1 Як усунути стукіт у гидрокомпенсаторах 1.1 Заміна гидрокомпесаторов в авто ВАЗ 2112 1.2 Як замінити гидротолкатели клапанів авто ВАЗ 2112 Установка гідрокомпенсаторів в автомобілі ВАЗ 2112
В автомобілі гидрокомпенсаторы забезпечують щільне з'єднання важелів клапанів і кулачків розподільного вала при будь-якому числі обертів двигуна.
Принцип роботи пристрою полягає в наступному:
Із системи змащення двигуна за допомогою одностороннього кулькового клапана, гідрокомпенсатор набирає в себе масло. Під впливом цього масла відбувається висування поршнів одного з іншого, при цьому збільшується висота пристрою. Наявний зазор вибирається за рахунок розташування гидрокомпенсатора між торцями клапана і штовхача. Це відбувається до тих пір, поки зазор повністю не зникне. При появі стуку в двигуні одним із шляхів вирішення проблеми є заміна гидрокомпенсатора ВАЗ 2112.
Як усунути стукіт у гидрокомпенсаторах
Недостатній тиск масла в системі змащення - основна причина стуку гідрокомпенсаторів.
Крім цього може бути:
Прийшло в непридатність масло. Засмітився масляний фільтр . Зламався або забився сміттям маслоприемник. Канали для течі масла стали непрохідними. Сміття потрапив в гидрокомпенсаторы. Система змащення засмітилася. Усунення причин потрібно починати з перевірки тиску масла:
Якщо при заміні масла і фільтра стукіт не зник, необхідно перевірити маслоприемник. У цьому випадку зливається мастильна рідина і знімається картер. Порада: Якщо масло хорошої якості його потрібно зливати в чистий посуд, а потім після заміни маслоприемника або його чищенні рідина заливається назад.
При передчасної заміну масла , яку передбачає інструкція, з-за того, що масло чорніє і приходить в непридатність може виникнути знижений тиск в системі і компенсатори починають стукати. Першою ознакою забруднення системи змащення є те, що вона швидко темніє. У цьому випадку систему потрібно промити, поміняти фільтр і оглянути маслоприемник. Дізнатися, забиті чи масляні канали, можна поторкавши компенсатори руками, попередньо знявши ГБЦ. Якщо всі або деякі - сухі, необхідно прочистити канали. Для цього: датчик масла змінюється на штуцер; під тиском пристрій подається масло, більш рідке - інструментальне; змащуюча рідина змінюється. Причиною стуку може бути заміна олії одного типу на інший, більш рідкий, без промивки системи. Порада: Для створення потрібного тиску для гідрокомпенсаторів мастильну рідину потрібно заливати більш густу.
Якщо вжиті заходи не допомогли, потрібна заміна гідрокомпенсаторів ваз 2112 своїми силами це буде дешевше.
Порада: Міняти гидрокомпенсаторы потрібно все відразу, незважаючи на те, що не всі зламані. Пояснюється це тим, що з часом пристрою зламаються, а продаються вони в комплекті.
При заміні всіх відразу, ціна ремонту в майбутньому буде менше.
Заміна гидрокомпесаторов в авто ВАЗ 2112
При неадекватності в роботі гідрокомпенсаторів (появі стуку) потрібна заміна гидрокомпенсатора на ВАЗ 2112 всього комплекту.
Але необхідно переконатися, що стукіт саме від неробочого ЦК. Виконується це фонендоскопом, в якому чути характерний звук.
Усунути стукіт одного елемента можна спробувати, виконавши такі дії:
Провертається колінвал до моменту, коли прочиниться клапан, який відповідає деренчливому ЦК. На невеликий кут провернути пружину з клапаном. Це дасть можливість піти з місця сполучаються деталей, де виникла критична вироблення поверхонь. Запустити двигун і знову провести діагностику проблемного елементу. Якщо стук залишився потрібна заміна гідрокомпенсаторів. Порядок виконання робіт:
Змінюється масло. Промивається система. Змінюється масляний фільтр. Чиститься канал надходження масла в ЦК, за допомогою стисненого повітря. Заміна гідрокомпенсаторів на авто ВАЗ 2112 своїми руками виконується не раніше, коли від вимкнення двигуна пройде не менше 30 хвилин. Це потрібно для зниження тиску в ЦК. Перед установкою нових елементів змащується посадкове отвір. В початковий момент може виникнути стукіт із-за неповного заповнення ЦК маслом. Але він припиниться після наповнення механізму рідиною. Дії, які допоможуть гідравліці почати працювати без шуму у штатному режимі:
Дати двигуну попрацювати п'ять хвилин на обертах 2500 об/хв. Потім протягом 30 секунд на холостих обертах. Шуми в гидрокомпенсаторах зникнуть. Це означає вихід повітря із системи. При продовженні стуку цикл повторюється кілька разів, зазвичай 1-3 циклу. Як замінити гидротолкатели клапанів авто ВАЗ 2112
Заміна гидрокомпенсатора клапана ВАЗ 2112 виконується при виході з ладу одного або декількох елементів.
Отже:
Знімається пластикова кришка. Видаляється ресивер. Закривається кришкою отвір впускного колектора. Знімається модуль запалювання. Від'єднується з патрубка, встановленого на кришці головки циліндрів, шланг вентиляції картера. Відвертається ключем на «10» болт, фіксуючий кронштейн роз'єму джгута проводів для форсунок. Звільняється від фіксації і знімається кришка головки циліндрів. Перевіряється гідрокомпенсатор шляхом натискання на нього виколотки, виготовленої з м'якого металу. У цьому випадку кулачок розподільного вала повинен «потилицею» бути звернений до штовхальника. Гидротолкатель в нормальному стані має притискатися з зусиллям. В іншому випадку його потрібно замінити. Для цього знімаються зубчасті шківи распредваов. Видаляється провід з датчика тиску масла . Відкручуються болти фіксують корпус підшипників розподільних валів. Відвертається і витягується болт фіксує стійку до кронштейна силового агрегату, його задньої опори. Знімається кронштейн задньої опори. Зняття кронштейна задньої опори
Знімається корпус підшипників розподільних валів. Виймаються з корпусу напрямні труби для свічок запалювання. Впускний распредвал від випускного відрізняється наявністю паска біля першої шийки вала. Виймаються розподільні вали разом з сальниками. Знімаються задні заглушки, встановлені на головці циліндрів і корпусі підшипників розподільних валів. Гідрокомпенсатор витягується з головки циліндрів. Для цього прикладається до торця елемента магніт, як показано на фото. Гідрокомпенсатор витягується з головки циліндра
При необхідності виконується заміна гідрокомпенсаторів клапанів ваз 2112 новими елементами. Прибираються залишки старого масла і герметика. Моторним маслом змащуються кулачки і опорні шийки розподільних валів. Вали укладаються в опори на голівці блоку циліндрів. На площину сполучення корпусу підшипників валів і головки блоку циліндрів наноситься жгутиком, 2 міліметра товщиною, герметик Локтайт №574. Встановлюється корпус підшипників, рівномірно затягуються фіксуючі болти. Моторним маслом змащуються ущільнювальні кільця. Встановлюються труби в корпуси підшипників і отвори головки циліндрів. Запресовуються нові сальники розподільних валів. Запресовуються з протилежного боку блоку циліндрів заглушки(див. Заміна заглушок ВАЗ: як робити правильно ). Остаточна складання виконується в зворотній послідовності розбирання. Як виконується заміна гідрокомпенсаторів на ВАЗ 211216 клапанів добре видно на відео.Після правильної заміни ЦК на автомобілі ВАЗ 2112 двигун буде працювати безшумно тривалий час, що збільшує його ресурс.