Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Самостійна заміна масляного насосу ваз 2107 - інструкція

24.12.14, Ваз
3190
  • 1 Мастило двигуна
  • 1.1 Демонтаж масляного насоса
  • 1.2 Як правильно розібрати масляний насос ВАЗ 2107
  • 2 Перевірка зносу деталей масляного насоса
  • 2.1 Складання насоса
  • 2.2 Заміна шестерні приводу масляного насоса

  • Самостійна заміна масляного насосу ваз 2107 - інструкція
    Мастило двигуна авто ВАЗ 2107
    Основні позиції системи для змащування двигуна авто ВАЗ 2107 показано на фото:

  • 1 - масляний насос;

  • 2 - піддон;

  • 7 - передній сальник коленвала;

  • 9 - шестірня і втулка розподільника зажиганияи приводу насоса;

  • 10 - валик розподільника запалювання і привода масляного насоса;

  • 11 - сток масла;

  • 16 - кришка горловини для заливання масла;

  • 17 - похилий канал у головці блока циліндрів;

  • 18-вертикальний канал, блока циліндрів;

  • 19 - основна магістраль;

  • 20 - датчики контролю тиску масла;

  • 23 - покажчик рівня масла;

  • 24 - фільтр;

  • 25 - клапан фільтра перепускний;

  • 26 - клапан противодренажный.




  • Канали для подачі масла:

  • 3 - від насоса до фільтру,

  • 4 - в масляну магістраль від фільтра;

  • 5 - до розподільника запалювання і шестерні приводу насоса;

  • 6 - в шийці коленвала;

  • 8 - до розподільника запалювання, валика привода, до корінного підшипника - від масляної магістралі;

  • 21 - до корінного підшипника;

  • 22 - шатунному від корінного підшипника;


  • Для зменшення сил тертя між деталями двигуна в пристрої використовується мастило. Утворена плівка замінює тертя між поверхнями деталей, що сполучаються на тертя шарів мастила між ними.

    Використання масла оберігає:

  • Двигун від перегріву.

  • Деталі від утворення на їх поверхні корозії.

  • Масло забирає тверді частинки з зони сполучення тертьових деталей, що підвищує довговічність вузла.

  • Ущільнює виникають зазори.


  • Комплекс присадок, які використовуються в олії для двигуна, забезпечує високі мастильні властивості, підвищує стійкість проти окислення, збільшує можливість роботи виробу у великому інтервалі температур.

    В авто ВАЗ 2107 є комбінована система змащення вузлів і деталей двигуна.

    Змащуються під тиском:

  • Підшипники-корінні і шатунні.

  • Опори і кулачки розподільного валу.

  • Підшипники валика розподільника запалювання.

  • Шестерня приводу розподільника запалювання і насоса.


  • Випливають із зазорів і разбрызгивающимся при русі деталей у двигуні змащуються:








  • Поршневі пальці.

  • Поршні з кільцями.

  • Ланцюг приводу распредвала.

  • Стінки циліндрів.

  • Стержні клапанів, розташовані в напрямних втулках.

  • Опори важелів клапанів.


  • Мастило двигуна


    Для забезпечення потрібного тиску масла в магістралі, компенсації його витрат при зносі двигуна, масляний насос має збільшену продуктивність.

  • Масляний насос з шестерним приводом монтується всередині піддону для масла. До блоку циліндрів насос кріпиться з допомогою двох болтів, різної довжини.

    Нерухомо закріплена на валику ведуча шестерня вироби, на осі нерухомо встановленої в корпусі насоса, що вільно обертається зубчасте колесо.

  • Пройшовши через фільтруючу сітку по маслоприемному патрубку, в корпусі якого вбудований редукційний клапан, масло подається в насос. Редукційний клапан, перепускает в маслоприемник надмірне масло, запобігає збільшення його тиску вище допустимого.

    Пружна пружина забезпечує спрацьовування клапана при підвищенні тиску.

  • При падінні, нижче допустимого, тиску масла на приладовій панелі загоряється контрольна лампочка.

  • Для очищення масла, що надходить у двигун, встановлений нерозбірний, полнопоточный масляний фільтр, який при заміні масла повинен бути замінений, для забезпечення ефективної фільтрації.


  • При експлуатації автомобіля поступово зношуються деталі будь-якого пристрою. Якщо помічено, що насос став неправильно виконувати свої функції, тиск відрізняється від номінального: або підвищений або знижений на холостих обертах необхідна на ВАЗ 2107 заміна масляного насоса.

    Демонтаж масляного насоса


    Для роботи знадобляться:

  • Торцеві ключі на «13» і «10».

  • Подовжувач.

  • Карданні шарніри.


  • Порада: Краще коли заміна масленого насоса на ВАЗ 2107 виконується на оглядовій ямі або підйомнику.
    Порядок демонтажу:

  • Заміна масляного насоса на ВАЗ 2107 починається з від'єднати проводи від акумуляторної батареї.

  • Зливається з картера двигуна масло.


  • Порада: Для поліпшення зливу масла двигун необхідно добре прогріти до робочої температури .

  • Видаляється бризговики двигуна.

  • Гайки, що фіксують подушки передньої підвіски двигуна до поперечці, відкручуються. Для того, щоб шпильки подушок легко вийшли з отворів, двигун з допомогою домкрата або талі потрібно злегка підняти.

  • Знімається картер двигуна авто ВАЗ 2107.

  • Витягується масляний насос.


  • Заміна насоса масляного ВАЗ 2107 проводиться в послідовності зворотної зняттю.
    Порада: потрібно звернути увагу, що болти для фіксації масляного насосу ВАЗ 2107 різної довжини. При їх установці потрібно слідкувати, щоб вони потрапили на свої місця.








    Самостійна заміна масляного насосу ваз 2107 - інструкція
    Фіксуючі болти масляний насос
    Ціна ремонту може бути зменшена, якщо не міняти масляний насос повністю, а замінити або відремонтувати тільки зношені деталі, а потім пристрій зібрати своїми руками.

    Як правильно розібрати масляний насос ВАЗ 2107


    Розбирати виріб краще, попередньо встановивши його в лещатах:

  • Відкрутивши болти від'єднуються прийомний патрубок з редукційним клапаном.

  • Видаляється кришка на корпусі масляного насоса.

  • З корпусу пристрою виймаються вісь з ведучою шестірнею і ведена шестірня.


  • Перевірка зносу деталей масляного насоса


    Інструкція, як правильно повірити і проконтролювати знос деталей:

  • Перш за все необхідно деталі промити бензином або гасом, продути струменем сильно стисненого повітря.

  • Оглянути корпус, кришку, наявність тріщин, сколів. Це може викликати витік масла.

    Якщо виявлені великі вади на цих деталях необхідна повна заміна масляного насосу ВАЗ 2107.


  • Потім виконується вимірювання зазорів, які утворилися в пристрої після експлуатації. Для роботи знадобляться плоскі щупи.

  • Спершу визначається зазор отриманий між веденою шестірнею і віссю, на якій вона розташована. Його величина повинна бути в межах 0017 - 0057 мм , але не більше 01 мм .

  • Зазор між отвором в корпусі і валом насоса не повинен перевищувати 01 мм , оптимальний 0016 - 0055 мм .

  • З допомогою плоского щупа виміряється зазор між зубами сусідніх шестерень, він повинен дорівнювати 015 мм , але не перевищувати 025 мм .

  • Потім вимірюється величина зазору утворився між найбільшим діаметром шестірень і корпусом насоса, номінальний розмір 015 мм, але не більш 025 мм


  • Самостійна заміна масляного насосу ваз 2107 - інструкція
    Вимірювання зазору між корпусом і шестерінкою масляного насоса

  • Далі щупом визначається зазор між торцем лінійки, яка лягає на площину роз'єму масляного насоса, і торцем шестерні. Його величина повинна бути 0161 - 0166 мм, але не більш як 02 мм.

  • Ремонт масляного насоса передбачає перевірку редукційного клапана. До заеданиям можуть призвести відкладення і забруднення на сполучених поверхнях клапана і корпусу.

    Забоїни і задирки можуть стати причиною зменшення тиску в системі.

  • Пружність пружини перевіряється шляхом порівняння її даних з даними на малюнку.


  • Самостійна заміна масляного насосу ваз 2107 - інструкція
    Дані для перевірки пружності пружини

    Складання насоса


    Отже:

  • У корпус встановлюється ведуча шестерня з валом.

  • Надівається ведена шестерня на вісь, розташована в корпусі.

  • Встановлюється кришка.

  • Вставляється з пружиною редукційний клапан.

  • До корпусу масляного насоса кріпиться приймальний патрубок.


  • Порада: Після складання пристрою, обертання шестерні, повинно бути плавним, без заїдань.
    Так встановлюється на ВАЗ 2107 масляний насос. Заміна його добре видно на відео.

    Бувають випадки, коли на автомобілі в системі змащення несправність не усунуто, хоча встановлено новий на ВАЗ 2107 масляний насос. Заміна, можливо,потрібно валику або шестерні приводу.

    Це може бути викликано вм'ятинами, викрашуванням або ризиками на деталях. На автомобілі іноді досить, щоб була проведена заміна приводу масляного насосу ВАЗ 2107.


    Заміна шестерні приводу масляного насоса


    Під розподільником запалювання на авто ВАЗ 2107 або заглушкою, в залежності від типу двигуна, з карбюратором або інжекторного, відповідно, в отворі блоку циліндрів знаходиться шестерня приводу.

    Заміна приводу масляного насоса на ваз 2107 включає в себе установку нової шестерні:

  • Знімається розподільник запалювання.

  • З натягом встановлюється в шліцьове отвір шестерні приводу масляного насоса дерев'яна паличка з загостреним кінцем.

  • Шестерня видаляється з блоку циліндрів.


  • Самостійна заміна масляного насосу ваз 2107 - інструкція
    Витяг шестерні з блоку циліндрів

  • Зняті деталі встановлюються в зворотній послідовності їх зняття.

  • Якщо на автомобілі карбюраторний двигун і проведена шестерні на ВАЗ 2107 заміна, привід масляного насоса вимагає коригування кута випередження запалювання на датчику.


  • Своєчасний ремонт будь-якого вузла автомобіля ВАЗ 2107 збільшить термін його експлуатації.