Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Гбц ваз: як виконується шліфування

24.12.14, Ваз
2393
  • 1 Призначення головки блоку циліндрів
  • 2 У чому причина необхідності шліфування ГБЦ
  • 2.1 Підготовка головки блоку до шліфувальним робіт

  • Гбц ваз: як виконується шліфування
    Головка блоку циліндрів
    «Навіщо потрібна шліфування головки блоку циліндрів і як відшліфувати гбц ваз?» - це саме те питання, яке задають собі дуже багато автолюбителів. Дана проблема носить досить серйозний характер і вимагає від автовласників певних знань і навичок для її вирішення.

    Саме про це і піде мова в нашій статті.


    Призначення головки блоку циліндрів


    Гбц ваз: як виконується шліфування
    Головка блоку циліндрів у зборі
    Незважаючи на те, що конструкції головок блоків циліндрів можуть бути різними в залежності від модифікації двигуна, призначення їх залишається однозначним. Це найважливіша надбудова двигуна, яка містить в собі ряд вузлів і деталей, що забезпечують безперебійну роботу агрегату в цілому.

    Всі ці деталі і вузли знаходяться між собою в строго розрахованому технологічному сполученні і, найменше порушення даних розрахункових параметрів, що може привести до поломки двигуна.

    Пристрій головки блоку в принципі не складне:

  • По-перше - це корпус головки.

  • В ньому облаштовані впускні і випускні клапани системи газорозподілу.

  • Свічки запалювання або форсунки, в залежності від того, який двигун - бензиновий або дизельний.

  • Корпус головки виконаний з урахуванням наявності блоку камер згоряння суміші палива і повітря.


  • Кріпиться головка блоку до блоку двигуна із застосуванням спеціальної вогнетривкої прокладки. Ця прокладка запобігає витоку газів в площинах сполуки і тим самим не допускає втрату компресії(див. Компресія в циліндрах ВАЗ 2110 як перевірити? ).

    Головка блоку виготовляється з алюмінію з додаванням певної кількості олова і міді. Такий склад дозволяє забезпечити необхідну герметичність у сполучених поверхнях при кріпленні головки до блока циліндрів.

    У чому причина необхідності шліфування ГБЦ


    Перш за все, необхідно зазначити, що значний перегрів двигуна може призвести до деформації головки блоку. Така деформація неминуче призводить до порушення герметичності робочих обсягів агрегату.

    Отже:









  • Першою ознакою цього дефекту є втрата потужності двигуна - ви впевнено натискаєте на клавішу акселератора, а двигун не «тягне». При цьому буде досить помітна витік моторного масла.

    А попадання в масло охолоджуючої рідини (це цілком можливо при «пробої» прокладки) призведе до разжижжению змащення двигуна і датчик тиску масла моментально віддасть сигнал на візуальну панель водія. Загориться лампочка тиску масла.

  • Це ціна «безвідповідального» водіння автомобіля. Але в такій ситуації набагато важливіше продумати і виконати наперед всі необхідні процедури. При виявленні порушення герметичності прокладки між головкою і блоком, виникає необхідність її заміни.

    В даному випадку буде доцільним проведення ремонтних робіт, як головки блоку, так і самого блоку двигуна. У першу чергу передбачається виявлення дефектів і подальша шліфування поверхонь, що з'єднуються.

    Простіше кажучи - якщо вже проведена розбирання деталей і вузлів двигуна, обов'язково необхідно перевірити всі з них на наявність дефектів та виконати ремонтні роботи.


  • Рекомендація: Ні в якому разі не допускайте перегріву двигуна. Необхідно регулярно контролювати стан прокладки між головкою і блоком і, при необхідності, своєчасно проводити її заміну.

    Всі вищезгадані заходи також потрібно дотримуватися стосовно кріпильних болтів.








  • Є ще одна необхідність проведення шліфувальних робіт на ГБЦ - тюнінг двигуна. Він передбачає збільшення потужності агрегату.


  • Настійно рекомендується: Не робіть експерименти на агрегатах своїх машин без присутності кваліфікованих фахівців.

    Підготовка головки блоку до шліфувальним робіт


    Для перевірки викривлення рівня прилегаемой поверхні головки блоку використовують металеву лінійку і набір щупів. Встановивши лінійку ребром на присоединяемую поверхню ГБЦ, пропускають щуп потрібного калібру під лінійкою і таким чином визначають перепади рівня площини.

    Це в подальшому дозволить визначити необхідну товщину прокладки. Максимальну глибину шліфування визначають технологічні рекомендації заводу-виготовлювача.

    Але головка блоку може мати свої деякі дефекти. Їх можна визначити власноруч.

    Для цього необхідно:

  • Пофарбувати всю ГБЦ фарбою, яка повільно засихає.

  • Через п'ять хвилин фарбу витерти.

  • Далі на корпусі будуть помітні тріщини.


  • Для наочності пропонуємо переглянути відео:



    Лише переконавшись, що на корпусі головки немає тріщин, можна приступати до шліфування сопрягаемой поверхні.
    Попередження: Мікротріщини можна визначити тільки за допомогою спеціального приладу.
    Гбц ваз: як виконується шліфування
    Виконання шліфування блоку
    Як видно з вышепоказанного фото шліфування головки блоку - питання дуже не простий і своїми руками виконати цю процедуру, навіть досвідченому фахівцеві - непросто. Відзначимо, що полірування гбц на ваз або на інший передбачуваної моделі, особливої необхідності не має.

    Всю шорсткість «перекриє» ущільнювальна прокладка. Сама процедура шліфування багато часу не займає.

    І в даному випадку ніяка особлива інструкція значення не має.