Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2110: шум у коробці - вирішення проблеми

24.12.14, Ваз
2344
  • 1 Причини
  • 2 Ремонт КПП
  • 2.1 Демонтаж КПП

  • Ваз 2110: шум у коробці - вирішення проблеми
    Коробка передач ваз
    Під час експлуатації автотранспортного засобу завжди виникають проблеми з несправностями. Треба їх вчасно виявляти, проводити ремонт.

    На ваз 2110 шум у коробці передач може викликатися кількома причинами. На ваз 2110 шум коробки передач може бути легко усунутий і своїми силами.


    Причини


    Ваз 2110: шум у коробці - вирішення проблеми
    Ваз 2110 шумить коробка передач
    Якщо автомашина знаходиться на стоянці, а швидкості не включені і при запущеному двигуні прослуховується шум, значить:

  • відбувся знос підшипника первинного вала і необхідно його вчасно замінити;

  • масло коробки передач нижче рівня - перевірити, долити, при включенні п'ятій швидкості відбувається свист, а це незабаром вплине на інші шестерні;

  • масло не відповідає рекомендованої в'язкості - може викликатися попаданням вологи, перевірити щупом колір масла, на ньому можуть бути бліді вкраплення - необхідно замінити масло.


  • Якщо КПП шумить при здійсненні руху:

  • прискорення руху при посиленні подачі газу з 1 по 5 швидкості, так само може виникати при скиданні швидкості - це викликається несправністю головної пари і треба зробити заміну її;

  • при включенні 345 швидкостей відбувається скрегіт металу - несправність верхнього підшипника вторинного валу;

  • включається перша швидкість, наростає скрегіт металу, подклинивает коробка - несправний нижній підшипник вторинного валу;

  • незначні слабкі звуки допустимі - відбувається притирання шестірнею після складання коробки.


  • Порада: бажано провести діагностику КПП на станції техобслуговування.

  • При зниженому рівні масла необхідно перевірити, не підтікають чи сальники коробки .

  • Так само продути сапун.

  • Долити масло до рівня на щупі між максимальної, мінімальної мітками.


  • Ваз 2110: шум у коробці - вирішення проблеми
    Що може шуміти в коробці передач

  • При попаданні водного складу в масло на щупі з'являються білясті розводи.


  • Злити масло з КПП:








  • Роботи проводити на розігрітому двигуні, з оглядової ями.

  • Заздалегідь підготувати п'ятилітрову ємність.

  • Відкрутити пробку для зливу масла, підставити приготовлену ємність.

  • Дочекатися коли стече масло.

  • Після цього ганчіркою протерти місце зливу.

  • Закрутити пробку на місце.

  • Залити свіже масло з рекомендаціями заводу-виробника.


  • Порада: встановити бризговики на двигун. На сапун КПП встановити гумовий шланг - вивести його вгору, в недоступне для потрапляння вологи місце.

    Ремонт КПП


    Якщо після виконання всіх робіт шум у коробці продовжує залишатися, тоді необхідно проводити зняття коробки, її розбирання. Це необхідно робити для усунення причин металевого звуку.

    На ВАЗ 2110 КПП механічної конструкції має п'ять швидкостей передніх і одну задню. З 1 по 5 швидкості на валах встановлені синхронізатори, призначені для м'якості перемикання.

    Вся конструкція з'єднана з диференціалом і головною передачею. Склад корпусу зібраний з трьох частин картерів - вони відлиті з дюралюмінієвого металу.

    Крім того, з:

  • зчеплення;

  • коробки передач;

  • окремо задньою кришкою КПП.


  • Складання частин проводиться на бензиново-масло-стійкому герметичному складі. У нижній частині картера встановлений магніт, який збирає металеву стружку в осад.

    При зливанні теплого масла - цей осад йде зі сливаемым продуктом.








    Демонтаж КПП


    Для зняття коробки необхідно приготувати інструмент і допоміжні матеріали:

  • накидний ключ №10 №13 №17;

  • головки №13 №17;

  • дві монтування;

  • слюсарний молоток;

  • комірець;

  • п'ятилітрову ємність;

  • ганчір'я;

  • щітку з металу;

  • оцтову кислоту;

  • рукавички х/б.


  • Примітка: перед початком робіт необхідно зняти мінусову клему з акумуляторної батареї.
    Всі роботи по демонтажу проводяться в оглядовій ямі.

    Регламент робіт по зняттю КПП:

  • зняти бризговики двигуна;

  • від'єднується реактивна тяга і тяга приводу;

  • злити масло з КПП;

  • відкрутити три болти з головками на 10 з нижньої кришки картера зчеплення;

  • зняти її;

  • зняти привід правого колеса;

  • в отвір у коробці передач вставити шматок гумового шланга або дерев'яну пробку - це необхідно зробити захисту від попадання сміття;

  • відкрутити з підшипника маточини гайку;

  • демонтувати кульову опору;

  • поворотний кулак зі стійкою відводиться в сторону, прибирається привід з маточини (встановити його слід на розтяжку).

  • Монтуванням обережно видалити корпус внутрішнього шарніра з КПП.


  • Примітка: при виїмці корпусу постаратися не пошкодити захисне кільце, яке на ньому знаходиться.

  • Зняти лівий привід.

  • Від'єднати трос зчеплення .

  • Зняти фішки електропостачання з вимикача ліхтаря заднього ходу.

  • Від'єднати датчик швидкості.

  • Відкрутити кріплення рима, воно кріпиться гайкою на 17.

  • Зняти його.

  • Під двигун поставити розпірну стійку.

  • Від'єднати ліву опору двигуна.

  • Від'єднати від коробки ще одну задню опору.

  • Опустити розпірну стійку.

  • Відкрутити від блоку циліндрів три болти, гайки, які кріплять картер зчеплення.

  • Звільнену таким чином коробку - зняти.

  • Вийняти коробку з-під машини.

  • Промити її, виключити попадання води всередину.

  • Очистити добре від бруду, масляних нашарувань.

  • Металевою щіткою пройти по місцях з'єднань, акуратно очистити болтові з'єднання.




  • Ремонт коробки передач бажано довірити проводити майстрам з автосервісу, так як вона являє складну конструкцію. Досвідчені кваліфіковані спеціалісти виконають якісний ремонт.

    Замінить необхідні деталі. Перевірку роботи агрегату проведуть на спеціальному стенді.

    По закінченні робіт спеціалізовані майстерні завжди видають гарантію.

    Установку коробки проводити у зворотному порядку:

  • Залити масло, яке рекомендовано заводом-виробником для застосування в трансмісію саме цієї моделі.

  • Після установки необхідно провести регулювання ходу педалі зчеплення.

  • Перевірити включення швидкостей.

  • Відрегулювати важіль передач, вибираючи робочі параметри лаштунки.

  • Провести перевірку роботи коробки під час руху.


  • Порада: необхідно своєчасно проводити перевірку рівня масла в усіх робочих агрегатах автотранспортного засобу.
    Виявлення причин шуму коробки передач на ВАЗ-2110 проводити після перегляду відео, вивчення фото - матеріалів. Ознайомитися з доданими інструкціями.

    На них вказані місця, які допоможуть автолюбителю своєчасно виявляти всі тонкощі при експлуатації автомобіля. Автомобіль представляє конструкцію з багатьох систем, агрегатів.

    Тому необхідно поступово вивчати додаються матеріали. Це багато в чому допоможе автолюбителю при експлуатації автомобіля коробки, передачі якої повинні перемикатися плавно і комфортно.

    Після прочитання вищевикладеного матеріалу у автомобілістів навряд чи виникне питання - що це? Інструкція також допоможе визначити причини шуму і своєчасно все відремонтувати.

    Ціна за роботу по заміні та ремонту КПП не така вже й низька, в зв'язку з чим, можна спробувати зробити все самостійно.