Люфт у шарнірах рульових тяг ваз 2110: можливі причини
Установка тяги в рульовому механізмі
Рульовий механізм призначений для керування напрямком руху автомобіля. Від його справного стану залежить безпека руху.
У статті розглядається питання, як усунути люфт в шарнірі рульової тяги ВАЗ 2110. Всі операції можна виконати своїми руками.
Можливі несправності в рульовому управлінні ВАЗ 2110
Деталі рульового механізму автомобіля ВАЗ 2110
Привід керма ВАЗ 2110 має:
Порада: Для надійного з'єднання потрібно забезпечити між торцями шестикутника і наконечників з внутрішньої сторони відстань у межах 108-142 мм, а із зовнішньої сторони 106-163 мм. Після закінчення регулювання стягуються болтами наконечники рульових тяг.
Шарнір з наконечником утворює нерозбірну конструкцію. У зв'язку з чим, при виході елемента з ладу потрібна заміна наконечника з подальшою регулювання сходження коліс.
Деякі причини поломок в рульовому механізмі і методи їх усунення:
Причина поломок
Метод усунення
На рульовому колесі збільшився вільний хід
Послабилися гайки, фіксують кульові пальці тяг
Перевіряється стан шплінта, шплинтуются гайки затягуються
Став більше зазор в шарнірах тяг
Виконується заміна кермових тяг ваз 2110 або ставляться нові наконечники
Виявилися дефекти в гумово шарнірах тяг
Встановлюються нові тяги або шарніри
Став більше зазор між гайкою і упором рейки керма
Змінюються несправні елементи, регулюється механізм керма
Поява шуму або стукоту в управлінні кермом
В кульових шарнірах тяг послабилися гайки
Контролюється затягування гайок і при необхідності виконується їх закручування
Став більше зазор між гайкою і упором кермової рейки
Змінюються несправні елементи, регулюється механізм керма
Послабилася фіксація механізму керма
Підтягуються гайки, які утримують рульовий механізм
Послабився болт, що утримує нижній фланець муфти на валу шестерні
Затягується болт, що утримує нижній фланець муфти
Насилу провертається рульове колесо
На верхній опорі стійки підвіски вийшов з ладу підшипник
Підшипник або опора підлягають заміні
Опорна втулка або упор рейки отримали дефекти
Ставляться нові елементи, укладається мастило
Знизився тиск в шинах передніх коліс
Накачуються шини до необхідного тиску
Елементи кульових шарнірів тяг стали дефектними
Змінюються дефектні деталі
Прийшли в непридатність елементами телескопічної стійки підвіски
Встановлюється нова або ремонтується стійка підвіски
У рульовій колонці на верхньому валу пошкодилися підшипники
Змінюються підшипники
Як замінити кермові тяги і наконечники ВАЗ 2110
Підвищений люфт у рульовому керуванні ВАЗ 2110 найчастіше вказує про порушення регулювання, поломки в рульових тягах або рульових наконечниках . Це супроводжується стукотом в передній частині авто, особливо помітним при пересуванні по вибоїстій дорозі.
Порада: Перед початком робіт про заміну елементів потрібно провести остаточну перевірку.
Отже:
При великому зазорі можна відчути в корпусі шарніра глухі стуки. Це теж вказує на їх несправність.
Щоб виконувати заміну рульових тяг і наконечників необхідно придбати стандартний набір інструментів.
Інструкція щодо порядку проведення робіт:
Порада: Перед цим потрібно очистити металевою щіткою гайку, фіксуючу палець, від бруду.
Раскантриваются болти. Послаблюється їх затягування
Тяга затискається в лещатах. Викручується наконечник
Порада: Потрібно про вважати кількість оборотів, на які був загорнутий наконечник. Це потрібно для полегшення установки нового наконечника, щоб витримати приблизне значення сходження коліс.
Як виконується на автомобілі ВАЗ 2110 підтяжка рульової добре видно на відео. Своєчасний ремонт рульового механізму збільшить ресурс автомобіля в справному стані, а ціна ремонту буде значно нижче, ніж після непередбаченого ДТП при несправності механізму керма.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного