1 Розглянемо заміну ременя ГРМ ваз 2110 (8 клапанів без ГУР) 1.1 Починаємо заміну 2 Заміна ременя грм ваз 2110 (16 клапанів) 3 Заміна ременя генератора ваз 2110 (8 клапанів без ГУР) 3.1 Перевіряємо затягування ременя генератора 4 Заміна ременя генератора ВАЗ 2110 (8 клапанів з ГУР) 5 Заміна ременя генератора ваз 2110 (16 клапанів з ГУР) Ремінь грм для заміни ременя ваз 2110 (2110 -2113)
Перевіряйте стан ременя газорозподільного механізму через кожні 10 - 15 тисяч пробігу. Уважно оглядайте його на предмет виникнення тріщин.
Слідкуйте за натягом ременя. Обрив ременя приводить до дорогого ремонту - ціна питання від заміни клапанів до повного капітального ремонту двигуна. Рекомендується міняти ремінь кожні 50 - 60 тисяч кілометрів пробігу.
Для ваз 2110 є двигуни 8-ми до 16-ти клапанні. Ремінь ГРМ ваз 2110 (8 клапанів) замінити простіше, однак це не означає, що ремінь ГРМ ваз 2110 (16 клапанів) замінити самостійно неможливо.
В нашій інструкції наведено обидва варіанти.
Розглянемо заміну ременя ГРМ ваз 2110 (8 клапанів без ГУР)
Починаємо заміну
Починаємо з відкручування двох передніх болтів захисту. Відкручуємо болти захисту ременя газорозподільного
Потім відкручуємо гайку у центрі. Відкручуємо центральну гайку захисту
Знімаємо кожух захисту ременя газорозподілу. Виймаємо захисний кожух
Знімаємо праве колесо і захист за ним. Проворачиваем шків генератора за допомогою головки на 19 обертання виробляємо за годинниковою стрілкою. Прокручуємо шків генератора
Крутимо шків, поки не співпадуть мітки на кришці і на шківі. Мітки на кришці і на шківі збіглися
Зверху на коробці передач знімаємо кришку. Знімаємо кришку
В отворі перевіряємо збіг міток. Мітки в отворі повинні збігатися
Мітки при знятій коробці передач
Блокуємо обертання маховика, вставивши в отвір викрутку. Блокуємо обертання маховика викруткою
Потім знімаємо сам шків генератора головкою на 19. Відкручуємо шків
Витягуємо шків і відкладаємо вбік. Витягуємо шків і відкладаємо в сторону
Ключем на 17 відпускаємо гайку ролика натяжителя. Відпускаємо гайку натяжителя
Виймаємо старий ремінь газорозподільного механізму. Виймаємо старий ремінь
Відкручуємо ролик - натягувач та замінюємо його на новий. Знімаємо ролик натяжителя
Не забудьте встановити під ролик спеціальну шайбу. Встановлюємо шайбу під ролик
Тепер новий ремінь ГРМ одягаємо і, за допомогою ролика, натягаємо його. Натягуємо ремінь грм
Перевіряємо розташування міток. Все має залишатися на місцях. Приступаємо до збірки в зворотному порядку. Перевіряємо мітки
Перевіряємо натяг, викручуючи ремінь. Стежимо, щоб він не був перетягнуть. Перевіряємо натяг ременя газорозподільного
Заміна ременя ГРМ ВАЗ 2110 (8 клапанна система газорозподілу) завершена. Заведіть двигун і дайте йому попрацювати.
Уважно придивіться до роботи ременя ГРМ. Якщо все нормально, одягайте захист. Вся процедура зайняла близько 30 хвилин.
Заміна ременя грм ваз 2110 (16 клапанів)
Як замінити ремінь газорозподільного механізму своїми руками знають далеко не всі. На 16-клапанному вони змінюються по-іншому.
Знімаємо кожух захисту ременя газорозподілу.
Кожух захисту ременя газорозподільного
Кріплення захисту
Знімаємо "фішку" з датчика колінчастого вала, відкручуємо болт і знімаємо датчик. Знімаємо датчик колінчастого вала
Відсутність на шківі одного зубчики дозволяє датчику колінчастого вала визначати верхню мертву точку (ВМТ) .А також служить для блокування колінчастого валу, при відкручування і закручування болта кріплення шківа.
На шківі відсутній один зубець
Поєднуємо шків з отвором для датчика колінчастого вала. В отвір для датчика вставляємо трубку відповідного розміру. Можна інший відповідний предмет шестигранник як на фото. Блокуємо шків, відкручуємо і знімаємо. Блокуємо, відкручуємо і знімаємо шків
Послаблюємо натяжки ременя газорозподілу, відкрутивши гайку натяжителя і знімаємо ремінь. Послаблюємо гайку на ролику натяжителе ременя
Вставляємо новий ремінь (або прокручуючи ключем правий розподільний вал, або знявши ролик - натягувач, як вам зручніше). Вставляємо новий ремінь
Прикручуємо болт яким кріпиться шків і поєднуємо мітки шестерні приводу ременя ГРМ. Якщо мітка на корпусі масленого насоса відсутня, виставляємо по мітках на маховику, потім самі робимо позначку зубилом на масляному насосі, для зручності. Поєднуємо мітки шестерні приводу ГРМ
Поєднуємо мітки на шківах розподільних валів, перевіряємо збіг міток шестерні приводу ременя (вони теж повинні збігатися). Поєднуємо мітки на шківах
Натягуємо ремінь роликом - натягувачем, за допомогою спеціального ключа. При відсутності ключа, натягуємо за допомогою двох цвяхів і викрутки (монтування) вставленим між ними.
Або за допомогою вилки, повністю видаливши два середніх зубці, а два крайніх вкоротивши навпіл і загнув. Не забуваємо затягнути гайку натяжителя. Натягуємо ремінь роликом - натягувачем за допомогою спеціального ключа
Перевіряємо натяг пальцем. Перевіряємо натяг натисканням вгору
Перевіряємо натяг натисканням вниз
Проворачиваем колінчастий вал на два повних оберти і знову перевіряємо всі мітки, при збігу, прикручуємо шків на місце. Якщо ні, повторюємо пункти 6 - 9. Повертаємо на місце, не забуваючи датчик колінчастого вала, і можемо запускати двигун. Ось ми і завершили заміну ременя ГРМ ваз 2110 (16 клапанна система газорозподілу). Як бачите це трохи довше, але не набагато складніше.
Ви можете також знайти навчальне відео, набравши в пошуку:
Ваз 211016 клапанів заміна ременя грм
Ваз 2110 8 клапанів заміна ременя грм
В залежності від того, що вам потрібно.
Заміна ременя генератора ваз 2110 (8 клапанів без ГУР)
Порада:
Якщо ви чуєте свист, що долинає з-під капоту автомобіля, коли рушаєте з місця - цей свист видає ремінь генератора, при слабкому натягу. Його необхідно підтягнути, якщо неможливо - замінити.
Якщо лампочки на щитку приладів ваз 2110 змінюють яскравість при натисканні на педаль газу, ремінь генератора потребує натягу.
Перевіряємо затягування ременя генератора
Для перевірки натягнутості ременя генератора, натисніть на ремінь великим пальцем руки. При прогині більш ніж 10-15мм необхідно підтягнути ремінь, або замінити, якщо подальше натяг неможливо.
Заміна ременя грм ваз 2110 (8 клапанний двигун без ГУР) дуже проста, дійте згідно нашої інструкції:
За допомогою ключа на 13 послаблюємо гайку кріплення генератора до настановної планки. Гайка кріплення генератора
Використовуючи ключ на 10 відкручуємо регулювальний болт, послабивши таким чином, натяг ременя. Відкручуємо регулювальний болт
Присунувши генератор до блоку двигуна, знімаємо ремінь. Притягуємо генератора до двигуна
Потім ставимо новий ремінь і натягуємо регулювальною гайкою. Ставимо і натягуємо новий ремінь
Заміна ременя генератора ВАЗ 2110 (8 клапанів з ГУР)
Знімаємо бачок для рідини гідропідсилювача керма (ГУР - гідропідсилювач керма). Як і в попередньому варіанті відкручуємо за допомогою ключа на 13 гайку кріплення генератора. Увага!На ВАЗ 2110 з ГУР регулювальний болт відсутня. Його функцію здійснює натяжний ролик.
Генератор
Ремінь приводу генератора
Ремінь приводу генератора і натяжний ролик
Послаблюємо ролик натягувач, і знімаємо ремінь генератора зі шківів. Для цього доведеться знімати двигун з опори.
Відкручуємо кріплення подушки і піднімаємо на домкраті двигун. Через отриману щілину виймаємо ремінь.
Збірка проводиться в зворотному порядку.
Треба затиснути натяжний ролик в крайньому положенні, надягти ремінь на всі шківи і тільки потім на ролик натяжителя. Доведеться трохи попрацювати.
Коли ремінь надітий на всі ролики та шківи здійснюється натяг. За допомогою рукоятки молотка відтягаємо натяжний ролик в потрібне положення і фіксуємо.
Заміна ременя генератора ваз 2110 (16 клапанів з ГУР)
Там де на автомобілі без гідропідсилювача стоїть генератор, на авто з гур стоїть насос ГУР. А сам генератор знаходиться вище. Ремінь приводу генератора проходить через: шків колінчастого валу, натяжний ролік, вал генератора, вал насоса гідропідсилювача і знову на шків колінчастого валу. Таким чином, процедура заміни ускладнюється тим, що ремінь обертається навколо лівої опори двигуна. Для заміни ременя необхідно відкрутити опору, підняти домкратом двигун і тільки після цього зняти ремінь. Ремінь генератора з ГУР
Відкручуємо ліву опору двигуна, потім відпускаємо натягувач ременя генератора. Послабили ремінь і відкрутили опору
Болт опори не падає вниз, тому що упирається в шків ГУР. Болт опори уперся в шків
Відкручуємо шків з допомогою тріскачки і викрутки. Відкручуємо шків
Знімаємо шків. Зняли шків
Піднімаємо мотор пляшковим домкратом без зняття захисту картера. Домкрат заводимо через отвір для зливу масла в захисті. Щоб не пошкодити край картера домкратом, підставляємо деревинку. Піднімаємо мотор домкратом, підклавши деревинку
Піднімаємо мотор домкратом
Щоб підняти мотор колісним домкратом, знімаємо захист картера.Перш ніж витягувати ремінь генератора, витягніть гайку з опори двигуна.
Тепер витягуємо ремінь крізь опору. Порада:
перш ніж купувати ремінь генератора для ваз 2110 переконайтеся, що на ньому є 6 струмочків і завдовжки 1115мм, якщо ви такого не знайшли, можете придбати його аналог, ремінь генератора для автомобіля лада - пріора з кондиціонером, номер за каталогом: 2110-1041020.
Витягуємо ремінь
Встановлюємо ремінь генератора у зворотному порядку.