Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Вібрація на кермі ваз 2110:можливі причини

25.12.14, Ваз
1813
  • 1 Діагностика і стандартні причини вібрацій
  • 1.1 Колодки гальма для
  • 1.2 Диски
  • 121 Проточка гальмівних дисків
  • 1.3 Нестандартні причини
  • 1.4 Алгоритм проведення проточки маточини
  • 1.5 Граната розсипалася
  • 1.6 Балансування коліс найпоширеніша причина вібрація на кермі
  • 161 Симптоми вібрації на кермі при неправильній балансування

  • Вібрація на кермі ваз 2110:можливі причини
    Ваз 2110 - вібрації керма
    Власники автомобілів часто стикаються з проблемою люфту і биттів рульового колеса. Так, вібрація на кермі ваз 2110 - досить поширене явище, що спостерігається частіше на швидкості 90 км/год.

    Тряска все більше збільшується, коли їзда перевищує позначку в 100 км/год, незалежно від дорожнього покриття. Спробуємо розібрати в цій статті, чому ж виникають вібрації на кермі ваз 2110?


    Діагностика і стандартні причини вібрацій


    Вібрація на кермі ваз 2110:можливі причини
    Ваз 2110 вібрація на кермі
    Причин того, що спостерігаються вібрації на кермі автомобіля ваз 2110 може бути кілька. У багатьох випадках поверхнева діагностика точних відповідей не дасть і тільки грамотний, доскональний огляд допоможе визначити точний діагноз.

    Колодки гальма для


    Вібрація на кермі ваз 2110:можливі причини
    Гальмівні колодки
    Як правило, новачки-автомобілісти, які мало що розуміють в автомобілях, наївно вірять у те, що трясіння і вібрації - результат зношених гальмівних колодок . Встановивши нові гальмівні колодки, автомобілісти починають розуміти, що причини криються набагато глибше.

    Хоча, якщо ця «хвороба» не зайшла занадто далеко, то допомагає і заміна колодок, але на час. А в більшості своїй - заміна колодок на нові є марною тратою часу і сил.

    Диски


    Вібрація на кермі ваз 2110:можливі причини
    Гальмівні диски
    Що стосується так званих «гаражних» фахівців, то вони всі як один скажуть одне і те ж - вібрації пов'язані з гальмівними дисками потрібно замінити на нові. І обов'язково потрібно встановлювати імпортні гальмівні диски, так як вітчизняні зі своєю функцією справляються погано.

    Що правда, то правда. Биття вітчизняних гальмівних дисків, встановлених на автомобіль, проявляються набагато більше, ніж навіть у старих дисків, встановлених на конвеєрі.

    До того ж, метал наших дисків часто буває так сказати «сирий», тобто легко піддається впливу гальмівних колодок і переться.
    Примітка. Установка нових гальмівних дисків не дає повної гарантії того, що вібрації зникнуть. Справа в тому, що причина може лежати ще глибше, а зміна дисків дасть лише половинчастий ефект.









    Проточка гальмівних дисків


    Вібрація на кермі ваз 2110:можливі причини
    Проточка гальмівних дисків
    Зазвичай, коли автомобіль пробігає понад 50 тис. км, то скарги на тремтіння керма збільшуються.

    Стандартний варіант діагностики в центрах СТО наступний:

  • Ретельно перевіряється ходова частина автомобіля;

  • Піддаються діагностиці органи управління автомобілем;

  • Часто піддається заміні лівий рульовий наконечник ;

  • Проводиться балансування коліс;

  • Гальмівні диски або замінюються на нові, або протачиваются.


  • Питається: навіщо купувати нові гальмівні диски, особливо вентильовані (коштують вони недешево), якщо можна просто зайнятися їх проточкою, дає відмінні результати.
    Увага! Примітно, що проточить гальмівні диски не так вже й просто. Тут потрібні вміння высоквалифицированного токаря, який і на око визначати зайву частину робочих поверхонь, яку і вдало сточит. Після цього поверхні можуть залишитися шорсткими, але цього боятися не варто.

    Увага! Мінімально допустима товщина вентильованого диска для ваз 2110 - 178 мм, невентильованого - 108 мм.

    Нестандартні причини


    Цікаво, але буває і так, що після проточки і установки дисків вібрації на кермі не зникають. У цьому випадку може допомогти нетрадиційний спосіб - проточка самої маточини на токарному верстаті, що зменшує биття.

    Алгоритм проведення проточки маточини


    Отже:









  • Спеціальне пристосування кріпиться жорстко і під потрібним кутом (обов'язково строго перпендикулярно площині обертання);

  • Під автомобіль ставляться потужні упори;

  • Домкрат прибирається, а гальмівний супорт міцно прив'язується до амортизаційної стійки.


  • Примітка. Потрібно прив'язувати гальмівний супорт дротом і подалі від токарного верстата.

  • Заводимо двигун;

  • Включаємо четверту передачу;

  • Підключаємо «верстат».


  • Примітка. Стружка повинна тонко намотуватися на різак. Після одного повного проходу, решта буде помітно видно на маточині. Після кількох чергових заходів, ця сама «залисину» повністю зникне.

  • Маточина протачивается в «нуль».


  • Граната розсипалася


    На ваз 2110 причини вібрації на кермі можуть бути пов'язані з гранатою, хоча деякі горе-майстри заперечують.

    Особливості вібрації керма при розсипаної гранаті:

  • При прискоренні вібрації відчуваються явно;

  • Відчувається вони і пропадають коли рухаєшся накатом;

  • На ранніх стадіях вібрація рульового колеса може відчуватися і на швидкості 60-80 км/год;

  • На низьких швидкостях вібрацій не відчувається;

  • Автомобіль може вилетіти з дороги на пізній стадії цієї хвороби, особливо на швидкості вище 100 км/год;

  • Крім вібрацій відчувається ще й страшний стук, а коли відпускаєш педаль газу, вібрація відразу ж зникає;

  • Вібрації можуть явно збільшуватися пропорційно кількості людей в салоні (чим їх більше, тим сильніше вібрація);

  • Причиною збільшення вібрацій може стати і сильний лобовий вітер.


  • При спостереженні вищеописаних симптомів потрібно оглянути гранату. Примітно, що дефект ШРУС може бути так відразу і не помічений.

    Доведеться трохи повозитися, взяти вали з гранатами в руки і покрутити, змінюючи кут.

    Балансування коліс найпоширеніша причина вібрація на кермі


    Вібрація на кермі ваз 2110:можливі причини
    Рульова ваз 2110
    Як відомо, балансування коліс автомобіля грає найважливішу роль в управлінні транспортним засобом. Порушити її може будь-яка дрібниця і сторонні предмети, які потрапляють в протектор колеса.
    Примітка. Експерти радять перевіряти балансування кожні 5 тисяч км пробігу автомобіля.
    Варто відзначити, що абсолютно відбалансованих коліс не буває. У кожному колесі прийнято розпізнавати свій важкий ділянку, який при розкручуванні і наборі швидкості не дає автомобілю нормально їздити.

    При неправильній балансування автомобіль починає підстрибувати і розгойдуватися на дорозі, відчуваються вібрації на кермі.
    Вібрація на кермі ваз 2110:можливі причини
    Вібрація керма з-за неправильного балансування коліс


    Симптоми вібрації на кермі при неправильній балансування


    Це:

  • Вібрації зазвичай з'являються при прямолінійному русі на швидкості вище 100 км/год;

  • Вібрації можуть відчуватися і при повороті керма;

  • Відчутні вони і при розгоні або гальмуванні транспортного засобу;

  • Кермо вібрує при роботі автомобіля на холостих обертах.


  • Проводити балансування слід обов'язково в сервісах, де є спеціальне для цього обладнання.

    Звичайна процедура проводиться наступним чином:

  • Колесо миють і очищають;

  • Потім встановлюють на спеціальний стенд балансування;

  • Після цього визначається помсти установки додаткового навантаження диска колеса;

  • Потім колесо встановлюється на адаптер спеціального типу;

  • Балансування проводиться повторно, так як фіксуючий конус колеса в процесі експлуатації міг бути підданий різним механічним пошкодженням.


  • Що стосується фінішної балансування, то вона може проводиться без зняття коліс:

  • Транспортний засіб вивішують за допомогою домкрата;

  • Потім колесам надають прискорення, рівне їзді в 120 км/ч.


  • Фінішна балансування вважається найбільш точною і вона зазвичай проводиться в кінці.

    Звичайно ж, проводити балансування своїми руками не вдасться, зате визначити причину вібрації керма все-таки самостійно можна. Корисно буде також переглянути безліч фото, в тому числі проведених тут, і відео.

    Детальна інструкція, де наводяться способи заміни різних деталей, таких як диски або колодки, також буде дуже актуальною. У будь-якому випадку ціна того ремонту, який можна зробити самому буде в кілька разів нижчою від тієї операції, яку зроблять СТО.