Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Міняємо електропідсилювач на ваз 2110 своїми руками

25.12.14, Ваз
2349
  • 1 Функціональна і технічна зведення електропідсилювача керма
  • 1.1 Відміну від ГУР
  • 1.2 Основні практично недоліки електропідсилювача
  • 2 Практичне опис установки електропідсилювача
  • 2.1 Безпосередньо сам алгоритм встановлення

  • Міняємо електропідсилювач на ваз 2110 своїми руками
    Електропідсилювач керма ваз 2110
    Кермо автомобіля є головним засобом управління для автомобіліста. Саме від вміння крутити «бублик» залежить майстерність водіння.

    Сьогодні автомобільний ринок заповнений безліччю всіляких моделей різних класів: починаючи мінівенами за і закінчуючи важкими вантажівками. Може бути саме це стало причиною створення ЭУР.

    Примітно, що електропідсилювач на ваз 2110позволяет істотним чином збільшити зручність і ефективність керма. На ваз 2110 установка електропідсилювача керма - справа актуальне і затребуване у останнім часом.


    Функціональна і технічна зведення електропідсилювача керма


    Міняємо електропідсилювач на ваз 2110 своїми руками
    Ваз 2110 електропідсилювачем керма
    Електропідсилювач керма з практичної точки являє собою елемент підвищення зручності та ефективності управління автомобілем. Вперше був ефективно впроваджений електропідсилювач керма в 1990-му році японським автомобільним концерном Toyota.

    І вже в перші роки свого практичного застосування електропідсилювач керма довів свою високу ступінь практичної ефективності у порівнянні з гідропідсилювачем, зокрема:

  • він здатний функціонувати навіть при вимкненому двигуні;

  • спостерігається істотна економія витрати палива ;

  • помітна краща керованість, за рахунок підвищеної швидкості швидкодії;

  • високий рівень надійності водіння;

  • висока безпека повсякденного використання.


  • Міняємо електропідсилювач на ваз 2110 своїми руками
    Ваз 2110 електропідсилювач керма
    Тепер ознайомимося з основними технічними особливостями будови і функціонування електропідсилювача керма:

  • пристрій представлений одним цілісним блоком;

  • розташовується безпосередньо під капотом;

  • представлено шестеренным насосом в поєднанні з електродвигуном;


  • Примітка.

    Шестерневий насос на відміну від лопатевого функціонує не за рахунок паливного двигуна автомобіля, а завдяки власним електронного мотору. Це в свою чергу дозволяє істотно заощадити на витраті бензину.

  • оснащений високотехнологічним блоком управління;

  • в своєму складі містить силовий циліндр;

  • має резервуар рідини і електронний клапан і т. п.


  • Міняємо електропідсилювач на ваз 2110 своїми руками
    Ваз 2110 схема електропідсилювача

    Відміну від ГУР


    В цілому робота електро - і гідропідсилювача керма практично схожа, однак, має кілька суттєвих відмінностей. Зокрема, електропідсилювач у своєму складі додатково містить електронну складова, яка представлена клапанним і електронним блоком.

    Ця система функціонує з практичної точки зору наступним чином:








  • вбудовані датчики руху займаються моніторингом швидкості автомобіля, а також відстежують його траєкторію і справність функціонування;

  • після збору дані передаються на обробку в спеціалізований електронний блок управління;

  • після чого, штучний інтелект системи автомобіля автоматично встановлює необхідні параметри і рівень тиску масла в головному циліндрі;

  • тиск масла регулюється виключно за рахунок положення клапана, який може бути закритим або відкритим;

  • чим вище буде швидкість руху автомобіля, тим більш інтенсивніше відкриватися клапан;

  • із зростанням швидкості буде зростати паралельно тяжкість рульового управління, що в свою чергу істотно збільшити ступінь стабільності в управлінні автомобілем.


  • Примітка. Завдяки відсутності витрат бензину для функціонування, використання електропідсилювача є надзвичайно вигідним кроком.

    Основні практично недоліки електропідсилювача


    Ті, хто ставив електропідсилювач керма на ваз 2109 не врахували наступне:

  • нижче потужність регулювання керма, що позначається на його м'якості використання;

  • низька здатність генераторна електродвигуна;

  • електрогенератор у своєму складі містить недостатньо потужності;

  • підходить і може бути встановлений тільки на легкові автомобілі.


  • Примітка. Повністю не підходить для позашляхових і вантажних автомобілів.

  • головним недоліком є інформативність реле, виражена в недостатній мірі.


  • Головні переваги електропідсилювача керма порівняно з гідропідсилювачем:

  • простота складання, багато в чому обумовлена креативністю інженера;

  • тривалий термін експлуатації;

  • низька вартість, що в свою чергу позитивно позначається на фінансах;

  • налаштування регулюються легко і зрозуміло, головне щоб у них розібратися не потрібно читати програми по експлуатації;

  • для запуску системи достатньо змінити систему електронного управління.


  • Практичне опис установки електропідсилювача


    Електричний підсилювач керма складається з:









  • силового агрегату, який представляє собою електричну машину синхронного типу;

  • керуючого контролера;

  • рульового вала;

  • блоку управління;

  • механізму рульової колонки з важелем і редуктором;

  • проміжного валу карданного типу;

  • комплекти проводів, призначених для індивідуального підсилювача;

  • діагностичної колодки;

  • світлодіода, який індукує справність функціонування електропідсилювача керма;

  • хомутов і різного роду кріпильних елементів.


  • Примітка. Під час придбання електродвигуна, дуже важливо переконатися, що присутні всі необхідні елементи комплектації.

    Безпосередньо сам алгоритм встановлення


    Отже:

  • спочатку необхідно поставити автомобіль на ручне гальмо і вимкнути системи запалювання;

  • відключити живлення від акумуляторної батареї;

  • з допомогою верстата до електропідсилювачу потрібно під'єднати проміжний вал карданного типу;


  • Міняємо електропідсилювач на ваз 2110 своїми руками
    Установка електропідсилювача ваз 2110
    Примітка. Виконувати під'єднання кардана і електропідсилювача необхідно вкрай обережно, інакше можна пошкодити вузлове зчленування.

  • після чого, з'єднання потрібно затягнути через гровер;

  • отже, спочатку потрібно витягнути заглушку рульового колеса;

  • потім відвернути гайку кріплення рульового колеса, після чого зняти безпосередньо сам кермо;

  • тепер прийшов час відкрутити гвинти кожухів рульового вала, після чого сам кожух необхідно зняти;


  • Міняємо електропідсилювач на ваз 2110 своїми руками
    Установка ЭУР

  • від'єднати панелі і колодки джгута від двухрычажного перемикача;

  • зняти сам перемикач;

  • відвернути болт кріплення проміжного кінця нижнього валу рульового управління;

  • відвернути дві гайки кріплення рульової колодки і кронштейн рульового управління;

  • після чого, необхідно зняти колодку з проміжним валом в зборі;


  • Примітка. Під час складання, капелюшки заводського кріплення необхідно зрізати. Для цієї мети можна використовувати зубило і молоток.

  • звільнити вал від рульової рейки разом їх шліцьового з'єднання.


  • Примітка. З метою полегшення процесу можна застосувати зубило і молоток, що розтиснути шток проміжного вала.

  • після чого, треба легким рухом руки зняти рульову колонку.


  • Примітка. Перед тим як перейти до установки електропідсилювача керма, необхідно зірвати штатний замок запалювання.

  • першочергово необхідно одягнути проміжний вал карданного типу на шлицевую частину вала-черв'яка рейки;

  • на черв'яки розташований паз, з яким необхідно зістикувати проміжний вал;

  • затягнути стяжний болт;


  • Міняємо електропідсилювач на ваз 2110 своїми руками
    ЭУР комплект


  • висвердлити два отвори рульової колонки по місцю кріплення електропідсилювача;

  • потім зсередини потрібно вставити гайку і через гровер і затягнути гайку черзі кожним з болтів;


  • Примітки. Для більш надійного кріплення обов'язково потрібно використовувати саме гровер.

  • жорстко затягніть кріпильні елементи;

  • провести проводку, попередньо знявши бачок омивача для збільшення ступеня зручності;

  • відкрити блок запобіжників і через технологічний отвір пропустити кабелі живлення;

  • потім кабелі живлення потрібно вивести в моторний відсік і з'єднати клемами акумулятора;


  • Примітка. Рожевий провід - це плюсовій контакт, бежевий - нейтральний і підключається до загальної маси автомобіля.

  • індивідуальний запобіжник потрібно розмістити в спеціальному блоці запобіжників;

  • підключити провід світлодіода до штекеру підсилювача;


  • Міняємо електропідсилювач на ваз 2110 своїми руками
    Класичний електропідсилювач керма
    Примітка. Головне дуже ретельно не просто вивчити інструкцію, але розібратися в цілому у всіх нюансах.

  • потім проводку слід протягнути від електропідсилювача до комбінації приладів;

  • далі необхідно покрутити кермо зробивши два-три повних оберти в різні сторони і якщо немає ніякого дзижчання, виконати зборку у зворотній послідовності щодо розбирання.


  • Інструкція установки електропідсилювача своїми руками досить складна, тому необхідно максимально уважно її прочитати і обов'язково закріпити сам процес візуально за допомогою відео та фото - матеріалів. Ціна установки електропідсилювача своїми руками незначна, однак, сама процедура досить складна, у зв'язку з чим рекомендується використовувати послуги автосервісу.