Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2108: заміна поршневих кілець своїми руками

24.12.14, Ваз
3978
  • 1 Зняття двигуна
  • 2 Розбір двигуна
  • 2.1 Як провести заміну кілець своїми силами
  • 2.2 Помилки, що допускаються при установці

  • Ваз 2108: заміна поршневих кілець своїми руками
    Поршневі кільця на ваз
    На Ваз 2108 заміна поршневих кілець проводиться в тому випадку, якщо спостерігається велика затрачиваемость масла або палива. В даній статті спробуємо покроково розібрати весь процес заміни кілець і поршня на Ваз 2108 і інших моделей автомобіля даного типу.

    Заміна поршневий ваз 2108 проводиться безпосередньо після зняття і розбирання двигуна.


    Зняття двигуна


    Двигун на Ваз знімається при наявності необхідного інструменту. Крім цього, потрібно мати в наявності спеціальну підіймальний пристрій, що допоможе вийняти двигун з відсіку.

    Звичайно, можна обійтися і без нього, але тоді потрібні додаткові робочі руки.

    Отже, почали:

  • знімаємо капот;

  • покриваємо м'якими ковдрами передні крила автомобіля, щоб не пошкодити фарбу при знятті мотора;

  • зливаємо радіатор;

  • від'єднуємо всі електричні дроти від трамблера, а також з датчика масла і температури і карбюратора;

  • знімаємо шланг подачі палива;

  • відкручуємо трубу вихлопного колектора (глушника);

  • клеми акумуляторної батареї від'єднуємо;

  • виймаємо стартер;

  • корпус повітряного фільтра витягується;

  • від'єднуємо генераторні проводу;


  • Ваз 2108: заміна поршневих кілець своїми руками
    Від'єднання проводів генератора на Ваз

  • відкручуємо двигун від коробки передач;

  • відпускаємо викруткою хомути патрубків радіатора пічки;

  • знімаємо тягу педалі акселератора;

  • виймаємо трос підсосу карбюратора.


  • Після проведення вищезгаданих робіт, необхідно спуститися в оглядову яму або естакаду:

  • знімаємо головний циліндр зчеплення;

  • відкручуємо коробку передач;

  • знімаємо захисний кожух;

  • відкручуємо болти двигуна;

  • чіпляємо двигун ременями і піднімаємо вгору.


  • Ваз 2108: заміна поршневих кілець своїми руками
    Зняття двигуна на ременях
    На даному етапі зняття двигуна закінчено. Переходимо до його розбору.

    Розбір двигуна


    Заміна поршневий на ваз 2108 проводиться лише після повного розбирання двигуна.

    Почали:








  • витягаємо бензонасос;

  • знімаємо розподілити запалювання;

  • виймаємо генератор;

  • знімаємо водяну помпу;

  • витягаємо масляний фільтр;

  • кришку сапуна знімаємо разом з щупом для перевірки масла ;

  • витягаємо датчики тиску масла;

  • знімаємо шкіфом коленвала;

  • знімаємо маховик;


  • Ваз 2108: заміна поршневих кілець своїми руками
    Зняття маховика

  • витягаємо бляшану пластину;

  • відкручуємо три болти кришки двигуна;

  • знімаємо її;

  • беремо ключ на 10 і відкручуємо кришку головки циліндрів;

  • знімаємо прокладку;

  • демонтуємо ланцюговий привід;

  • витягаємо зірочки ланцюг;

  • знімаємо шестерню коленвала;

  • відкручуємо гайки корпусу газо-розподільчого вала;


  • Ваз 2108: заміна поршневих кілець своїми руками
    Кришка газо-розподільчого вала

  • витягаємо головки циліндрів;

  • знімаємо піддон;

  • витягаємо корпус заднього сальника;

  • виймаємо масляний насос;

  • витягаємо вал приводу разом з шестернею масляного насоса ;

  • виймаємо масловіддільник;

  • демонтуємо кривошипно-шатунний механізм;


  • Ваз 2108: заміна поршневих кілець своїми руками
    Кривошипно-шатунний механізм

  • знімаємо кришку;

  • виймаємо шатуни з поршнем;

  • знімаємо корінні кришки;

  • витягаємо колінвал;

  • знімаємо розпірні кільця;

  • видаляємо старі вкладиші.


  • Як провести заміну кілець своїми силами


    Увага:Заміна поршневих кілець ваз 2108 проводиться після установки нових вкладишів коленвала. Як і було сказано вище, витягаємо поршні з шатунами.

    На нижніх головках і кришки шатунів бачимо вкладиші сталеалюминиевого типу. Вони просунуті таким чином, щоб не провертатися. Від цього їх утримують замки, які входять у прорізи ліжок.
    Отже, заміна поршневих кілець на ваз 2108 проводиться наступним чином:









  • беремо шатун і затискаємо його в лещата;

  • після розтискання, знімаємо старі кільця (верхнє і нижнє компресійне).


  • Слід пам'ятати, що при встановленні нових кілець мітка верх повинна бути спрямована до дна поршня. Мітка - це часто назву фірми або просто моделі автомобіля, наноситься на кільце виробником.

    Буває і так, що замість напису використовується кромка або фаска. Так от, в даному випадку потрібно встановити кільце цієї фаскою вниз.

    Заміна поршнів ваз 2108 триває:

  • витягується маслосъемное старе кільце;

  • знімається також розширювач.


  • Ваз 2108: заміна поршневих кілець своїми руками
    Зняття маслосъемного кільця
    Увага: Заміна поршнів на ваз 2108 передбачає вибивання пальця, який знаходиться в поршні. Для цього ставимо поршень на яку-небудь дерев'яну опору і вибиваємо палець молотком.
    Йдемо далі:

  • збираємо все в зворотній послідовності;

  • беремо новий поршень, який підбираємо по класу (клас буває позначений літерою, а категорія поршня цифрою).


  • Тепер потрібно зуміти правильно відрегулювати зазор між циліндром і поршнем.

  • У абсолютно нових деталей зазор повинен складати значення, рівне 005-007 мм. Якщо яка-небудь з деталей зношена, то зазор може бути не більше 015 м.

  • Крім цього, заміна поршня на ваз 2108 повинна бути проведена так, щоб палець входив в отвір зусиллям лише великого пальця руки. Також, він не повинен випадати з поршня, якщо той перебуває у вертикальному положенні.


  • Йдемо далі:

  • встановлюємо кільця;

  • беремо щуп і перевіряємо зазор (вірніше, зазор бажано перевіряти набором спеціальних щупів).


  • Увага: Зазор кілець повинен мати значення від 025 до 040 мм. В разі, якщо зазор більше, необхідно замінити кільце. Якщо ж зазор менше, озброюємося надфілем.

    Проводимо наступну операцію: сточуємо кінці кільця, але тільки дуже акуратно.
    На цьому відео все ретельно показано. Рекомендується подивитися його, перед тим, як самостійно почати операцію.



    Варто лише зазначити, що для верхнього кільця зазор повинен бути не більше 0045 і не менш 0077 мм. Що стосується нижнього компресійного кільця, то розмір зазору дорівнює 0025-0057 мм.

    Маслосъемное кільце повинне мати наступні розміри: 0020-0052 міліметрів. Щодо гранично допустимого розміру, то він повинен не перевищувати 015 мм

    Продовжуємо роботу:

  • встановлюємо кільця в канавки поршня;

  • починаємо процес орієнтування.


  • Дана операція полягає в тому, щоб правильно розташувати кільця під кутом один до одного.

    На фото внизу чітко видно, який кут повинен бути у них:
    Ваз 2108: заміна поршневих кілець своїми руками
    Орієнтування поршневих кілець
    Так, необхідно встановлювати їх своїми руками, як того вимагає інструкція:

  • верхнє компресійне кільце орієнтується під кутом 45 градусів (кут повинен бути направлений до осі поршневого пальця);

  • нижнє компресійне кільце слід розгорнути щодо верхнього в повну протилежну сторону;

  • замок маслосъемного кільця регулюється на позначку 90 градусів відносно інших кілець (що стосується стику розширювача, то він повинен перебувати з боку замку самого кільця);

  • беремо верхню головку шатуна і розігріваємо до 240 градусів (для цього затискаємо його в лещатах і обробляємо спеціальним інструментом);

  • палець попередньо охолоджуємо в крижаній воді;

  • поршень одягається на шатун;

  • за допомогою оправки палець запресовується в отвір;


  • Ваз 2108: заміна поршневих кілець своїми руками
    Пресування пальця на шатун

    Помилки, що допускаються при установці


    Як не дивно, але навіть професіонали часто їх допускають. До них можна віднести:

  • встановлення нових кілець на зношений двигун;

  • установка поршневих кілець в одній стороні, що призводить до прорыванию газів.


  • Варто зазначити, що цифри і букви на шатуні й кришці повинні розташовуватися на одній стороні. Спеціальна позначка «П», яка знаходиться на поршні, спрямована повинна бути до передньої частини блока циліндрів.

    Ця покрокова інструкція допоможе освоїти складні прийоми встановлення нових поршневих кілець на Ваз 2108. Зазвичай ціна на такі послуги у професіоналів дуже висока, так як процес передбачає демонтаж і розбирання двигуна і дуже багато складних дій.

    Але озброївшись необхідними знаннями і хорошим інструментом, можна спокійно братися за роботу навіть автомобілістам, які тільки починають ремонт своїми силами.