Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна сальника коленвала в ваз 2106 своїми руками

24.12.14, Ваз
2069
  • 1 Роль сальников в роботі двигуна
  • 2 Ознаки і причини необхідності заміни сальника
  • 3 Порядок заміни переднього сальника
  • 4 Порядок заміни заднього сальника

  • Заміна сальника коленвала в ваз 2106 своїми руками
    Заміна сальників колінвала ваз 2106
    Ця стаття призначена для автолюбителів, які воліють самостійно вирішувати технічні питання, що виникають в процесі експлуатації автомобіля. У цій статті на базі автомобіля ваз 2106 заміна переднього сальника коленвала і заднього сальника буде викладено поетапно і проілюстрована за допомогою фото.

    Багато власників автомобілів дуже болісно сприймають будь-яку поломку своєї машини. А засмучує їх не стільки ціна ремонту, скільки власна некомпетентність часом в елементарних технічних проблемах.

    У даному випадку заміна сальника коленвала на ваз 2106 або будь-якої іншої моделі автомобіля - це стандартна процедура, яка дозволить забезпечити подальшу коректну роботу двигуна.


    Роль сальников в роботі двигуна


    Сальники - це одна з різновидів манжет, які в різних механізмах служать ущільнювачем для рухомих деталей. Правильним буде називати його - армована манжета або радіальна манжета.

    Роль сальника в роботі двигуна - досить вагома і будь-які збої в його стабільному функціонуванні призводять до дуже небажаних наслідків. Навіть при незначному зміщенні сальника від стандартного положення обов'язково буде відбуватися витік масла.

    Вважається, що ймовірність його заміни становить один раз протягом трьох років. Проте така заміна може знадобитися і раніше, в залежності від умов експлуатації і різних побічних проблем.

    Ознаки і причини необхідності заміни сальника


    Ознакою даної проблеми може бути тільки одне - забруднення моторного відсіку. Коли порушена герметичність вузла, через пошкоджений сальник відбувається витікання мастильного матеріалу і масло, потрапляючи на обертові деталі, розбризкується по моторного відділення.

    Зокрема, заміна переднього сальника - коленвала на ваз 2106 вірніше її передумовою може послужити той факт, що масло при витоку потрапляє на шків і розприскується навсібіч у передній частині двигуна. При витоку з боку заднього сальника, масло розбризкує маховик в картері зчеплення.

    При великій течі можуть замаслиться накладки веденого диска, і як результат - буде пробуксовування зчеплення.

    Причиною необхідності заміни сальника може слугувати наступне:

  • Відбувся природний знос сальника.

  • Сальник було встановлено з перекосом і, в результаті статичних напружень, на його корпусі з'явилася тріщина.

  • Сальник міг отримати елементарне механічне пошкодження.

  • Цілісність робочої поверхні сальника була порушена в результаті перегріву двигуна.

  • Неякісно виготовлений сальник, простіше кажучи - підробка.


  • Багато автовласників вважають, що заміна переднього сальника коленвала на ваз 2106 повинна виконуватися своїми руками. Це дозволить не тільки заощадити кошти, але й придбати дуже потрібний в автомобільному справі досвід.

    З цим посперечатися. Однак у цій роботі є певні нюанси. Саме їх ми і розглянемо нижче.

    Порядок заміни переднього сальника


    Заміна сальника коленвала в ваз 2106 своїми руками
    Заміна сальника колінвала ваз 2106 переднього
    Насамперед, заміна сальника переднього колінвала ваз 2106 передбачає ряд підготовчих робіт. Необхідно встановити автомобіль на оглядову канаву, задіяти ручне гальмо і дати двигуну час охолонути.

    Для виконання робіт буде необхідний наступний інструмент:








  • Ключі: R10 R36.

  • Монтажна лопатка.

  • Спеціальна наставка.

  • Молоток.

  • Викрутка.

  • Борідок.


  • ПОРАДА: Перед початком виконання намічених робіт, обов'язково необхідно перевірити стан вентиляційної системи картера двигуна.

    Забруднення її може призвести до того, що навіть справний сальник буде пропускати масло. Цьому посприяє надлишковий тиск усередині системи внаслідок її забруднення.
    Заміна сальника буде вироблятися в наступному порядку:









  • Ключем R36 відгвинчуємо гайку кріплення шківа і, за допомогою монтажної лопатки, знімаємо шків.

  • Ключем R10 відгвинчуємо болти і гайки кріплення кришки приводу розподільного валу.

  • Знімаємо кришку приводу разом з прокладкою.

  • З внутрішньої сторони, використовуючи молоток і борідок, не сильними ударами вибиваємо дефектний сальник.

  • Новий сальник змащуємо маслом і встановлюємо на штатне місце з зовнішньої сторони кришки.

  • З допомогою молотка і спеціальної наставки виробляємо остаточну і ґрунтовну установку сальника на штатному місці.

  • Встановлюємо кришку приводу з прокладкою на своє місце.

  • Ввинчиваем болти кріплення кришки, але не до кінця.

  • Кілька разів, провернувши колінчастий вал, центруем положення кришки на своєму місці.

  • Далі грунтовно ввинчиваем болти кріплення кришки. Але робити це потрібно поступово, так, щоб не порушити центрування.

  • Подальшу збірку необхідно проводити в послідовності, зворотному розбиранні.


  • Слід зазначити, що деякі досвідчені фахівці примудряються робити заміну сальника без зняття кришки приводу. Проте в даному разі, з-за того, що простір для роботи вузьке, можна допустити перекіс при установці нового сальника і витік знову повториться.

    Як показує наведена вище інструкція, великої складності заміна переднього сальника колінвала ваз 2106 не представляє. І якщо скрупульозно виконати всі запропоновані дії, то результат обов'язково буде позитивним.

    Порядок заміни заднього сальника


    Заміна сальника коленвала в ваз 2106 своїми руками
    Ваз 2106 заміна заднього сальника на коленвалу
    Як при заміні переднього сальника, заміна заднього сальника ваз 2106 також передбачає правильну установку автомобіля.

    При цьому необхідний наступний інструмент:

  • Інструмент для демонтажу коробки передач.

  • Інструмент для демонтажу зчеплення й маховика.

  • Ключ R10.

  • Молоток.

  • Викрутка.


  • Після того як будуть демонтовані коробка передач зчеплення і маховик, відкривається доступ до потрібної деталі - це тримач сальника.

    Надалі, заміна сальника проводиться в наступному порядку:

  • Необхідно вигвинтити болти кріплення тримача (дивіться фото нижче):


  • Заміна сальника коленвала в ваз 2106 своїми руками
    Демонтаж держателя заднього сальника ваз 2106
    Для того, щоб більш наглядно оцінити та зрозуміти складності і премудрості вищевикладеного процесу, пропонуємо подивитися матеріал, який ми назвали « заміна сальника коленвала ваз 2106: відео»:


    Заміна сальника коленвала в ваз 2106 своїми руками
    Продовжуємо демонтаж
    Увага: Два болта з'єднання з кришкою картера зчеплення в отворах держателя встановлені вільно і можуть легко випасти. Не втратьте їх при демонтажі держателя.

  • Підчепивши викруткою тримач, акуратно його знімаємо разом з прокладкою.

  • З допомогою тієї ж викрутки видаляємо зношений сальник.

  • Новий сальник змащуємо маслом і встановлюємо на штатне місце з зовнішньої сторони власника.

  • З допомогою молотка і спеціальної наставки виробляємо остаточну і ґрунтовну установку сальника на штатному місці до упору.

  • Далі необхідно встановити тримач з прокладкою і «наживити» болти, але до кінця їх не затягувати.

  • Кілька разів, провернувши колінчастий вал, центруем положення держателя на своєму місці.

  • Далі грунтовно ввинчиваем болти кріплення тримача. Але робити це потрібно поступово, так, щоб не порушити центрування.

  • Подальшу збірку необхідно проводити в послідовності, зворотному розбиранні.