Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна сальника коробки ваз 2110 своїми руками

24.12.14, Ваз
1978
  • 1 Причини виходу з ладу та кількість манжет КПП
  • 2 Заміна манжети
  • 2.1 Зняття сальника приводу
  • 2.2 Установка нової манжети
  • 2.3 Манжета первинного валу і її заміна
  • 2.4 Сальник штоку механізму і його заміна
  • 3 Як правильно злити масло з коробки

  • Заміна сальника коробки ваз 2110 своїми руками
    Сальник коробки передач
    Часто виникає необхідність зробити процес під назвою заміна сальника коробки ваз 2110. Різноманітність причин є підтвердженням того, як часто відбувається заміна сальника на коробці ваз 2110.

    Спробуємо розібратися.


    Причини виходу з ладу та кількість манжет КПП


    Серед найпоширеніших причин:

  • Минув періоду експлуатації.

  • Заводський дефект.

  • Конструкційні особливості автомобіля.


  • Чимало водіїв припускають, що заміна одного сальника може усунути несправність, що є не зовсім правильним. Існує три манжети, які встановлені в автомобілі.

    Слідчо, буває потрібно проводити три операції:

  • Заміна сальників коробки ваз 2110 розміщених на приводах передніх коліс.

  • Заміна сальника коробки передач ваз 2110 розташованого на первинному валу.

  • Заміна манжети штока механізму вибору передач.


  • Здавалося б, такий простий механізм, як коробка, а в наявності є три різних сальника, які необхідно замінити. Після заміни сальників, автомобіль починає працювати набагато краще.

    Це позначається на якості перемиканні передач, а в наслідок і на керуванні автомобіля.

    Заміна манжети


    Заміна сальника коробки ваз 2110 своїми руками
    Заміна сальників коробки передач ваз 2110
    Для того, щоб замінити сальник-привід передніх коліс, необхідно вміти правильно виконати роботу. Коли немає можливості провести заміну самостійно, необхідно звернутися в спеціальні майстерні.

    Тамтешні фахівці виконають цю роботу за лічені години, а може і того менше.







    Зняття сальника приводу


    Заміна сальника коробки ваз 2110 своїми руками
    Заміна манжети КПП
    Отже, для виконання заміни сальників-приводів передніх коліс, необхідно зробити наступні дії:
    Примітка: при заміні сальників, немає потреби знімати і розбирати всю коробку передач. Сальники правого і лівого приводів не є взаємозамінними.

  • Насамперед необхідно злити масло з коробки передач .

  • Після того, як масло опиниться в посудині, слід отримати привід.

  • Після відкриття доступу до сальнику, необхідно гострим предметом, дотримуючись самого ретельного уваги, акуратно видалити пошкоджений або сносившийся сальник.


  • Установка нової манжети


    Процес вилучення сальника закінчений. Але, необхідно встановити нову деталь на місце пошкодженої.

    Для здійснення даних дій використовується кілька простих правил:

  • Поверхня сальника змащується особливим трансмісійним маслом.

  • Для установки нового сальника, необхідно на його поверхню (з внутрішньої сторони) накласти використану манжету.

  • Легкими постукуваннями молотком по використаному сальнику, поміщаємо другий новий на колишнє місце.

  • Збираємо механізм.


  • Роботи по установці сальника завершені. Дії по збірці необхідно здійснювати в строго протилежному порядку.

    Сальник лівого приводу замінюється за тією ж технологією, що і для правого.

    Манжета первинного валу і її заміна


    Може знадобитися заміна манжети первинного валу.

    Робота не буде здаватися занадто складною, якщо виконувати особливі дії в певному порядку:

  • Знімається коробка передач.

  • Картер має кілька деталей зчеплення. Їх необхідно акуратно видалити.

  • Пробивання сальника відбувається особливим інструментом. Ідеально підходить кернер.

    Роботу слід проводити дуже уважно, так як ушкодження первинного валу коробки передач неприпустимо.

  • Використовуючи плоскогубці з тонкими губами, витягується старий сальник, на місце якого встановлюється новий.


  • Заміна сальника коробки ваз 2110 своїми руками
    Як на ваз 2110 поміняти сальник від коробки

  • Робочу поверхню нового сальника необхідно змастити маслом для трансмісії.

  • На зовнішню поверхню нового сальника встановлюється старий і акуратними ударами молотка, нова манжета встановлюється на місце колишньої.


  • Сальник штоку механізму і його заміна


    У процесі обслуговування автомобіля може знадобитися заміна манжети штока механізму вибору передач. Для встановлення даної деталі необхідно провести розбирання картера коробки передач.

    Для виконання даної роботи необхідно виконати кілька нескладних дій:

  • Використовуючи інструмент (торцевий ключ) з цифрою «17» відкручується болт кріплення кронштейна опори силового агрегату.

  • Для проведення видалення двох гайок кріплення задньої кришки картера коробки передач, необхідно використовувати накидний ключ для 17-ти міліметрових виробів.

  • Видаляється кронштейн.


  • Примітка. Під словом «видаляється» мається на увазі акуратне вилучення деталі і дбайливе зберігання до моменту збору механізму.

  • На коробці передач є кілька деталей, які відносяться до приводу вимикання зчеплення. Їх потрібно зняти.

  • Встановлений на коробці передач датчик швидкості відключається і відділяється від пристрою.

  • У картері є гумова заглушка, яку необхідно демонтувати.

  • Використовуючи інструмент, гайковий ключ на 10 міліметрів, відкручується гайка кріплення приводу датчика швидкості.

  • Далі необхідно акуратно витягти привід.


  • Примітка: багатьма слюсарями рекомендується провести виворіт шпильки кріплення картера. Її необхідно максимально зрушити в бік циліндрів двигуна.

    На ній є дві гайки, які при обертанні дозволяють здійснити дану операцію.









  • Для наступної роботи необхідно використовувати ключ з цифрою «13». Їм видаляємо чотири гайки, які кріплять задню кришку картера.

  • Для відокремлення кришки, необхідно провести легке постукування по ній. Постукування продовжується до тих пір, поки кришка не звільнитися.


  • Примітка: для даної роботи краще використовувати молоток з гумкою на п'яті або звичайний молоток, але постукування проводити через дерев'яний брусок.

  • Знімається кришка механізму.

  • Без будь-яких поворотів або змін включається третя передача.

  • Використовуючи ключ з цифрою «10» відкручується болт вилки п'ятої передачі.

  • Необхідно встановити п'яту передачу.

  • Загнуті борти гайок кріплення первинного і вторинного валу необхідно акуратно віджати.


  • Заміна сальника коробки ваз 2110 своїми руками
    Ваз 2110 коробка і її схема

  • Відкручуються гайки обох валів.

  • Весь механізм п'ятої передачі знімається. Тут же мала бути присутньою вилка, блокує кільце синхронізатора, муфта.


  • Примітка: якщо передбачається ремонт даного механізму, його слід повністю розібрати на запчастини.

  • Із вторинного валу знімається втулка шестерні п'ятої передачі.

  • Вилучається провідна шестірня п'ятої передачі.


  • Заміна сальника коробки ваз 2110 своїми руками
    Ведуча шестерня КПП

  • Ударна пластина має чотири болта, які необхідно видалити.

  • Відбувається зняття пластини.

  • На вторинному валу є упорна шайба, яку необхідно демонтувати.

  • Стопорні кільця знімаються з обох валів.

  • Використовуючи ключ з цифрою «13» відкручується пробка фіксатора штока п'ятої передачі.

  • Видаляється пружина.

  • Використовуючи магніт, необхідно видалити кульку.

  • За аналогією відбувається вилучення деталей фіксаторів залишилися штоків.

  • Використовуючи той же ключ, відкручується пробка фіксатора задньої передачі.

  • Видаляється ущільнювальна шайба пробки.

  • Демонтується пружина і кулька.

  • Залишається відкрутити усі 13-ть гайок по поверхні картера. Також, відкручується болт кріплення картера коробки передач до картера зчеплення.

  • Картери роз'єднуються.

  • Відбувається зняття картера коробки передач.

  • Болт кріплення вилки включення першій-другій передачі необхідно видалити.

  • Відбувається демонтаж і штока вилки.


  • Заміна сальника коробки ваз 2110 своїми руками
    Розбір КПП

  • Аналогічна дія відбувається з третьої і четвертої передачами.

  • Здійснюється висновок штока вилки включення передач із зчеплення з важелем пристрою вибору передачі.

  • Демонтується вилка включення 3-ї і 4-ї передачі.

  • Відділяється шток вилки запуску п'ятої передачі.

  • Вилучається вісь шестерні передачі заднього ходу.

  • Робиться висновок шестерні передачі заднього ходу з зчеплення з важелем пристрою вибору передач.

  • Видаляється шестерня.

  • Проводиться одночасне видалення обох валів.

  • Диференціал, разом з шестірнею головної передачі вилучається.

  • Відкручуються три болти, що з'єднують механізм вибору передач.

  • Знімається механізм вибору передач.


  • Примітка. Щоб видалити болт, фіксуючий важіль штока механізму вибору передач, використовується ключ з 10-тимиллиметровым наконечником.

  • Витягується важіль від штока.

  • Знімається захисний чохол.

  • Від'єднується шток механізму вибору передач від картера.

  • Магніт, який витягується з посадкового місця необхідно ретельно очистити від металевих частинок.


  • Примітка: у разі справності підшипників, їх цілісність необхідно зберегти.

  • Слід видалити кільце роликового підшипника первинного валу.

  • Зовнішнє кільце роликового підшипника впрессовивается аналогічним способом.

  • Від'єднується маслосбірник.

  • Вилучається кільце підшипника диференціала (зовнішнє).

  • Таким же методом відбувається демонтаж другого кільця.

  • Регулювальне кільце, яке розміщене під двома вищевказаними, необхідно видалити. При необхідності замінити новим.

  • Впрессовивается сальник.


  • Після заміни сальника, необхідно провести збір механізмів, в чіткій послідовності починаючи з останнього пункту. Збір механізму потребує не меншої уваги, ніж розбирання.

    Як правильно злити масло з коробки


    Можливо, виникнуть деякі незручності з процесом злиття олії. І дійсно, тут необхідно мати певний досвід.



    Для зливу масла з коробки передач, необхідно виконати наступні дії:

  • Для подачі масла в коробку передач, необхідно знайти ковпачок. Він виготовлений з гуми.

    Його необхідно відкрутити і ретельно протерти сухою ганчіркою від пилу, бруду та залишків олії. Те ж дію слід виконати із зливним отвором.

  • Відкручується маслосливная пробка. Під автомобілем встановлюється ємність, щоб стекли залишки олії в неї.

  • Вилучається щуп, який вказує на кількість масла.

  • Проводимо заміну масла .Нове масло заливається до позначки, яка вказана на щупі.

  • Щуп необхідно очистити від залишків масла сухою ганчіркою.

  • Після того, як нове надійде масло в коробку передач, необхідно знову перевірити його рівень. Для цього щуп поміщається на місце.

    Якщо свідчення рівня не відповідають оцінці, необхідно долити необхідну кількість.


  • Примітка: в більш ранніх моделях автомобілів, покажчик масла відсутня. Отвір розташовується в правій стороні картера коробки передач.

    Масло потрібно заливати до нижньої кромки отвору.
    Деякі матеріали доступні в спеціальній літературі. Відео і фото процесу заміни можна легко знайти в мережі інтернет.

    Заміна сальників не є дорогим задоволенням. У разі необхідності, якщо своїми руками не виходить, виконання даної роботи необхідно довірити професіоналам.

    Їх можна знайти в найближчій станції технологічного обслуговування. Але якщо робити все, як того вимагає інструкція, проблем виникнути не повинно.

    Та й навіщо переплачувати, тим більше що ціна на послуги подібного роду не дешеві.