Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2106: заміна сальники клапанів своїми руками

24.12.14, Ваз
2430
  • 1 Призначення сальников
  • 1.1 Ознаки того, що сальники прийшли в непридатність
  • 1.2 Дуже корисні рекомендації
  • 1.3 Інструменти
  • 1.4 Переходимо до заміни

  • Ваз 2106: заміна сальники клапанів своїми руками
    Сальники клапанів (маслос'емниє ковпачки) ваз 2106
    Заміна сальників клапанів ваз 2106 знадобиться, коли ви помітите збільшення витрати масла, і поява при цьому періодичного або постійного димлення сизого кольору (виникає при розриві ковпачком або сильному зносі). Синій (сизий) дим з вихлопної труби - дуже нехороший знак, який означає що автомобіль потребує ремонту двигуна.

    Наша інструкція допоможе вам виконати заміну сальників самостійно.


    Призначення сальников


    Сальники клапанів призначені для видалення надлишків масла, що попадає на стрижні клапанів. Саме надлишків, певну кількість його повинна обмивати втулку з клапаном.

    Якщо сальники клапанів(з якихось причин) перестали працювати (прийшли в непридатність) і в камери згоряння стало потрапляти масло, вам необхідна заміна сальників клапанів на ваз 2106.

    Ознаки того, що сальники прийшли в непридатність


    Крім диму з вихлопної труби існує цілий ряд ознак:

  • Поява мастила на різьбі свічок запалювання

  • Димлення машини на холодному двигуні (дуже добре це помітно при запуску двигуна з ранку)

  • З'являються темні смуги на ліжку розподільного валу в області пропускає ковпачка

  • Підвищується витрата масла

  • Часті виходи з ладу однієї або декількох свічок запалювання


  • Не поспішайте відразу робити капітальний ремонт, знаючи, що димлення і підвищена витрата масла може виникнути з причини виходу з ладу поршневих кілець(див. Заміна поршневих кілець своїми силами ), і деяких інших.

    Спочатку давайте виявимо несправність, щоб стала зрозумілою ціна питання:

  • Щоб відрізнити несправність сальників клапанів від інших несправностей з схожими симптомами скористайтесь корисним приладом - компресометром

  • Заміривши компресію в кожному циліндрі, ви точно зрозумієте, що вам необхідно ремонтувати

  • Так як зношені ковпачки клапанів практично не впливають на показання величини компресії (якщо компресія під всіх циліндрах в межах норми, значить, спрацювалися маслос'емниє ковпачки, якщо в якомусь циліндрі компресія слабка - готуйтеся до капітального ремонту двигуна)


  • Сальники клапанів в процесі роботи приходять в непридатність з наступних причин:








  • Природна вироблення матеріалів

  • Перегрів двигуна

  • Застосування сальників клапанів виготовлені з низькоякісних матеріалів

  • Підвищений зазор у втулках самих клапанів

  • Спочатку неправильний монтаж сальников


  • Професіонали стверджують, що для ваз 2106 заміна сальників клапанів необхідна через кожні 18 - 25 тисяч кілометрів

    Дуже корисні рекомендації


    Рекомендуємо не заливати дизельне масло (як радять любителі) бензиновий двигун, в ньому буде з'являтися густий осад, що призведе до закупорки всіх масляних каналів мотора.

    Ця робота вимагає певних навичок, якщо ви вже знайомі з пристроєм мотора і інструментом, самостійно не боїтеся розбирати двигун, то чітко слідуючи нашим корисним порадам, ви зможете зробити заміну сальників клапанів своїми руками.

    Для заміни вам потрібен буде новий комплект маслозйомних ковпачків(див. ВАЗ 2106: заміна маслозйомних ковпачків своїми силами ), який рекомендуємо замовити в магазині спеціалізується на запчастини або відразу придбати, ковпачки є в наявності.

    Запитаєте: Чому в спеціалізованому магазині? Тому що, маючи досвід роботи, нами зроблено наступний висновок - спеціалізований магазин зацікавлений у хорошій репутації і принципово не буде брати на продаж «лівий» або явно неякісний товар.

    На любо авто ринку ж вибір ковпачків набагато ширше, часто іноді продавці не мають поняття про те, хто виробник товару, тому ніякої гарантії якості у такому разі не чекайте. Достовірно відомо, що основна маса дешевих запчастин сьогодні на авто ринку - привозиться з Китаю.

    У спеціалізованому ж магазині запчастин продавець може визначити по комп'ютеру, ввівши код в вашому техпаспорті, модель двигуна, виходячи з цих даних, підбере необхідні (відповідні) сальники клапанів.

    Інструменти



  • набір ключів

  • круглий олов'яний пруток 8миллиметров в діаметрі

  • плоска викрутка

  • пінцет

  • знімач для сальников або плоскогубці

  • інструмент для рассухаривания клапанів

  • оправка для запресовування сальников

  • комплект нових сальников


  • Переходимо до заміни


    Щоб зробити заміну сальників клапанів на автомобілі, до них ще треба дістатися.

    Заміна сальника клапанів ваз 2106 починається з:









  • Піднімаємо капот і знімаємо клеми з акумуляторної батареї

  • З допомогою ключа на 10 відкручуємо гайки (їх три), крепящие кришку повітряного фільтра

  • Видаляємо кришку і фільтруючий елемент

  • Відкручуємо чотири гайки, розташованих на карбюраторі, і демонтуємо з нього корпус фільтра повітря

  • Ключем на 10 відкручуємо гайки, які кріплять кришку клапанів до голівці блоку

  • Знімаємо кришку після від'єднання від карбюратора тяги акселератора

  • Від'єднуємо поперечний валик, розташований на передньому щитку в моторному відділі

  • Підводимо шків колінчастого валу на відповідну відмітку верхньої мертвої точки, як у першому, так і в четвертому циліндрі

  • Від розподільного вала, скориставшись ключем на 17 відкручуємо болт, що кріпить приводну шестерню

  • Потім знімаємо шестерню, а ланцюг підвішуємо на шматку дроту, кінець якої зручно закріпити на запірної дужці капота

  • Тепер знімаємо сам распредвал з постіллю в зборі

  • Викручуємо і дістаємо всі свічки запалювання

  • Запам'ятайте положення бігунка в трамблері

  • Щоб уникнути випадання клапанів на циліндр, міняємо сальники клапанів на циліндрах, де поршні знаходяться в положенні ВМТ

  • Потім підводити поршні наступних циліндрів в ВМТ і міняти сальники на них (спочатку приступаємо до заміни сальників в циліндрах 1-вом і 4-те, потім проворачиваем колінчастий вал на 180°, і міняємо сальники у 2-ром і 3-му циліндрах).

  • Через отвір свічки для цього вставляємо заготовлений пруток з олова ( або іншого м'якого металу) діаметром приблизно 8 міліметрів або викрутку як варіант між клапаном і поршнем (на якому виробляємо заміну сальника)

  • Наворачиваем гайку на шпильку для кріплення ліжку розподільного валу і заводимо під неї захоплення рассухаривателя


  • Ваз 2106: заміна сальники клапанів своїми руками
    Заводимо захоплення рассухаривателя під накручену нами гайку

  • Натискаємо на важіль рассухаривателя, щоб стиснути пружини клапана, і витягуємо сухарі пінцетом


  • Ваз 2106: заміна сальники клапанів своїми руками
    Пінцетом дістаємо сухарі

  • Потім знімаємо тарілку клапана, зовнішню і внутрішню пружини

  • Потім опорні шайби верхню і нижню

  • Використовуючи викрутку (на фото внизу саме викрутка, можна знімачем або плоскогубцями), піддягаємо і стягуємо сальник з втулки клапана


  • Ваз 2106: заміна сальники клапанів своїми руками
    Підчіплюємо викруткою і дістаємо ковпачок

  • Щоб уникнути пошкодження робочої кромки нового сальника, одягаємо на клапан спеціальну пластикову втулку. Вона, як правило, йде в комплекті з сальники клапанів

  • Попередньо змащуємо крайку нового ковпачка моторним маслом, потім одягаємо ковпачок на клапан



  • Ваз 2106: заміна сальники клапанів своїми руками
    Надягаємо сальник на клапан через спеціальну пластикову втулку, щоб не пошкодити внутрішню поверхню його

  • Пінцетом дістаємо пластикову втулку

  • Потім напрессовываем наш сальник, через оправку ударами молотка, на направляючу втулку клапана


  • Ваз 2106: заміна сальники клапанів своїми руками
    Напрессовываем ковпачок на втулку молотком через оправку

  • Тепер збираємо клапан з пружинками , тарілкою і сухарями в зворотній послідовності

  • Ось так виконується заміна сальника клапанів на ваз 2106 решта за тією ж схемою

  • Після заміни всіх сальників клапанів, простукиваем по них молотком, щоб остаточно посадити сухарі на місце

  • Збираємо газорозподільний механізм

  • Перш ніж встановимо распредвал, провертаючи колінчастий вал, поверніть бігунок в трамблері у вихідне (яке ви запам'ятовували) положення

  • Мітка на шківі колінчастого валу при цьому повинна виявитися навпаки довгою позначки розташованої на передній кришці мотора

  • Після завершення складання газорозподільного механізму необхідно відрегулювати теплові зазори


  • Ось ви уже самі зробили заміну сальників клапанів в домашніх умовах, вітаємо, це дозволить вам заощадити гроші в майбутньому. Відео прояснить незрозумілі для вас моменти.