Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Кріплення коробки передач в автомбиле ваз 2110

24.12.14, Ваз
2931
  • 1 Послідовність дій при заміні коробки
  • 1.1 Робота зі стартером і його кріплення
  • 1.2 Трос приводу зчеплення
  • 1.3 Приводи коліс
  • 2 Регулювання важеля перемикання передач і приводу

  • Кріплення коробки передач в автомбиле ваз 2110
    Коробка ваз 2110
    Однією з найбільш очевидних проблем, які вимагають негайного вирішення, є заміна коробки передач в автомобілі " ВАЗ 2110. І природно, що доводиться в процесі стикатися з такою складовою, як кріплення коробки передач ваз 2110.

    На ваз 2110 кріплення коробки передач має деякі особливості, які роблять її вилучення з автомобіля досить проблематичним. Для виконання даної роботи необхідно мати помічника, який допоможе в цьому нелегкому занятті.

    Крім демонтажу і розбирання коробки передач, необхідно ще й зібрати її. Процес складання не менш проблематичний.


    Послідовність дій при заміні коробки


    Кріплення коробки передач в автомбиле ваз 2110
    Ваз 2110 кріплення коробки
    Послідовність дій повинна бути такою:

  • З автомобіля вилучається акумуляторна батарея.

  • Відбувається процес зливання масла з коробки передач.

  • Від'єднується стартер.

  • Демонтується трос приводу зчеплення.


  • Примітка: трос з'єднується з вилкою вимикання зчеплення. Трос розташований в кронштейні на коробці. Для її видалення необхідно провести витягування його з гнізда.

  • Датчик швидкості приєднаний до колодки з проводами. Колодку можна від'єднати допомогою стиснення пружин.

  • У пристрої є болт, що з'єднує кронштейн модуля запалювання і коробку передач. Його необхідно видалити.

    У верхній частині коробки з'єднання передач і двигуна є два болта. Це і є кріплення коробки передач ваз 2110.


  • Примітка: Передній болтик (який розташовується в автомобілі по ходу) коротше, ніж наступний болт.

  • Вимикач заднього світла приєднаний до колодки з проводами. Колодка з проводами від'єднується знизу автомобіля.

  • Болти кріплення реактивної тяги до коробці передач відкручуються. Їх два.


  • Кріплення коробки передач в автомбиле ваз 2110
    Кріплення коробки ваз 2110
    Примітка. Слід зазначити, що реактивна тяга має контакт з шарніром штока вибору передач.

    Способом відкручування кріплення, послаблюється хомут. Для зручності проведення подальших дій, тяга зсувається в бік.








  • Наступним етапом буде витяг приводу коліс.


  • Примітка: Тут є два приводи. Їх умовно можна розділити на правий і лівий. У правий привід необхідно вставити заглушку.

    Її необхідно міцно закріпити, так як вона може вислизнути в самий невідповідний момент. Привід, розташований з лівої сторони, немає необхідності повністю витягувати.

    Його досить зрушити трохи вбік, таким способом, щоб він не заважав у наступних діях.

  • Відкручуються два болта на лівій кульової опори і поворотного кулака. Вони в наслідок витягуються.

  • У нижній правій частині, де кріплення коробки передач ваз 2110 до кузова має гайку, необхідно відкрутити в бік.


  • Примітка: деякі автомобілі, які використовують систему вприскування палива, мають під даною гайкою особливий кронштейн впускної труби. Його необхідно вилучити і залишити шпильку.

  • Гайка кріплення може бути ослаблена, якщо заважають деякі елементи.


  • Кріплення коробки передач в автомбиле ваз 2110
    Кріплення коробки з кулісою ваз 2110

  • Картер зчеплення має на нижній кришці три болти, які її утримують. Їх необхідно видалити і зняти кришку.

  • У лівому кутку кріплення коробки передач до двигуна є болт. Його необхідно відкрутити і відкласти.

  • Трохи подати двигун вгору.


  • Примітка: для подачі двигуна вгору чи вбік, можна використовувати дошку або таль.

  • В нижній частині автомобіля, на кріпленні лівої опори є гайка. Її краще видалити знизу автомобіля.

  • Задня опора силового агрегату приєднана до кузова автомобіля. У цьому місці необхідно від'єднати дві гайки.


  • Кріплення коробки передач в автомбиле ваз 2110
    Кріплення подушки коробки передач ваз 2110

  • Задня опора з'єднується з коробкою передач. Їх необхідно роз'єднати. Тут є два болта. Їх необхідно відкрутити.


  • Примітка: для зручності проведення цієї операції, необхідно використовувати два ключа, так як гайка може крутитися, а в більшості випадків так і відбувається.

  • Коробка передач встановлена на напрямних втулках. Їх необхідно акуратно «обійти». Для цієї мети необхідно взяти викрутку і вставити посередині блоку циліндрів і картера зчеплення.


  • Примітка. Для зручності проведення операції необхідно притримати коробку передач, так як вона може впасти та пошкодитися.

  • В цей же момент, необхідно просувати коробку передач в задню частину. Розтяжка передньої підвіски стане показником.

    Кришка коробки (задня) повинна пройти над даною підвіскою.


  • Примітка. Іноді, первинний вал не від'єднується.

    В даному випадку необхідно відсунути двигун з допомогою тієї ж дошки. Передній кінець коробки передач опускається і вилучається знизу автомобіля.

  • По закінченню робіт з коробкою передач, для тих, яких вона витягати, необхідно встановити її назад на колишнє місце. Ті дії, які проводилися у момент розбирання, слід повторити у зворотному порядку.

    Всі кріплення коробки передач ваз 2110 вже засвоєні і проблем не представлять. Після установки на колишнє місце коробки передач, необхідно замінити масло і зробити декілька пробних запусків двигуна.

  • Крім запуску двигуна проводиться регулювання важеля перемикання передач і приводу вимикання зчеплення.


  • Робота зі стартером і його кріплення


    Як описано вище, необхідно від'єднати стартер.

    З цим роз'єднанням можуть виникнути невеликі проблеми, тому необхідно чітко дотримуватися встановлених інструкцій по його видаленню:









  • Перед демонтажем стартера необхідно подбати про від'єднання клеми «мінус» від акумулятора.

  • Від'єднується картер від поверхні двигуна.

  • Гайка кріплення стартера легше відкручується, коли виробляти доступ до неї з відсіку з двигуном.

  • В нижній частині автомобіля є тягове реле. Воно має клему, з якої важливо від'єднати дроти.

  • Тягове реле приєднано до проводу невеликий гайкою. Вона ж виступає в ролі кріплення контактної болта.

  • Механізм без проблем вилучається з автомобіля.


  • Трос приводу зчеплення


    Можуть виникнути проблеми з від'єднанням троса приводу зчеплення.

    Декілька простих правил зроблять цей процес менш складним:

  • Знімається склоочисник ваз .

  • В приводі зчеплення є контргайка і регулювальна гайка. Їх необхідно трохи послабити. У вилку зчеплення вилучається трос.

  • Нижній наконечник троса має чохол. Під ним розташовується гайка кріплення. Її необхідно відкрутити.


  • Примітка: гайка може крутитися, тому найкращим варіантом стане використання другої викрутки для її стабілізації.

  • Кронштейн має шпильки, на яких встановлений. З них він і знімається.

    На кріпленні склоочисника є два болта. Від них необхідно акуратним способом позбутися.


  • Примітка. Слід, також, запам'ятати розташування даного кронштейна, щоб не відновити його не тією стороною, якій необхідно.

  • Захисний чохол має болт, який необхідно відкрутити. Знімається тримач чохла.

  • Чохол немає потреби повністю знімати. Його досить зрушити убік.

    Тут же відкривається доступ до кріплення кінця троса до педалі зчеплення. Тут необхідно відокремити кріпильну скобу.

  • Витягується наконечник троса.

  • Трос виймається в салоні автомобіля, попередньо відкрутивши болт, який розміщений на тримачі троса до кронштейна педалі.

  • Вилучається втулка педалі зчеплення.


  • Примітка: при поломці втулки, необхідно провести її заміну.

  • Проводиться заміна троса в зворотній послідовності.


  • Приводи коліс


    При зняття коробки передач необхідно зняти приводи коліс.

    Для цього необхідно:

  • Під захисним ковпаком або чохлом є гайка маточини, яку необхідно послабити.

  • Злегка відкручуються гайки на маточині і кріплення коліс.


  • Примітка: гайка досить щільно прикручена. Щоб «зірвати» її з місця, необхідно докласти більший плечової момент для обігу.

    Можна скористатися трубою.

  • Автомобіль піднімається, під задні колеса встановлюються стопори. Для стабілізації автомобіля, необхідно скористатися стоянковим гальмом.

  • Переднє колесо демонтується. Гайка на маточині відкручується.

  • Знімається гальмівна колодка і гальмівна скоба. Скоба відсувається в сторону.

    Можна скористатися пружиною підвіски і закріпити її на ній. Гальмівний шланг не повинен перегинатися або сильно затягуватися.


  • Кріплення коробки передач в автомбиле ваз 2110
    Демонтаж коробки ваз 2110

  • Поворотний кулак з'єднується зі стійкою. Елементи з'єднання слід витягти.

    Там є два болта і дві гайки. Їх необхідно відкрутити.

  • Кулак віджимається вниз, і виводиться хвостовик зовнішнього шарніра, який розташований в маточині.

  • Особливим предметів або інструментом витягується деталь з коробки передач.


  • Цих правил достатньо для отримання доступу до коробки передач. Для подальшої установки деталі на місце, необхідно буде використовувати молоток, яким і підганяється деталь в коробку передач.

    Дії по підгонці необхідно проводити дуже акуратно, так як в будь-який момент можна пошкодити одну з деталей.

    Регулювання важеля перемикання передач і приводу


    Залишиться провести регулювання важеля перемикання передач і приводу вимикання зчеплення. Для цього також необхідно знати кілька простих правил.

    Для перевірки важеля перемикання передач необхідно:

  • Тяга управління коробкою передач має гайку стяжного болта хомута. Необхідно відкрутити болт зовсім небагато.


  • Примітка: доступ відбувається до гайки знизу автомобіля.

  • Необхідно здійснювати доступ до вільного ходіння штока вибору передач. Після деяких операцій по збільшенню роз'єму, необхідно поставити шток в нейтральну позицію.

  • Наступна операція відбувається в салоні автомобіля. Витягується чохол від важеля коробки передач. Його досить зрушити вниз.

  • У відкритому просторі необхідно відшукати кронштейн блокування заднього ходу.

  • Важіль необхідно зафіксувати в положенні, коли паз упору осі важеля притискається до шаблону.


  • Примітка: необхідно виробляти зрушення плавно і акуратно, так як можна деформувати сам кронштейн.


  • Знизу автомобіля поміщається в положення «назад» люфт штока кутовий люфт необхідно розмістити проти годинникової стрілки.

  • Затягується гайка стяжного блоку хомута під автомобілем. Хомут необхідно подати трохи вперед. Забезпечується простір в 2-3 міліметра.


  • Регулювання педалі зчеплення відбувається наступним способом:

  • Автомобіль встановлюється на рівній поверхні. Клема «мінус» повинна бути від'єднана від акумулятора.

  • На підлогу, близько педалі встановлюється лінійка. Вимірювання здійснюється від статі, до гумової прокладки.

    Якщо показник перевищує 160 міліметрів, педаль слід регулювати.

  • При відкритому капоті знаходиться металевий трос зчеплення, який вже повинен бути від'єднаний. Регулювання відбувається прокручуванням гайки.

    Закручуючи гайку - зменшується зазор. Відкручування гайки призводить до збільшення ходу педалі.

  • Кілька раз натискається педаль зчеплення. При зміні результатів необхідно знову провести регулювання гайкою.

  • До межі зсувається гумова обмежує втулка в вилку.


  • Варто зазначити, що чимало відео матеріалів існує по даній темі. Детальнішу інформацію про способи кріплення коробки передач, її монтуванні та зняття можна отримати з детальних фото.

    В процесі роботи своїми руками потрібно часто користуватися правилами та порадами, які дає інструкція. Сьогодні, як відомо, ціна на ремонтні послуги в автосервісах не з дешевих.

    Тому навчитися самостійної роботи на своєму автомобілі буде справою актуальним.