Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна підшипника диференціалу ваз 2110 своїми руками

24.12.14, Ваз
2379
  • 1 Зняття і розбір коробки передач
  • 1.1 Демонтаж коробки з авто
  • 1.2 Розбір КПП
  • 2 Заміна підшипника диференціала

  • Заміна підшипника диференціалу ваз 2110 своїми руками
    Підшипник диференціала ваз 2110
    Як відомо, заміна підшипника диференціалу ваз 2110 - це необхідність, яка нерідко викликається люфтом в цій частині. Примітно, що підшипники на ваз 2110 відіграють велику роль у нормальному функціонуванні коробки, так і всього автомобіля в цілому.


    Зняття і розбирання коробки передач


    Заміна підшипника диференціалу ваз 2110 своїми руками
    Заміна підшипника ваз 2110
    Не варто говорити, що перш ніж почати проводити заміну підшипника слід демонтувати коробку з авто і розібрати її.

    Демонтаж коробки з авто


    Заміна підшипника диференціалу ваз 2110 своїми руками
    Заміна підшипника на ваз 2110
    Почали:

  • автомобіль встановлюємо на оглядову яму;

  • капот машини піднімаємо і фіксуємо чим-небудь намертво, щоб не хитався;

  • знімаємо клеми акумуляторної батареї;

  • зливаємо масло з коробки передач .


  • Примітка. Демонтувати КПП до ваз 2110 легше з помічником.

  • починаємо з демонтажу захисту картера (він кріпиться болтами, які слід вивернути);

  • провід маси потрібно витягти, для цього відвернувши болт;

  • знаходимо наконечник троса приводу зчеплення, який вимикає зчеплення і послаблюємо затяжку гайок;

  • витягаємо наконечник троса;

  • демонтуємо з автомобіля стартер і тягове реле;

  • тепер слід ослабити затягнення хомута, який тримає тягу приводу перемикання передач;

  • трос від'єднується від приводу спідометра;

  • провід світла заднього ходу від'єднується;

  • розводимо розтяжки від важелів підвіски автомобіля.


  • Примітка. Щоб вийшло розвести розтяжки, перш потрібно буде послабити затягування гайки.








  • знаходимо, як кріпиться кульовий шарнір рульової тяги до поворотного важеля (це гайка, яку слід вивернути);

  • тепер слід выпрессовать пальця кульового шарніра (для цього використовується спеціальний знімач);

  • витягаємо кульовий шарнір, вивертаючи два болта;


  • Заміна підшипника диференціалу ваз 2110 своїми руками
    Болти, що фіксують кульовий шарнір

  • беремо монтировку, якій видавлюємо з КПП хвостовик однієї гранатки приводу передніх коліс (ШРУС слід відвести в сторону);


  • Замість хвостовика гранатки потрібно додати що-небудь. Наприклад, це може бути, старий ШРУС(див. ВАЗ 2110 заміна шрус - як потрібно робити ) або інша технологічна заглушка.

  • повторюємо ту ж операцію з другої гранаткой;

  • настав час відвернути щиток картера зчеплення;

  • тепер потрібно взятися за зняття самого картера, який кріпиться до блоку циліндрів.


  • Примітка. Щоб убезпечити процес демонтажу коробки, необхідно покласти на складові крил, які знаходяться біля опор передніх стійок відповідні дерев'яні бруски.

    Саме на них буде вивішуватися двигун. Не забуваємо, що дерев'яний брус повинен спиратися тільки на фланці крил!

  • переходимо до зняття двигуна, який потрібно причепити за спеціальний рим до бруса, використовуючи для цього довгий болт з гаком;

  • вивертаємо гайки кріплення двигуна з КПП;

  • відводимо коробку в бік від двигуна, виводячи первинний вал зчеплення;

  • витягаємо коробку.



  • Розбір КПП


    Коробка передач знята і тепер потрібно провести її розбір.

    Приступимо до процесу:

  • коробку слід ретельно очистити від масла і бруду.


  • Примітка. Можна навіть помити коробку, але робити це тільки з зовнішнього боку, стежачи за тим, щоб вода не проникла всередину деталі.

  • тепер коробка ставиться на попа (іншими словами, вертикально вгору);

  • задня кришка КПП демонтується (для цього відвертаємо шість гайок);

  • тепер потрібно буде витягнути кронштейн троса зчеплення ;


  • Заміна підшипника диференціалу ваз 2110 своїми руками
    Демонтуємо кронштейн троса зчеплення

  • кришку коробки задню акуратно чіпаємо з місця, для цього б'ючи гумовим молотком по ній;

  • повністю витягаємо задню кришку картера КПП;

  • далі знімається ущільнювальна прокладка картера КПП.


  • Примітка. Знімати цю прокладку потрібно дуже акуратно, щоб не пошкодити її. При зборі, якщо вона залишиться цілою, не доведеться купувати нову.

  • тепер потрібно включити третю і четверту передачі;

  • потім, після повернення болта, що фіксує п'яту передачу, включаємо 5-шу;

  • переміщаємо 5-ту передачу вниз таким чином, щоб шліци муфти увійшли в зачеплення з шестірнею.


  • Примітка. На даному етапі важливо перевірити, щоб вали не проверталися.









  • вивертаємо гайку на вторинному валу, перш расконтрив її;

  • те ж саме робиться і з первинним валом, вірніше з її гайкою;

  • синхронізатор 5-ої пердачи разом з вилкою витягується;

  • знімається також ведена шестерня з вторинного валу;

  • демонтується також голчастий підшипник, якщо потрібно.


  • Заміна підшипника диференціалу ваз 2110 своїми руками
    Заміна підшипників на ваз 2110
    Після цього, потрібно піддати демонтажу наступні деталі і елементи коробки передач, щоб легко дістатися до диференціала:

  • провідну шестерню первинного валу;

  • первинний і вторинний вал;

  • задню опору двигуна;

  • картер зчеплення;

  • картер коробки передач.


  • Примітка. Пам'ятаємо, що між двома картерами (коробки і зчеплення) знаходяться три місця, куди можна зручно вставити викрутку або довгий штир. Це зроблено для того щоб не пошкодити ущільнювальну прокладку. Викрутку слід вставляти в пази акуратно і провертати до тих пір, поки картери не роз'єднаються.
    Крім того, повинні бути вилучені:

  • вилка і шток першої і другої передач;

  • вилка перемикання третьої і четвертої передач;

  • вилка заднього ходу разом з шестернею і віссю.


  • Заміна підшипника диференціала


    Заміна підшипника диференціалу ваз 2110 своїми руками
    Заміна підшипників ваз 2110
    Ну, ось і дійшли до диференціала, який слід також витягувати з коробки.

    Далі робимо наступне:

  • виводимо з диференціала напівосьові шестерні, повертаючи на 90 градусів сателіти;


  • Заміна підшипника диференціалу ваз 2110 своїми руками
    Диференціал ваз 2110

  • беремо спеціальний знімач і витягаємо стопорне кільце, яке сидить в осі сателітів (у рідкісних випадках можна використовувати і плоскогубці з тонкими зубцями);

  • після зняття стопорного кільця, легко вийде вісь сателітів і разом з нею самі сателіти;

  • беремо головку потрібного розміру і подовжувач;

  • починаємо відвертати болти, які фіксують ведену шестерню до корпусу диференціала;

  • після цього ведена шестерня виводиться з корпуса (можна використовувати для витягання молоток).


  • На даному етапі потрібно зупинитися і почати ретельно оглядати робочі поверхні знятих деталей. Огляду підлягають сателіти, напівосьові шестерні, сферичні поверхні корпусу диференціала і т. д.

    Якщо виявляються дрібні нерівності, то їх слід усунути наждачним папером маленького номери. Якщо ж деталі мають значні нерівності, то треба їх замінити.
    Примітка. Крім того, слід ретельно перевірити стан веденої шестерні і при наявності на ній відколів або інших нерівностей замінити.
    Тепер слід гарненько оглянути посадочні місця підшипників диференціала. Якщо помічена значна вироблення даних місць, то заміні піддатися має корпус, а якщо наявна питтинг (раковини) на бігових доріжках і тілах кочення, а також сліди вдавлювання і пошкодження сепараторів, замінюються підшипники.

    Продовжуємо:

  • беремо спеціальний знімач;


  • Заміна підшипника диференціалу ваз 2110 своїми руками
    Спеціальний знімач

  • спрессовываем підшипники з диференціала;

  • потім выпрессовываем також зовнішні кільця з картера КПП.


  • Заміна підшипника диференціалу ваз 2110 своїми руками
    Ваз 2110 заміна підшипника
    Зовнішні кільця також выпрессовывают знімачем, але вже іншим. Якщо він відсутній, то для початку выпрессовывают манжети півосей, які згодом замінюють на нові.

    Після цього зовнішні кільця витягуються за допомогою борідка.
    Примітка. Під зовнішнім кільцем є регулювальне кільце. Перед запресовуванням нових зовнішніх кілець це кільце слід підібрати заново.
    Якщо потрібно, то замінюємо і шестерню, що відповідає за привід спідометра(див. Як правильно виконати ремонт спідометра ). У цьому випадку спресувати підшипник можна так, щоб не зруйнувати його.

    Для цього беруться дві викрутки, і прикладається одночасне зусилля до внутрішнього кільця.
    Заміна підшипника диференціалу ваз 2110 своїми руками
    Диференціал і його установка
    Диференціал, після того, як будуть замінені підшипники, збирається назад.

    Щоб процес заміни пройшов без ускладнень рекомендується використовувати відео огляди та інструкції, яких на сьогодні повно в мережі Інтернет. Не зайвим буде перегляд фото та картинок підходять, адже заміна своїми руками любить більше наочних прикладів.

    Інструкція, представлена вище, ідеально допоможе в роботі, так як все описано в ній докладно. Самостійна заміна, це непоганий шанс заощадити на ремонті, адже ціна на нього в автосервісах, як відомо, висока.