Ваз 2110: стук в кермі - в чому причина

Для зміни напрямку руху, зменшення швидкості або зупинки автомобіля, призначений рульовий механізм. Він включає в себе вузол керування кермом і систему гальмування.
Рульовим управлінням забезпечується рух авто в певному, заданому водієм напрямку. Несправність у механізмі можуть створити аварійну ситуацію на дорозі.
Тому дуже важливо стежити за станом сайту. Перший ознака поломки його на ВАЗ 2110 - стук у рульовому керуванні.
У статті пропонується ознайомитися з етапами роботи з усунення стуку в рульовому своїми руками.
Несправності рульового управління
Деталі рульового механізму ВАЗ 2110
Для того, щоб знайти причину по якій виник на ВАЗ 2110 стукіт рульового потрібно познайомитися з його основними елементами.
До них відносяться:
У картері рульової рейки на підшипниках є приводний шестерня. Вона з рейкою входить в зачеплення.
Металокерамічний упор ущільнюється в картері кільцем з гуми, і підтискає до шестірні пружинну рейку. Стопорне кільце утримує гайку від розкручування. Розташовані мітки на пильовику і картера, полегшують монтаж вузла.
Кілька причин, по яких на авто ВАЗ 2110 стукає в рульовому:
В кульових шарнірах тяг послабилися гайки
Контролюється і якщо потрібно гайки затягуються
Збільшився зазор між упором рейки механізму керма і гайкою
Встановлюються замість дефектних деталей нові, регулюється рульовий механізм
Послабився на рульовому механізмі кріплення
Підтягують гайки, фіксують рульовий механізм
Послабився болт, що утримує на валу з шестірнею нижній фланець муфти
Затягується болт
Втратила пружність тарілчаста пружина рульового механізму
Змінюється елемент
Як в рульовій колонці прибрати стукіт
Стук В рульовій колонці може виникнути якщо:
Перевірка, чому на авто ВАЗ 2110 стукає рульова починається з візуального огляду всіх з'єднань, підшипників на наявність в них несправностей, визначається вручну наявність люфту. При ослабленні сполук вони обжимаються і потім тестуються в русі.
Якщо стукіт не пройшов потрібно розібрати рульове управління і усунути несправність. Загальний вид рульового управління показано на фото.

Порядок операцій:
Кермо знімається
Робиться діагностика підшипника кронштейна і хрестовини. Під час руху стукіт може з'явитися з-за поломок в рульовому механізмі і деталей рульової колонки.
Ослаблення зчеплення рейки з шестірнею може стати причиною стуку. Такі неполадки усуваються регулюванням зусилля притиснення елементів.
При ремонті колонки змінюються на нові вийшли з ладу деталі. Після проведення всіх операцій вузол збирається в зворотній послідовності.
Як в рульовій рейці прибрати стукіт
Інструкція з догляду за автомобілем вказує, що при появі стуку в рульовій рейці машини вказує на несправність механізму.
Порада: При появі явного стукіт в рульовій рейці потрібно негайно розпочати ремонт автомобіля.
Для роботи знадобляться:
Порядок роботи:
Порада: Під час проведення робіт повинна бути забезпечена їх безпека. Для цього автомобіль потрібно добре зафіксувати від непередбаченого руху.
Порада: Для полегшення операцій потрібно скористатися рідиною WD.
Порада: Якщо після огляду втулки були виявлені пошкодження алюмінієвої гайки, її слід замінити.
Порада: Особливу увагу треба звернути на правильність установки зазорів при зборці і монтажі вузлів.
Подробиці ремонту, коли на авто ВАЗ 2110 рульова стукає добре показано на відео. При своєчасному усунення всіх неполадок ціна ремонту буде значно знижена.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного