Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Компресія в циліндрах ваз 2110: заміряємо своїми руками

24.12.14, Ваз
3033
  • 1 Як контролювати компресію в циліндрах ВАЗ 2110
  • 1.1 Вимірювання компресії

  • Компресія в циліндрах ваз 2110: заміряємо своїми руками
    Замір компресії в циліндрах ВАЗ 2110
    Тиск, що створюється в циліндрах двигуна, інакше називають компресією. При занадто низькому її рівні в циліндрі великий обсяг займає паливно-повітряна суміш, яка має невелику концентрацію, що призводить її до повільного займання.

    При цьому, підвищується тепловіддача і відбувається перегрів двигуна. Якщо рівень компресії дуже високий, відбувається швидке займання паливно-повітряної суміші, за рахунок великої концентрації, виникає детонація або вибух суміші.

    В цей час двигун відчуває збільшений тиск, що діє руйнівно на його деталі.Бувають ситуації, коли на ВАЗ 2110 компресія в циліндрах різна.

    В цьому випадку в одному циліндрі займання відбувається швидше, в іншому повільніше і двигун починає працювати нерівномірно. Створюється дисбаланс у роботі поршнів і валів, який надає негативний вплив на їх стан.


    Як контролювати компресію в циліндрах ВАЗ 2110


    Кожен спосіб допомагає більш точно визначити дефекти вузла .Компресію найчастіше вимірюють з закритими і відкритими заслінками в карбюраторі.

    Коли заслінка повністю відкрита після вимірювання компресії можна виявити такі дефекти:

  • Наявність задирів або серйозних пошкоджень на поверхні циліндра.

  • Відсутність прогарів або деформації клапанів.

  • Зависання або закоксовування в канавках поршня кілець.

  • Поломки або прогари поршнів.


  • При закритій заслінці після вимірювання компресії визначається:

  • Немає зависання клапана. Якщо конструкція з гидротолкателем визначається наявність дефектів профілю кулачка розподільного валу.

  • Прилягання до сідла клапана.


  • Компресія циліндрів ВАЗ 2110 автомобіля без гидрокомпенсатора(див. Заміна гідрокомпенсаторів - як робити правильно ), вимірюється з відкритими заслінками.

    Вимірювання компресії


    Для того, щоб уникнути негативних наслідків, відхилення від компресії в циліндрах, її потрібно вимірювати. Для проведення робіт своїми руками використовується пристрій зване компрессометр.

    Ціна невелика, щодо тих коштів, які будуть витрачені на ремонт двигуна, коли знадобиться заміна циліндра в ВАЗ 2110.

    Отже:








  • При виборі приладу потрібно звертати увагу на кінцевик. Він з'єднується з двигуном і може бути гумовим або з різьбленням.


  • Порада: Перевагу потрібно віддавати концевику з резбой. З ним зручніше працювати і можна обійтися без сторонньої допомоги.

  • Прогрівається двигун.

  • Викручуються і знімаються всі свічки запалювання .


  • Порада: Компресію краще вимірювати при прогрітому двигуні, при добре зарядженому акумуляторі, щоб він на стартер давав номінальну потужність.









  • Від котушок запалювання від'єднуються дроти.

  • Відключається бензонасос(див. Бензонасос ваз 2110 - переваги, принцип роботи, заміна ). При механічному пристрої можна від'єднати шланги, що подають паливо або перекрити подачу.

    При електричному бензонасосі знімається запобіжник або відключається реле, для припинення подачі живлення.

  • В один з циліндрів підключається компрессометр, як показано на фото.


  • Компресія в циліндрах ваз 2110: заміряємо своїми руками
    Підключення компрессометра до циліндра двигуна ВАЗ 2110


  • Стартер включається, який провертає коленвал двигуна до установки самого великого тиску. Швидкість обертання колінчастого валу має бути в межах від 200 об/хв до 350 об/хв.


  • Порада: Особливу увагу потрібно звернути на положення дросельної заслінки, вона повинна бути зовсім відкритою.

  • Максимальне показання приладу буде відповідати рівню компресії в циліндрі.

  • Так вимірюється компресія в циліндрах ВАЗ 21102 почергово в кожному циліндрі. Докладно проведення робіт можна побачити на відео.

  • Інструкція вказує, що в різних циліндрах тиск не повинен відрізнятися більше ніж 01 МПа і номінальна величина його мати не нижче 10 МПа.

  • Якщо на ВАЗ 2110 немає компресії в одному циліндрі або вона знижена, це може вказувати на нещільну посадку в сідлах клапанів, пошкодження прокладки ГБЦ ваз , пригорання або поломки поршневих кілець.

  • З'ясувати причини потрібно затоку в циліндр, в якому знижена компресія, приблизно 20 см2 моторного масла, а потім зміряти компресію.


  • Компресія в циліндрах ваз 2110: заміряємо своїми руками
    Заливка масла в циліндр
    При підвищенні показань компрессометра швидше за все несправні поршневі кільця . Збереження значень компресії вказує на нещільне прилягання тарілок клапанів до сідел або пошкодження прокладки ГБЦ.
    Порада: З'ясувати причину недостатньої компресії можна подавши в циліндр стиснене повітря. У цьому випадку поршень повинен бути встановлений у верхній мертвій точці такту стиснення.

    Для цього з компрессометра знімається наконечник, до нього приєднується шланг компресора. Наконечник вставляється в свічковий отвір і подається під тиском 03 МПа повітря в циліндр.

    В цей час колінчастий вал не повинен провертатися, він фіксується ручним гальмом. На негерметичність впускного клапана вказує витік через дросельний вузол повітря, а випускного - повітря виходить через глушник.

    На пошкодження прокладки вказує повітря, що виходить через горловину на розширювальному бачку або в сусідній циліндр, на який вказує характерне шипіння.
    Компресія - дуже важливий показник для діагностики деталей двигуна без його розбирання. По різниці значень, які виявлені в різних циліндрах, і за її середнім показником можна досить точно визначити наскільки зносилася шатунно-поршнева група двигуна, визначити поломки в цій групі і деталей в клапанному механізмі.