Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Як зробити ремонт двірників своїми руками

24.12.14, Ваз
5589
  • 1 Як провести ремонт склоочисника своїми руками
  • 1.1 Покроковий процес ремонту моторедуктора
  • 2 Як провести ремонт двірників на Ваз 2106
  • 2.1 Зміна тяги
  • 2.2 Заміна шестерень

  • Як зробити ремонт двірників своїми руками
    склоочисник Ваз 2110
    Склоочисник або двірники виконують на автомобілі важливу функцію. Коли вони виходять з ладу, будь-який водій починає відчувати себе некомфортно, особливо якщо він у дорозі.

    Ремонт двірників в даному випадку проблем не буде, тим більше, якщо скористатися інформацією, даної в цій статті.


    Як провести ремонт склоочисника своїми руками


    Суть того, як проводити на ваз 2110 ремонт двірників полягає в тому, щоб виправити важелі або деформовані тяги очисника. Часто причина буває укладена в забрудненості деталей.

    Якщо неможливо буває полагодити двірники, то вони підлягають повній заміні. Нерідко причиною поломки може стати моторедуктор і якщо замінити в ньому шестерні, зачистити контакти колектора або кінцевого вимикача, все запрацює.

    Якщо не вийде відремонтувати моторедуктор, його доведеться замінити на новий.

    Покроковий процес ремонту моторедуктора


    Всю роботу треба робити по черзі і при цьому нічого не упускати:

  • знімаємо склоочисник (на ваз 2110 він повністю знімається);

  • відгвинчуємо гайку, фіксуючу повідець;

  • знімаємо сам повідець.


  • Як зробити ремонт двірників своїми руками
    зняття повідця з склоочисника
    Йдемо далі продовжуємо ремонт двірників ваз 2110:

  • прийшла черга моторедуктора (він буває обгорнутий в тонку шкіряну плівку, яку необхідно зняти);

  • відкручуємо три болти моторедуктора, зазначені стрілками на верхньому фото;

  • знімаємо чорну пластикову кришку, відкручуючи для цього два гвинтика;

  • після зняття кришки, відвертаємо наступні гвинти.


  • Як зробити ремонт двірників своїми руками
    зняття моторедуктора склоочисника ваз 2110
    Продовжуємо і до речі, також можна проводити і на ваз 2107 ремонт двірників:








  • виймаємо пластину з розташованими на ній 3-ма контактами;

  • після чого виймаємо прокладку коричневого кольору;

  • бачимо конструкцію шестерень і валів;

  • знімаємо шестерню самого великого розміру разом з валиком, виявляючи під нею пластикову шайбу;

  • витягаємо дві шестерні малого розміру, які перед зняттям обов'язково потрібно зазначити (робиться це для того, щоб не переплутати їх початкове розташування, адже вони мають не однаковий нахил зубчиків).


  • Як зробити ремонт двірників своїми руками
    зняття шестерень моторедуктора склоочисника ваз 2110
    Йдемо далі:

  • від'єднуємо редуктор від електродвигуна, відкручуючи для цього два гвинти, розташованих протилежно;

  • витягаємо якір з металевого корпусу електродвигуна;

  • на даному етапі слід ретельно прочистити всі деталі від бруду й старої змазки (користуємося змоченою в ацетоні ганчіркою).


  • Чистка двірників ваз 2107 ремонткоторых теж може проводитися за даною схемою, що передбачає уважність і докладний огляд:

  • натискаємо пальцями на три щітки, що знаходяться у спеціальних тримачах (вони зобов'язані вільно рухатися, а якщо вони спускаються туго, значить є дефекти або тріщини, і їх потрібно замінити повністю);

  • перевіряємо три пружини, які повинні бути рівними, без розтягування і поломок.


  • Як зробити ремонт двірників своїми руками
    пружини моторедуктора
    Ремонт двірників ваз 2107 або 2110 продовжуємо оглядом колектора.

    Для цього:

  • оглядаємо його на пошкодження, подряпини або забруднення;

  • при сильному забрудненні рекомендується пройтися дрібною шкуркою (якщо це не дасть ніяких результатів або вже буде видно, що колектор сильно зносився, замінити потрібно буде якір цілком або ж весь моторедуктор в цілому);

  • оглядаємо зуби шестерень редуктора і замінюємо, якщо виявлені грубі подряпини або інші дефекти;

  • якщо виявлені дефекти на різьбі валиків важелів або щіток, то потрібно замінити тяги в повному комплекті;

  • оглядаємо пластину кінцевого вимикача і якщо потрібно, проводимо шкуркою і по ній;

  • оглядаємо кріплення повідця, вірніше його чорні прорезиновые подушки (у разі, якщо вони втратили еластичність або полопалися, треба замінити їх новими - заміна проводиться зняттям внутрішньої розпірною сталевої втулки);


  • На ваз 2109 ремонт двірників проходить також, тобто починають з моторедуктора.

    Отже, продовжуємо:









  • збираємо склоочисник, попередньо добре змастивши всі деталі (особливо слід звернути увагу на валовий черв'ячок якоря і шестерні - використовувати мастило Літол-24 а шестерні промарковані, точно поставити на місце);

  • встановити якір, прив'язавши щітки дротом за контакти (даний етап робіт проводиться для того, щоб не скривить щітки їх і тому вони повинні бути складеними);

  • монтуємо якір в корпус редуктора понад акуратно;

  • корпус електродвигуна встановлюємо на редуктор, притримуючи вал якоря;

  • отвязываем або відкушуємо дріт, що тримає щітки і стукаємо по моторедуктору дерев'яним молотком, щоб відцентрувати підшипники;

  • встановлюємо назад на вісь повідець, який обов'язково повинен стояти на горизонтальному положенні і пропорційно центральної тяги.


  • Увага: Перш, ніж приступити до ремонту моторедуктору, прочитайте технічні характеристики нормальної роботи цієї деталі.
    Отже:

  • частота обертання вала, якщо напруга подається в 14 В мала - тридцять або сорок;

  • швидкість обертання вала більшого значення - сімдесят;

  • сила струму, споживана на першій швидкості - 35 А;

  • на другій швидкості - 5 А.


  • Як провести ремонт двірників на Ваз 2106


    На ваз 2106 ремонт двірників проводиться трохи інакше. Хоча весь процес і схожий з цією інструкцією, різниця все ж є. Але розглянемо спосіб зміни старої тяги двірника на нову.

    Зміна тяги


    Для початку озброюємося викруткою і починаємо процес:

  • у ваз 2106 тяги приводу двірників бувають з'єднані не тільки між собою, але і з кривошипами шарнірами;

  • знімаємо склоочисник і моторедуктор;

  • виводимо стопор шарніра тяги з проточки осі кривошипа;

  • знімаємо його з осі.


  • Як зробити ремонт двірників своїми руками
    зняття стопора осі шарніра з

  • тягу знімаємо з осі;

  • розбираємо шарніри тяги склоочисника;

  • нову тягу збираємо в зворотному порядку з тим же приводом;

  • моторедуктор встановлюємо на кронштейн обережно, звертаючи увагу на стан гумових втулок.


  • Увага: При роботі слід користуватися викруткою з широким лезом. Їй буде зручніше знімати і встановлювати втулки.

    Заміна шестерень


    Ремонт двірників ваз 2106 триває. Тепер розглянемо, як зачистити колектор і змінити шестерні.

    Проводимо наступні операції:

  • знімаємо двірники, як було зазначено вище;

  • відвертаємо фіксації кріплення повідця;

  • знімаємо його з валика моторедуктора.


  • Дане відео можна знайти в інеті.

    Продовжуємо:

  • відвертаємо болти кріплення редуктора (їх має бути три);

  • знімаємо моторедуктор;

  • на ньому бачимо захисну плівку, яку слід зняти;

  • знімаємо пластмасову кришку, відвертаючи два гвинти кріплення;


  • На цьому фото видно, як це робиться:
    Як зробити ремонт двірників своїми руками
    зняття кришки з моторедуктора Ваз 2106


    Йдемо далі:

  • під кришкою бачимо ще два гвинти, які також відкручуємо;

  • витягаємо панель контактів кінцевого вимикача;

  • знімаємо прокладку своїми руками;

  • бачимо шестерні;

  • знімаємо найбільшу з них разом з валиком і пластмасовою шайбою;

  • після цього виймаємо інші шестерні (як і було зазначено вище, їх потрібно промаркувати, щоб під час складання не переплутати місцями);

  • витягаємо редуктор з електродвигуна, відвертаючи два гвинти фіксації;

  • починаємо ретельний огляд і очищаємо всі деталі від бруду й старої змазки;

  • щітки у щіткотримачі повинні вільно переміщатися вниз і вгору (звертаємо на це ретельне увагу, вони не повинні заїдати/якщо виявляємо таку проблему, то міняємо моторедуктор в зборі або щітки і не забуваємо припаяти при заміні їх до щіткотримача);

  • як стверджує інструкція, оглянути в обов'язковому порядку слід і пружини (слід перевірити їх пружність і якщо помічаємо підвищену растягиваемость чи інший дефект, змінюємо їх на нові);

  • колектор зачищаємо наждачним папером, якщо на ньому видно подряпини або сліди бруду (якщо він надто вже зношений, то замінюємо якір або моторедуктор в цілому);

  • міняємо також шестерні, якщо помічаємо на них стерті зуби;

  • збираємо все в зворотному порядку.


  • Поради, викладені вище, допоможуть автолюбителю непогано заощадити на ремонті, адже ціна за нього сьогодні в автосервісах досить висока.