Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Як своїми руками провести ремонт коробки передач ваз 2107

24.12.14, Ваз
2796
  • 1 Демонтаж коробки передач з машини
  • 2 Розбір і подальший ремонт

  • Як своїми руками провести ремонт коробки передач ваз 2107
    Коробка передач Ваз 2107
    Поряд з двигуном і трансмісією, коробка передач є головною ходовою частиною будь-якого автомобіля. Без надійної і правильно відрегульованого КПП в дорогу їхати не варто.

    Це знає кожен водій, а шофера бувалі навіть можуть її самостійно ремонтувати, якщо раптом виникнуть проблеми. У цій статті розглянемо, за допомогою покрокової інструкції, як провести ремонт коробки передач автомобіля Ваз 2107.


    Демонтаж коробки передач з машини


    На ваз 2107 ремонт коробки передач проводимо після того, як виявляться причини несправності і зніметься КПП з автомобіля. Справа це нелегка, але якщо поруч знаходиться помічник, все пройде без задирки.

    Отже, починаємо:

  • піднімаємо автомобіль на яму або естакаду;

  • провід, що йде на акумуляторну батарею (мінусовий) від'єднуємо;

  • на ваз 2107 слід також зняти панель радіоприймача;

  • потім натиснути на важіль КПП;

  • вставити викрутку в спеціальний отвір втулки запірного типу;

  • зрушити її вниз;

  • вивести запірну втулку з стрижневий порожнини;

  • отримати своєрідний стрижень, який знаходиться на важелі перемикання передач.


  • Як своїми руками провести ремонт коробки передач ваз 2107
    Витяг стрижня з важеля перемикання передач
    Далі:

  • беремо пінцет і витягаємо з стрижня спеціальну втулку демпфера гумового типу;

  • пелюстки дистанційної втулки демпфери разжимаем, виводячи їх з проточки важеля (діємо двома викрутками, як показано нижче).


  • Як своїми руками провести ремонт коробки передач ваз 2107
    Розтискання пелюсток дистанційної втулки
    Продовжуємо:

  • витягаємо дистанційну втулку демпфера;

  • зрушуємо оббивку підлоги кабіни автомобіля;

  • відвертаємо фіксуючі болти кришки, яка закриває отвір (їх має бути чотири);

  • виймаємо важіль разом з ущільнювачем поролонового типу;

  • також потрібно витягти приймальню трубу системи випуску газів;

  • переходимо під автомобіль і знімаємо стартер;

  • від'єднуємо від вимикача ліхтарі заднього ходу;

  • витягаємо карданну передачу;

  • переходимо до поперечці задньої опори силового агрегату і від'єднуємо її;

  • також знімаємо вал гнучкого типу (для цього слід від'єднати його від спидометрового приводу);

  • головний циліндр зчеплення, а вірніше гидропровода відокремлюємо від картера (при цьому не чіпаємо шланг);

  • беремо торцевий ключ на 10;

  • болти, що фіксують кришку картера зчеплення, відвертаємо (на старих моделях сімки їх чотири, на нових два) .


  • Як своїми руками провести ремонт коробки передач ваз 2107
    Відвернення болтів кріплення зчеплення на Ваз 2107
    Йдемо далі:








  • під коробку передач встановлюємо надійну опору;

  • беремо подовжувач і одягаємо його на торцевий ключ 19;

  • з його допомогою і працюючи карданним шарніром, відвертаємо болти фіксації зчеплення до блоку циліндрів (їх має бути чотири);

  • віджимаємо від циліндрів зчеплення з допомогою вставленої викрутки в зазор;

  • з направляючих втулок витягаємо стартер;

  • коробку передач зміщуємо тому, виводячи вал первинний зі ступиці веденого диска;

  • поряд з цим выпрессовываем вал первинний зі підшипникового внутрішнього кільця, що знаходиться в торці колінчастого;

  • витягаємо КПП Ваз 2107.


  • Увага: Варто пам'ятати, що при демонтажі КПП не можна наголошувати коробку на упорний фланець зчеплення.

    Розбір і подальший ремонт


    Процес ремонту Ваз 2107 вимагає особливих знань і вправності.

    Перед тим, як почати розбирання КПП, необхідно озброїтися наступними інструментами:

  • динамометричним ключем;

  • ударною викруткою;

  • сальниками первинного і вторинного валів;

  • трехзахватным знімачем;

  • комплект прокладок;

  • фіксуючим клеєм.


  • Отже, переходимо до безпосереднього ремонту:

  • беремо щітку і очищаємо зовнішню поверхню КПП, після промивши її уайт-спиртом або гасом ;

  • з КПП знімаємо муфту вижимного підшипника і виделку, яка вимикає зчеплення;

  • ЕФ карданного валу від'єднуємо від вторинного вала коробки;

  • витягаємо фланець ЕФ з вторинного валу КПП;

  • далі від'єднуємо подушку силового агрегату;

  • привід спідометра витягуємо.


  • Як своїми руками провести ремонт коробки передач ваз 2107
    Від'єднання гнучкого валу спідометра
    Увага: Якщо нам потрібно проводити зняття спідометра на сімках з інжекторним двигуном, то обов'язково слід зняти датчик швидкості. Після цього, ключем на 10 розслабляємо гайку кріплення приводу спідометра і віджавши коробку передач, спокійно виймаємо привід спідометра.








    Йдемо далі:

  • на важелі перемикання знаходимо кульову опору;

  • витягаємо манжету.


  • Як своїми руками провести ремонт коробки передач ваз 2107
    Зняття муфти з кульової опори важеля

  • відвертаємо 3 гайки кріплення, які фіксують важіль перемикача до задньої кришки картера;

  • зі шпильок знімаємо прокладку ущільнювального типу.


  • Як своїми руками провести ремонт коробки передач ваз 2107
    Зняття ущільнювальної прокладки
    На цьому відео можна на власні очі поспостерігати, як все зробити правильно і не зробити помилок.



    Продовжуємо процес розбирання КПП:

  • беремо ключ торцевый на 13;

  • розслабляємо гайки, фіксують кронштейн приймальної труби, через яку випускаються відпрацьовані гази (їх дві);

  • виймаємо кронштейн і знімаємо застави болт, що знаходиться під ним (він має чотиригранну голівку);

  • беремо накидний ключ на 13 і відвертаємо гайки, фіксуючі задню кришку (їх п'ять).


  • На даному нижче фото все чудово видно:
    Як своїми руками провести ремонт коробки передач ваз 2107
    Зняття гайок задньої кришки КПП
    Йдемо далі:

  • ключем на 10 торцевим вивертаємо 10 гайок фіксації нижньої кришки КПП;

  • виймаємо кришку і витягаємо прокладку, що знаходиться під нею.


  • Увага: Потрібно знати, що деякі відвертаються гайки в процесі разом зі шпильками. Для того щоб уникнути цього, слід взяти фіксуючий клей і заздалегідь промивши розчинником різьбові отвори і шпильки, нанести туди клей, після чого встановити шпильки на місце:
    Як своїми руками провести ремонт коробки передач ваз 2107
    Обробка фіксуючим клеєм різьбових отворів

  • озброюємося ключем на тринадцять і відвертаємо гайку фіксації задньої кришки, яка залишилася всередині картера КПП.


  • Ось вона:
    Як своїми руками провести ремонт коробки передач ваз 2107
    Відвернення залишилася гайки кріплення

  • обстукиваем, бажано дерев'яним молоточком площини кріплення;

  • виймаємо задню кришку.


  • Щоб спростити зняття задньої кришки КПП слід викруткою втопити шток включення першої і другої передач. На КПП обов'язково ставиться друга передача.

    Перед зняттям кришки, знімаємо її зі шпильок і повертаємо за годинниковою стрілкою. Проводити операцію потрібно дуже акуратно й ретельно, щоб не пошкодити прокладку, встановлену під кришкою. Вона дуже чутлива і може порватися.

    Якщо це все ж сталося, то потрібно своїми руками встановити нову прокладку.

    Продовжуємо:

  • виймаємо кришку блоку шестерень п'ятої передачі, зроблену з пластмаси, з задньої кришки (для цього користуємося підходящим інструментом, наприклад ручкою молотка, видавивши її через спеціальну дірку в підшипнику).


  • Як своїми руками провести ремонт коробки передач ваз 2107
    Видавлювання пластмасовою заглушки

  • беремо щипці і витягаємо з проточки кришки завзяте кільце (знаходиться воно на підшипник блоку шестерень п'ятої передач і задній).


  • Потрібно працювати сверхаккуратно і для того щоб не пошкодити поверхню задньої кришки, рекомендується покласти її на два дерев'яних бруска. Після цього, выпрессовать підшипник блоку шестерень п'ятої передач і задній.

    Що стосується внутрішнього кільця підшипника, то він залишається на валу блоку.

    Отже:

  • знімаємо підшипник;

  • витягаємо сальник вторинного вала, як того вимагає інструкція;

  • знімаємо шайбу наполегливої типу внутрішнього кільця заднього підшипника;

  • выпрессовываем підходящої для цього оправленням, задній підшипник вторинного валу;

  • після чого, витягуємо його.


  • Як своїми руками провести ремонт коробки передач ваз 2107
    Зняття заднього підшипника вторинного валу

  • витягаємо внутрішнє кільце з вторинного валу.


  • На цьому можна закінчити розбирання КПП і замінити зношені деталі. Але якщо причина криється глибше, то фахівці радять продовжувати ремонт.

    Представлена вище покрокова інструкція допоможе не тільки навчитися ремонтувати автомобіль, коли він зіпсується, а непогано заощадити. Адже, як відомо, ціна на послуги даного типу або нову коробку передач дуже висока.

    Такі ось справи! Удачі!