1 Причини виходу з ладу та кількість манжет КПП 2 Заміна манжети 2.1 Зняття сальника приводу 2.2 Установка нової манжети 2.3 Манжета первинного валу і її заміна 2.4 Сальник штоку механізму і його заміна 3 Як правильно злити масло з коробки Сальник коробки передач
Часто виникає необхідність зробити процес під назвою заміна сальника коробки ваз 2110. Різноманітність причин є підтвердженням того, як часто відбувається заміна сальника на коробці ваз 2110.
Спробуємо розібратися.
Причини виходу з ладу та кількість манжет КПП
Серед найпоширеніших причин:
Минув періоду експлуатації. Заводський дефект. Конструкційні особливості автомобіля. Чимало водіїв припускають, що заміна одного сальника може усунути несправність, що є не зовсім правильним. Існує три манжети, які встановлені в автомобілі. Слідчо, буває потрібно проводити три операції:
Заміна сальників коробки ваз 2110 розміщених на приводах передніх коліс. Заміна сальника коробки передач ваз 2110 розташованого на первинному валу. Заміна манжети штока механізму вибору передач. Здавалося б, такий простий механізм, як коробка, а в наявності є три різних сальника, які необхідно замінити. Після заміни сальників, автомобіль починає працювати набагато краще.
Це позначається на якості перемиканні передач, а в наслідок і на керуванні автомобіля.
Заміна манжети
Заміна сальників коробки передач ваз 2110
Для того, щоб замінити сальник-привід передніх коліс, необхідно вміти правильно виконати роботу. Коли немає можливості провести заміну самостійно, необхідно звернутися в спеціальні майстерні.
Тамтешні фахівці виконають цю роботу за лічені години, а може і того менше.
Зняття сальника приводу
Заміна манжети КПП
Отже, для виконання заміни сальників-приводів передніх коліс, необхідно зробити наступні дії:
Примітка: при заміні сальників, немає потреби знімати і розбирати всю коробку передач. Сальники правого і лівого приводів не є взаємозамінними.
Насамперед необхідно злити масло з коробки передач . Після того, як масло опиниться в посудині, слід отримати привід. Після відкриття доступу до сальнику, необхідно гострим предметом, дотримуючись самого ретельного уваги, акуратно видалити пошкоджений або сносившийся сальник. Установка нової манжети
Процес вилучення сальника закінчений. Але, необхідно встановити нову деталь на місце пошкодженої.
Для здійснення даних дій використовується кілька простих правил:
Поверхня сальника змащується особливим трансмісійним маслом. Для установки нового сальника, необхідно на його поверхню (з внутрішньої сторони) накласти використану манжету. Легкими постукуваннями молотком по використаному сальнику, поміщаємо другий новий на колишнє місце. Збираємо механізм. Роботи по установці сальника завершені. Дії по збірці необхідно здійснювати в строго протилежному порядку.
Сальник лівого приводу замінюється за тією ж технологією, що і для правого.
Манжета первинного валу і її заміна
Може знадобитися заміна манжети первинного валу.
Робота не буде здаватися занадто складною, якщо виконувати особливі дії в певному порядку:
Знімається коробка передач. Картер має кілька деталей зчеплення. Їх необхідно акуратно видалити. Пробивання сальника відбувається особливим інструментом. Ідеально підходить кернер.
Роботу слід проводити дуже уважно, так як ушкодження первинного валу коробки передач неприпустимо. Використовуючи плоскогубці з тонкими губами, витягується старий сальник, на місце якого встановлюється новий. Як на ваз 2110 поміняти сальник від коробки
Робочу поверхню нового сальника необхідно змастити маслом для трансмісії. На зовнішню поверхню нового сальника встановлюється старий і акуратними ударами молотка, нова манжета встановлюється на місце колишньої. Сальник штоку механізму і його заміна
У процесі обслуговування автомобіля може знадобитися заміна манжети штока механізму вибору передач. Для встановлення даної деталі необхідно провести розбирання картера коробки передач.
Для виконання даної роботи необхідно виконати кілька нескладних дій:
Використовуючи інструмент (торцевий ключ) з цифрою «17» відкручується болт кріплення кронштейна опори силового агрегату. Для проведення видалення двох гайок кріплення задньої кришки картера коробки передач, необхідно використовувати накидний ключ для 17-ти міліметрових виробів. Видаляється кронштейн. Примітка. Під словом «видаляється» мається на увазі акуратне вилучення деталі і дбайливе зберігання до моменту збору механізму.
На коробці передач є кілька деталей, які відносяться до приводу вимикання зчеплення. Їх потрібно зняти. Встановлений на коробці передач датчик швидкості відключається і відділяється від пристрою. У картері є гумова заглушка, яку необхідно демонтувати. Використовуючи інструмент, гайковий ключ на 10 міліметрів, відкручується гайка кріплення приводу датчика швидкості. Далі необхідно акуратно витягти привід. Примітка: багатьма слюсарями рекомендується провести виворіт шпильки кріплення картера. Її необхідно максимально зрушити в бік циліндрів двигуна.
На ній є дві гайки, які при обертанні дозволяють здійснити дану операцію.
Для наступної роботи необхідно використовувати ключ з цифрою «13». Їм видаляємо чотири гайки, які кріплять задню кришку картера. Для відокремлення кришки, необхідно провести легке постукування по ній. Постукування продовжується до тих пір, поки кришка не звільнитися. Примітка: для даної роботи краще використовувати молоток з гумкою на п'яті або звичайний молоток, але постукування проводити через дерев'яний брусок.
Знімається кришка механізму. Без будь-яких поворотів або змін включається третя передача. Використовуючи ключ з цифрою «10» відкручується болт вилки п'ятої передачі. Необхідно встановити п'яту передачу. Загнуті борти гайок кріплення первинного і вторинного валу необхідно акуратно віджати. Ваз 2110 коробка і її схема
Відкручуються гайки обох валів. Весь механізм п'ятої передачі знімається. Тут же мала бути присутньою вилка, блокує кільце синхронізатора, муфта. Примітка: якщо передбачається ремонт даного механізму, його слід повністю розібрати на запчастини.
Із вторинного валу знімається втулка шестерні п'ятої передачі. Вилучається провідна шестірня п'ятої передачі. Ведуча шестерня КПП
Ударна пластина має чотири болта, які необхідно видалити. Відбувається зняття пластини. На вторинному валу є упорна шайба, яку необхідно демонтувати. Стопорні кільця знімаються з обох валів. Використовуючи ключ з цифрою «13» відкручується пробка фіксатора штока п'ятої передачі. Видаляється пружина. Використовуючи магніт, необхідно видалити кульку. За аналогією відбувається вилучення деталей фіксаторів залишилися штоків. Використовуючи той же ключ, відкручується пробка фіксатора задньої передачі. Видаляється ущільнювальна шайба пробки. Демонтується пружина і кулька. Залишається відкрутити усі 13-ть гайок по поверхні картера. Також, відкручується болт кріплення картера коробки передач до картера зчеплення. Картери роз'єднуються. Відбувається зняття картера коробки передач. Болт кріплення вилки включення першій-другій передачі необхідно видалити. Відбувається демонтаж і штока вилки. Розбір КПП
Аналогічна дія відбувається з третьої і четвертої передачами. Здійснюється висновок штока вилки включення передач із зчеплення з важелем пристрою вибору передачі. Демонтується вилка включення 3-ї і 4-ї передачі. Відділяється шток вилки запуску п'ятої передачі. Вилучається вісь шестерні передачі заднього ходу. Робиться висновок шестерні передачі заднього ходу з зчеплення з важелем пристрою вибору передач. Видаляється шестерня. Проводиться одночасне видалення обох валів. Диференціал, разом з шестірнею головної передачі вилучається. Відкручуються три болти, що з'єднують механізм вибору передач. Знімається механізм вибору передач. Примітка. Щоб видалити болт, фіксуючий важіль штока механізму вибору передач, використовується ключ з 10-тимиллиметровым наконечником.
Витягується важіль від штока. Знімається захисний чохол. Від'єднується шток механізму вибору передач від картера. Магніт, який витягується з посадкового місця необхідно ретельно очистити від металевих частинок. Примітка: у разі справності підшипників, їх цілісність необхідно зберегти.
Слід видалити кільце роликового підшипника первинного валу. Зовнішнє кільце роликового підшипника впрессовивается аналогічним способом. Від'єднується маслосбірник. Вилучається кільце підшипника диференціала (зовнішнє). Таким же методом відбувається демонтаж другого кільця. Регулювальне кільце, яке розміщене під двома вищевказаними, необхідно видалити. При необхідності замінити новим. Впрессовивается сальник. Після заміни сальника, необхідно провести збір механізмів, в чіткій послідовності починаючи з останнього пункту. Збір механізму потребує не меншої уваги, ніж розбирання.
Як правильно злити масло з коробки
Можливо, виникнуть деякі незручності з процесом злиття олії. І дійсно, тут необхідно мати певний досвід.
Для зливу масла з коробки передач, необхідно виконати наступні дії:
Для подачі масла в коробку передач, необхідно знайти ковпачок. Він виготовлений з гуми.
Його необхідно відкрутити і ретельно протерти сухою ганчіркою від пилу, бруду та залишків олії. Те ж дію слід виконати із зливним отвором. Відкручується маслосливная пробка. Під автомобілем встановлюється ємність, щоб стекли залишки олії в неї. Вилучається щуп, який вказує на кількість масла. Проводимо заміну масла .Нове масло заливається до позначки, яка вказана на щупі. Щуп необхідно очистити від залишків масла сухою ганчіркою. Після того, як нове надійде масло в коробку передач, необхідно знову перевірити його рівень. Для цього щуп поміщається на місце.
Якщо свідчення рівня не відповідають оцінці, необхідно долити необхідну кількість. Примітка: в більш ранніх моделях автомобілів, покажчик масла відсутня. Отвір розташовується в правій стороні картера коробки передач.
Масло потрібно заливати до нижньої кромки отвору.
Деякі матеріали доступні в спеціальній літературі. Відео і фото процесу заміни можна легко знайти в мережі інтернет.
Заміна сальників не є дорогим задоволенням. У разі необхідності, якщо своїми руками не виходить, виконання даної роботи необхідно довірити професіоналам.
Їх можна знайти в найближчій станції технологічного обслуговування. Але якщо робити все, як того вимагає інструкція, проблем виникнути не повинно.
Та й навіщо переплачувати, тим більше що ціна на послуги подібного роду не дешеві.