Кріплення коробки передач в автомбиле ваз 2110
Коробка ваз 2110
Однією з найбільш очевидних проблем, які вимагають негайного вирішення, є заміна коробки передач в автомобілі " ВАЗ 2110. І природно, що доводиться в процесі стикатися з такою складовою, як кріплення коробки передач ваз 2110.
На ваз 2110 кріплення коробки передач має деякі особливості, які роблять її вилучення з автомобіля досить проблематичним. Для виконання даної роботи необхідно мати помічника, який допоможе в цьому нелегкому занятті.
Крім демонтажу і розбирання коробки передач, необхідно ще й зібрати її. Процес складання не менш проблематичний.
Послідовність дій при заміні коробки
Ваз 2110 кріплення коробки
Послідовність дій повинна бути такою:
Примітка: трос з'єднується з вилкою вимикання зчеплення. Трос розташований в кронштейні на коробці. Для її видалення необхідно провести витягування його з гнізда.
У верхній частині коробки з'єднання передач і двигуна є два болта. Це і є кріплення коробки передач ваз 2110.
Примітка: Передній болтик (який розташовується в автомобілі по ходу) коротше, ніж наступний болт.
Кріплення коробки ваз 2110
Примітка. Слід зазначити, що реактивна тяга має контакт з шарніром штока вибору передач.
Способом відкручування кріплення, послаблюється хомут. Для зручності проведення подальших дій, тяга зсувається в бік.
Примітка: Тут є два приводи. Їх умовно можна розділити на правий і лівий. У правий привід необхідно вставити заглушку.
Її необхідно міцно закріпити, так як вона може вислизнути в самий невідповідний момент. Привід, розташований з лівої сторони, немає необхідності повністю витягувати.
Його досить зрушити трохи вбік, таким способом, щоб він не заважав у наступних діях.
Примітка: деякі автомобілі, які використовують систему вприскування палива, мають під даною гайкою особливий кронштейн впускної труби. Його необхідно вилучити і залишити шпильку.
Кріплення коробки з кулісою ваз 2110
Примітка: для подачі двигуна вгору чи вбік, можна використовувати дошку або таль.
Кріплення подушки коробки передач ваз 2110
Примітка: для зручності проведення цієї операції, необхідно використовувати два ключа, так як гайка може крутитися, а в більшості випадків так і відбувається.
Примітка. Для зручності проведення операції необхідно притримати коробку передач, так як вона може впасти та пошкодитися.
Кришка коробки (задня) повинна пройти над даною підвіскою.
Примітка. Іноді, первинний вал не від'єднується.
В даному випадку необхідно відсунути двигун з допомогою тієї ж дошки. Передній кінець коробки передач опускається і вилучається знизу автомобіля.
Всі кріплення коробки передач ваз 2110 вже засвоєні і проблем не представлять. Після установки на колишнє місце коробки передач, необхідно замінити масло і зробити декілька пробних запусків двигуна.
Робота зі стартером і його кріплення
Як описано вище, необхідно від'єднати стартер.
З цим роз'єднанням можуть виникнути невеликі проблеми, тому необхідно чітко дотримуватися встановлених інструкцій по його видаленню:
Трос приводу зчеплення
Можуть виникнути проблеми з від'єднанням троса приводу зчеплення.
Декілька простих правил зроблять цей процес менш складним:
Примітка: гайка може крутитися, тому найкращим варіантом стане використання другої викрутки для її стабілізації.
На кріпленні склоочисника є два болта. Від них необхідно акуратним способом позбутися.
Примітка. Слід, також, запам'ятати розташування даного кронштейна, щоб не відновити його не тією стороною, якій необхідно.
Тут же відкривається доступ до кріплення кінця троса до педалі зчеплення. Тут необхідно відокремити кріпильну скобу.
Примітка: при поломці втулки, необхідно провести її заміну.
Приводи коліс
При зняття коробки передач необхідно зняти приводи коліс.
Для цього необхідно:
Примітка: гайка досить щільно прикручена. Щоб «зірвати» її з місця, необхідно докласти більший плечової момент для обігу.
Можна скористатися трубою.
Можна скористатися пружиною підвіски і закріпити її на ній. Гальмівний шланг не повинен перегинатися або сильно затягуватися.
Демонтаж коробки ваз 2110
Там є два болта і дві гайки. Їх необхідно відкрутити.
Цих правил достатньо для отримання доступу до коробки передач. Для подальшої установки деталі на місце, необхідно буде використовувати молоток, яким і підганяється деталь в коробку передач.
Дії по підгонці необхідно проводити дуже акуратно, так як в будь-який момент можна пошкодити одну з деталей.
Регулювання важеля перемикання передач і приводу
Залишиться провести регулювання важеля перемикання передач і приводу вимикання зчеплення. Для цього також необхідно знати кілька простих правил.
Для перевірки важеля перемикання передач необхідно:
Примітка: доступ відбувається до гайки знизу автомобіля.
Примітка: необхідно виробляти зрушення плавно і акуратно, так як можна деформувати сам кронштейн.
Регулювання педалі зчеплення відбувається наступним способом:
Якщо показник перевищує 160 міліметрів, педаль слід регулювати.
Закручуючи гайку - зменшується зазор. Відкручування гайки призводить до збільшення ходу педалі.
Варто зазначити, що чимало відео матеріалів існує по даній темі. Детальнішу інформацію про способи кріплення коробки передач, її монтуванні та зняття можна отримати з детальних фото.
В процесі роботи своїми руками потрібно часто користуватися правилами та порадами, які дає інструкція. Сьогодні, як відомо, ціна на ремонтні послуги в автосервісах не з дешевих.
Тому навчитися самостійної роботи на своєму автомобілі буде справою актуальним.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного