Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна сальника колінвала ваз 2105 своїми руками

24.12.14, Ваз
3568
  • 1 Загальні відомості
  • 1.1 Функції і призначення манжет
  • 1.2 Інструменти
  • 2 Як виконується заміна переднього сальника коленвала на ваз 2105
  • 3 Переходимо до заднього сальнику

  • Заміна сальника колінвала ваз 2105 своїми руками
    Сальник (манжет армований) колінчастого валу ваз 2105
    Основна ознака, явно вказує на те, що передній сальник коленвала автомобіля ваз 2105 несправний - це замаслювання двигуна в його передній частині, в районі розташування шківа колінчастого вала. Заміна сальників коленвала на ваз 2105 не важке завдання, яку ви зможете виконати самостійно.

    При цьому потрібно мінімум знань і стандартні інструменти. Наша детальна інструкція полегшить вашу працю і заощадить гроші.


    Загальні відомості


    Сальник - різновид манжет, що служать для ущільнення різних обертових сполук (рухомих), в різних механізмах і пристроях.

    Необхідно уточнити, що поняття сальник на сьогоднішній день застаріло, і є не коректним:

  • Сучасна назва запчастини - армована гумова манжета

  • Поняття, сальник залишилося з тих незапам'ятних часів, коли змащували олією повстяні або фетрові ущільнювачі, їх древній аналог

  • Армована манжета це уніфікована деталь, яку виробляють на заводах, які спеціалізуються на виробництві різноманітних гумотехнічних виробів

  • Сучасні манжети широко застосовуються в агрегатах промисловості, в автотранспортній галузі, народному господарстві та сільськогосподарської техніки

  • Іншими словами сальники (манжети) застосовуються в наш час у всіх видах (типах) вузлів, механізмів і агрегатів, де необхідно ущільнення рухомих частин


  • Функції і призначення манжет


    Основним призначенням армованих гумових манжет є ущільнення рухомого з'єднання. На додаток сучасні сальники забезпечують надійний захист вузла, який вони ущільнюють від впливу пилу і бруду.

    Отже:

  • Для більшості манжет робочої середовищем стає повітряна середовище в безпосередньому контакті з мастильними матеріалами паливом або водою

  • Температурний діапазон, необхідний для стабільної роботи сальника двигуна в межах від-60С (у північних широтах) до +100С (робоча температура двигуна з невеликим запасом)

  • Робочим тиском армованого манжета є - 005 МПа.


  • На сьогодні армовані манжети вважаються важливими елементами:

  • Так як при невеликому зсуві манжета обов'язково з'явиться олійна текти

  • Вважається, що заміна сальників колінвалів ваз 2105 повинна проводитися приблизно раз в три роки

  • Однак така періодичність не строго обов'язкова - бо, може знадобитися і більш ранній, позаплановий ремонт

  • Наприклад, якщо мав місце перегрів мотора

  • Олійна текти в такому випадку сигналізує вам про те, що манжету слід терміново замінити


  • Інструменти



  • Набір головок, або набір ключів

  • Набір викруток

  • Ключ, щоб відкрутити гайку, що кріпить шків колінчастого валу

  • Дрантя


  • Як виконується заміна переднього сальника коленвала на ваз 2105


    Заміна сальника коленвала виконується після того, як автомобіль загнали на естакаду або оглядову яму.

    Для ваз 2105 заміна переднього сальника коленвала відбувається в наступному порядку:
















  • Першим ділом, заганяємо автомобіль на естакаду (оглядову яму)

  • Зафіксуємо його, включивши першу передачу, або стоянкові гальма, потім підкладаємо під передні або задні колеса черевики (підкладки)

  • Потім знімаємо решіток щиток (захист) двигуна

  • Від'єднуємо ремінь приводу генератора, для цього відкручуємо гайку, що кріпить генератор до регулювальної планці

  • Послаблюємо болт, що кріпить генератор до блоку двигуна

  • Відводимо генератор трохи в сторону, щоб послабити ремінь і знімаємо ремінь генератора зі шківів

  • Тепер необхідно зняти і сам шків коленвала. Для цього, використовуємо накидний ключ (якщо немає накидного, можна скористатися трубним ключем) відкручуємо гайку його кріплення

  • Автомобіль при цьому неодмінно повинен стояти з включеною першою передачею

  • Відкрутивши гайку, знімаємо наш шків, дивіться фото нижче


  • Заміна сальника колінвала ваз 2105 своїми руками
    Відкручуємо гайку, що кріпить шків і знімаємо сам шків

  • Знявши шків, ми бачимо передній, манжет армований колінчастого валу, який нам необхідно отримати

  • Просто піддягаємо його плоскою викруткою і витягуємо з посадочного місця

  • Виймаємо його і протираємо начисто посадочне місце дрантям з чистим бензином

  • Потім злегка змащуємо посадкову поверхню моторним маслом

  • Запрессовываем новий манжет, який теж злегка змащуємо маслом

  • Манжет армований запрессовываем на місце за допомогою оправки відповідного діаметру і молотка


  • Заміна сальника колінвала ваз 2105 своїми руками
    Підчіплюємо манжет плоскою викруткою, дістаємо його. Запрессовываем на його місце новий, використовуючи молоток і відповідну оправлення

  • Встановлюємо всі інші деталі в зворотній послідовності


  • На цьому заміна переднього сальника колінвала ваз 2105 завершена. Виконати цю роботу своїми руками може кожен власник авто.


    Переходимо до заднього сальнику


    Заміна заднього армованого манжета ваз 2105 проводиться у разі виявлення підтікання масла в області зчеплення, що вказує нам про його знос. Ремонтні роботи, як і в попередньому випадку, рекомендується виконувати на оглядовій ямі або естакаді або на підйомнику.

    Порядок, у якому виконується заміна сальника коленвала на ваз 2105 виглядає таким чином:

  • Закатуємо машину на естакаду (як і у випадку з переднім манжетом)

  • Відкручуємо і знімаємо карданний вал

  • Потім відкручуємо і знімаємо коробку зміни (перемикання) передач

  • Після цього відкручуємо і знімаємо зчеплення, за ним відкручуємо маховик

  • Підходить той же набір інструментів, що і в попередньому випадку

  • Задній армований манжет встановлений в утримувач. Який кріпиться до блоку двигуна шістьма болтами

  • Перш, ніж приступити до відкручування болтів його кріплення, необхідно викрутити два болти, що кріплять піддон картера до держателя


  • Заміна сальника колінвала ваз 2105 своїми руками
    Головку з тріскачкою викручуємо болти, що кріплять піддон до держателя манжета

  • Відкручуємо усі болти і знімаємо тримач з сальником. Для цього акуратно піддягаємо його плоскою викруткою

  • Між корпусом блоку і держателем знаходиться ущільнювальна прокладка, яку рекомендується замінити на нову, не залежно від її стану

  • Весь процес заміни сальників колінвала ВАЗ досить простий. Затискаємо тримач в лещата, потім через спеціальний виріз, за допомогою відповідного діаметру виколотки, вибиваємо сальник з його посадкового місця


  • Заміна сальника колінвала ваз 2105 своїми руками
    Затискаємо в лещата тримач, і вибиваємо сальник за допомогою виколотки

  • Після зняття сальника, протираємо тримач дрантям з чистим бензином, змащуємо посадкову поверхню, а так само поверхню нового манжета чистим моторним маслом

  • Забиваємо (запрессовываем) сальник, за допомогою оправки, що підходить по діаметру, на місце

  • Подальшу збірку виконуємо в зворотному порядку


  • От і все! Ремонт успішно завершено.

    Як бачите, все досить просто, однак ви завжди можете поїхати на СТО, якщо влаштовує їх ціна. Додатково з цієї теми ви можете подивитись навчальне відео.