Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2106: заміна масла в двигуні своїми руками - інструкція

24.12.14, Ваз
5286
  • 1 Як часто необхідно проводити заміну
  • 2 Фактори, що впливають на термін служби мастила двигуна
  • 2.1 Вік
  • 2.2 Інтенсивність експлуатації
  • 2.3 Манера водіння
  • 2.4 Сезонність
  • 2.5 Якість мастила
  • 2.6 Якість бензину
  • 3 Мінералка переваги і недоліки
  • 4 Переваги та недоліки синтетичних масел
  • 5 Заміна масла двигуна ваз 2106
  • 5.1 Інструменти
  • 5.2 Заміна олії своїми руками

  • Ваз 2106: заміна масла в двигуні своїми руками - інструкція
    Заміна мастила в двигуні ваз 2106
    Як правильно проводиться заміна масла в двигуні ваз 2106 для когось це елементарно, але для початківців автолюбителів, які лише нещодавно стали власниками авто, наша інструкція буде, безумовно, корисною.


    Як часто необхідно проводити заміну


    Як визначити (розрахувати) час заміни масла двигуна треба сліпо вірити рекомендацій і порад виробника авто? Ці питання не раз приходили в голову кожному автомобілісту.

    Одного універсального вірної відповіді на всі випадки не існує, оскільки зазвичай в кожному випадку потрібен індивідуальний підхід .Наприклад, рада, даний господареві нової іномарки, не годиться власнику старих «Жигулів».

    А рекомендації для «автогонщика» не підходять для простого водія, виїжджає лише раз на тиждень на дачу, і дотримує при цьому правило «не перевищувати швидкості шістдесяти кмгод».Щоб максимально правильно відповісти на поставлене питання, важливо знати основні фактори, що впливають на склад і термін служби змащення двигуна.

    Такі як:

  • Вік (термін експлуатації) вашого автомобіля і його двигуна.

  • Інтенсивність використання автомобіля.

  • Ваша манера водіння (управління) автомобілем.

  • Сезонність експлуатації авто (літо або зима).

  • Якість використаного моторного масла.

  • Якість заливається бензину.


  • Фактори, що впливають на термін служби мастила двигуна


    Вік


    Якщо ви придбали новий автомобіль і відповідно мотор проходить стадію обкатки, тут необхідно чітко слідувати рекомендаціям заводу-виробника автомобіля. Важливо знати, що правильна обкатка двигуна безпосередньо впливає на термін його служби в майбутньому.

    У цей період, приблизно 5000-7000 кілометрів пробігу, не варто «ганяти» на максимальній швидкості і головне намагатися уникнути перегріву мотора. Змінюючи мастило після обкатки мотора і надалі, краще не економити.

    Така на перший погляд економія вам дорого обійдеться в подальшому (частими ремонтами мотора). Двигун, за вашу сумлінну турботу, відплатить надійністю і довгим терміном експлуатації.

    Якщо ваш автомобіль бувший у використанні, має великий пробіг на спідометрі, вам необхідний інший підхід. Не варто довіряти твердженнями попереднього власника (продавця), що його машина експлуатувалася акуратно і дбайливо, що заміну мастила він зробив тільки вчора.

    Замінити мастило в двигуні і фільтр краще відразу, обов'язково при цьому застосувати промивання (ви не знаєте точно, яке масло заливав колишній власник і як давно, навряд чи це було вчора, перед продажем машини на маслі цілком могли заощадити, і залити найдешевше). Рекомендуємо за допомогою, звернеться до хорошого автомеханіку, який може оцінити загальний стан вашого автомобіля, і його мотора зокрема.

    Так як безглуздо і марно використовувати дороге і масло в моторі, в роботі якого чути дивний стук чи шум.В добавок до цього він може мати непомірний апетит і «є» масло, тоді гроші ваші будуть вилітати в трубу.

    Якщо вам пощастило і цих неприємностей ви уникли, мотор працює «як годинник», то вам залишається міняти мастило на перших порах частіше. З часом періодичність заміни можна збільшувати, але це за умови застосування якісних моторних масел.

    Інтенсивність експлуатації


    Багато власників вважають, що якщо користуватися автомобілем як можна рідше (наприклад, раз в тиждень або на місяць), то машина прослужить набагато довше, ніж та, що експлуатується щодня.Насправді вони помиляються!

    Наприклад, якщо не запускати мотор тривалий час у ньому з'являється конденсат, він порушує складу мастила і створює агресивне середовище, яка прискорює процес руйнування двигуна.А це означає, що дуже скоро потрібно міняти мастило, щоб уникнути великих проблем.

    Як бачите, тривалий простій машини зовсім не збільшує термін служби двигуна та зменшує інтервал між замінами оливи.Виходячи з цього, робимо висновок, що сприятливіші постійний не великий пробіг машини і своєчасна заміна масла, через регламентована кількість кілометрів пробігу.

    Ніж постійний простою машини в гаражі або на стоянці) і заміна мастила в двигуні через пару тижнів або місяців.

    Манера водіння


    З цього пункту можна сказати однозначно тільки одне: якщо вам подобається «вичавлювати» з автомобіля все («стартанути з пробуксовкою» на перехресті, «розігнати» движок на максимум, йдучи по трасі), відповідно машина від вас зажадає більше уваги.

    Що б якось полегшити життя мотору, навіть часта заміна мастила не достатня міра! Масло обов'язково має бути напівсинтетичним або повністю синтетичним і зрозуміло якісним.







    Сезонність


    Неодмінно варто знати і пам'ятати і про сезонні (зима-літо) особливості застосування масел.Наприклад, затока перед настанням зими «літній» масло, потім не дивуйтеся, що всього за 15 С авто не заводиться взагалі і стартер з працею провертає двигун.

    Це важкий удар не тільки по мотору вашого авто, але і Вам по нервах.
    Висновок: Заливаючи мастило, обов'язково враховуйте кліматичні особливості місцевості.

    Якість мастила


    Якість використовуваного масла безпосередньо впливає на збільшення не тільки термін служби мотора, але і збільшення інтервалу між замінами, майже вдвічі більше.

    Якщо ви використовуєте недороге мінеральне,заміна проводиться через 5000-7000 кілометрів пробігу.У випадку з якісним і дорогим синтетичним маслом, цей проміжок збільшується до 10000 - 15000 кілометрів.

    Тільки купуючи мастило, будьте уважні, щоб не попастися на підробку шахраїв або недобросовісних продавців, які вам підсунуть відверту «липу», прикриваючись фірмовою упаковкою.

    Якість бензину


    Про поширене в наш час низька якість навіть заводського бензину, про всіх відомих хімічних «обробках» палива на заправках говорити ми не станемо.Це окрема болюча тема.

    Однак варто пам'ятати, що бензин низького сорту з великою кількістю добавок та сторонніх домішок порушує складу мастила в двигуні.Всі добавки, що не згорають, потрапляють в олію, воно темніє, густіє і забруднює двигун.
    Висновок: необхідно використовувати бензин марки відповідає вказівкам виробника і уважно ставитися до вибору АЗС. Інакше ви ризикуєте значно зменшити тривалість служби двигуна.
    Скориставшись нашими рекомендаціями, ви зможете самостійно визначити періодичність заміни мастила, і значно продовжити термін служби «серця» вашого автомобіля. Рекомендована в'язкість 10W-40.








    Мінералка переваги і недоліки


    Якщо говорити чесно і відверто, основною перевагою мінеральних масел є низька ціна.

    Наприклад, за 4-х літрову каністру заплатите не більше 350 руб. Що цілком влаштовує багатьох власників авто.

    Але варто гнатися на дешевизною?Адже виявляється, що всі плюси закінчуються на низькій вартості.

    Якщо взимку в сильний мороз у коробці і двигуні у вас знаходиться мінеральне масло, то запустити мотор іноді просто не вдається.Відбувається це тому, що мастило такого роду сильно загусає, при низьких негативних температурах, і прокрутити колінвал стартером буває проблематично.

    Раніше (коли ще не було синтетики) водії часто, перш ніж запустити двигун, ставили під піддон якийсь обігрівач, щоб хоч трохи збільшити плинність мастила, після чого повторювали спроби запустити мотор.

    В наш час, дуже мало (частіше за незнання) використовують мінералку, тим більше в зимовий час, постійно підігрівати двигун, погодьтеся, це не вихід, а робити це щодня взагалі замучишся. Тому альтернативний варіант - застосування більш дорогого синтетичного масла, про переваги якого розказано нижче.

    Переваги та недоліки синтетичних масел


    Тут вже справа йде інакше.

    Самим величезним недоліком синтетики є висока ціна.

    Купити каністру синтетики обійдеться не дешевше 1000 рублів, це всього за 4 літри. Виходить, що ціна його практично втричі більше.

    Переходимо до перерахування достоїнств:

  • По-перше, більш досконале в плані технології, дозволяє зберігати стан мотора тривалий час без капітального ремонту. Досягається це завдяки спеціальним присадкам, які застосовуються для приготування цього типу ПММ.


  • Висновок - ресурс двигуна при використанні такої мастила підвищується.

  • По-друге, у вас не буде проблем із зимовим стартом двигуна. Синтетика стійко переносить низькі температури і не густіє, на відміну від мінералки.

    Це відноситься і до коробки.Якщо його застосовувати і в коробці, то зимовий запуск ніколи не доставить проблем.

    Важіль коробки ходить значно легше, мотор запускається без зусиль і нагрівається набагато швидше.


  • Існує думка серед власників авто, що після застосування синтетичного масла в двигуні ВАЗ 2106 починають протікати сальники(див. Як замінити сальники ) і вам доводиться розбирати двигун, щоб все відремонтувати. Начебто такі масла просто роз'їдають гумки сальников.

    Це повна маячня насправді, слухати отаких умільців не варто, вони просто забувають про в'язкість мастила, яка повинна бути не нижче 10W-40 (більш рідке, дійсно може протекти через сальники). Обов'язково, при зміні типу мастила зробіть промивання двигуна, щоб не залишалося слідів відпрацювання.

    Заміна масла двигуна ваз 2106


    Інструменти


    Вам знадобляться:

  • Шестигранний ключ для зливної пробки (цей ключ зазвичай йде в комплекті до автомобіля ваз в наборі інструменту).

  • Спеціальний ключ для зняття масляного фільтра або велика викрутка.

  • Чисте ганчір'я.

  • Воронка.

  • Ємність для відпрацювання.


  • Корисний рада: Зливати відпрацювання з автомобіля слід після поїздки, на прогрітому моторі. Якщо двигун холодний, заводимо і прогріваємо його.

    Масло заливаємо тієї ж марки, що було спочатку в двигуні. Якщо вирішили змінити марку, то промийте мотор промивним маслом або тієї ж марки, яку будете використовувати.

    Після зливу відпрацювання, заливаємо промивне до нижньої мітки на щупі. Заводимо двигун і даємо йому 10 хвилин попрацювати на холостому ходу.

    Зливаємо промивку з двигуна і після цього міняємо масляний фільтр. Потім можна заливати свіже масло до верхньої позначки на щупі
    Попередження: Ніколи не зливайте відпрацьоване масло з двигуна на землю.

    Заміна олії своїми руками


    Отже:

  • Відкриваємо капот автомобіля.

  • Знімаємо кришку горловини для заливання мастила (дивіться фото вище). Очищаємо пробку зливного отвору, розташовану на піддоні картера двигуна металевою щіткою, а потім ганчіркою.

  • Протираємо дрантям масляний фільтр і місце навколо нього.

  • Відвертаємо зливну пробку, попередньо підставивши ємність для відпрацювання.


  • Ваз 2106: заміна масла в двигуні своїми руками - інструкція
    Відвертаємо зливну пробку піддону, використовуючи шестигранний ключ
    Увага: Будьте гранично обережні, так як масло гаряче, подбайте про засоби захисту!

  • Зливаємо з двигуна відпрацювання.

  • Потім вкручуємо пробку на місце.

  • Щоб в моторі не залишилося відпрацьованого олії, заливаємо промивку до нижнього поділу на щупі «Min», 3 літри приблизно.

  • Заводимо мотор і залишаємо його попрацювати близько 10 хвилин на холостому ходу.


  • Потім, знову зливаємо масло, і переходимо до подальших дій.
    Примітка: Решіток щиток на фото знято нами для наочності, але можна не знімати при його заміні. При цьому, однак, після зняття масляного фільтра з масляної магістралі неодмінно виллється трохи мастила і забруднить щиток.
    Порада: Щоб відкрутити масляний фільтр, скористайтеся спеціальним ключем. Якщо ключа або аналогічного знімача під рукою немає, пробиваємо корпус фільтра запасеної нами заздалегідь викруткою і, діючи їй як важелем, відкрутіть фільтр.

    Пробивайте фільтр ближче до дна, інакше ви можете пошкодити штуцер. Можна замість знімача скористатися смужкою наждачного паперу, звернувши її вдвічі, і обернувши нею фільтр, стронув руками його з місця.Відкручувати фільтр зручніше зверху
    Продовжуємо:

  • Відкручуємо фільтр і знімаємо його.


  • Ваз 2106: заміна масла в двигуні своїми руками - інструкція
    Відкручуємо фільтр за допомогою спеціального знімача і дістаємо його

  • Заповнюємо внутрішню порожнину нашого нового фільтра моторним маслом, яке збираємося заливати, приблизно на третину (щоб зменшити час роботи двигуна при пуску в умовах «голодування»).



  • Ваз 2106: заміна масла в двигуні своїми руками - інструкція
    Наповнюємо новий фільтр на третину, щоб скоротити час роботи мотора без змащення

  • Змащуємо ущільнювальне кільце масляного фільтра, цим же моторним маслом.

  • Загортаємо фільтр на місце просто руками, без використання інструменту.

  • Заливаємо чисте масло.

  • Закручуємо кришку наливної горловини.

  • Залишається запустити двигун і прогріти його 10 хвилин.

  • Уважно придивляємося до фільтру під час прогріву, а так само зливного отвору та інших місць масляної системи.

  • На предмет підтікання на їх поверхнях олії.

  • Коли все в порядку, заглушіть двигун і перевірити рівень мастила за щупа, долийте в якщо це необхідно.


  • Ваз 2106: заміна масла в двигуні своїми руками - інструкція
    Мітки на щупі ваз
    Ось власне і вся робота, тепер заміна масла в двигуні на ваз 2106 для вас не проблема, при цьому ви заощадите свої гроші. Щоб все стало остаточно зрозуміло, подивіться відео.