Ваз 2107: заміна поршневий своїми руками

Поршнева, мабуть, головна частина серця автомобіля. Її пристрій трохи складним здається для необізнаного людини, але насправді ремонт поршневий можна здійснити і самостійно.
Хоча це досить важкий і трудомісткий процес, він цілком може коштувати тих грошей, які були заплачені за ремонт, а його ціна пристойна і плюс до всього, будуть отримані знання і навички в ремонті автомобіля.
Звичайно, не все можна зробити самостійно. Наприклад, якщо блок циліндрів вимагає розточки до наступного ремонтного розміру, то його неможливо зробити без певного обладнання і без знання справи.
Ну а в цілому можна своїми руками поміняти поршневу. До речі, зовсім не обов'язково знімати двигун з кузова вашої «сімки», якщо, звичайно, блок не вимагає ремонту.
У цій статті будуть розглянуті причини заміни поршневої процес ремонту крок за кроком, а також будуть дані поради - що і як краще зробити:
Причини ремонту поршневий двигуна
Розібравши двигун автомобіля, звичайно, можна визначити зношена чи шатунно-поршнева група чи ні. Але навіть без розбирання досвідчені майстри можуть сказати, чи потрібна заміна поршневих кілець ВАЗ 2107 вашому чи ні.
Це визначається по декільком факторам:
Це відбувається за рахунок потрапляння моторного масла в камеру згоряння, а потім, природно, в вихлопну систему. Якщо дим з вихлопної явно синій - це ознака зовсім вже «ушатанного» двигуна і необхідності термінового ремонту.
Бензин буде просто відлітати у вихлопну трубу. Масло проходить через кільця і залишається в камері згоряння, так як не згорає, і залишається на деталях двигуна. Масляний нагар можна спостерігати на свічках запалювання.
Рада! Щоб рідше робити капітальний ремонт (заміна поршневий ВАЗ 2107) стежте за станом свого автомобіля. Наприклад, вчасно міняйте масло, не давайте надмірних навантажень на двигун і застосовуйте інші корисні поради.
Синюватий вихлоп - ознака зносу поршневий
Необхідний інструмент
Так як в нашому випадку не потрібно знімати двигун, особливо великого обладнання не потрібно.
Необхідно для заміни поршневої наступне:
Нутромір
Рада! ВАЗ 2107 заміна поршневих кілець, так і будь-який інший ремонт бажано виконувати інструментом працездатним, справним і безпечним. У будь-якому разі здоров'я дорожче грошей, витрачених на, можливо, нові інструменти.
Тримайте інструмент чистим і завжди на своєму місці - таким чином можна скоротити тривалість ремонту.
Ремонт
Отже, інструмент заготовлений, машина в стійлі - заміна поршнів ВАЗ 2107 починається!
Розбирання двигуна
Як уже говорили, двигун з автомобіля знімати не будемо, а здійснимо ремонт прямо на ньому. Зручніше це робити на підйомнику, звичайно, але цілком можливо на ямі або естакаді.
Особливо розбирати двигун не доведеться.
Отже, приступимо:
Порядок простий: відкручуємо пробку, зливаємо масло, закручуємо пробку назад.
Рада! Перед слитием масла двигун необхідно трохи прогріти, щоб масло краще скло.
Блок без головки

Рада! Підкладіть під поршень ганчірочку або щось типу того, щоб не розбити поршень в процесі зняття пальця.
Підготовка нової поршневої
ВАЗ 2107 заміна поршня
Процес збірки поршневий включає в себе вибір поршня щодо циліндра, а також вибір кілець і пальця відносно поршня. Почнемо з поршня.
Для того щоб дізнатися який поршень знадобиться, добре б знати, які вони бувають і чим відрізняються. На днище поршня вибиті літера та цифра - наприклад 2 Ст. Що вони означають?
Буква - це клас поршня. Клас поршня визначається по зовнішньому діаметру. Всього існує п'ять класів поршнів - A, B, C, D і Є. Різниця між розмірами становить 001 мм
Цифра позначає категорія отвору під поршневий палець. Таких категорій всього три і виготовляються вони через 0004 мм
Також на стінки поршня виконана позначка «П», що означає «перед». При установці слід помістити поршень так, щоб ця мітка була спрямована в бік передньої частини блоку ВАЗ 2107.
Далі необхідно скористатися нутромером і заміряти циліндри в трьох поясах і у двох вимірах - паралельно і перпендикулярно осі блоку циліндрів.
Отже:
Разом виходить 6 замірів.
Рада! Краще і практичніше - скласти таблицю вимірів.

Промеряв всі циліндри, необхідно обчислити їх конусність і овальність. Овальність визначається для кожного поясу вимірів різницею розмірів циліндра в двох вимірах,аконусность визначається лише по одному разу на кожен циліндр у двох вимірах.
Конусність і овальність блоку циліндрів на ВАЗ 2107 не повинна перевищувати 002 мм, Якщо це значення перевищено - випливає висновок, що блок циліндрів слід віддавати на ремонт.
Тепер повернемося до поршням і їх підбору. Циліндри також розбиті по класах.
Як і поршні, вони мають 5 класів з різницею в розмірах 001 мм, Клас циліндра вибитий на нижній площині блоку циліндрів.
Поршень необхідно підбирати так, щоб розрахунковий зазор між стінкою циліндра і поршнем був 006 - 008 мм Судячи з вищесказаного, робимо короткий висновок: поршні і циліндри повинні бути одного класу.
Поршневий палець. Пальці діляться на три категорії і позначаються кольоровим маркуванням.
Так, синій колір означає першу категорію, зелений - другу і нанесений червоний колір говорить про те, що палець має третю категорію. Кожна категорія відрізняється від попередньої на 0004 мм
Палець перевіряється так: встановлюється в бобишки циліндра одним натисканням пальця руки і не повинен випадати при вертикальному положенні.
Заміна поршневих кілець на ВАЗ 2107. Зазор між кільцями і поршневими канавками повинен бути не більше 015 мм. Якщо зазор буде більше даного значення, це буде причиною інтенсивного зносу кілець і, як наслідок, швидкого наступного капітального ремонту.

Ось і підібрали всі необхідні деталі. Далі переходимо до складання.
Збірка двигуна
Для початку необхідно зібрати з'єднання поршень-шатун за допомогою пальця.
Це робиться наступним чином:
Заміна кілець ВАЗ поршневих 2107
Примітка. При складанні шатуна з поршнем позначка «П» повинна бути на одній стороні з канавкою виходу олії на нижній частині шатуна.
Тепер встановлюємо кільця:
ВАЗ 2107 заміна поршнєв кілець
Далі необхідно виконати всі перераховані вище операції з іншими поршнями, а потім приступати безпосередньо до установки їх на блок циліндрів. Для цього використовують спеціальну обжимку, але можна обійтися і без неї.
Розглянемо варіант - заміна поршня на ВАЗ 2107 з обжимкой:
Потім необхідно встановити назад піддон з новою прокладкою, головку блоку циліндрів, встановити назад ланцюгову передачу ГРМ - одним словом, порядок складання зворотний порядку розбирання.
Після того, як двигун зібраний, заливається олія.
Обкатка
Обкатка двигуна проводиться на нерухомому автомобілі. Двигун запускається і працює протягом півгодини. Поступово необхідно збільшувати число обертів приблизно до 2000 оборотів.

Під час роботи двигуна прислухайтеся, чи є сторонні шуми, що вкрай небажано. Не варто лякатися шуму в перші секунди роботи двигуна, так як масло ще не надійшло в двигун і він короткий час буде працювати з великим шумом, ніж зазвичай.
Контролюйте герметичність двигуна та інші моменти неправильної роботи і при необхідності зупиніть двигун, знайдіть несправність і продовжите ремонт. Ця інструкція по заміні поршневий, а також необхідні відео допоможуть вам самим здійснити цей досить трудомісткий процес.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного