Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна масла в двигуні ваз 2110: робимо самостійно

24.12.14, Ваз
2734
  • 1 При яких умовах мастило змінюється частіше
  • 1.1 Корисні поради
  • 2 Заміна масла двигуна ваз 2110 виконується двома способами
  • 2.1 Заміна з промивкою двигуна
  • 2.2 Заміна без промивки двигуна
  • 2.3 З чого почати
  • 2.4 Інструменти для виконання роботи
  • 3 Детальна інструкція по заміні
  • 4 Бережемо екологію

  • Заміна масла в двигуні ваз 2110: робимо самостійно
    Міняємо мастило в двигуні ваз 2110
    Заміна масла в двигуні на ваз 2110 проводиться за регламентом через кожні 8-10 тисяч кілометрів пробігу. Процедура проста, не вимагає навичок автослюсаря або дорогого спеціального інструменту.

    Виконати її своїми руками зможе будь-який власник авто. По часу займе заміна не більш півгодини, немає сенсу їздити на СТО, зекономте ваш час і гроші.


    При яких умовах мастило змінюється частіше


    Проте залежно від визначених умов експлуатації машини заміну мастила рекомендується при набагато меншому пробіг:

  • В умовах міських заторів, де двигун тривалий час працює на холостому ходу

  • Або у зимовий період експлуатації, в'язкість мастила зростає і зростають навантаження на деталі двигуна

  • Експлуатація у важких умовах (пустелі або степу, де в повітрі багато пилу)

  • Простий машини в гаражі (в моторі утворюється конденсат, який потрапляє в мастило, і порушує її властивості)


  • Про те, що підходить пора замінити масло в двигуні(див. Заміна масла - від теорії до практики ), сигналізує її темний колір, що вказує на потрапляння продуктів згоряння палива та бруду в масло і відповідно негативно позначиться на його експлуатаційних властивостях (ковзання, відведення та передача тепла, подальше вимивання з мотора продуктів механічного зношування деталей і горіння, підвищується в'язкість)

    Корисні поради


    Кілька важливих і корисних рад по заміні масла, які допоможуть вам уникнути проблем з двигуном в подальшому:

  • Масло слід зливати після поїздки, коли двигун ще не охолов

  • Якщо двигун вашого автомобіля холодний, запустіть його і прогрійте до робочої температури (близько 80 °С за датчику температури рідини в системі охолодження)

  • Це важливо зробити, щоб знизити в'язкість мастила для найбільш повного стікання її з двигуна

  • Заливати слід масло тієї марки, що вже було залито в двигун раніше


  • Якщо бажаєте поміняти його марку, необхідно підібрати аналог, допустимий для даного типу двигуна (при заміні мастила з заміною марки або її типу, застосовуйте промивку двигуна).

    Отже:








  • Після зливу відпрацьованого масла заливаємо промивне до нижньої мітки покажчика рівня

  • Запускаємо двигун і даємо йому попрацювати близько 10-ти хвилин на холостому ходу

  • Зливаємо промивне і тільки тепер міняємо масляний фільтр

  • Тепер можна заливати свіже масло до необхідного рівня (приблизно 2/3 від нижньої позначки допустимого рівня на щупі)

  • Якщо рівень на щупі мінімальний це загрожує вам недостатньою змащенням деталей і низьким тиском масла в моторі що веде до підвищеного зносу його деталей і можливого перегріву

  • Коли рівень максимальний (або вище максимуму) відбувається видавлювання сальників і відповідно розриви їх і виникнення течі

  • Різні типи і види масел, а так само їх характеристики та властивості ви можете, можна подивитися в Інтернеті в розділі моторні масла для двигунів ВАЗ

  • У деяких випадках при змішуванні матеріалів різних виробників і найменувань можливо спінювання і втрата відповідно основних якостей (в'язкості, плинності здатності відводити тепло, вимивати продукти зносу деталей і горіння палива)


  • Заміна масла двигуна ваз 2110 виконується двома способами


    Заміна з промивкою двигуна



  • Після того як злили відпрацювання, вливаємо промивне і автомобіль працює близько 10-ти хвилин

  • Потім зливаємо промивне масло і заливаємо свіже (деякий мінус цього способу в тому, що після нього залишаються в моторі залишки промивання, які, змішавшись з основною мастилом, можуть негативно впливати на роботу мотора)

  • Властивості і завдання у них різні що, відповідно, позначається на робочих характеристиках моторного масла. Але не в кращу його бік


  • Заміна без промивки двигуна



  • Відразу після зливу відпрацювання заливаємо свіже моторне масло ( тут мінусом стають залишки старого мастила, наповненої продуктами горіння, при змішуванні з новим, старе тим самим скорочує його ресурс роботи)


  • З чого почати


    Насамперед придбайте витратні матеріали, тобто каністру масла для заміни і новий масляний фільтр(див. Заміна фільтрів ваз 2110 - як зробити? ).

    Існують три типи масел:

  • Синтетичне

  • Напівсинтетичне

  • Мінеральне


  • Залишилося визначитися який найбільш підходить у вашому випадку:

  • Якщо двигун вашого автомобіля знаходиться в хорошому стані (тобто - не «їсть» масло, нормальний тиск в системі), рекомендується цілорічно, застосовувати синтетику

  • При неабияк зношений КШМ (кривошипно-шатунного механізму) рекомендується міняти типи мастила по сезону. Взимку лейте менш в'язке (синтетичне або напівсинтетичне), а влітку використовуйте менш в'язке (мінералку наприклад)


  • Після того як ви визначилися з потрібним типом олії, тепер варто звернути свою увагу на вибір марки:

  • На сьогоднішній день вибір величезний

  • І ціна за чотири літри починається від 400 рублів (за мінеральне) до 1500 рублів (синтетичне)

  • В'язкість повинна бути не нижче стандарту 10W-40 (інакше просочиться через сальники)

  • З марок хороші відгуки про Shell Helix саме цю марку часто використовують офіційні дилери

  • Якщо знаєте свою перевірену марку, якій довіряєте - беріть її і головне остерігайтеся підробок, зараз вони часто потрапляють на ринки через дешевизну

  • Купуючи в спеціалізованих фірмових магазинах, які дорожать своєю репутацією ви, можливо, заплатите дорожче, зате шанс потрапити на підробку зведете до нуля


  • Переходимо до вибору фільтра:









  • Вони розрізняються лише фірмою-виробником, що відповідно означає якість виробництва

  • Деякі автолюбителі ставлять фільтр Mann, який коштує 150 рублів і не паряться, стверджують, що проблем з ним немає - лампа тиску на приладовій панелі гасне майже відразу

  • В автомобільному журналі «За кермом» друкують тести масляних фільтрів, серед перевірених переможцем за їх версією був «Чемпіон», «Невський фільтр» на другому місці

  • Однак самі знаєте, достовірність таких тестів сумнівна


  • Інструменти для виконання роботи



  • Воронка (її легко зробити з пластикової пляшки)

  • Спеціальний ключ, щоб викрутити фільтр (тут можна обійтися міцною викруткою)

  • Чисте ганчір'я (витерти руки і патьоки)

  • Відро (підійде в принципі будь-яка ємність з широкою горловиною більше чотирьох літрів місткістю)

  • Головка на 17 з комірчиком (або ключ на 17 ключ краще накидною - пробка ціліше буде)


  • Детальна інструкція по заміні


    Далі представляємо послідовність операцій з докладним фото звітом:

  • Виконуємо заміну на добре прогрітому двигуні

  • Бажано загнати автомобіль на підйомник або оглядову канаву

  • Відкриваємо пробку заливної горловини


  • Заміна масла в двигуні ваз 2110: робимо самостійно
    Знімаємо пробку заливної горловини

  • Це допоможе запобігти виникненню вакууму в корпусі двигуна і тим самим забезпечить найбільш повне стікання олії

  • Беремо ключ на 17 і викручуємо пробку з піддону картера

  • Попередньо підставляємо підготовлену нами заздалегідь ємність


  • Заміна масла в двигуні ваз 2110: робимо самостійно
    Беремо ключ на 17 (або головку на 17 з комірчиком) і викручуємо пробку з піддону

  • Зливаємо відпрацьоване масло з двигуна

  • Цю операцію радимо виконувати акуратно, мастило гаряча і ви можете обпектися

  • Краще при викручування використовувати довгий ключ з рукояткою (або головку з довгим комірчиком) і дозволити пробці просто впасти в ємність для відпрацювання.

  • Виловити пробку вже після остигання

  • Тривалість стікання олії ємність не менше 10-ти хвилин або до зникнення струменя масла з піддона


  • Якщо ви вирішили промити двигун, то тепер саме час, якщо немає, просто пропустіть цей пункт:

  • Виловите і закрутіть пробку тому в піддон

  • Залийте через заливну горловину промивне масло до позначки мінімум на щупі - вимірювачі рівня

  • Дайте двигуну попрацювати десять хвилин, потім злийте промивку і переходьте до заміни фільтра

  • Беремо ключ для масляного фільтра і відкручуємо фільтр


  • Заміна масла в двигуні ваз 2110: робимо самостійно
    Відкручуємо фільтр за допомогою спеціального ключа

  • Якщо такого ключа у вас немає, скористайтеся міцною викруткою або шилом

  • Пробиваємо корпус фільтра в напрямку перпендикулярно штуцера, розташованому всередині фільтра (пробиваємо подалі від мотора, щоб не зачепити цей штуцер) і викручуємо обертаючи його за рукоятку застосовуваної викрутки


  • Заміна масла в двигуні ваз 2110: робимо самостійно
    Пробиваємо фільтр викруткою(подалі від мотора і перпендикулярно штуцера) і викручуємо його, використовуючи викрутку як важіль

  • Даємо маслу стекти з штуцера повністю

  • Протираємо посадочне місце фільтра і навколо нього дрантям

  • Перш ніж встановити новий фільтр, залийте свіже моторне масло у нього до половини обсягу, приблизно, і потім змастіть гумове ущільнювальне кільце нового фільтра

  • Це захистить систему змащення від потрапляння повітря при пуску двигуна та вбереже його деталі від роботи без мастила



  • Заміна масла в двигуні ваз 2110: робимо самостійно
    Наливають через лійку свіже масло в новий фільтр приблизно до половини обсягу,змащуємо гумове ущільнювальне кільце

  • Після чого затискаємо зливну пробку в піддоні двигуна - ключем

  • Вона має самоуплотняющуюся конічну різьбу і тому не потребує змащення герметиком або встановленні додаткових ущільнюючих прокладок

  • Прикручуємо масляний фільтр руками без використання інструменту

  • Через заливну горловину вливаємо свіже масло

  • Щоб проконтролювати кількість залитого масла скористайтесь щупом покажчиком рівня


  • Заміна масла в двигуні ваз 2110: робимо самостійно
    Контролюємо рівень щупом покажчиком

  • Рівень на щупі повинен бути на 2/3 від нижньої позначки допустимого рівня

  • Масло рекомендується заливати повільно, щоб запобігти перелив

  • Постійно при цьому, контролюючи рівень, який внаслідок в'язкості мастила буде підніматися досить повільно

  • Після заливки закриваємо заливну горловину пробкою і встановлюємо щуп на місце

  • Тепер потрібно запустити двигун

  • Як тільки на приладовій панелі згасла контрольна лампочка тиску масла, слід заглушити двигун

  • Знову перевірте рівень. Доливаємо при необхідності


  • Бережемо екологію


    Змінюючи масло, варто приділити увагу екології. Масло є продуктом нафтопереробки, тому потрапляння його або його продуктів на землю або у воду, негативно позначиться на екології і навколишнього людини середовищі, на існування живих організмів і рослин.

    Для ваз 2110 заміна масла в двигуні завершена. Як ви впевнилися, все було не так вже й складно.

    В доповнення до інструкції ви можете подивитись навчальне відео.