Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Люфт у шарнірах рульових тяг ваз 2110: можливі причини

25.12.14, Ваз
2447
  • 1 Можливі несправності в рульовому управлінні ВАЗ 2110
  • 1.1 Як замінити кермові тяги і наконечники ВАЗ 2110

  • Люфт у шарнірах рульових тяг ваз 2110: можливі причини
    Установка тяги в рульовому механізмі
    Рульовий механізм призначений для керування напрямком руху автомобіля. Від його справного стану залежить безпека руху.

    У статті розглядається питання, як усунути люфт в шарнірі рульової тяги ВАЗ 2110. Всі операції можна виконати своїми руками.


    Можливі несправності в рульовому управлінні ВАЗ 2110


    Люфт у шарнірах рульових тяг ваз 2110: можливі причини
    Деталі рульового механізму автомобіля ВАЗ 2110
    Привід керма ВАЗ 2110 має:

  • Дві складові тяги 1 і 12.

  • Поворотні важелі позиція 11 які приварюються до телескопічним стійок передньої підвіски.

  • Кожна тяга складається з:



  • внутрішньої частини поз. 12 що має велику довжину;

  • зовнішньої частини поз. 9 більш короткою, має розрізні наконечники з внутрішньою різьбою;

  • регулювальної тяги 8 яка з'єднує обидві частини тяги з зовнішньою різьбою правого і лівого спрямування на її кінцях.



  • Посередині елемента розташований шестигранник. Довжину рульової тяги можна змінювати шляхом обертання регулювальної тяги.


  • Порада: Для надійного з'єднання потрібно забезпечити між торцями шестикутника і наконечників з внутрішньої сторони відстань у межах 108-142 мм, а із зовнішньої сторони 106-163 мм. Після закінчення регулювання стягуються болтами наконечники рульових тяг.

  • Зовнішня тяга з'єднується через кульовий шарнір поз. 10 з поворотним важелем поз. 11. Кульовий шарнір складається з вкладиша, його пружини і пальця.

  • Захищає шарніри від бруду гумовий чохол (пильовик).


  • Шарнір з наконечником утворює нерозбірну конструкцію. У зв'язку з чим, при виході елемента з ладу потрібна заміна наконечника з подальшою регулювання сходження коліс.

    Деякі причини поломок в рульовому механізмі і методи їх усунення:





    Причина поломок




    Метод усунення






    На рульовому колесі збільшився вільний хід






    Послабилися гайки, фіксують кульові пальці тяг




    Перевіряється стан шплінта, шплинтуются гайки затягуються






    Став більше зазор в шарнірах тяг




    Виконується заміна кермових тяг ваз 2110 або ставляться нові наконечники






    Виявилися дефекти в гумово шарнірах тяг




    Встановлюються нові тяги або шарніри






    Став більше зазор між гайкою і упором рейки керма




    Змінюються несправні елементи, регулюється механізм керма






    Поява шуму або стукоту в управлінні кермом






    В кульових шарнірах тяг послабилися гайки




    Контролюється затягування гайок і при необхідності виконується їх закручування






    Став більше зазор між гайкою і упором кермової рейки




    Змінюються несправні елементи, регулюється механізм керма






    Послабилася фіксація механізму керма




    Підтягуються гайки, які утримують рульовий механізм






    Послабився болт, що утримує нижній фланець муфти на валу шестерні




    Затягується болт, що утримує нижній фланець муфти






    Насилу провертається рульове колесо






    На верхній опорі стійки підвіски вийшов з ладу підшипник




    Підшипник або опора підлягають заміні






    Опорна втулка або упор рейки отримали дефекти




    Ставляться нові елементи, укладається мастило






    Знизився тиск в шинах передніх коліс




    Накачуються шини до необхідного тиску






    Елементи кульових шарнірів тяг стали дефектними




    Змінюються дефектні деталі






    Прийшли в непридатність елементами телескопічної стійки підвіски




    Встановлюється нова або ремонтується стійка підвіски






    У рульовій колонці на верхньому валу пошкодилися підшипники




    Змінюються підшипники





    Як замінити кермові тяги і наконечники ВАЗ 2110


    Підвищений люфт у рульовому керуванні ВАЗ 2110 найчастіше вказує про порушення регулювання, поломки в рульових тягах або рульових наконечниках . Це супроводжується стукотом в передній частині авто, особливо помітним при пересуванні по вибоїстій дорозі.















    Порада: Перед початком робіт про заміну елементів потрібно провести остаточну перевірку.
    Отже:

  • Перевіряється стан пиляків рульових наконечників . При виявленні на них розривів потрібна заміна самого пильовика і наконечника.

  • Якщо пильовики цілі, перевіряється, чи є осьовий люфт на кермі ваз 2110. Для цього ломик або монтажну лопатку потрібно уперти в рульовий наконечник і розкачати його.

    При великому зазорі можна відчути в корпусі шарніра глухі стуки. Це теж вказує на їх несправність.


  • Щоб виконувати заміну рульових тяг і наконечників необхідно придбати стандартний набір інструментів.

    Інструкція щодо порядку проведення робіт:

  • Автомобіль ставиться на гальма, включається перша передача, під задні колеса встановлюються упорні бруски.

  • Від поворотного кулака від'єднуються кермові наконечники.


  • Порада: Перед цим потрібно очистити металевою щіткою гайку, фіксуючу палець, від бруду.

  • Розгинаються вусики шплінта.

  • Деталь витягується.

  • Повністю відкручується гайка кріплення пальця.

  • Встановлюється знімач.

  • З поворотного кулака спресовується палець.

  • В підкапотному просторі расконтриваются болти, що утримують до кронштейна рульової рейки кермові тяги.

  • Послаблюється затягування болтів, як показано на фото.



  • Люфт у шарнірах рульових тяг ваз 2110: можливі причини
    Раскантриваются болти. Послаблюється їх затягування

  • Один болт викручується повністю.

  • Сполучна пластина відводиться вбік, щоб не заважала.

  • Від рульового механізму від'єднується рульова тяга і витягується.

  • Тяга затискається в лещатах.

  • Послаблюється затягування контргайки наконечника.

  • Викручується наконечник.


  • Люфт у шарнірах рульових тяг ваз 2110: можливі причини
    Тяга затискається в лещатах. Викручується наконечник
    Порада: Потрібно про вважати кількість оборотів, на які був загорнутий наконечник. Це потрібно для полегшення установки нового наконечника, щоб витримати приблизне значення сходження коліс.

  • Установка нових елементів проводиться в зворотному порядку.

  • Робота завершується регулюванням кута сходження.


  • Як виконується на автомобілі ВАЗ 2110 підтяжка рульової добре видно на відео. Своєчасний ремонт рульового механізму збільшить ресурс автомобіля в справному стані, а ціна ремонту буде значно нижче, ніж після непередбаченого ДТП при несправності механізму керма.