Ваз 2110: заміна підшипника первинного валу своїми руками
Первинний вал і підшипник на ньому
Як правило, на ваз 2110 заміна підшипника первинного валу - справа відповідальна і важлива. Заміна підшипників на первинному валу ваз 2110 може бути спокійно проведена своїми руками.
Про це й буде розказано в статті, представленої нижче.
Причини зносу
Заміна підшипника первинного валу ваз 2110
Дізнатися про знос і про те, коли потрібно заміна підшипників первинних валів коробок перемикання передач можна, виходячи з таких ознак.
Отже:
Примітка! Якщо не звертати уваги на вище перераховані ознаки несправності цієї деталі, в майбутньому не обійтися без серйозного ремонту зчеплення або КПП.
При своєчасній зміні підшипників валу КП можна уникнути небажаних проблем і додаткових грошових витрат на ремонт.
Коли потрібно міняти підшипник первинного валу КПП

Напевно, багато автолюбителів задаються питанням «коли потрібно міняти підшипники?».
По суті, немає однозначної відповіді, оскільки ресурс даного механізму прямо залежить від:
Зазвичай неполадки, які відбуваються з причини зношеного підшипника, виявляються при черговому техогляді. Діагностику коробки передач можна провести в умовах спеціалізованих техцентрів, при цьому з'являється можливість оцінити ресурс складових вузла, який залишається.
Це ж відноситься і до підшипників ПВ.У певних ситуаціях можна обійтися простою мастилом підшипника.
Такі заходи допоможуть нормалізувати роботу і прибрати шум у коробці перемикання передач. При проходження ТО автомобіля фахівці настійно рекомендують зробити діагностику зчеплення(див. Ремонт зчеплення ваз 2110 - робимо самі ).
Процес заміни
Найчастіше заміна підшипників первинного валу ваз 2110 в будь-якому випадку доведеться передбачає демонтаж з машини коробки передач. Розглянемо таку ситуацію на прикладі машини марки ВАЗ 2110.
Примітка! Для зміни підшипників на первинному валі потрібна буде яма для огляду або підйомник.
Витяг КП для зміни підшипників на первинних валах
Отже:
Заміна підшипників на первинному валі починається з демонтажу кожуха зчеплення КП. Перед цими діями потрібно прибрати вилку вимикання зчеплення вижимний підшипник.
Ці деталі перевіряються на придатність до подальшої експлуатації.
Примітка! На вилці виключення не повинно спостерігатися тріщин.
Припливи, призначені для монтажу на выжимном підшипнику, повинні бути не сильно зношеними, пружинна скоба під «солдатик» (в кожусі є стійка для фіксації вилки) повинна бути абсолютно цілою. На «солдатике» не допускається наявність слідів від зношуваності кульової частини.
Порядок розбирання КПП
Отже:
У первинному валі є голчастий підшипник, його потрібно дістати і отдефектовать. В більшості випадків цей підшипник змінюють, оскільки кріплення голки зношується.
Також рекомендується перевірити вижимний підшипник для цього потрібно виконати його різке кручення. Якщо елемент крутиться легко і без шуму, його залишають, в гіршому випадку заміняють новим.
На цьому валу не повинні бути сліди від вибоїв або зносу. Як правило, для демонтажу підшипників первинних валів потрібно підходящий зйомник, але якщо його немає, цілком підійде підставка.
У другому випадку для здійснення удару потрібен молоток або кувалда невеликих розмірів.
Отже:
Підшипник первинного валу
Після проведення маніпуляцій з підшипником, потрібно оцінити якість посадкової поверхні на цьому валу. Якщо є сліди вироблення, його потрібно буде замінити новим елементом.
При задовільному стані валу, ремонт обходиться тільки заміною підшипника. Для здійснення даної процедури необхідно нагріти підшипник і різко опустити його на вал до упору.
Звичайно, підшипник може бути напрессован і в нагрітому стані, для цього знадобиться відповідний обріз труби, якій потрібно буде вдаряти виключно за обоймі, розміщеної всередині деталі. На цьому етапі роботи закінчені, тепер залишається зібрати всі деталі в порядку, зворотному розбиранню.
Примітка! Якщо КПП вже знята, рекомендується знайти півгодини часу для демонтажу корзини зчеплення.
Потрібно оцінити стан диска зчеплення, а також внутрішнього підшипника сальника коленвала і заднього двигуна. Встановити на своє місце кошик можна за допомогою оправки.
Звичайно, якщо немає часу на невідкладний ремонт, можна звернутися до фахівців на СТО, але це буде коштувати дорожче, ніж самостійна заміна підшипників ПВ. Ефективність інструкції буде вище, якщо переглянути відео з детальним описом ремонту.
Також необхідно використовувати наочні посібники, зразок фото, картинок, схем і т. д. Проведення даної операції своїми руками - це робота, яка виконується строго по інструкції.
Таким чином, можна буде уникнути помилок і непогано заощадити, адже ціна на послуги подібного роду на СТО не дешева.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного