витрата масла;

  • Зросла компресія в циліндрах двигуна (300-400 м на тисячу км пробігу);

  • Спадання потужності двигуна (особливо помітно на підйомах, де автомобіль ледве-ледве тягнеться).


  • Діагностика або вимірювання компресії в циліндрах
    Поверхнева діагностика може бути проведена самостійно.

    Для цього потрібно:

  • Заміряти значення в циліндрах;

  • Результати запам'ятати;

  • Залити в циліндри трохи олії (кришкою від пляшки);

  • Знову заміряти компресію.


  • Увага: в цьому випадку, якщо компресія виростає, то ймовірність проблем з кільцями практично стовідсоткова. Якщо ж компресія залишилася колишньою, кільця тут не при чому і проблема, швидше за все, пов'язана з клапанами або маслос ъ емными ковпачками.

    Залягання кілець


    Часто знижена компресія в циліндрах буває пов'язана не лише зі зносом циліндро-поршневої групи. Самі канавки, в яких залягають кільця, можуть бути закоксованы продуктами згорання масла. Таким чином, мова йде про заляганні.

    У більшості випадків це відбувається при:

  • тривалій перерві роботи двигуна;

  • таку ситуацію можуть спровокувати короткі поїздки на машині, коли двигун не встигає прогріватися до потрібної температури;

  • причиною залягання кілець в канавках може стати неякісне масло.


  • Народне засіб від розкоксовки кілець
    Для того щоб усунути залягання кілець, слід:

  • викрутити свічки запалювання ;

  • в циліндри залити гас;

  • залишити на ніч (таким чином, розпушується нагар).


  • Примітка. Не варто говорити про те, що частина гасу, залитого в цил і ндры, змішається з маслом.

    Тому після такої процедури слід обов'язково замінити масло в двигуні. Але колись потрібно автомобіль добряче поганяти на безпечній ділянці дороги, щоб вийшов весь відшарувалася нагар з циліндрів.
    Для боротьби з заляганням на сьогоднішній день існує безліч інших способів. Наприклад, в магазинах продається засіб RVS, яке не вимагає навіть заміни масла.

    Процес очищення такої ж:

  • в циліндри заливається по 50 грам цього кошти;

  • витримується певний час;

  • колінвал обертається вправо-вліво на кілька градусів;

  • залишаємо откисать далі;

  • через деякий час продуваються циліндри без свічок (залишки препарату викидаються у випускний тракт).


  • Заміна кілець поршневий


    Ваз 21099: заміна поршневих кілець своїми руками
    Заміна поршнів Ваз 21099
    Якщо вищеописані методи не допомогли, ймовірність заміни поршневих кілець напрошується. Швидше за все, вони вже віджили свій термін потрібно термінова заміна.

    Демонтаж двигуна з авто


    Ваз 21099: заміна поршневих кілець своїми руками
    Заміна поршнів на Ваз 21099
    На Ваз 21099 двигун знімається тільки при наявності необхідного інструменту. До того ж, в наявності потрібно мати спеціальний пристрій підйомного типу (воно призначене для витягування двигуна з відсіку).

    Якщо такого пристосування немає, наявність додаткових робочих рук обов'язково:









  • Капот автомобіля не підлягає зняттю;

  • М'якими ковдрами ховаються передні крила автомобіля, щоб при знятті двигуна не пошкодити лакофарбове покриття;

  • З радіатора зливається вся рідина;

  • Вся електрична проводка від'єднується від трамблера і з датчиків масла і температури (не забуваємо і про карбюратор);

  • Підлягає демонтажу і шланг подачі палива;

  • Тепер слід відкрутити трубу глушника;


  • Ваз 21099: заміна поршневих кілець своїми руками
    Зняття двигуна

  • Знімаємо клеми з АКБ;

  • Стартер підлягає демонтажу;

  • Витягується також і повітряний фільтр ;

  • Від'єднуються всі генераторні проводу;


  • Ваз 21099: заміна поршневих кілець своїми руками
    Від'єднання генераторних проводів

  • Двигун тепер потрібно від'єднати від КПП;

  • Беремо викрутку і вивертаємо болти хомутів патрубків, що йдуть на радіатор пічки;

  • Піддається зняття тяга педалі газу;

  • Виймається також трос підсосу карбюратора.


  • Після того, як були проведені ці роботи, слід спуститися в оглядову яму:

  • Знаходимо головний циліндр зчеплення і знімаємо його;

  • Підлягає зняттю КПП;

  • Знімається захисний кожух;

  • Болти двигуна відкручуються;

  • Мотор автомобіля чіпляється ременями і піднімається вгору.


  • Увага! Проводити зняття двигуна потрібно дуже акуратно, щоб не зачепити нічого. Потрібно спочатку переконатися в тому, що всі кріплення, троси або проводу зняті з двигуна і його висновку з відсіку нічого не заважає.

    Розбір


    Ваз 21099: заміна поршневих кілець своїми руками
    Розбір двигуна
    Заміну поршневий проводять тільки після розбирання двигуна:

  • Бензонасос знімається;

  • Демонтується трамблер;

  • Знімається генератор;

  • Знімається водяний насос (помпа);

  • Тепер потрібно зняти масляний фільтр;

  • Знімається також кришка сапуна разом з щупом для перевірки масла;

  • Піддаються зняття всі датчики тиску масла;

  • Підлягає демонтажу шкіфом коленвала;

  • Підлягає зняттю маховик двигуна;

  • Знімаються жерстяна пластина і кришка двигуна;

  • Беремо ключ на 10 і відкручуємо кришку ГБЦ;

  • Знімається прокладка;

  • Підлягає зняттю привід ланцюга;

  • Слідом за цим виймаються зірочки і сама ланцюг;

  • Шестерня коленвала демонтується;

  • Підлягає зняттю корпус ГРВ;


  • Ваз 21099: заміна поршневих кілець своїми руками
    Зняття і розбирання двигуна

  • Знімаються головки циліндрів;

  • Демонтується піддон;

  • Масляний насос підлягає зняттю;

  • Знімається масловіддільник;

  • Підлягає демонтажу кривошипно-шатунний механізм;

  • Шатуни з поршнем знімаються;

  • Демонтуються також корінні кришки;

  • Колінвал знімається;

  • Знімаються розпірні кільця;

  • Старі вкладиші видаляються.


  • Безпосередній алгоритм заміни кілець


    Увага! Поршневі кільця замінюються тільки після того, як були встановлені нові вкладиші.


    Отже:

  • Шатун затискаємо в лещата;

  • Знімаємо старі кільця.


  • Ваз 21099: заміна поршневих кілець своїми руками
    Заміна поршня на Ваз 21099
    Примітка. Кільця на поршні два - верхнє та нижнє компресійне.

  • Витягується маслосъемное старе кільце і розширювач;

  • Вибивається пальця в поршні;

  • Береться новий поршень;

  • Регулюється зазор між ним і циліндром (звичайне значення 005-007 для Ваз 21099).


  • Примітка. Палець повинен заходити в новий поршень одним невеликим натисканням. При цьому він не повинен випадати з поршня у вертикальному положенні.

  • Ставимо нові кільця;

  • Перевіряємо щупом зазор (він повинен бути в межах 025-040 мм).


  • Примітка. Якщо зазор більше стандартного значення, кільце замінюють. Якщо ж зазор менше необхідного значення, озброюються надфілем та сточують кінці кілець, роблячи це дуже акуратно.

  • Кільця встановлюємо у канавки поршня;

  • Проводимо процес орієнтування (вона передбачає правильно розташування кілець під кутом відносно один одного);

  • Одягаємо поршень на шатун;

  • Запрессовываем палець в отвір;

  • Далі проводимо процес зворотного складання всіх деталей.


  • От і все. Представлена вище інструкція дасть можливість засвоїти нескладні прийоми установки.

    Рекомендується переглянути в процесі заміни своїми руками безліч фото та відео - матеріалів. Ціна на такі послуги в СТО дуже висока, що саме собою говорить про чималу економію засобів сімейного бюджету при самостійній заміні.