Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Як виконується заміна прокладки клапанної кришки на ваз 2110

24.12.14, Ваз
3775
  • 1 Прокладка
  • 2 Коли потрібна заміна
  • 2.1 Процес заміни
  • 2.2 Помилки після заміни прокладки

  • Як виконується заміна прокладки клапанної кришки на ваз 2110
    Заміна прокладки
    Напевно, багато хто стикався з проблемою, коли масло починає сочитися під клапанною кришкою. В цьому випадку потрібна обов'язкова заміна прокладки клапанної кришки.

    Як правило, це трапляється після певного кілометражу пробігу автомобіля. Для запобігання такій проблеми потрібно своєчасно замінити прокладку.

    Сам процес під назвою заміна прокладки клапанної кришки ваз 2110 не такий вже складний, але він неможливий без певних знань і навичок.


    Прокладка


    Як виконується заміна прокладки клапанної кришки на ваз 2110
    Заміна прокладки клапанної кришки на ваз 2110
    Насправді прокладка кришки клапанів є незначним елементом, вона не впливає на працездатність двигуна або на інші технічні параметри. Але якщо ця прокладка починає текти, потрібно готуватися до деяких неприємностей.

    Головною ознакою турботи про своїй машині є чистий і сухий мотор, що також відбивається на стані різних прокладок, ущільнень і сальників.
    Примітка! Хороша прокладка під кришку клапанів - це запорука чистого і охайного мотора.
    Як виконується заміна прокладки клапанної кришки на ваз 2110
    Заміна прокладки 8 клапанної кришки ваз 2110
    Кришка клапанів відразу впадає в очі при відкриванні капота машини. Більшість автолюбителів фарбують даний аксесуар і корпус очисника повітря в яскраві кольори.

    Отже:

  • Кришка призначена для закривання газорозподільного механізму, у неї є горловина для заміни масла двигуна . Ця горловина кріпиться до самої кришки за допомогою декількох болтів.

    Між цими деталями повинна знаходитися спеціальна прокладка.


  • Примітка! Прокладка виготовляється зі спеціального складу, основою якого є гума. В даному випадку зберігаються всі властивості при впливі високих або низьких температур.

    Крім цього складу не взаємодіє з моторним маслом.







    Рано чи пізно прокладка втрачає свою еластичність, стаючи твердою. Пізніше утворюються мікротріщини, через які просочується масло.

    Навіть за мінімальних протікання мотор швидко покривається брудом, яка важко відмивається.

    Коли потрібна заміна


    Можливо, багатьох цікавить питання, з якою періодичністю потрібно виконувати заміну прокладки клапанів. Варто зауважити, що подібна процедура має бути для водія звичною справою, особливо це стосується тих випадків, коли машиною активно користуються.

    Заміна прокладки кришки клапанів ваз 2110 повинна виконуватися в таких випадках:

  • якщо зовні по лінії з'єднання кришки з головкою блоку з'являються сліди від масла;

  • у процесі поточного або капітального ремонту двигуна;

  • при зніманні кришки головки для технічного огляду або ремонту ГРМ.

  • Деякі водії змінюють прокладку під кришкою постійно при заміні моторного масла. У цьому є раціональне пояснення. Протікання масла буде повністю виключена. При відкриванні кришки водій оглядає деталі ГРМ для виявлення зносу чи пошкодження.


  • У багатьох випадках прокладка змінюється в гаражних умовах. Можна швидко поміняти прокладку своїми силами, для цього потрібно тільки бажання і комплект найпростіших інструментів.

    Крім цього, потрібно обзавестися витратними матеріалами. До таких матеріалів відносять нову прокладку, хороший моторний високотемпературний герметик і знежирювачах (це може бути бензин, розчинник або антисиликон).

    Процес заміни


    Зняти стару прокладку дуже легко.

    Приступимо:

  • Для цього знімається корпус очисника повітря, і відкручуються кріпильні болти по всьому периметру.


  • Примітка. При обтяження кришки додатковими пристроями, наприклад, навісним обладнанням, вони також піддаються демонтажу. Стару прокладку відразу варто викинути.

  • Місця зіткнення ГБЦ і кришка очищаються від зношеного герметика, після чого знежирюються.

  • Прокладку змащують з двох сторін герметиком, укладають на місце і накривають кришкою.


  • Збирати всі деталі в зворотному порядку.

    Дане відео допоможе все зробити грамотно.


    Помилки після заміни прокладки


    Як виконується заміна прокладки клапанної кришки на ваз 2110
    Фото неправильної заміни прокладки
    Звичайно, процес заміни прокладки не завжди виконується ідеально, можуть допускатися деякі типові помилки. Незважаючи на те, що це нескладна процедура, багато автовласників можуть зіткнутися з певними труднощами.

    Приміром, після монтажу нової прокладки масло може текти.

    Помилки при заміні можуть бути різними, але найбільш поширеними є:









  • застосування прокладки низької якості;

  • нерівне нанесення або застосування старого герметика;

  • неправильне затягування болтів, в результаті може спостерігатися перекіс кришки.


  • Увага: Перед тим як приступати до роботи, потрібно знайти схему затягування кріплення кришки, вона є в посібнику з експлуатації автомобіля. Таким чином, все треба виконувати виходячи з цієї схеми.

    Динамічний ключ допоможе контролювати зусилля затягування. Для комфортного і зручного виконання робіт потрібно підготувати такий інструмент:

  • накидні або торцеві ключі;

  • динамометричний ключ;

  • трохи скипидару;

  • універсальна викрутка;

  • герметик автомобільний;

  • нова прокладка.


  • Примітка! Операцію краще здійснювати на холодному двигуні, що набагато зручніше.
    Для того, щоб не допустити помилок при заміні прокладки, рекомендується дотримуватися певної інструкції:

  • Спочатку відкручуються кріпильні болти із клапанної кришки. Для цих дій знадобиться ключ на «10».

    Открученные болти повністю дістаються. Кут клапанної кришки акуратно подковыривается викруткою. Кришку піднімають і демонтують.

  • Всі краю деталі якісно очищають від масла. В цьому випадку можна використовувати скипидар, який продається в аптеці. Крім цього, видаляється старий герметик.

  • Затягування болтів головки блоку перевіряється, особливо це стосується ситуацій, коли капітальний ремонт здійснювався порівняно давно. При необхідності їх затягують з правильними моментами та у вірній послідовності, яка вказана в керівництві по машині.

    Якщо керівництва з якихось причин немає, інформацію можна прочитати в інтернеті.

  • Ретельно промивається кришка, для цього підійде той же скипидар. Більше уваги потрібно приділити маслоотделителю.

  • Демонтується стара прокладка. Можливо, вона буде тріскати на шматочки. З допомогою скипидару промивають паз під нею.

  • Нова прокладка вставляється у відповідний паз, після чого наносять герметик на головку блоку циліндрів і на кришку.


  • Примітка! Наносити склад рекомендується справа наліво, при цьому шар герметика повинен бути не більше 3-х мм.

  • Щоб установка кришки була максимально зручною, краще зняти кожух ГРМ.

  • Тепер можна встановлювати кришку, її потрібно тримати рівно і повільно опускати. Центруються отвори для свічок, щоб вони чітко відповідали.

  • Затягування болтів повинна починатися з центру і закінчуватися далекими болтами. У посібнику можна знайти послідовність затягування.

    Як правило, перша затяжка повинна виконуватися з зусиллям 5 Нм, а друга - 10 Нм.

  • Після цього мотор доливають масло і проводиться пробний запуск. На фінішному етапі можна оцінити, наскільки якісно були виконані роботи, пробуючи прокладку на предмет течі.


  • Звичайно, досвідченому майстру важко міняти прокладку тільки по теорії, бажано подивитись навчальне відео, але якщо немає іншого виходу, доводиться обмежитися корисними порадами, які зекономлять багато часу на ремонтних роботах.

  • Спочатку потрібно з'ясувати справжню причину несправності. Це, мабуть, найважча задача, оскільки одна несправна частина механізму може стати причиною несправності інших частин.

    Наприклад, при ретельному огляді можна визначити, що знос прокладок клапанів є причиною підвищеного витрати палива .

  • Після цього потрібно визначитися, якими запасними деталями потрібно обзавестися. Як показує практика, при зміні прокладки клапанної кришки потрібно зняти трубу EGR (це назва системи циркуляції відпрацьованих газів).

    Якщо немає певного досвіду, зняти її без ушкоджень не кожному вдасться, тому потрібно прикупити як мінімум одну запасну трубку. В ідеалі краще купити дві штуки на всякий випадок.


  • Інструкцію по заміні прокладки краще прочитати в керівництві на машину. Як правило, багато автовласників цей пункт пропускають.
    Примітка! Варто розуміти, що кожен випадок індивідуальний, тому не варто повністю довіряти порадам друзів. Для того і існує інструкція, щоб читати її, а не нехтувати нею.
    Рекомендується купувати тільки оригінальні прокладки. Цим пунктом також багато водіїв нехтують і слюсарі, вважаючи, що не існує різниці між гумовими виробами.

    Навіть якщо виконувати все правильно і акуратно, неякісна прокладка не зможе гарантувати хороший результат. Практика показує, що більшість з них виникають через використання «нерідних» автозапчастин.

    Не потрібно економити на дрібницях, оскільки саме дрібниці відіграють важливу роль.Також потрібно звернути увагу на герметик, а саме на його правильне використання.

    Не багато знають, що неправильне застосування герметика може перекреслити всі зусилля, витрачені раніше. Отже, для того, щоб ремонт був закінчений благополучно, склад повинен добре схопитися, а для цього потрібно приблизно 10-12 годин.
    Примітка! Не потрібно поспішати, при бажанні заощадити зайву годину, доведеться витратити 3-4 години свого часу на повноцінну заміну прокладки.
    От і все. Після того, як своїми руками буде замінена прокладка, можна полегшено зітхнути.

    Якщо робити все так, як радить інструкція, ніяких труднощів виникнути не повинно. Ціна прокладки, що продається в магазинах, не така вже й висока,тому весь процес заміни не викличе яких-небудь особливих затрат.