Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 21213: заміна маслозйомних ковпачків своїми руками

24.12.14, Ваз
1665
  • 1 Ознаки для занепокоєння
  • 1.1 Процес роботи

  • Ваз 21213: заміна маслозйомних ковпачків своїми руками
    Заміна маслозйомних ковпачків ВАЗ 21213
    Заміна маслозйомних ковпачків на ВАЗ 21213 досить таки складний процес, який важко зробити самостійно, але докладно вивчивши інструкцію по заміні, можна виконати дану роботу і самостійно. Головне в цій справі вивчити поетапність робіт і правильно виконати все це.

    Також необхідно буде підготувати необхідні інструменти.


    Ознаки для занепокоєння


    Є ознаки які будуть свідчити про те, що потрібна заміна:

  • Характерною ознакою того, що настав час виконати таку операцію, як заміна маслозйомних ковпачків ВАЗ 21213 є поява при навантаженні на двигун синюватого вихлопного диму, тобто коли двигун різко набирає обертів.

  • Симптомами які засвідчують те, що потрібна заміна маслозйомних ковпачків на ВАЗ 21213 є підвищений витрата палива , короткочасна поява сизувато-синього вихлопного диму при розгоні або гальмуванні двигуном.


  • Щоб розв'язати цю проблему і виконати таку операцію, як заміна маслозйомних ковпачків на ВАЗ 21213 своїми руками, нам потрібно інструкція по керівництву ремонту та інструменти, Хоча, можна довірити цю справу професіоналам в спеціалізованих сервісних центрах, які виконають всі швидко та якісно, до речі, і ціна на роботу у них цілком демократична.

    Але краще спробувати все полагодити самостійно. Отже, приступимо.

    Процес роботи


    Отже:

  • Необхідно від'єднати клему мінусового проводу від відповідного висновку акумуляторної батареї.

  • Потім слід викрутити всі свічки запалювання .


  • Примітка. При здійсненні наступної процедури (після зняття корпусу підшипників розподільного валу) необхідно відзначити положення важелів приводних клапанів.








  • Разом з розподільним валом демонтуйте корпус підшипників, а також пружини і приводні важелі клапанів. В процесі демонтажу розподільного валу поршні четвертого та першого циліндрів повинні бути встановлені в ВМТ (верхню мертву точку).

    Дана міра дозволить не допустити падіння в циліндр клапана після того, як буде рассухарен перший. В положенні верхньої мертвої точки змінюються маслос'емниє ковпачки четвертого та першого циліндрів.

  • Через свічковий отвір встановіть між клапанної тарілкою і поршнем олов'яний пруток, його діаметр повинен бути близько 8 міліметрів.


  • Ваз 21213: заміна маслозйомних ковпачків своїми руками
    Заміна маслозйомних ковпачків на ВАЗ 21213

  • На тарілку пружини встановіть натискний кронштейн рассухаривателя, за допомогою гайки, яка закручена на шпильку кріплення корпусу підшипників розподільного вала, закріпіть опорний кронштейн.

  • Після необхідно за допомогою рассухаривателя стиснути клапанну пружину, а потім з проточки слід витягти два сухарая. Відкрутіть кріпильну гайку і зніміть рассухаривательное пристрій.

  • Зніміть тарілку пружини.

  • Потім потрібно демонтувати внутрішню і зовнішню пружини.

  • Далі необхідно зняти опорну шайбу клапанної внутрішньої пружини.

  • На маслоотражательный ковпачок встановіть цангу знімного інерційного пристрою. Для стиснення цанги верхній бойок ударяйте про нижній.

    Здійсніть опресовування маслоотражательного ковпачка з клапанною напрямною втулкою, для виконання цієї задачі слід верхнім бойком наносити удари по гайці знімної конструкції.


  • Ваз 21213: заміна маслозйомних ковпачків своїми руками
    Маслос'емниє ковпачки
    Примітка.

    Тепер поговоримо про вибір масловідбивних ковпачків. На авторинках реаллизуется велика кількість підроблених ковпачків, так і більшість з них в якості викликають сумніви, а виконати заміну маслозйомних ковпачком не так-то просто. Неодмінно сальник повинен бути надійним та якісним, у нього важка і відповідальна робота.









  • По-перше, він повинен пропускати масло, щоб нівелювало воно клапанний стрижень, а по-друге, не допустити, щоб камеру згоряння потрапило масло. Якість і його експлуатаційний термін залежать від якості матеріалів і точності виготовлення.

    Сальник клапанів виготовлений з низькоякісної гуми, дуже швидко задубеет і почне пропускати масло, що обернеться виділеннями з вихлопної труби сизого диму, а до того ж і на свічках запалювання з'явитися масло і згодом їх доведеться часто міняти. Не буде нічого доброго, якщо поставити сальники клапанів невідповідного розміру.

    Вибирати потрібно ті, маслос'емниє ковпачки, які зарекомендували себе з кращого боку, і головне необхідно переконатися, що куплений вами товар не є підробкою.

  • Якщо установча втулка включена в комплект нових масловідбивних ковпачків, то необхідно на клапанний стрижень надіти її. Дана міра дасть можливість не допустити при установці ушкоджень робочої кромки ковпачка.

  • На внутрішню поверхню маслосъемного ковпачка необхідно нанести моторного масла, а потім в направляючу клапанну втулку до упору за настановної втулці перемістити його вниз.

  • За допомогою спеціалізованої оправки, що входить в набір знімача, напрессуйте на направляючу втулку клапана маслосъемный ковпачок.

  • В зворотній послідовності виконайте монтаж знятих деталей клапана.

  • Витягніть олов'яний пруток і нанесіть кілька легких ударів за допомогою молотка по торцевій поверхні стрижня клапана. Це проводиться для того, щоб на місце сіли сухарі.



  • Ваз 21213: заміна маслозйомних ковпачків своїми руками
    Заміна масловідбивних ковпачків газорозподільного механізму ВАЗ 21213

  • Зробіть аналогічним способом заміну маслозйомних ковпачків в інших клапанах четвертого та першого циліндрів.

  • Виконайте заміну маслозйомних ковпачків третього і другого циліндрів так, як раніше робили це на четвертому і першому циліндрах.

  • Після того, як буде виконана заміна маслозйомних ковпачків клапанів третього і другого циліндрів, проверніть на півтора обороту (540 градусів) колінчастий вал двигуна. Це потрібно для того, щоб встановити поршень четвертого циліндра у верхню мертву точку такту стиснення.

  • Здійсніть встановлення розподільного вала в зборі з корпусом підшипників на ГБЦ двигуна. А потім необхідно кріпильні гайки рівномірно затягнути.

  • Від зірочки-шківа з ланцюгом отвяжите дріт, встановіть на розподільчий вал зірочку (в цей час на цій зірочці повинна бути ланцюг ГРМ), Потім необхідно закрутити кріпильний різьбовий елемент і законтрить його, для цього необхідно загнути пелюстки стопорної шайби цього болта.

  • Перевірте, чи збігаються мітки.

  • Потім необхідно зарядити натяжний пристрій газорозподільного механізму приводний ланцюга, після цього поставте його на місце, а потім знову розрядку.

  • В приводі клапанів необхідно виконати регулювання зазору.

  • В зворотній послідовності виконайте подальшу збірку.


  • Також якщо вам щось незрозуміло або ви хочете більш докладно вивчити процес, то в інтернеті існує величезна безліч фото і відео заміна маслозйомних ковпачків на ВАЗ 21213. У них ви можете в подробиці вивчити даний процес.

    Хоча, в принципі нічого складного в ньому немає, потрібно просто почати, що робити і все вийде. Головне, щоб під рукою були всі необхідні інструменти.