Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна клапанів двигуна ваз 2112 своїми руками

24.12.14, Ваз
2378
  • 1 Поломки і ремонт двигуна авто ВАЗ 2112
  • 1.1 Ремонт клапанів на авто ВАЗ 2112
  • 1.2 Переваги ВАЗ 2112 з 16 клапанами двигуна
  • 1.3 Тюнінг восьмиклапанного двигуна
  • 1.4 Тюнінг 16-клапанного двигуна

  • Заміна клапанів двигуна ваз 2112 своїми руками
    16-ти клапанний двигун ВАЗ 2112
    На автомобілі ВАЗ 2112 встановлений чотирициліндровий рядний двигун інжекторний. Розподільні вали розташовані вгорі, ремінний привід має газорозподільний механізм.

    У корпусі вузла нормальна робоча температура становить 90 градусів. За даними виробника ресурс двигуна становить 150 тисяч кілометрів, практично його використовують більш 250 тисяч кілометрів.

    Недоліком пристрою є використання ременя ГРМ, який при обриві гне клапана, що вимагає їх заміну. У статті пропонується прочитати, яким чином своїми руками виконати ремонт двигуна ВАЗ 2112.


    Поломки і ремонт двигуна авто ВАЗ 2112


    Для вирішення проблеми збереження клапанів від деформації при обриві ременя ГРМ можна встановити поршні від 124 мотора, але в цьому випадку втрачається кілька кінських сил. Тому при використанні пасової передачі, як вказує інструкція, потрібно періодично прислухатися до звуку, який видає привід.

    Отже:

  • Спочатку зносу починають на холодну пищати ролики, потім шарудіти, потім руйнуватися.

  • Починає текти помпа, що призведе до наявності охолоджуючої рідини на ремені.

  • Прийшли в непридатність сальники, призводять до потрапляння на ремінь олії.

  • При зносі валів починається сповзання ременя в бік, який потім треться про реборду ролика, що створює на холодну скрегіт.

  • Сповзати ремінь може через викривлення роликів.

  • Всі перераховані причини можуть призвести до розриву ременя і як наслідок деформацію клапанів.


  • Ремонт клапанів на авто ВАЗ 2112


    Насамперед, необхідно розібрати блок клапанів двигуна ВАЗ 2112:

  • Знімаються всі деталі, які кріпляться до ГБЦ: ГРМ, шківи, термостат, ролики, впускний колектор, вихлопна труба, від'єднуються всі дроти.

  • Від'єднується клапанна кришка.

  • На дриль одягається щіточка і до блиску протирають циліндри від нагару, для чого колінвал потрібно прокрутити два рази.

  • Спеціальним пристосуванням, зажимающим пружину, рассухариваются клапана і виймаються пінцетом.

  • На край клапана намазується алмазна крихта, як показано на фото.


  • Заміна клапанів двигуна ваз 2112 своїми руками
    Нанесення алмазної крихти на клапан

  • На кінець направляючого клапана надягають гумовий патрубок і двома руками клапан прокручується. Притирання потрібно виробляти до утворення кільцеподібного рівномірного сліду на сідлі і тарілки клапана.


  • Порада: Для збільшення тертя клапан трохи потрібно тягнути вниз .

  • Ретельно видалити залишки притиральної пасти з сідла і клапана.


  • Заміна клапанів двигуна ваз 2112 своїми руками
    Клапан після притирання

  • Встановлюється клапан на місце.

  • Якщо притирання не допомагає, зазор не зменшується, клапан підлягає заміні.

  • Складання виконується у зворотному порядку.


  • Переваги ВАЗ 2112 з 16 клапанами двигуна


    При установці в голівці блоку циліндрів 16 клапанів досягається рекордна потужність двигуна, буде він турбованим або атмосферним.

    Отже:
















  • До збільшення потужності веде набагато більше наповнення сумішшю тепловоздушной циліндрів. Так 8 клапанний двигун ВАЗ 2112 з об'ємом 1500 куб. сантиметрів має 77 кінських сил, а 16 клапанний двигун ВАЗ 2112 має такий же обсяг, видає до 90 кінських сил.

  • Зміна форми камери згоряння дозволяє підвищити детонаційну стійкість мотора з 16 клапанами. Цей показник важливий, особливо коли використовується паливо низької якості.

  • У таких пристроях краще працює система охолодження двигунів, що збільшує надійність і довговічність вузла.

  • При компонуванні тракти впускний і випускний рознесені в різні сторони від головки на ВАЗ 2112 з 16 клапанним двигуном. Це полегшує монтаж правильних колекторів - впускних та випускних.


  • Тюнінг восьмиклапанного двигуна


    Для збільшення потужності 8-ми клапанного двигуна його можна оснастити 16-клапанною головкою блоку циліндрів.

    Для цього знається на ВАЗ 2112 двигун 8 клапанний і виконується заміна деталей:

  • Змінюються болти, що притягає до головку блоку циліндрів, які відрізняються від 16-ти клапанного пристрою діаметром і довжиною. При установці блоку циліндрів та головки від різних двигунів потрібні модифіковані болти.

    У цьому випадку болти використовуються діаметром у 8-ми клапанного, а завдовжки - 16-клапанного двигунів.

  • Для монтажу 16-ти клапанний головки потрібно розсвердлити отвори для установки болтів.

  • Допрацьовується і прокладка головки, її отвори теж рассверливаются.

  • Установка модифікованих болтів збільшує надійність двигуна.

  • Перед монтажем головки блоку збирається сам блок циліндрів.

  • Поршні 16-ти та 8-ми клапанів відрізняються. Тому їх потрібно замінити.

  • Якщо на автомобілі встановлені старі шатуни, використовувані на ВАЗ 2108 то їх треба замінити на інші, від ВАЗ 2110. Пов'язано це з тим, що в старих шатунах запресовується поршневий палець, а 16-ти клапанні поршні можуть монтуватися тільки в шатун нового зразка.

  • Після складання мотора необхідно виконати доробку проводки. Пов'язано це зі зміщенням деяких датчиків, що призводить до подовження проводів для них.


  • Порада: Щоб не було додаткових витрат, пов'язаних із заміною блоку управління двигуном, потрібно старий модуль запалювання залишити і підключити його за допомогою високовольтних проводів до свічок запалювання.


  • Останньою операцією блок управління двигуном ВАЗ 211216 клапанний налаштовується за допомогою спеціальної програми.


  • Порада: Для отримання збільшення потужності можна встановити тюнінг випускного колектора, його ціна набагато менше, ніж у стандартного 16-ти клапанного колектора з каталізатором.
    Так виходить для ВАЗ 2112 двигун 16 клапанів. 8 клапанів замінюються на 16 що збільшує потужність і надійність автомобіля.

    Тюнінг 16-клапанного двигуна


    На ВАЗ 211216 клапана тюнінг двигуна робиться для збільшення його потужності і надійності:

  • Найпростішим і стандартним способом збільшити потужність двигуна ВАЗ 2112 є заміна розподільних валів на СТІ-1 (стандартного ресивера).

  • Установка легкої ШПГ від 126 двигуна.

  • Заміна дросельної заслінки до діаметра 54 - 56 міліметрів.


  • Після таких змін на виході виходить потужність 120 л. с.

    Збільшити потужність до 150 л. с. можна шляхом:

  • Встановлення широкофазных розподільних валів.

  • Використанням легких Т-образних клапанів.

  • Виконанням доопрацювання впускного колектора ГБЦ.


  • Для отримання підвищеної потужності можна встановити компресор.
    Заміна клапанів двигуна ваз 2112 своїми руками
    Установка компресора на ВАЗ 2112
    Як на ВАЗ 211216 клапанний двигун встановлюється подібний пристрій можна подивитися на відео. Потужність мотора буде більше 130 л. с.

    Своєчасна заміна та ремонт клапанів збільшить надійність і довговічність двигуна.