Вібрація на кермі ваз 2110:можливі причини
Ваз 2110 - вібрації керма
Власники автомобілів часто стикаються з проблемою люфту і биттів рульового колеса. Так, вібрація на кермі ваз 2110 - досить поширене явище, що спостерігається частіше на швидкості 90 км/год.
Тряска все більше збільшується, коли їзда перевищує позначку в 100 км/год, незалежно від дорожнього покриття. Спробуємо розібрати в цій статті, чому ж виникають вібрації на кермі ваз 2110?
Діагностика і стандартні причини вібрацій
Ваз 2110 вібрація на кермі
Причин того, що спостерігаються вібрації на кермі автомобіля ваз 2110 може бути кілька. У багатьох випадках поверхнева діагностика точних відповідей не дасть і тільки грамотний, доскональний огляд допоможе визначити точний діагноз.
Колодки гальма для
Гальмівні колодки
Як правило, новачки-автомобілісти, які мало що розуміють в автомобілях, наївно вірять у те, що трясіння і вібрації - результат зношених гальмівних колодок . Встановивши нові гальмівні колодки, автомобілісти починають розуміти, що причини криються набагато глибше.
Хоча, якщо ця «хвороба» не зайшла занадто далеко, то допомагає і заміна колодок, але на час. А в більшості своїй - заміна колодок на нові є марною тратою часу і сил.
Диски

Що стосується так званих «гаражних» фахівців, то вони всі як один скажуть одне і те ж - вібрації пов'язані з гальмівними дисками потрібно замінити на нові. І обов'язково потрібно встановлювати імпортні гальмівні диски, так як вітчизняні зі своєю функцією справляються погано.
Що правда, то правда. Биття вітчизняних гальмівних дисків, встановлених на автомобіль, проявляються набагато більше, ніж навіть у старих дисків, встановлених на конвеєрі.
До того ж, метал наших дисків часто буває так сказати «сирий», тобто легко піддається впливу гальмівних колодок і переться.
Примітка. Установка нових гальмівних дисків не дає повної гарантії того, що вібрації зникнуть. Справа в тому, що причина може лежати ще глибше, а зміна дисків дасть лише половинчастий ефект.
Проточка гальмівних дисків
Проточка гальмівних дисків
Зазвичай, коли автомобіль пробігає понад 50 тис. км, то скарги на тремтіння керма збільшуються.
Стандартний варіант діагностики в центрах СТО наступний:
Питається: навіщо купувати нові гальмівні диски, особливо вентильовані (коштують вони недешево), якщо можна просто зайнятися їх проточкою, дає відмінні результати.
Увага! Примітно, що проточить гальмівні диски не так вже й просто. Тут потрібні вміння высоквалифицированного токаря, який і на око визначати зайву частину робочих поверхонь, яку і вдало сточит. Після цього поверхні можуть залишитися шорсткими, але цього боятися не варто.
Увага! Мінімально допустима товщина вентильованого диска для ваз 2110 - 178 мм, невентильованого - 108 мм.
Нестандартні причини
Цікаво, але буває і так, що після проточки і установки дисків вібрації на кермі не зникають. У цьому випадку може допомогти нетрадиційний спосіб - проточка самої маточини на токарному верстаті, що зменшує биття.
Алгоритм проведення проточки маточини
Отже:
Примітка. Потрібно прив'язувати гальмівний супорт дротом і подалі від токарного верстата.
Примітка. Стружка повинна тонко намотуватися на різак. Після одного повного проходу, решта буде помітно видно на маточині. Після кількох чергових заходів, ця сама «залисину» повністю зникне.
Граната розсипалася
На ваз 2110 причини вібрації на кермі можуть бути пов'язані з гранатою, хоча деякі горе-майстри заперечують.
Особливості вібрації керма при розсипаної гранаті:
При спостереженні вищеописаних симптомів потрібно оглянути гранату. Примітно, що дефект ШРУС може бути так відразу і не помічений.
Доведеться трохи повозитися, взяти вали з гранатами в руки і покрутити, змінюючи кут.
Балансування коліс найпоширеніша причина вібрація на кермі
Рульова ваз 2110
Як відомо, балансування коліс автомобіля грає найважливішу роль в управлінні транспортним засобом. Порушити її може будь-яка дрібниця і сторонні предмети, які потрапляють в протектор колеса.
Примітка. Експерти радять перевіряти балансування кожні 5 тисяч км пробігу автомобіля.
Варто відзначити, що абсолютно відбалансованих коліс не буває. У кожному колесі прийнято розпізнавати свій важкий ділянку, який при розкручуванні і наборі швидкості не дає автомобілю нормально їздити.
При неправильній балансування автомобіль починає підстрибувати і розгойдуватися на дорозі, відчуваються вібрації на кермі.
Вібрація керма з-за неправильного балансування коліс
Симптоми вібрації на кермі при неправильній балансування
Це:
Проводити балансування слід обов'язково в сервісах, де є спеціальне для цього обладнання.
Звичайна процедура проводиться наступним чином:
Що стосується фінішної балансування, то вона може проводиться без зняття коліс:
Фінішна балансування вважається найбільш точною і вона зазвичай проводиться в кінці.
Звичайно ж, проводити балансування своїми руками не вдасться, зате визначити причину вібрації керма все-таки самостійно можна. Корисно буде також переглянути безліч фото, в тому числі проведених тут, і відео.
Детальна інструкція, де наводяться способи заміни різних деталей, таких як диски або колодки, також буде дуже актуальною. У будь-якому випадку ціна того ремонту, який можна зробити самому буде в кілька разів нижчою від тієї операції, яку зроблять СТО.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного