Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Як правильно провести ремонт коробки передач ваз 2109

24.12.14, Ваз
3340
  • 1 Несправності КПП ВАЗ2109
  • 1.1 Робимо діагностику КПП ВАЗ 2109 самостійно
  • 1.2 Що і чому може бути несправне
  • 2 Робимо ремонт коробки передач ВАЗ 2109
  • 2.1 Потрібний інструмент
  • 2.2 Виконуємо основну роботу.
  • 2.3 На що звертаємо увагу
  • 2.4 Збірка КПП

  • Як правильно провести ремонт коробки передач ваз 2109
    Знімаємо коробку передач
    ВАЗ 2109 ремонт коробки передач, з цією проблемою стикаються багато автолюбителів. Я ніколи не скажу, що це дуже просте завдання, але решимая.

    І цю роботу можна виконати своїми руками, але потрібно набратися терпіння. У цій статті буде викладена покрокова інструкція.

    Фото і відео теж допоможуть вам вирішити це питання.


    Несправності КПП ВАЗ2109


    Перш ніж почати роботу з ремонту, варто зрозуміти, від чого може виникнути несправність і після цього вирішувати. Як її усунути.

    Адже машина-це механізм, де все взаємопов'язано. І це означає, що зробивши ремонт, дана деталь знову може вийти з ладу.

    Треба вирішити питання, щоб це не повторилося

    Робимо діагностику КПП ВАЗ 2109 самостійно


    Краще це зробити на станції, однак перший огляд важливий, треба хоча б зрозуміти, що сталося. В цьому випадку навіть якщо поїхати на станцію, їм буде досить складно здерти зайві гроші і вішати локшину про існуючі проблеми.

    Отже:

  • Раджу періодично дивитися на зупинках під машину, тоді ви можете вчасно помітити сліди масла. Це вже буде сигналом, що потрібно заміна, як мінімум сальника в коробці передач;

  • Частіше перевіряйте рівень масла в двигуні. За правилами потрібно це робити раз у рік або 20000 км пробігу. Але це писав той, у кого не було машини.

    Робіть це набагато частіше;

  • Під час перемикання швидкості ви обов'язково відчуєте плавність ходу ручки перемикання. Якщо будуть труднощі, тоді це сигнал про питання ремонту і не слід зволікати з цією справою.


  • Що і чому може бути несправне


    Ці машини тим хороші, що вже за характером роботи механізму можна судити і про ремонт. Дана модель досить давно перебуває на ринку і секретів в ній досить мало.

    Передачі при русі переключаються з утрудненнями.

    Для цього характери наступні несправності:

  • Може повністю бути відсутнім мастильний матеріал, або вал, який змінює передачі просто заклинило;

  • Можуть бути пошкоджені колеса зубчасті в КПП, або там знаходиться сторонній предмет;

  • Відбулася деформація вилки коробки передач;

  • Зношений повзун синхронізатора.


  • Відбувається вибивання передачі під час руху. У цьому варіанті ручка передач сама може повертатися на нетралку.








  • Таке часто можна спостерігати при купівлі автомобіля-це виробничий брак. Не ведіться на локшину продавців. Пробуйте інший автомобіль.

    При гарантійному ремонті ви теж можете витратити купу часу і сил;

  • Можуть зноситися зуби шестерень і зубчастий вінець приймає конусоподібну форму. У цьому варіанті під час руху проводиться розчепленню шестерень самостійно;

  • При зносі валу КПП, шестерень або підшипників, може вискакувати підшипник, або трохи зміщуватися.


  • Є ще деякі дефекти, на які варто звертати увагу. Головне вчасно усунути несправність.

  • В КПП можуть бути шуми, це в основному показує на знос підшипників і шестерень . В результаті цього немає нормального зачеплення деталей. Може і синхронізатор пошкоджений або сам корпус коробки.

    Тільки в цьому випадку буде чути не так шум, а стукіт. У цьому випадку відразу вживайте заходів по ремонту. Подальший рух не безпечно;

  • Якщо ви на дорозі під машиною помітите патьоки масла, тоді може бути його витік з КПП. Це може виникнути від щільного прилягання кришки картера або від виходу з ладу розподільного валу.

    У цьому випадку не варто переплачувати, таку роботу можна зробити і своїми руками;

  • Бувають і перегріви коробки. Найчастіше це походить від малого рівня масла.


  • Увага: Це були приведені методи діагностики. З ним ви зможете судити про можливі несправності. І в сервісі вас складно буде просто надути і запропонувати ремонтувати те, чого немає.

    Робимо ремонт коробки передач ВАЗ 2109


    ВАЗ 2109 коробка передач доводиться робити ремонт усім у процесі експлуатації автомобіля. Ціна на таку роботу у сервісі досить висока і іноді можна впоратися самому.

    Потрібний інструмент


    Для ведення робіт нам потрібно інструмент, який слід підготувати заздалегідь:

  • Молоток звичайний гумовий;

  • Набір викруток;

  • Керно зубло;

  • Набір накидних головок;

  • Викрутка ударна;

  • Ключ для зняття стопорних кілець.


  • Виконуємо основну роботу.


    Коли все підготовлено, слід набратися терпіння і починати працювати. Звичайно, не все піде гладко, деякі деталі і прикипіли.

    Але тут найголовніше не нервувати, а просто правильно виконувати роботу.









  • Насамперед слід злити масло з коробки. Після цього знімаємо тягу приводу для механізму перемикання передач;

  • Знімаємо важіль зчеплення разом з тросом. Після цього слід зняти клеми з акумулятора і виконає демонтаж стартера;


  • Як правильно провести ремонт коробки передач ваз 2109
    Робимо від'єднання колодки з приводом від включення заднього ходу

  • Тепер знімаємо поворотні кулаки і кульові опори. Робимо демонтаж внутрішніх валів, які здійснюють привід на передні колеса. Ставимо на їх місце заздалегідь підготовлені болванки, нам потрібно запобігти зсув рух шестерні полуосевой (для цього іноді застосовують і старий щрус);

  • Ставимо опори під двигун і знімаємо задню і ліву подушку двигуна. Від'єднуємо коробку від двигуна і повністю демонтуємо її;

  • Тепер нам треба повністю очистити поверхню від сміття і бруду;

  • Знімаємо кронштейн, який кріпить трос зчеплення і кришку картера коробки. Відгвинчуємо вилку за допомогою яке виконується перемикання п'ятої передачі і робимо демонтаж механізму п'ятої передачі;


  • Як правильно провести ремонт коробки передач ваз 2109
    Відпускаємо болт який кріпить вилку п'ятої передачі

  • Виймаємо муфту синхронізатора з маточиною разом. Після цього знімаємо кільце синхронізатора і упорну пластину. Після цього знімаємо фіксатори і голчастий підшипник.

    Після цього можна демонтувати провідну шестерню передач. Знімаємо пробку, яка фіксує штоки і упорну пластину.

  • Тепер, коли ми виконали демонтаж п'ятої передачі приступаємо до зняття першої і другої. Після цього знімаємо третю і четверту;

  • Після цього знімаємо шток вилок, а так само вали передачь. Це робиться разом з головним валом. Після цього демонтуємо диференціал.

    Знімаємо механізм для вибору передачі;


  • Увага: Все перераховане вище слід робити саме в такій послідовності, як перераховано раніше. Не варто випробовувати долю і робити не так.

    На що звертаємо увагу


    Після виконання демонтажу перевіряємо всі деталі та виявити дефекти. Коробка передач ваз 2109 ремонт її, це фактично заміна деталей.

    Тому уважно дивіться і визначайте, на що слід звернути увагу:

  • Приділіть увагу підшипників, знос яких призведе до гулу . Їх знос може вплинути і на передчасний знос інших деталей механізму.

  • Огляньте синхронізатор і ущільнювач шайб. Від цього і могло відбувається погане включення передачі;

  • Уважно огляньте систему зчеплення і сухарі разом з фіксатором маточини муфти


  • Як правильно провести ремонт коробки передач ваз 2109
    Блокуючі кільця і синхронізатори


  • Обов'язково слід оглянути блокуючі кільця і синхронізатори. Якщо на них будуть відколи й щербини, відразу треба їх замінити на нові;

  • При огляді підшипників відразу слід звернути увагу на доріжки, які можуть зношуватися. Якщо ви не чули шумів в салоні, це ще не означає, що з ними все в порядку.

    Якщо поверхня вже почала вироблятися, значить виконайте заміну. Вони вже довго не прослужать;

  • Зробіть перевірку зазору між шестернями і блокуючими кільцями, які їм відповідають. Він повинен бути не менше 06 мм.

    Якщо цей розмір менше, тоді слід зробити заміну блокуючого кільця;

  • Якщо стопорні кільця втратили пружність, відразу їх замінити. Вони вже просто не зможуть виконувати своїх функцій;


  • Увага: При виконанні такого ремонту краще всього відразу зробіть заміну головного вала. Посадкові місця якого, зношуються найбільше.

    Тим більше про базі кріплення інших запчастин ви зможе судити і про знос інших механізмів. Зробіть заміну всіх сальників.

    Це не ті гроші, за які можна ризикувати і робити ремонт по новому.

    Збірка КПП


    Після виконання розбирання повної заміни зношених деталей їх слід зібрати, але тільки у зворотному порядку. Не забудьте перед цим ретельно промити всі запчастини.

    При роботі стежте, щоб сторонні деталі не потрапили під час складання.

    Отже:

  • Перед установкою нових прокладок їх слід змастити тонким шаром литола. Це запобіжить їх зміщення під час проведення складання;

  • Запресовування сальников робіть робочою кромкою всередину, втой час, як металева обойма повинна знаходиться зовні.


  • Вивчивши інструкцію та набравшись терпіння, ви можете заощадити значну суму на проведення ремонту. Саме головне не нервувати під час роботи і все буде добре.