1 Як провести ремонт склоочисника своїми руками 1.1 Покроковий процес ремонту моторедуктора 2 Як провести ремонт двірників на Ваз 2106 2.1 Зміна тяги 2.2 Заміна шестерень склоочисник Ваз 2110
Склоочисник або двірники виконують на автомобілі важливу функцію. Коли вони виходять з ладу, будь-який водій починає відчувати себе некомфортно, особливо якщо він у дорозі.
Ремонт двірників в даному випадку проблем не буде, тим більше, якщо скористатися інформацією, даної в цій статті.
Як провести ремонт склоочисника своїми руками
Суть того, як проводити на ваз 2110 ремонт двірників полягає в тому, щоб виправити важелі або деформовані тяги очисника. Часто причина буває укладена в забрудненості деталей.
Якщо неможливо буває полагодити двірники, то вони підлягають повній заміні.
Нерідко причиною поломки може стати моторедуктор і якщо замінити в ньому шестерні, зачистити контакти колектора або кінцевого вимикача, все запрацює. Якщо не вийде відремонтувати моторедуктор, його доведеться замінити на новий.
Покроковий процес ремонту моторедуктора
Всю роботу треба робити по черзі і при цьому нічого не упускати:
знімаємо склоочисник (на ваз 2110 він повністю знімається); відгвинчуємо гайку, фіксуючу повідець; знімаємо сам повідець. зняття повідця з склоочисника
Йдемо далі продовжуємо ремонт двірників ваз 2110:
прийшла черга моторедуктора (він буває обгорнутий в тонку шкіряну плівку, яку необхідно зняти); відкручуємо три болти моторедуктора, зазначені стрілками на верхньому фото; знімаємо чорну пластикову кришку, відкручуючи для цього два гвинтика; після зняття кришки, відвертаємо наступні гвинти. зняття моторедуктора склоочисника ваз 2110
Продовжуємо і до речі, також можна проводити і на ваз 2107 ремонт двірників:
виймаємо пластину з розташованими на ній 3-ма контактами; після чого виймаємо прокладку коричневого кольору; бачимо конструкцію шестерень і валів; знімаємо шестерню самого великого розміру разом з валиком, виявляючи під нею пластикову шайбу; витягаємо дві шестерні малого розміру, які перед зняттям обов'язково потрібно зазначити (робиться це для того, щоб не переплутати їх початкове розташування, адже вони мають не однаковий нахил зубчиків). зняття шестерень моторедуктора склоочисника ваз 2110
Йдемо далі:
від'єднуємо редуктор від електродвигуна, відкручуючи для цього два гвинти, розташованих протилежно; витягаємо якір з металевого корпусу електродвигуна; на даному етапі слід ретельно прочистити всі деталі від бруду й старої змазки (користуємося змоченою в ацетоні ганчіркою). Чистка двірників ваз 2107 ремонткоторых теж може проводитися за даною схемою, що передбачає уважність і докладний огляд:
натискаємо пальцями на три щітки, що знаходяться у спеціальних тримачах (вони зобов'язані вільно рухатися, а якщо вони спускаються туго, значить є дефекти або тріщини, і їх потрібно замінити повністю); перевіряємо три пружини, які повинні бути рівними, без розтягування і поломок. пружини моторедуктора
Ремонт двірників ваз 2107 або 2110 продовжуємо оглядом колектора.
Для цього:
оглядаємо його на пошкодження, подряпини або забруднення; при сильному забрудненні рекомендується пройтися дрібною шкуркою (якщо це не дасть ніяких результатів або вже буде видно, що колектор сильно зносився, замінити потрібно буде якір цілком або ж весь моторедуктор в цілому); оглядаємо зуби шестерень редуктора і замінюємо, якщо виявлені грубі подряпини або інші дефекти; якщо виявлені дефекти на різьбі валиків важелів або щіток, то потрібно замінити тяги в повному комплекті; оглядаємо пластину кінцевого вимикача і якщо потрібно, проводимо шкуркою і по ній; оглядаємо кріплення повідця, вірніше його чорні прорезиновые подушки (у разі, якщо вони втратили еластичність або полопалися, треба замінити їх новими - заміна проводиться зняттям внутрішньої розпірною сталевої втулки); На ваз 2109 ремонт двірників проходить також, тобто починають з моторедуктора. Отже, продовжуємо:
збираємо склоочисник, попередньо добре змастивши всі деталі (особливо слід звернути увагу на валовий черв'ячок якоря і шестерні - використовувати мастило Літол-24 а шестерні промарковані, точно поставити на місце); встановити якір, прив'язавши щітки дротом за контакти (даний етап робіт проводиться для того, щоб не скривить щітки їх і тому вони повинні бути складеними); монтуємо якір в корпус редуктора понад акуратно; корпус електродвигуна встановлюємо на редуктор, притримуючи вал якоря; отвязываем або відкушуємо дріт, що тримає щітки і стукаємо по моторедуктору дерев'яним молотком, щоб відцентрувати підшипники; встановлюємо назад на вісь повідець, який обов'язково повинен стояти на горизонтальному положенні і пропорційно центральної тяги. Увага: Перш, ніж приступити до ремонту моторедуктору, прочитайте технічні характеристики нормальної роботи цієї деталі.
Отже:
частота обертання вала, якщо напруга подається в 14 В мала - тридцять або сорок; швидкість обертання вала більшого значення - сімдесят; сила струму, споживана на першій швидкості - 35 А; на другій швидкості - 5 А. Як провести ремонт двірників на Ваз 2106
На ваз 2106 ремонт двірників проводиться трохи інакше. Хоча весь процес і схожий з цією інструкцією, різниця все ж є. Але розглянемо спосіб зміни старої тяги двірника на нову.
Зміна тяги
Для початку озброюємося викруткою і починаємо процес:
у ваз 2106 тяги приводу двірників бувають з'єднані не тільки між собою, але і з кривошипами шарнірами; знімаємо склоочисник і моторедуктор; виводимо стопор шарніра тяги з проточки осі кривошипа; знімаємо його з осі. зняття стопора осі шарніра з
тягу знімаємо з осі; розбираємо шарніри тяги склоочисника; нову тягу збираємо в зворотному порядку з тим же приводом; моторедуктор встановлюємо на кронштейн обережно, звертаючи увагу на стан гумових втулок. Увага: При роботі слід користуватися викруткою з широким лезом. Їй буде зручніше знімати і встановлювати втулки.
Заміна шестерень
Ремонт двірників ваз 2106 триває. Тепер розглянемо, як зачистити колектор і змінити шестерні.
Проводимо наступні операції:
знімаємо двірники, як було зазначено вище; відвертаємо фіксації кріплення повідця; знімаємо його з валика моторедуктора. Дане відео можна знайти в інеті.
Продовжуємо:
відвертаємо болти кріплення редуктора (їх має бути три); знімаємо моторедуктор; на ньому бачимо захисну плівку, яку слід зняти; знімаємо пластмасову кришку, відвертаючи два гвинти кріплення; На цьому фото видно, як це робиться:
зняття кришки з моторедуктора Ваз 2106
Йдемо далі:
під кришкою бачимо ще два гвинти, які також відкручуємо; витягаємо панель контактів кінцевого вимикача; знімаємо прокладку своїми руками; бачимо шестерні; знімаємо найбільшу з них разом з валиком і пластмасовою шайбою; після цього виймаємо інші шестерні (як і було зазначено вище, їх потрібно промаркувати, щоб під час складання не переплутати місцями); витягаємо редуктор з електродвигуна, відвертаючи два гвинти фіксації; починаємо ретельний огляд і очищаємо всі деталі від бруду й старої змазки; щітки у щіткотримачі повинні вільно переміщатися вниз і вгору (звертаємо на це ретельне увагу, вони не повинні заїдати/якщо виявляємо таку проблему, то міняємо моторедуктор в зборі або щітки і не забуваємо припаяти при заміні їх до щіткотримача); як стверджує інструкція, оглянути в обов'язковому порядку слід і пружини (слід перевірити їх пружність і якщо помічаємо підвищену растягиваемость чи інший дефект, змінюємо їх на нові); колектор зачищаємо наждачним папером, якщо на ньому видно подряпини або сліди бруду (якщо він надто вже зношений, то замінюємо якір або моторедуктор в цілому); міняємо також шестерні, якщо помічаємо на них стерті зуби; збираємо все в зворотному порядку. Поради, викладені вище, допоможуть автолюбителю непогано заощадити на ремонті, адже ціна за нього сьогодні в автосервісах досить висока.