Компресія в циліндрах ваз 2110: заміряємо своїми руками

Тиск, що створюється в циліндрах двигуна, інакше називають компресією. При занадто низькому її рівні в циліндрі великий обсяг займає паливно-повітряна суміш, яка має невелику концентрацію, що призводить її до повільного займання.
При цьому, підвищується тепловіддача і відбувається перегрів двигуна. Якщо рівень компресії дуже високий, відбувається швидке займання паливно-повітряної суміші, за рахунок великої концентрації, виникає детонація або вибух суміші.
В цей час двигун відчуває збільшений тиск, що діє руйнівно на його деталі.Бувають ситуації, коли на ВАЗ 2110 компресія в циліндрах різна.
В цьому випадку в одному циліндрі займання відбувається швидше, в іншому повільніше і двигун починає працювати нерівномірно. Створюється дисбаланс у роботі поршнів і валів, який надає негативний вплив на їх стан.
Як контролювати компресію в циліндрах ВАЗ 2110
Кожен спосіб допомагає більш точно визначити дефекти вузла .Компресію найчастіше вимірюють з закритими і відкритими заслінками в карбюраторі.
Коли заслінка повністю відкрита після вимірювання компресії можна виявити такі дефекти:
При закритій заслінці після вимірювання компресії визначається:
Компресія циліндрів ВАЗ 2110 автомобіля без гидрокомпенсатора(див. Заміна гідрокомпенсаторів - як робити правильно ), вимірюється з відкритими заслінками.
Вимірювання компресії
Для того, щоб уникнути негативних наслідків, відхилення від компресії в циліндрах, її потрібно вимірювати. Для проведення робіт своїми руками використовується пристрій зване компрессометр.
Ціна невелика, щодо тих коштів, які будуть витрачені на ремонт двигуна, коли знадобиться заміна циліндра в ВАЗ 2110.
Отже:
Порада: Перевагу потрібно віддавати концевику з резбой. З ним зручніше працювати і можна обійтися без сторонньої допомоги.
Порада: Компресію краще вимірювати при прогрітому двигуні, при добре зарядженому акумуляторі, щоб він на стартер давав номінальну потужність.
При електричному бензонасосі знімається запобіжник або відключається реле, для припинення подачі живлення.

Порада: Особливу увагу потрібно звернути на положення дросельної заслінки, вона повинна бути зовсім відкритою.

При підвищенні показань компрессометра швидше за все несправні поршневі кільця . Збереження значень компресії вказує на нещільне прилягання тарілок клапанів до сідел або пошкодження прокладки ГБЦ.
Порада: З'ясувати причину недостатньої компресії можна подавши в циліндр стиснене повітря. У цьому випадку поршень повинен бути встановлений у верхній мертвій точці такту стиснення.
Для цього з компрессометра знімається наконечник, до нього приєднується шланг компресора. Наконечник вставляється в свічковий отвір і подається під тиском 03 МПа повітря в циліндр.
В цей час колінчастий вал не повинен провертатися, він фіксується ручним гальмом. На негерметичність впускного клапана вказує витік через дросельний вузол повітря, а випускного - повітря виходить через глушник.
На пошкодження прокладки вказує повітря, що виходить через горловину на розширювальному бачку або в сусідній циліндр, на який вказує характерне шипіння.
Компресія - дуже важливий показник для діагностики деталей двигуна без його розбирання. По різниці значень, які виявлені в різних циліндрах, і за її середнім показником можна досить точно визначити наскільки зносилася шатунно-поршнева група двигуна, визначити поломки в цій групі і деталей в клапанному механізмі.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного