Заміна переднього сальника ваз 2106 своїми руками

Основною ознакою виходу з ладу переднього сальника є забруднення мастилом моторного відсіку, не помітити просто неможливо. Найчастіше власники автомобілів дуже болісно ставляться до будь-якої поломки машини.
Завжди засмучує, звичайно, ціна ремонту, а так само власна нездатність вирішити нескладні технічні проблеми. Заміна переднього сальника на ваз 2106 це не складна стандартна процедура (прочитавши статтю ви в цьому переконаєтеся), що дозволяє уникнути більш серйозних проблем з двигуном (внаслідок витоку масла).
Що таке сальник
Сальник - це резинометаллический манжет, який служить для ущільнення в різних агрегатах і механізмах мають рухомі деталі; до відома:
Причини та ознаки порушення роботи сальника
Коли порушується герметичність ущільнюваного сайту, через пошкоджений манжет відбувається витік мастила, вона потрапляє на крутяться деталі, і розприскується по всьому моторному відсіку. Передумовою до того, щоб замінити передній сальник ваз 2106 зазвичай служить розбризкування мастила в різні сторони в передній частині двигуна.
Із-за чого це відбувається:
Увага: Причиною течі масла через сальники може бути його недостатня в'язкість або підвищена плинність, зазвичай це відбувається, якщо власник використовує мастило не відповідає технічним умовам роботи мотора (наприклад, синтетичне масло замість мінерального)
Багато власників машин вважають (і не безпідставно), що заміна переднього сальникам на ваз 2106 легко виконується своїми руками. Це дозволяє їм не тільки економити гроші і час, але так само придбати досвід у ремонті особистого автомобіля.
Не будемо з ними сперечатися. Важливо лише знати деякі нюанси, і це стане посильно і вам.
Порядок заміни
Перед тим, як приступати до заміни манжета, заміна сальника на передній на ваз 2106 передбачає деякі підготовчі роботи:
Список необхідних інструментів:
Порада: Перш ніж приступати до здійснення заміни манжета, попередньо перевірте систему вентиляції картера.
Її забруднення часто призводить до того, що справний радіальний манжет буде пропускати мастило. Це викликано надлишковим тиском газів, що виникає всередині системи, через її забруднення.
Заміну сальника виконуємо в такій послідовності:
Попередження: Перш ніж відкручувати гайку шківа, увімкніть четверту або п'яту передачу, загальмуєте машину стоянковим гальмом (ручником). Якщо ви закотили автомобіль на яму, обов'язково підкладіть упори під колеса. Якщо під рукою немає ключа «38» ви можете скористатись «газовим» ключем.
не втратити її
Цифрами «1» позначені болти, крепящие кришку до картера, «2» - болти, що кріплять піддон до кришки распредвала
охолодження , ремінь генератора і радіатор)
Цифрами «1» позначені болти, цифрами «2» гайки


Порада: Щоб запобігти текти через прокладку кришки нанесіть на неї з обох сторін тонким шаром силіконовий герметик. Потім приклейте прокладку герметиком до кришки (для зручності)
Слід зауважити, що деякі досвідчені фахівці проводять заміну сальника, не знімаючи кришки приводу. В такому випадку, однак, простір для виконання процедури дуже вузьке.
І легко може вийти перекіс, в процесі установки нового манжета. Тоді витік повториться знову і дуже скоро.
Як показала наша інструкція, особливої складності заміна манжета не представляє. Якщо ви виконаєте всі вказані вище дії, результат вас обов'язково буде чудовим.
На додаток пропонуємо подивитися відео інструкцію.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного