Гбц ваз: як виконується шліфування

«Навіщо потрібна шліфування головки блоку циліндрів і як відшліфувати гбц ваз?» - це саме те питання, яке задають собі дуже багато автолюбителів. Дана проблема носить досить серйозний характер і вимагає від автовласників певних знань і навичок для її вирішення.
Саме про це і піде мова в нашій статті.
Призначення головки блоку циліндрів
Головка блоку циліндрів у зборі
Незважаючи на те, що конструкції головок блоків циліндрів можуть бути різними в залежності від модифікації двигуна, призначення їх залишається однозначним. Це найважливіша надбудова двигуна, яка містить в собі ряд вузлів і деталей, що забезпечують безперебійну роботу агрегату в цілому.
Всі ці деталі і вузли знаходяться між собою в строго розрахованому технологічному сполученні і, найменше порушення даних розрахункових параметрів, що може привести до поломки двигуна.
Пристрій головки блоку в принципі не складне:
Кріпиться головка блоку до блоку двигуна із застосуванням спеціальної вогнетривкої прокладки. Ця прокладка запобігає витоку газів в площинах сполуки і тим самим не допускає втрату компресії(див. Компресія в циліндрах ВАЗ 2110 як перевірити? ).
Головка блоку виготовляється з алюмінію з додаванням певної кількості олова і міді. Такий склад дозволяє забезпечити необхідну герметичність у сполучених поверхнях при кріпленні головки до блока циліндрів.
У чому причина необхідності шліфування ГБЦ
Перш за все, необхідно зазначити, що значний перегрів двигуна може призвести до деформації головки блоку. Така деформація неминуче призводить до порушення герметичності робочих обсягів агрегату.
Отже:
А попадання в масло охолоджуючої рідини (це цілком можливо при «пробої» прокладки) призведе до разжижжению змащення двигуна і датчик тиску масла моментально віддасть сигнал на візуальну панель водія. Загориться лампочка тиску масла.
В даному випадку буде доцільним проведення ремонтних робіт, як головки блоку, так і самого блоку двигуна. У першу чергу передбачається виявлення дефектів і подальша шліфування поверхонь, що з'єднуються.
Простіше кажучи - якщо вже проведена розбирання деталей і вузлів двигуна, обов'язково необхідно перевірити всі з них на наявність дефектів та виконати ремонтні роботи.
Рекомендація: Ні в якому разі не допускайте перегріву двигуна. Необхідно регулярно контролювати стан прокладки між головкою і блоком і, при необхідності, своєчасно проводити її заміну.
Всі вищезгадані заходи також потрібно дотримуватися стосовно кріпильних болтів.
Настійно рекомендується: Не робіть експерименти на агрегатах своїх машин без присутності кваліфікованих фахівців.
Підготовка головки блоку до шліфувальним робіт
Для перевірки викривлення рівня прилегаемой поверхні головки блоку використовують металеву лінійку і набір щупів. Встановивши лінійку ребром на присоединяемую поверхню ГБЦ, пропускають щуп потрібного калібру під лінійкою і таким чином визначають перепади рівня площини.
Це в подальшому дозволить визначити необхідну товщину прокладки. Максимальну глибину шліфування визначають технологічні рекомендації заводу-виготовлювача.
Але головка блоку може мати свої деякі дефекти. Їх можна визначити власноруч.
Для цього необхідно:
Для наочності пропонуємо переглянути відео:
Лише переконавшись, що на корпусі головки немає тріщин, можна приступати до шліфування сопрягаемой поверхні.
Попередження: Мікротріщини можна визначити тільки за допомогою спеціального приладу.

Як видно з вышепоказанного фото шліфування головки блоку - питання дуже не простий і своїми руками виконати цю процедуру, навіть досвідченому фахівцеві - непросто. Відзначимо, що полірування гбц на ваз або на інший передбачуваної моделі, особливої необхідності не має.
Всю шорсткість «перекриє» ущільнювальна прокладка. Сама процедура шліфування багато часу не займає.
І в даному випадку ніяка особлива інструкція значення не має.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного