Як проводиться заміна маслозйомних кілець ваз
Заміна маслозйомних колі ваз 2109
Заміна маслозйомних кілець ваз - це дуже серйозна робота, але і з нею можна впоратися своїми руками. Зокрема, заміна маслозйомних кілець на ваз 2110 передбачає велику кількість робочих етапів, проводити які потрібно строго по інструкції.
Поршневі кільця
Маслос'емниє кільця або поршневі, як їх ще називають, є незамкнутими складовими, щільно припасованими в канавках. Встановлені вони бувають на зовнішніх поверхонь поршнів.
Коли відбувається знос цих самих кілець, зрозумілий внаслідок тертя та взаємодії їх з різними металевими складовими і газами, потрібна термінова заміна.
Якщо виходити з короткою точки зору, то поршневі кільця виконують цілих три основних функції:
Із-за чого кільця зношуються
В першу чергу, автомобілістам слід звернути увагу на наступні ознаки:
Якщо були помічені всі ці ознаки одночасно, то значить, прийшла пора міняти поршневі кільця(див. Заміна поршневих кілець своїми силами ), так як інше нічого не допоможе.
Щоб в оптимальній мірі забезпечувати роботу двигуна, кільця повинні чітко і впритул прилягати до поверхні поршня.
На жаль, з часом геометрії циліндра деформується, а зазори збільшуються в канавках поршнів і стиках кілець. Таким чином, порушується пружність самих кілець.
Що відбувається в результаті? Герметизація порушується, а гази починають проникати в картер двигуна і знос всієї поршневої групи значно підвищується.

По мірі того, як збільшується знос кілець і інших деталей поршневої(див. Правильна заміна поршневий на ваз 2106 ), збільшується кількість газів, а вентиляція картера вже не справляється і тим самим значно підвищується тиск. Воно сприяє видавлювання мастила через сальники коленвала, гніздо трамблера і прокладки.
У цьому випадку, як і було сказано вище, допоможе тільки грамотна заміна поршневих кілець. Процедура ця не настільки дорога, як ремонт двигуна, але все ж, рекомендується навчитися проводити цей процес самостійно.
Заміна кілець
Тепер прийшла пора почати заміну кілець.
Приступаємо:
Примітка. Так як в подальшому старе масло вже використовувати не рекомендується, то як раз відкручуємо і масляний фільтр, який в процесі установки замінимо на новий.
Демонтуємо зірочку распредвала
Постіль распредвала
Відкручуємо кришку шатуна
Примітка. Потрібно уважно оглянути поршні на наявність сколів та тріщин. Якщо ж все в порядку, то потрібно демонтувати старі кільця і очистити їх від нагару.
Рада. Не забуваємо перевірити стан вкладишів. В принципі, їх рекомендується відразу змінити, щоб у подальшому знову не розкривати двигун.
В процесі зняття старих кілець, можна заодно потренуватися в їх грамотній установці. Рекомендується перевіряти руками пружність металевих складових і товщину канавки.
Ще один метод тренування передбачає зняття старого кільця та його повторну установку. Робити це потрібно кілька разів поспіль, не боячись зламати кільце.
Що стосується очищення канавок, то робити це можна самим кільцем, зрозуміло старим. Можна почистити канавки і з допомогою спеціального пристосування, як показано на фото нижче:

Перевірка зазорів
Як відомо, установка кілець вимагає правильного орієнтування. Зазвичай поршневі кільця перевіряють на правильність висоти, ширини і на відповідність канавках поршня.
Якщо розташувати кільця в канавці, а потім скористатися спеціальним набором щупів, провести перевірку буде набагато легше.
Примітка. Слід знати, що зазор не повинен перевищувати або бути меншим показника 005-01 мм. Якщо зазор більше значення 012 мм, це означає те, що біля кільця або канавки неприпустиме відхилення від норми.
Зазор також необхідно перевіряти в замках кільця. Показник значення має дорівнювати 04-06 мм.
Взагалі, прийнято вимірювати зазор кілець у двох категоріях:
Що стосується бічного зазору, то він має наступні значення:
Примітка. Що стосується допуску зносу для всіх зазорів, то він дорівнює 0015 мм
Вимірюємо бічний зазор
Що стосується торцевого значення, то воно повинно бути рівним 025-045 мм, А допуск зносу в даному випадку повинен дорівнювати 1 мм.

Якщо спостерігається зазор, але він невеликий, кільце можна сточити. Якщо ж зазор занадто великий, кільце замінюють новим.
Примітка. Підпилювання кільця до потрібного розміру проводиться з допомогою спеціального алмазного круга.
Установка
Перш, ніж проводити установку кілець, потрібно уважно розглянути їх. Зокрема, потрібно зуміти визначити, яке з кілець верхнє, а яка друга.
Крім того, потрібно зуміти на кільці знайти позначку, що вказує, якою стороною кільце встановлюється в бік поршня.
Мітки на кільцях
Так як монтаж маслозйомних кілець буде проходити в приватному гаражі, то наявність дорогого обладнання або спеціальних інструментів тут ні до чого. В даному випадку, умільці та майстри на всі руки радять скористатися звичайною порожній консервною банкою.
З неї слід вирізати металеві смужки рівного розміру і встановити по всій окружності поршня.
Заміна маслозйомних кілець на ваз 2107
Рада. Одну смужку залишаємо під так званим «замком» кільця, щоб запобігти появі подряпин.
Далі робимо так:
Примітка. Звичайно ж, цю операцію можна провести і без металевих смужок, так би мовити, голими руками. Але в цьому випадку великий ризик зламати кільце і подряпати сам поршень.
Установка поршневих кілець передбачає змазування їх маслом. Потім кільце вставляється в блок циліндрів зверху і з допомогою саморобної оправки вдавлюється.
Примітка. Насамперед встановлюється маслосъемное кільце.
При установці коробчатого маслосъемного кільця, що має розширювач у вигляді спіральної пружини, сам замок необхідно змістити на 180 градусів відносно кільця. Якщо ж встановлюється складене маслосъемное кільце, то встановлюється розширювач.
Примітка. Потрібно переконатися в тому, що розширювач встав на місце правильно. Тільки після цього потрібно буде встановити нижню пластинчасте кільце, а потім і верхнє.
Що стосується замків кілець, то їх слід встановити під кутом 180 градусів відносно один одного.
Рада. Не можна розтискати кінці кільця більше, ніж це необхідно для установки його на поршень.
Після встановлення кілець потрібно переконатися в тому, що кільця без заїдань обертаються в своїх канавках. А при стиску кільця, воно повинно повністю потопати в канавці і не виступати за межі поверхні поршня.
Зазор після установки перевіряють ще раз. Мається на увазі бічний зазор.
Часто в самому керівництві автомобіля значиться, як проводити заміну. В цьому випадку, потрібно буде встановлювати кільця в суворій відповідності з інструкцією.
Якщо ж подібні вказівки в інструкції відсутні, потрібно дотримуватися загальні правила установки.
Примітка. Не можна розташовувати замки поршневих кілець посередині опорних поверхонь поршня. Також не можна розташовувати замки на стороні торцевих поверхонь поршневого пальця.
Встановлення маслозйомних кілець прийнято проводити після перегляду цього відео.
Процес складання
Збірку проводимо в зворотній послідовності:

Примітка. В процесі рекомендується також замінити прокладку ГБЦ, попередньо змастивши її графітом.
Примітка. Затягувати ГБЦ потрібно особливим зразком. Спочатку потрібно протягнути болти з моментом у 20 Н/м, тобто в пів-сили. Після цього вже з великим зусиллям, рівним 70 Н/м.
От і все. Як видно зі статті, своїми руками можна розібрати вал, замінити кільця і знову все акуратно поставити на місця без особливих проблем.
Головне - робити все, як того вимагає інструкція, а решта додасться. Так можна непогано заощадити, адже ціна на послуги подібного роду в автосервісах досить висока.
Тому якщо потрібно замінити кільця на ваз 2106 або іншої моделі, можна вже сміливо приступати до процесу.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного