Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2110: стук в кермі - в чому причина

25.12.14, Ваз
2306
  • 1 Несправності рульового управління
  • 1.1 Як в рульовій колонці прибрати стукіт
  • 1.2 Як в рульовій рейці прибрати стукіт

  • Ваз 2110: стук в кермі - в чому причина
    Рульове керування ВАЗ 2110
    Для зміни напрямку руху, зменшення швидкості або зупинки автомобіля, призначений рульовий механізм. Він включає в себе вузол керування кермом і систему гальмування.

    Рульовим управлінням забезпечується рух авто в певному, заданому водієм напрямку. Несправність у механізмі можуть створити аварійну ситуацію на дорозі.

    Тому дуже важливо стежити за станом сайту. Перший ознака поломки його на ВАЗ 2110 - стук у рульовому керуванні.

    У статті пропонується ознайомитися з етапами роботи з усунення стуку в рульовому своїми руками.


    Несправності рульового управління


    Ваз 2110: стук в кермі - в чому причина
    Деталі рульового механізму ВАЗ 2110
    Для того, щоб знайти причину по якій виник на ВАЗ 2110 стукіт рульового потрібно познайомитися з його основними елементами.

    До них відносяться:

  • Колонка або рульовий вал.

  • Хрестовина, якщо вона є на автомобілі.

  • Кронштейн фіксації рульового вала.

  • Підшипник.

  • Рульове колесо .

  • Рульова рейки

  • Кермові тяги.


  • У картері рульової рейки на підшипниках є приводний шестерня. Вона з рейкою входить в зачеплення.

    Металокерамічний упор ущільнюється в картері кільцем з гуми, і підтискає до шестірні пружинну рейку. Стопорне кільце утримує гайку від розкручування. Розташовані мітки на пильовику і картера, полегшують монтаж вузла.

    Кілька причин, по яких на авто ВАЗ 2110 стукає в рульовому:





    В кульових шарнірах тяг послабилися гайки




    Контролюється і якщо потрібно гайки затягуються






    Збільшився зазор між упором рейки механізму керма і гайкою




    Встановлюються замість дефектних деталей нові, регулюється рульовий механізм






    Послабився на рульовому механізмі кріплення




    Підтягують гайки, фіксують рульовий механізм






    Послабився болт, що утримує на валу з шестірнею нижній фланець муфти




    Затягується болт






    Втратила пружність тарілчаста пружина рульового механізму




    Змінюється елемент





    Як в рульовій колонці прибрати стукіт


    Стук В рульовій колонці може виникнути якщо:

  • Зносився або вийшов з ладу підшипник, розташований в кронштейні рульової колонки .

  • Поламався голчастий підшипник хрестовини валу.

  • Послабилася щільність в болтових з'єднаннях кронштейна з валом і виделок хрестовини.


  • Перевірка, чому на авто ВАЗ 2110 стукає рульова починається з візуального огляду всіх з'єднань, підшипників на наявність в них несправностей, визначається вручну наявність люфту. При ослабленні сполук вони обжимаються і потім тестуються в русі.

    Якщо стукіт не пройшов потрібно розібрати рульове управління і усунути несправність. Загальний вид рульового управління показано на фото.







    Ваз 2110: стук в кермі - в чому причина
    Рульове керування ВАЗ 2110
    Порядок операцій:









  • Блок підрульового управління звільняється від пластикової обшивки.

  • Знімається рульове колесо. Для цього:



  • видаляється захисна пластина;

  • відкручується гайка;

  • з шліцьового вала знімається кермо.


  • Ваз 2110: стук в кермі - в чому причина
    Кермо знімається

  • Відкручується обтискна скоба на шестірні рульового вузла.

  • Прибираються болти на кронштейні рульової колонки.

  • Знімається пильник між моторним відсіком і салоном.


  • Робиться діагностика підшипника кронштейна і хрестовини. Під час руху стукіт може з'явитися з-за поломок в рульовому механізмі і деталей рульової колонки.

    Ослаблення зчеплення рейки з шестірнею може стати причиною стуку. Такі неполадки усуваються регулюванням зусилля притиснення елементів.

    При ремонті колонки змінюються на нові вийшли з ладу деталі. Після проведення всіх операцій вузол збирається в зворотній послідовності.

    Як в рульовій рейці прибрати стукіт


    Інструкція з догляду за автомобілем вказує, що при появі стуку в рульовій рейці машини вказує на несправність механізму.
    Порада: При появі явного стукіт в рульовій рейці потрібно негайно розпочати ремонт автомобіля.


    Для роботи знадобляться:

  • Рідина для зняття іржі WD.

  • Для зняття коліс домкрат.

  • Лещата.

  • Ключі гайкові.

  • Розчинник.

  • Викрутка.

  • Ганчірки.

  • Спеціальний знімач, яким знімаються наконечники рульових тяг.


  • Порядок роботи:
    Порада: Під час проведення робіт повинна бути забезпечена їх безпека. Для цього автомобіль потрібно добре зафіксувати від непередбаченого руху.

  • Від'єднується акумулятор.

  • Демонтуються передні колеса.

  • Знімаються наконечники, розташовані на рульових тягах.

  • Відкручуються гайки, утримують хомути, якими кріпиться рейка.


  • Порада: Для полегшення операцій потрібно скористатися рідиною WD.

  • Демонтується рейка рульового управління після відкручування болтів і від'єднання шлицевой шестерні.

  • Очищається елемент від бруду. При цьому її краще зафіксувати на верстаті.

  • Знімаються:



  • гумові заглушки;

  • чохли з валу, де встановлена шестірня;

  • підшипники з шестірнею.



  • Всі деталі ретельно оглядаються і при необхідності змінюються новими або промиваються в розчиннику.

  • Демонтується зубчаста рейка. Промивається, ретельно сушиться, наноситься на неї спеціальна змазка. Якщо поломки великі елемент змінюється.

  • Витягується пластмасова втулка через отвір в корпусі звичайною викруткою.


  • Порада: Якщо після огляду втулки були виявлені пошкодження алюмінієвої гайки, її слід замінити.

  • Уважно оглядаються «чохли» і «вуса».

  • Перевіряються пальці наконечників на відсутність або наявність люфтів. Якщо їх немає, все залишається по старому.

  • В рульову рейку ставиться нова пластмасова втулка. При її установці потрібно переконатися, що її грані розташувалися всередині корпусу рейки.

  • Завершується робота складанням у зворотному порядку.


  • Порада: Особливу увагу треба звернути на правильність установки зазорів при зборці і монтажі вузлів.

  • Перевіряється рульове управління автомобіля рухом керма - вправо і вліво.


  • Подробиці ремонту, коли на авто ВАЗ 2110 рульова стукає добре показано на відео. При своєчасному усунення всіх неполадок ціна ремонту буде значно знижена.