Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Автоматична коробка передач ваз 2110: особливості ремонту

24.12.14, Ваз
3607
  • 1 АКПП для Ваз 2110 або кліноременний варіант
  • 1.1 Кліноременний варіант коробки - що це
  • 2 Ремонт коробки автомат ваз 2110
  • 2.1 Демонтаж коробки з авто
  • 2.2 Розбір коробки
  • 2.3 Розбір валів
  • 2.4 Розбір диференціала

  • Автоматична коробка передач ваз 2110: особливості ремонту
    АКПП Ваз 2110
    Як відомо, автоматична коробка передач ваз 2110 вдало сконструйована. Дана коробка прийшла на зміну застарілої МКПП і саме автоматична коробка передач для ваз 2110 є на сьогодні успішним конструктивним рішенням інженерів.

    Дізнаємося, який принцип роботи даної коробки на ваз 2110 і як зробити її ремонт, якщо знадобиться.


    АКПП для Ваз 2110 або кліноременний варіант


    Автоматична коробка передач ваз 2110: особливості ремонту
    Автоматична коробка передач на ваз 2110
    Досить частим заявою з боку сучасних водіїв автомобілів ВАЗ 2110 є наявність автоматичної коробки передач. Дана тема стає настільки актуальною, що вимагає пояснення.

    Водіям цих автомобілів стає простіше встановити таку систему на власний автомобіль. Вже в середині двадцятого століття автомобілі з автоматичними коробками передач почали радувати своїх власників.

    Хоча, дана система і залишалася недосяжною для вітчизняних автомобілів.Ентузіастам Автовазу вдалося стримати запал водіїв своєю заявою.

    Вони видали замовлення на спорудження даної системи Московському Центру Автоматичних Трансмісій (МАІ). У розробках активну участь брала німецька фірма, один з світових фахівців в даній технології, ZF.

    Моментально дана система була встановлена на 10-ту модель ВАЗа, але автоматична коробка передач не була такою насправді. Її замінив клинопасової варіант.

    Як показали дослідження, автомобіль, двигун якого не досягає обсягу в 2 літри, практично не може використовувати дану систему.

    Причин тому кілька:

  • Розташування двигуна зводить установку автоматичної коробки передач до мінімуму.

  • Дана система виявилася занадто дорогою для обслуговування.

  • Так як автомобіль ВАЗ 2110 не має достатньої потужності і крутного моменту, перемикання передач з «автоматом» не завжди виявляється можливим.


  • Кліноременний варіант коробки - що це


    Автоматична коробка передач ваз 2110: особливості ремонту
    Ваз 2110 коробка автомат кліноременний варіант
    Саме тому й вирішено було використовувати клинопасової варіант. Даний варіант дозволяє створити необхідний і досить сильний крутний момент.

    Склад пристрою досить простий:

  • Два розсувних шківа.

  • Ремінь, який їх з'єднує.


  • В залежності від переміщення шківів, перемикаються і передачі:

  • У момент стиснення веденого шківа, отримуємо «знижену» передачу.

  • Середнє положення шківа робить можливим «пряму» передачу.

  • Збільшення діаметра ведучого шківа надає можливість отримати «підвищену» передачу.


  • Конфігурація устаткування увазі в момент розгону, отримання постійної кількості обертів двигуна. Зростає показник потужності до максимального числа.

    Перемикання швидкостей здійснюється плавним, плавним зміною передаточного числа. Такі показники дозволяють автомобілю отримати покращений розгін.

    Відрізняється і процес гальмування з використанням автоматичної коробки передач. У момент різкого гальмування на слизькій дорозі, може виникнути занос.







    Примітка. Автомобіль з механічною коробкою передач уникав цього незручності завдяки гальмуванню швидкостями.
    Автомобіль з автоматичною коробкою передач має кілька особливостей. Коли педаль газу відпускається, автомобіль сприймає даний сигнал, як перехід на підвищену передачу.

    Це знижує гальмування двигуном до мінімуму, а найчастіше і зовсім не відбувається гальмування. Для виконання цієї дії необхідно задіяти особливий режим.

    Хоча під час руху, таке перемикання не особливо допоможе, але гальмування двигуном, все ж, настане.

    Ремонт коробки автомат ваз 2110


    Автоматична коробка передач ваз 2110: особливості ремонту
    Ваз 2110 з коробкою автомат
    Така історія виникнення та деякі особливості керування автомобілів ВАЗ 2110 з автоматичною коробкою передач. Дана система, як і більшість деталей, піддається зносу, пошкодженням і т. д.

    Тому, важливо знати, як в будь-який момент можна полагодити цю коробку.
    Автоматична коробка передач ваз 2110: особливості ремонту
    Коробка автомат ваз 2110
    Ремонт автоматичної коробки передач вимагає на просто зняття її, але і повного розбору на запчастини. Коли коробка передач ламається, доводиться детально переглядати кожну складову деталь і замінити її новою.

    Слід проробити кілька особливих дій:

  • Слід провести процедуру вилучення коробки передач з автомобіля.

  • Відремонтувати коробку передач.

  • Розглянути первинний і вторинний вал автомобіля.

  • Диференціал автомобіля ВАЗ 2110.

  • Основні умови збору коробки передач.


  • Примітка: робота зі зняття коробки передач відбувається в нижній частині автомобіля. Доведеться скористатися послугами оглядової ями чи підйомника.

    Робота досить складна і потребує уваги з боку водія. Можливо, кращим варіантом буде звернення до фахівців.

    Демонтаж коробки з авто


    Перш ніж приступити до ремонту коробки передач, слід виконати кілька простих рухів:

  • Демонтується клема «мінус» з акумулятора.

  • Далі необхідно зняти бризговики.

  • На коробці передач є куліса і стабілізатор. Їх необхідно від'єднати.

  • Після зняття деяких деталей, необхідно провести злиття олії.Після ремонту провести заміну масла .

  • Кілька обертів ключем необхідні для отримання пильовика зчеплення.

  • Демонтується провід.


  • Примітка: щоб залишки масла не стекли, слід закупорити отвори дерев'яними втулками.

  • Необхідно отримати роз'єм датчика заднього ходу і датчика швидкості .


  • Автоматична коробка передач ваз 2110: особливості ремонту
    Коробка автомат для ваз 2110
    Примітка: для зручності виконання цього ремонту, слід відвернути і відсунути в бік кронштейн. Він може надати незручності в момент ремонту автомобіля.









  • Необхідно спорудити упор для безпечного витягання лівої подушки двигуна.


  • Примітка: при наявності задньої подушки, необхідно провести аналогічну процедуру і з нею.

  • Використовуючи гайковий ключ з цифрою «19» відкручується три гайки, які кріплять коробку передач до двигуна. Залишається відкрутити останню гайку.

  • Коробка передач подається в бік і акуратно вилучається з автомобіля.


  • Розбір коробки


    Для виконання цих робіт знадобиться деякий обладнання та інструменти:

  • Гайкові ключі з різними цифрами.

  • Тара для злитого олії.

  • Плоскогубці.

  • Дерев'яні затички в отвори.


  • Особливо складно виконати роботу по ремонту коробки передач. Для того щоб здійснити таке нелегке завдання, слід запастися терпінням і уважністю.

    Перш ніж виробляє повний розбір пристрою, краще очистити його зовнішню поверхню від залишків бруду, пилу та інших небажаних речовин.
    Примітка: ні в якому разі не допускається попадання води у внутрішню секцію коробки передач.
    Автоматична коробка передач ваз 2110: особливості ремонту
    Розбір АКПП
    Розбір коробки передач слід проводити в добре освітленому місці (столику, верстаті). Непогано б мати під рукою лампу.

    Провівши підготовку до розбирання, слід виконати наступні дії:

  • Використовуючи гайковий ключ з цифрою «17» необхідно відкрутити кронштейн кріплення двигуна.

  • Далі демонтується задня кришка.

  • Для зручності зняття задньої кришки, необхідно провести легке постукування молотком, так як вона досить щільно прикріплена до пристрою. Після даної процедури задня кришка акуратно витягується.

  • Для вимикання передачі необхідно втиснути і витягти шток.

  • Викручується вилка п'ятої передачі.

  • Передачу необхідно включити, бо легкими ударами по вилці включається необхідна п'ята передача.

  • Злегка розхитуються гайки первинного і вторинного валу.


  • Автоматична коробка передач ваз 2110: особливості ремонту
    Коробка передач ремонт

  • Використовуючи інструмент, відкручуються гайки.

  • В зібраному вигляді витягується п'ята передача.

  • Демонтується вилка.

  • Витягується муфта і синхронізатор.

  • Витягується упорна шайба.

  • Розбирається муфта.


  • Примітка. Для отримання необхідного зазору між корпусом коробки передач і ведучою шестірнею п'ятої передачі, необхідно провести серію легких ударів по первинному валу.

  • Прокручуються пробки фіксаторів штоків, і проводиться їх вилучення разом з складовими елементами.

  • Викруткою викручується стопорная пластина і витягується.

  • Просувається упорна шайба. Використовуються викрутки.

  • Використовується особливий інструмент - знімач. З його допомогою витягується шайба і втулка.

  • Використовуються викрутки для зняття стопорного кільця первинного валу.


  • Примітка: аналогічні дії робляться для вторинного валу.

  • Відкручується пробка фіксатора задньої передачі і витягується разом з пружиною.

  • Для витягання кульки використовується інший інструмент або магніт.

  • Відкручується передня кришка коробки передач і знімається.

  • Викручується вилка перемикання між першою і другою передачею.

  • Піднімається шток і витягується вилка.


  • Примітка: за аналогією проробляється вилучення вилки між іншими швидкостями.

  • Витягується шток п'ятої передачі і провертається до повного вилучення.

  • Витягується вісь шестерні задньої швидкості.


  • Автоматична коробка передач ваз 2110: особливості ремонту
    Ремонт коробки

  • Знімається проміжна шестерня заднього ходу.

  • Необхідно отримати первинний і вторинний вали.

  • Знімається диференціал в зборі.

  • Демонтується і витягується механізм вибору передач.

  • Демонтується і витягується важіль вибору передач.

  • Вилучається шток вибору передач і пильовик.

  • Використання гачка дозволить вилучити сальник куліси.

  • Витягується ролик підшипника вторинного валу.

  • Використовується інструмент, витягується обойма підшипника.

  • Витягується маслосбірник.


  • Примітка: аналогічно проводиться витяг механізмів первинного валу.
    Після виконання нелегкої роботи, необхідно акуратно розкласти всі складові запчастини коробки передач на робочій поверхні. Це важливо, щоб легко було потім встановити коробку автомат на ваз 2110.

    Слід уважно розсортувати їх призначення і приналежності до механізму.

    Розбір валів


    Автоматична коробка передач ваз 2110: особливості ремонту
    Коробка автомат на ваз 21102
    Після даної процедури, необхідно розібрати первинний і вторинний вал:

  • Первинний вал затискається лещатами і проводиться зйомка підшипника.

  • Внутрішня обойма переднього підшипника акуратно вибивається з деталі.

  • Монтується в лещата вторинний вал.

  • Використання викруток дозволить зняти стопорне кільце.

  • Необхідно збільшити зазор, використовуючи викрутку.

  • Витягується внутрішня обойма.

  • Витягується шестерня першої передачі.


  • Автоматична коробка передач ваз 2110: особливості ремонту
    Коробка автомат на ваз 21104

  • Знімається синхронізатор.

  • Витягується стопорне кільце муфти і сама муфта.

  • Аналогічно витягується муфта другої передачі.

  • Вал віджимається, перевертається і повторюється та ж схема робіт.

  • Витягується підшипник, шайба, шестірня четвертій передачі, синхронізатор.

  • Розтискається стопорне кільце муфти.

  • Витягується муфта і шестерня четвертої передачі.



  • Розбір диференціала


    Залишається зробити демонтаж диференціала.

    Для виконання даної роботи необхідно виконати наступні дії:

  • Диференціал встановлюється в лещатах і відкручується головна передача.

  • Вилучається головна передача легким постукуванням по її поверхні.

  • Вилучаються шестерні сателітів.

  • Демонтується стопорне кільце сателітів.

  • Виштовхується вісь.

  • Вилучаються залишилися шестерні.

  • Підшипник демонтується зубилом, яке використовується вкрай акуратно.


  • Зібрати коробку передач можна скориставшись тими ж правилами, але їх читання необхідно проводити з самого кінця. Проводячи ремонт самостійно, рекомендується вивчати відео-уроки і фото, де все наочно показується.

    Після цього можна легко своїми руками виконати всі операції. Вказана інструкція розрахована не на професіоналів, а як раз на новачків, які тільки починають освоювати процес ремонту.

    Навчившись робити все своїми силами, можна непогано заощадити сімейний бюджет, адже сьогодні ціна на послуги подібного роду в сервісах не з дешевих.