Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2108 та ваз 2109: заміна сальників клапанів своїми руками

24.12.14, Ваз
3451
  • 1 Можливі несправності
  • 1.1 Необхідний інструмент
  • 2 Порядок виконання робіт

  • Ваз 2108 та ваз 2109: заміна сальників клапанів своїми руками
    Заміна сальників клапанів ВАЗ 2109
    Заміна сальників клапанів ВАЗ 2109 і заміна сальників клапанів ВАЗ 2108 це, по суті, є одним і тим же процесом робіт і повністю ідентичним, так як двигуна на цих моделей ВАЗа стоять одні і ті ж. Як правило, синій дим є поганим ознакою, поява якого означає, що необхідний ремонт двигуна.

    Робота сальників клапанів, взагалі, полягає у видаленні надлишків олії, які потрапляють на клапанний стрижень. Вони саме видаляють зайве, а не все масло, що залишилося невелику кількість олії повинно змащувати клапан з втулкою. Більш детально вивчити процес роботи сальників клапанів ви можете за спеціальним відео і фото.


    Можливі несправності


    Не потрібно відразу впадати в паніку і гнати свій автомобіль в автомайстерню, для того щоб вам зробили капітальний ремонт двигуна:

  • Причиною цього можуть послужити не тільки відслужили своє маслос'емниє або компресійні кільця, але і прийшли в непридатність сальники клапанів, які за стержнів клапанів пропускають масло і камери згоряння, потрапляє олива.

  • І в даному випадку, вам всього лише потрібно заміна сальників клапанів на ВАЗ 2109.

  • Заміну масловідбивних ковпачків цілком можна виконати своїми руками.

  • У цьому процесі можна навіть не знімати головку блоку циліндрів - все робиться на місці.

  • Заміна сальника клапана ВАЗ 2108 є простою процедурою, яка не потребує навичках автослюсаря і спеціального інструменту.

  • А якщо ви володієте пристроєм двигуна, тоді замінити маслос'емниє ковпачки не складе для вас праці.

  • А ціна питання у багато разів менше ніж капітальний ремонт двигуна.


  • Необхідний інструмент


    Вам для того, щоб виконати на автомобілі ВАЗ 2108 заміна сальників клапанів, необхідно:

  • Дрантя або ганчірки, щоб протирати зняті деталі або руки

  • Оправлення, призначена для обпресування нових маслозйомних ковпачків

  • Цанга, щоб знімати сальники клапанів (якщо немає цанги то можна плоскогубцями)

  • Пінцет

  • Рассухариватель (спеціально пристрій, призначений для рассухаривания клапанів)

  • Плоскогубці

  • Молоток

  • Набір ріжкових ключів, а також набір головок з тріскачкою.


  • Увага: Відрізнити, що настав той час, коли необхідно виконувати таку операцію, як заміна сальників на клапанах ВАЗ 2109 від інших можливих причин можна за допомогою одного веселого приладу - компресометра. Зробивши виміри компресії, ви зможете приблизно зрозуміти, що потрібно ремонтувати.

  • На величину компресії теоретично не впливають зношені сальники клапанів.

  • Також приходять в непридатність сальники клапанів від природної вироблення і зносу матеріалів, неправильного монтажу сальников, у втулках клапанів є підвищений зазор, застосування неякісних сальників клапанів, перегрів двигуна.


  • Висококваліфіковані фахівці стверджують, що необхідна заміна сальників клапанів на ВАЗ 2109 через кожні 18-25 тисяч кілометрів. Нижче наведена покрокова інструкція як виконати самостійну заміну маслозйомних ковпачків на автомобілі ВАЗ 2108 і 2109 своїми руками.







    Порядок виконання робіт


    Заміну маслозйомних ковпачків на карбюраторних двигунах виробляють аналогічно, але перш ніж почати ремонтні роботи потрібно зняти повітряний фільтр , паливний насос, розподільник запалювання і корпус приводу допоміжних агрегатів.
    Ваз 2108 та ваз 2109: заміна сальників клапанів своїми руками
    Заміна сальників клапанів ВАЗ 2108

  • На автомобілі ВАЗ 2108 або ВАЗ 2109 від акумуляторної батареї від'єднайте мінусовій провід клеми.

  • Потім слід зняти з розподільного валу зубчасту шестерню.

  • Необхідно зняти кришку головки блоку циліндрів


  • У автомобілів моделей ВАЗ 2108 і 2109 з автоматичною системою уприскування відсутній механічний бензонасос і розподільник, відповідно і їх провід не є. Встановлена на його місці задня кришка головки блоку циліндрів.

    Для того щоб зняти дану задню кришку головки блоку циліндрів необхідно відкрутити дві гайки кріплення масових проводів і зі шпильок зняти наконечники проводів. Потім відкрутити дві гайки і три болта кріплення задньої кришки головки блоку.

    Необхідно звернути увагу, що ущільнювальне кільце встановлено під головкою болта. З головки блоку зніміть задню кришку.









  • Рівномірно відкрутіть чотири гайки переднього корпусу і шість кріпильних гайок заднього корпусу підшипників розподільного вала і зніміть шайби. Потім необхідно зняти обидва корпуси.

  • Якщо нещільно сидить в пазу розподільного валу шпонка, то вийміть шпонку, щоб не втратити її.

  • З головки блоку циліндрів зніміть розподільний вал.

  • З розподільного валу зніміть сальник.

  • Так проверніть розподільний вал, щоб поршень, який відповідає замінним сальникам клапанів, знаходився в положенні верхньої мертвої точки. Викрутивши свічку запалювання, головки блоку циліндрів, через отвір для свічки вставте олов'яний пруток між клапаном і поршнем (щоб не провалився вниз клапан).


  • Ваз 2108 та ваз 2109: заміна сальників клапанів своїми руками
    Заміна сальників клапанів ВАЗ 2109

  • Потім необхідно встановити пристосування для стиснення клапанів. У цьому процесі необхідно застосовувати гайку без зубчастого буртика. Стисніть пружини клапана за допомогою цього пристосування.

  • Потім необхідно вийняти за допомогою пінцета два клапанних сухаря. Потім пристосування необхідно зняти.

  • Зніміть верхню тарілку пружин клапана, зовнішню і внутрішню пружини клапана.

  • Необхідно з направляючою втулкою клапана спресувати маслосъемный ковпачок .


  • Для цього потрібно встановити цангу пристрої для зняття сальників клапанів на ковпачок і вдарити різко бойком по втулці пристосування. Потім також різко вдарте по бойку ручки пристрою, тим самим виконавши прессовку маслосъемного ковпачка з втулкою.

    З цанги пристосування вийміть маслосъемный ковпачок. Якщо у вас немає в наявності пристосування для зняття сальників клапанів, то необхідно за допомогою пассатиж зняти маслос'емниє ковпачки.

    Зусилля при цьому необхідно строго вгору прикладати і маслос'емниє ковпачки не провертати, щоб напрямні втулки клапанів залишилися не пошкодженими.



  • Перш ніж почати установку нових сальників клапанів, рекомендується зняти пружини з маслозйомних ковпачків, інакше маслоотражающие ковпачки можуть пошкодитися, коли вони будуть проходити під сухарі через проточки на клапанах.

  • Необхідно також занурити в моторне масло маслосъемный ковпачок і тільки потім вставляти його в оправу.

  • У нижню тарілку до упору обережно запрессуйте сальник клапанів.

  • Якщо знімали пружину, то потрібно на маслосъемный ковпачок пружину. Таким же методом замініть інші сальники клапанів.

  • У зворотному порядку зняття встановіть тарілку клапана і пружини. За допомогою пристосування встановіть сухарі так, щоб в проточці стрижня клапана встали сухарі. Вийміть олов'яний пруток з отвору під свічку. Після того як встановіть сухарі вдарте через металевий стрижень молотком по торцях клапанів, щоб сіли на місце сухарі.

  • Моторним маслом змастіть регулювальні шайби і в голівці блоку циліндрів опори розподільного валу.

  • У опори головки блоку циліндрів встановіть розподільний вал так, щоб у бік від штовхачів клапанів були спрямовані кулачки першого циліндра

  • Змастіть моторним маслом кулачки шийки розподільного вала.

  • На головку блоку циліндрів нанесіть герметик в зоні крайніх опор распредвала.

  • Встановіть на місце корпус підшипників розподільного валу, на шпильки надіньте шайби і загорніть кріпильні гайки в два етапи: необхідно закрутити гайки до торкання поверхні головки блоку до корпусів підшипників, при цьому спостерігайте, щоб в отвори корпусів підшипників увійшли направляючі втулки; потім остаточно в зазначеній послідовності затягніть гайки.

  • Потім необхідно встановити сальник распредвала.

  • В приводі клапанів заміряйте зазори і якщо це необхідно відрегулюйте їх. Далі слід встановити всі деталі на місце, з'єднайте дроти і шланги, у зворотному порядку зняття.


  • На нашому сайті ви зможете знайти безліч матеріалу по ремонту і обробці вашого автомобіля.