Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна рульової рейки на ваз 2110 своїми руками

25.12.14, Ваз
2556
  • 1 Можливі несправності в рульовому управлінні ВАЗ 2110
  • 1.1 Деякі причини поломок і способи їх усунення
  • 2 Як замінити рульову рейку на автомобілі ВАЗ 2110
  • 2.1 Порядок проведення робіт

  • Заміна рульової рейки на ваз 2110 своїми руками
    Рульова рейка автомобіля ВАЗ 2110
    Керування напрямком руху автомобіля здійснює рульовий механізм. Важливу роль у вузлі грає рульова рейка, яка передає зусилля, прикладається на кермо водієм, через наконечники і тяги, на важелі повороту, сполучені з приводними колесами через цапфи.

    Безпека руху автомобіля залежить від справності рульового механізму, всіх його елементів. У даній статті розглядається заміна рульової рейки ВАЗ 2110.

    Всі операції виконати своїми руками.


    Можливі несправності в рульовому управлінні ВАЗ 2110


    Заміна рульової рейки на ваз 2110 своїми руками
    Елементи рульового механізму авто ВАЗ 2110
    Основні елементи рульового механізму:

  • 1 і 12 - наконечники для тяг керма - внутрішні

  • 2 - скоба, що утримує рульовий механізм

  • 3 - опора

  • 4 - пильник рейки

  • 5 - картер

  • 6 - болт стяжки для

  • 7 - для еластичної муфти фланець

  • 8 - тяга для регулювання

  • 9 - наконечник тяги керма - зовнішній

  • 10-шарнір наконечника кульової

  • 11 - важіль повороту

  • 12 - болт, що утримує внутрішні наконечники тяг керма на рейці


  • На підшипниках у картері встановлена приводна шестірня, яка входить в зачеплення з рейкою. Виготовлений з металокераміки упор ущільнений в картері гумовим кільцем, і підтискає рейку пружиною до шестірні.

    Стопорне кільце фіксує гайку від розкручування. На пильовику і картері розташовані мітки, вони полегшують складання вузла.

    Деякі причини поломок і способи їх усунення







    Причина несправностей




    Спосіб їх усунення






    Збільшений вільний хід на рульовому колесі






    Послабилися гайки, утримують кульові пальці тяг




    Перевіряється установка шплінта, шплинтуются і гайки затягуються






    Збільшився люфт у шарнірах тяг




    Встановлюються нові наконечники тяг






    З'явилися дефекти на гумово шарнірах тяг




    Ставляться інші тяги або шарніри






    Збільшився люфт між упором рейки керма і гайкою




    Змінюються дефектні елементи, регулюється рульовий механізм






    В управлінні кермом з'явився шум або стук






    Гайки кульових шарнірів тяг послабилися




    Повіряються і при необхідності гайки затягуються






    Збільшився люфт між упором рейки керма і гайкою




    Змінюються дефектні елементи, регулюється рульовий механізм






    Послабилася фіксація рульового механізму




    Підтягують гайки, для утримання рульового механізму






    Послабився болт, що кріпить на валу шестерні нижній фланець муфти




    Затягується болт, що фіксує нижній фланець муфти






    Рульове колесо туго провертається






    Ушкодився на підшипник верхньої опори стійки підвіски




    Змінюються в зборі опора або підшипник






    Несправності в опорній втулці або упорі рейки




    Встановлюються нові деталі, укладається мастило






    На передніх колесах в шинах знизилося тиск




    Встановлюється необхідний тиск






    Несправності в елементах кульових шарнірів тяг




    Змінюються поламані деталі






    Пошкодилися деталі телескопічної стійки підвіски




    Ремонтується або встановлюється нова стійка підвіски






    На верхньому валу в рульовій колонці пошкодилися підшипники




    Змінюються підшипники






    Не фіксується колонка у потрібному положенні






    Провертається стяжний болт на важелі регулювання




    Прибирається з болта важіль з втулкою для регулювання і монтується в проріз на напрямній пластині виступ болта на кронштейні валу керма






    Важіль регулювання впирається в кожух облицювальний




    Видаляються кожух облицювальний, шайба стопорная, важіль. Втулка затягується, важіль надівається у потрібному положенні. Контролюється надійність кріплення і працездатність пристрою для стяжки, встановлюються шайба стопорная і кожух облицювальний





    Як замінити рульову рейку на автомобілі ВАЗ 2110


    Перед тим як визначити, потрібна заміна рульової рейки ВАЗ 2110 або ні, краще провести діагностику всіх складових її деталей.

    Для того, щоб замінити рульову рейку ВАЗ 2110 знадобляться:

  • Банку аерозолі Мовіль.

  • Пластикові хомути 200х4 мм в кількості трьох штук.

  • Бавовняна дрантя.

  • Для полегшення відкручування підгорівших і іржавих сполук балончик WD-40.

  • Один літр уайтспіріта.

  • Для обробки підшипників знадобиться густа змазка типу феола, Mobil Grease або інша аналогічна.


  • В якості запасних частин знадобляться:








  • Сайлентблоки.

  • Трубки.

  • Наконечники.

  • Для чохол рейки.

  • Ремкомплект для ремонту рульової рейки.


  • Необхідно придбати інструменти:

  • Ключі торцеві з тріскачкою.

  • Кардан подовжувач для нього.

  • Молоток.

  • Знімач, для видалення наконечників.

  • Ключ «22».

  • Ключ з восьмигранником всередині.

  • Зубило з шириною робочої частини не більше семи міліметрів.


  • Порада: Перед початком робіт, приблизно за день, потрібно всі кріпильні з'єднання обробити складом WD-40. Після закінчення 15 години процедуру повторити. А на наступний день роботи можна починати.

    Порядок проведення робіт


    Інструкція вказує, що всі операції потрібно проводити на добре зафіксованому автомобілі ВАЗ 2110:









  • Під задні колеса встановлюються упори.

  • Авто ставиться на ручне гальмо .

  • Кермо блокується.

  • Від'єднується харчування.

  • Встановлюється домкрат.

  • Знімаються передні колеса.


  • Порада: Потрібно придбати пильник рейки для керма авто ВАЗ 2110. Швидше за все, знадобиться його заміна.

  • Відкручуються з наконечників гайки.

  • З важелів стійок витягуються пальці. Для цього потрібно використовувати знімач. Його встановлюють на важіль стійки, закручують гвинт до упору, молотком сильно вдаряють по важелю. Гвинт знімача потрібно притримувати ключем.

  • Відкручуються гайки хомутів.

  • Відкручуються всередині салону на рульовому валу біля самої підлоги болт.

  • Рейка поступально-коливальним рухом тягнеться на себе.


  • Порада: Хвостовик шестірні від валу від'єднати досить складно.

    Як тільки рейка від'єднається через отвір, нахиливши вузол вправо, витягується вся конструкція. Потрібно стежити за збереженням шліців на деталі.

  • Через праве отвір, наявне в корпусі авто ВАЗ 2110 витягується весь сайт.


  • Перед тим як визначити, потрібна заміна рульової рейки на ВАЗ 2110 краще спробувати її відремонтувати. Тоді ціна робіт буде значно нижче.

    Порядок ремонту:

  • Рульова рейка вертикально затискається в лещатах. Спеціальною щіткою, або бавовняною ганчіркою, змоченою спиртом, очищаються всі поверхні конструкції.

  • Витягуються кермові тяги. Викручуються болти на утримує тяги скобі, відгинаються «вусики» стопорної пластини, використовується ключ на «22».

  • Знімаються тяги пластини - стопорная і сполучна.

  • Витягуються кермові тяги.

  • На картері рульового вузла з правого боку знімаються стопорне кільце і опора.

  • Зрізаються хомути, утримують захисний чохол. Ці деталі можна використовувати лише один раз, вони виконані з пластмаси.

  • Прибирається захисний чохол.

  • Опора і захисний ковпачок видаляються з лівої сторони конструкції.

  • Ключем «на 17» відвертається гайка, розташована на упорі рейки, потім вона виймається, витягуються пружина і кільце.


  • Заміна рульової рейки на ваз 2110 своїми руками
    Гайка, пружина і кільце витягуються з виробу

  • Упор рейки вибивається з гнізда. Картер потрібно вдарити об дерев'яну підставку. Кільце гумове встановлюється в проточці на упорі для ущільнення.

  • Видаляється ущільнювач.

  • Витягується пильник шестерні, для цього його піддягають викруткою.

  • Виймається шайба стопорная.

  • Ключем «на 24» відвертається гайка, що утримує підшипник шестерні.

  • Гайка знімається з вала.

  • Ключем «на 14» вивертається з картера шестерня, одночасно з підшипником.


  • Заміна рульової рейки на ваз 2110 своїми руками
    Шестерня і підшипник прибираються з картера

  • Знімається рейка.

  • Витягується втулка. Деталь потрібно підчепити викруткою, її виступи повинні зайти в розташовані в картері отвори, тоді виріб вільно виймається.


  • Заміна рульової рейки на ваз 2110 своїми руками
    Опорна втулка витягується з сайту

  • Встановлюється нова втулка. До неї кріпляться нові демпфуючі кільця, виготовлені з гуми, таким чином, щоб проти розрізів на втулці розташовувалися тоненькі частини кільця, а виступи на втулці повинні вільно розміститися в отвори картера.

  • Кільця розрізаються по краях втулки, а зайві частини прибираються.

  • З валу шестерні видаляється фіксуюче кільце.

  • Застосовуючи двухзахватный зйомник, необхідно спресувати кульковий підшипник. Пристосування показано на фото.



  • Заміна рульової рейки на ваз 2110 своїми руками
    Видалення кулькового підшипника

  • Выпрессовывается голчастий підшипник за допомогою пристосування. Можна іншим способом: свердляться два отвори в торці картера, діаметром два міліметри, голчастий підшипник вийде на кільце.


  • Заміна рульової рейки на ваз 2110 своїми руками
    Видалення голчастого підшипника

  • Картер ретельно промивається. Голчастий підшипник запресовується відрізком труби. Отвір закладається «холодної зварюванням».

  • Мастилом ФІОЛЕ-1 змащуються підшипники, шестерні, зуби на рейці. Закладається змащення УНИОЛ-1 в порожнину, наявну над гайкою, яка кріпить підшипник приводний шестерні.

    Конструкція рейки керма збирається назад розбиранні.

  • Ставиться на місце чохол і кріпиться хомутами.

  • При складанні конструкції треба витримати між упором рейки та її гайкою оптимальний зазор 012 міліметрів. По завершенні регулювання зазору гайка накернивается, це захистить її від розкручування.


  • Якщо виконаний ремонт не дасть потрібного результату, то після зняття рульової рейки на її місце встановлюється нова. Як виконується на ВАЗ 2110 заміна рульової рейки добре видно на відео.

    Справна робота рульової рейки - запорука безаварійної їзди на автомобілі ВАЗ 2110.