Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна заглушок блоку циліндрів ваз своїми руками

24.12.14, Ваз
2737
  • 1 Усунення течі олії в блоці циліндрів автомобіля ВАЗ
  • 1.1 Інструменти та матеріали для роботи
  • 2 Прядок виконання робіт
  • 2.1 Як зробити доступною зону заміни заглушок
  • 2.2 Заміна заглушок
  • 2.3 Порядок встановлення
  • 2.4 Порядок виконання робіт
  • 3 Як встановити запалювання
  • 3.1 Виготовлення заглушок

  • Автомобілістам часто доводиться стикатися з проблемою, коли з системи охолодження витікає рідина. Причиною можуть бути прийшли в непридатність заглушки, блоку циліндрів двигуна автомашини.

    Зазвичай це поява дірок від іржі. Усунення проблеми не надає особливих труднощів - достатньо їх видалити і замінити новими.
    Заміна заглушок блоку циліндрів ваз своїми руками
    Установка заглушок в блоці циліндрів ВАЗ

    Усунення течі олії в блоці циліндрів автомобіля ВАЗ


    Найчастіше на «старих» автомобілях ВАЗ виникають проблеми з витоком охолоджуючої рідини з блоку циліндрів двигуна. Для усунення несправності найкраще купити нові заглушки і виконати їх заміну.

    В комплекті чашкових пробок для блоку двигуна входять п'ять заглушок великого діаметру розміром сорок міліметрів і одна невеликого діаметра двадцять п'ять міліметрів. Заміна заглушок в блоці циліндрів ваз виконується в певній послідовності.

    Інструменти та матеріали для роботи


    Буде потрібно:

  • Зубило.

  • Молоток.

  • Викрутка.

  • Пасатижі.

  • Наждачний шкурка.

  • Герметик.

  • Набір заглушок.


  • З акумуляторної батареї відкручується і знімається «мінусова» клема. З блоку циліндрів і радіатора зливається охолоджуюча рідина.

    Визначається можливість доступу для того, щоб була виконана заміна заглушки блоку циліндрів ваз. Якщо це важко знімається головка блоку.







    Прядок виконання робіт


    Для того щоб звільнити доступ до заглушок необхідно зняти вузли, що заважають провести їх заміну.

    Як зробити доступною зону заміни заглушок


    Отже:

  • Від'єднується від випускного колектора труба глушника;

  • Знімається кронштейн, на якому кріпиться труба насоса для підведення охолоджуючої рідини;

  • Від карбюратора і кришки головки блоку двигуна від'єднуються шланги, за допомогою яких забезпечується вентиляція системи. Карбюратор необхідно закрити спеціальною кришкою.


  • Заміна заглушок блоку циліндрів ваз своїми руками
    Від'єднання шлангів від повітряного фільтра

  • Знімається повітряний фільтр.

  • Від карбюратора, датчика-розподільника запалювання, свічок та інших датчиків відключаються дроти.

  • Знімається датчик розподіляє запалювання.


  • Заміна заглушок блоку циліндрів ваз своїми руками
    Датчик-розподільник запалювання

  • Від'єднуються шланги:



  • від паливного насоса - шланг, що подає паливо;

  • від карбюратора - шланг, через який зливається паливо;

  • від відвідного патрубка, встановленого на сорочці охолодження двигуна;

  • від вакуумного підсилювача гальм.



  • Від двигуна від'єднуються троси приводу повітряної і дросельної заслінок карбюратора.

  • Знімаються захисна кришка зубчастого ременя. Відкручується гайка, що кріпить натяжний ролик, знімаються ролик разом з дистанційним кільцем і віссю, а потім зі шківа розподільного валу знімається ремінь.


  • Заміна заглушок блоку циліндрів ваз своїми руками
    Деталі привода розподільного вала.Позиції: 8 - захисна кришка; 6 - натяжний ролик; 2 - ремінь.

  • Відкручується болт і виймається шків зі шпонкою.

  • Викручуються болти, і знімається головка блоку двигуна.

  • За допомогою зубила або борідка в одній руці і молотка в інший, акуратним постукуванням по краю заглушки, вона провертається в блоці циліндрів двигуна.


  • Заміна заглушок


    Заміна заглушок блоку циліндрів ваз своїми руками
    Провертання заглушки викруткою

  • Потім пасатижами деталь поддевается і витягується з гнізда. Якщо заглушка сильно проржавіла та її провернути немає можливості, тоді в ній висвердлюється отвір, в нього вкручується вороток і заглушка видаляється.


  • Заміна заглушок блоку циліндрів ваз своїми руками
    Сильно зношена заглушка

  • В у разі якщо заглушка впала всередину, витягнути її можна за допомогою магнітної указки. Після того як деталь підтягнута до отвору вона витягується пассатижами.


  • Порада: Для заміни заглушок своїми руками або для виконання інших робіт по ремонту автомобіля в наборі інструментів повинна бути вказівка з магнітом, яку можна придбати в автомагазині.









  • З допомогою наждачного шкурки краю отвори на блоці циліндрів зачищаються від іржі. Для більш якісної герметичності краю у нової заглушки перед установкою в гніздо можна змастити герметиком.

    Різницю між новою і старою заглушкою добре видно на фото.


  • Заміна заглушок блоку циліндрів ваз своїми руками
    Стара і нова заглушки

  • Заглушка встановлюється на місце.

  • З допомогою оправки і молотка деталь акуратно запресовується в отвір блоку циліндрів двигуна.


  • Заміна заглушок блоку циліндрів ваз своїми руками
    Запрессовивании заглушки в блоці циліндра

  • Головка блоку встановлюється на місце.


  • Порядок встановлення


    Отже:

  • Дизельним паливом або гасом головка очищається від бруду і відкладень.

  • З різьбових отворів видаляються залишки рідини для охолодження і мастила.

  • Привалочные площині блоку і головки очищаються від старої прокладки, обезжирюються розчинником.


  • Порада: Перед установкою головки циліндрів обов'язково потрібно використовувати нову прокладку. Неприпустимо попадання на прокладку олії.

  • Встановлюється головка блоку циліндрів.

  • Болти для кріплення занурюються різьбовий частиною в моторне масло, дати їм стекти приблизно 30 хвилин і закріпити голівку.

  • Виконується установка ременя.


  • Порядок виконання робіт


    Виконуємо:

  • Ремінь одягається на шків, встановлений на колінчастому валу.

  • Виконується його натягування проти годинникової стрілки.

  • Встановлюється захисна кришка ремінного приводу, болти кріплення при цьому не затягуються. Колінчастий вал провертається плавно на два оберти, ремінь при цьому повинен бути в постійній напрузі, не послаблюватися і при зупинці валу.

    Необхідно перевірити збіг міток для установки на шківі розподільного валу і кришці головки циліндрів, а ще довгу мітку на середній кришці з міткою на шківі колінчастого вала. Після їх збігу затягуються болти, які кріплять кронштейн натяжного ролика: правий, потім лівий.


  • При розбіжності міток операції повторюються.

  • Встановлюються троси приводу повітряної і дросельної заслінок карбюратора.

  • Приєднаються раніше відключених шланги.

  • Встановлюється датчик розподілу запалювання.

  • Виставляється момент запалювання. При неправильно встановленому момент запалювання на Вазі спостерігаються перебої у роботі двигуна, більше витрачається пального, відбувається перегрів двигуна.



  • Як встановити запалювання


    Отже:

  • На маховику і шкалою люка картера нанесені мітки, за якими виставляється верхня мертва точка. Знімається гумова заглушка, встановлена на люку картера.

    По ходу обертання провертається колінчастий вал до тих пір, поки риски на маховику не співпадуть з середньою міткою на корпусі люка. У цьому випадку в положенні верхньої мертвої точки знаходяться поршня четвертого та першого циліндрів.

  • Приєднуються проводи до карбюратора, датчику-розподільнику запалювання, свічок та інших датчиків.

  • Встановлюється повітряний фільтр.

  • Система охолодження заправляється тосолом або водою.

  • Підключається провід з «мінусом» до акумуляторної батареї.

  • Перевіряється робота двигуна автомобіля.


  • Це коротка інструкція як виконати заміну заглушки самостійно.
    Порада: Для того щоб замінити малу кришку або з боку маховика велику на блоці циліндрів потрібно розібрати двигун автомобіля.

    Виготовлення заглушок


    Бувають випадки, коли немає можливості придбати нові деталі, або коли ціна нової перевищує її виготовлення. Зазвичай на заводі заглушка виготовляється великими партіями методом холодного штампування видавлюванням з металевого листа відповідної товщини з подальшою обрізкою по контуру.

    При індивідуальному виконанні краще використовувати круглий прокат відповідного діаметру, з нього виточити товщиною п'ять міліметрів диск. Ретельно підігнати її по діаметру посадкового діаметра, обмазати клеєм і вставити в отвір, який перед цим ретельно почистити і знежирити.

    Яким чином виконувати заміну заглушок добре видно на відео.За статистикою витік рідини з блоку циліндрів двигуна або несправна система охолодження створюють на дорогах найбільше механічних поломок автомобілів.

    Висока температура в системі охолодження призводить до забруднення внутрішніх стінок системи від освіти накипу, яка забиває канали блоку циліндрів і радіатора охолодження, що сприяє перегріву двигуна. Як наслідок двигун виходить з ладу.