Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2112: як робиться заміна гідрокомпенсаторів

24.12.14, Ваз
2294
  • 1 Як усунути стукіт у гидрокомпенсаторах
  • 1.1 Заміна гидрокомпесаторов в авто ВАЗ 2112
  • 1.2 Як замінити гидротолкатели клапанів авто ВАЗ 2112

  • Ваз 2112: як робиться заміна гідрокомпенсаторів
    Установка гідрокомпенсаторів в автомобілі ВАЗ 2112
    В автомобілі гидрокомпенсаторы забезпечують щільне з'єднання важелів клапанів і кулачків розподільного вала при будь-якому числі обертів двигуна.

    Принцип роботи пристрою полягає в наступному:

  • Із системи змащення двигуна за допомогою одностороннього кулькового клапана, гідрокомпенсатор набирає в себе масло.

  • Під впливом цього масла відбувається висування поршнів одного з іншого, при цьому збільшується висота пристрою.

  • Наявний зазор вибирається за рахунок розташування гидрокомпенсатора між торцями клапана і штовхача. Це відбувається до тих пір, поки зазор повністю не зникне.


  • При появі стуку в двигуні одним із шляхів вирішення проблеми є заміна гидрокомпенсатора ВАЗ 2112.


    Як усунути стукіт у гидрокомпенсаторах


    Недостатній тиск масла в системі змащення - основна причина стуку гідрокомпенсаторів.

    Крім цього може бути:

  • Прийшло в непридатність масло.

  • Засмітився масляний фільтр .

  • Зламався або забився сміттям маслоприемник.

  • Канали для течі масла стали непрохідними.

  • Сміття потрапив в гидрокомпенсаторы.

  • Система змащення засмітилася.


  • Усунення причин потрібно починати з перевірки тиску масла:

  • Якщо при заміні масла і фільтра стукіт не зник, необхідно перевірити маслоприемник. У цьому випадку зливається мастильна рідина і знімається картер.


  • Порада: Якщо масло хорошої якості його потрібно зливати в чистий посуд, а потім після заміни маслоприемника або його чищенні рідина заливається назад.








  • При передчасної заміну масла , яку передбачає інструкція, з-за того, що масло чорніє і приходить в непридатність може виникнути знижений тиск в системі і компенсатори починають стукати.

  • Першою ознакою забруднення системи змащення є те, що вона швидко темніє. У цьому випадку систему потрібно промити, поміняти фільтр і оглянути маслоприемник.

  • Дізнатися, забиті чи масляні канали, можна поторкавши компенсатори руками, попередньо знявши ГБЦ. Якщо всі або деякі - сухі, необхідно прочистити канали. Для цього:



  • датчик масла змінюється на штуцер;

  • під тиском пристрій подається масло, більш рідке - інструментальне;

  • змащуюча рідина змінюється.



  • Причиною стуку може бути заміна олії одного типу на інший, більш рідкий, без промивки системи.


  • Порада: Для створення потрібного тиску для гідрокомпенсаторів мастильну рідину потрібно заливати більш густу.
    Якщо вжиті заходи не допомогли, потрібна заміна гідрокомпенсаторів ваз 2112 своїми силами це буде дешевше.
    Порада: Міняти гидрокомпенсаторы потрібно все відразу, незважаючи на те, що не всі зламані. Пояснюється це тим, що з часом пристрою зламаються, а продаються вони в комплекті.

    При заміні всіх відразу, ціна ремонту в майбутньому буде менше.

    Заміна гидрокомпесаторов в авто ВАЗ 2112


    При неадекватності в роботі гідрокомпенсаторів (появі стуку) потрібна заміна гидрокомпенсатора на ВАЗ 2112 всього комплекту.

    Але необхідно переконатися, що стукіт саме від неробочого ЦК. Виконується це фонендоскопом, в якому чути характерний звук.

    Усунути стукіт одного елемента можна спробувати, виконавши такі дії:

  • Провертається колінвал до моменту, коли прочиниться клапан, який відповідає деренчливому ЦК.

  • На невеликий кут провернути пружину з клапаном. Це дасть можливість піти з місця сполучаються деталей, де виникла критична вироблення поверхонь.

  • Запустити двигун і знову провести діагностику проблемного елементу. Якщо стук залишився потрібна заміна гідрокомпенсаторів.


  • Порядок виконання робіт:









  • Змінюється масло.

  • Промивається система.

  • Змінюється масляний фільтр.

  • Чиститься канал надходження масла в ЦК, за допомогою стисненого повітря.

  • Заміна гідрокомпенсаторів на авто ВАЗ 2112 своїми руками виконується не раніше, коли від вимкнення двигуна пройде не менше 30 хвилин. Це потрібно для зниження тиску в ЦК.

  • Перед установкою нових елементів змащується посадкове отвір.

  • В початковий момент може виникнути стукіт із-за неповного заповнення ЦК маслом. Але він припиниться після наповнення механізму рідиною.


  • Дії, які допоможуть гідравліці почати працювати без шуму у штатному режимі:

  • Дати двигуну попрацювати п'ять хвилин на обертах 2500 об/хв.

  • Потім протягом 30 секунд на холостих обертах.

  • Шуми в гидрокомпенсаторах зникнуть. Це означає вихід повітря із системи. При продовженні стуку цикл повторюється кілька разів, зазвичай 1-3 циклу.


  • Як замінити гидротолкатели клапанів авто ВАЗ 2112


    Заміна гидрокомпенсатора клапана ВАЗ 2112 виконується при виході з ладу одного або декількох елементів.

    Отже:

  • Знімається пластикова кришка.

  • Видаляється ресивер. Закривається кришкою отвір впускного колектора.

  • Знімається модуль запалювання.

  • Від'єднується з патрубка, встановленого на кришці головки циліндрів, шланг вентиляції картера.

  • Відвертається ключем на «10» болт, фіксуючий кронштейн роз'єму джгута проводів для форсунок.

  • Звільняється від фіксації і знімається кришка головки циліндрів.

  • Перевіряється гідрокомпенсатор шляхом натискання на нього виколотки, виготовленої з м'якого металу. У цьому випадку кулачок розподільного вала повинен «потилицею» бути звернений до штовхальника.

  • Гидротолкатель в нормальному стані має притискатися з зусиллям. В іншому випадку його потрібно замінити.

  • Для цього знімаються зубчасті шківи распредваов.

  • Видаляється провід з датчика тиску масла .

  • Відкручуються болти фіксують корпус підшипників розподільних валів.

  • Відвертається і витягується болт фіксує стійку до кронштейна силового агрегату, його задньої опори.

  • Знімається кронштейн задньої опори.


  • Ваз 2112: як робиться заміна гідрокомпенсаторів
    Зняття кронштейна задньої опори

  • Знімається корпус підшипників розподільних валів.

  • Виймаються з корпусу напрямні труби для свічок запалювання.

  • Впускний распредвал від випускного відрізняється наявністю паска біля першої шийки вала.

  • Виймаються розподільні вали разом з сальниками.

  • Знімаються задні заглушки, встановлені на головці циліндрів і корпусі підшипників розподільних валів.

  • Гідрокомпенсатор витягується з головки циліндрів. Для цього прикладається до торця елемента магніт, як показано на фото.



  • Ваз 2112: як робиться заміна гідрокомпенсаторів
    Гідрокомпенсатор витягується з головки циліндра

  • При необхідності виконується заміна гідрокомпенсаторів клапанів ваз 2112 новими елементами.

  • Прибираються залишки старого масла і герметика.

  • Моторним маслом змащуються кулачки і опорні шийки розподільних валів.

  • Вали укладаються в опори на голівці блоку циліндрів.

  • На площину сполучення корпусу підшипників валів і головки блоку циліндрів наноситься жгутиком, 2 міліметра товщиною, герметик Локтайт №574.

  • Встановлюється корпус підшипників, рівномірно затягуються фіксуючі болти.

  • Моторним маслом змащуються ущільнювальні кільця.

  • Встановлюються труби в корпуси підшипників і отвори головки циліндрів.

  • Запресовуються нові сальники розподільних валів.

  • Запресовуються з протилежного боку блоку циліндрів заглушки(див. Заміна заглушок ВАЗ: як робити правильно ).

  • Остаточна складання виконується в зворотній послідовності розбирання.


  • Як виконується заміна гідрокомпенсаторів на ВАЗ 211216 клапанів добре видно на відео.Після правильної заміни ЦК на автомобілі ВАЗ 2112 двигун буде працювати безшумно тривалий час, що збільшує його ресурс.