1 Функціональна і технічна зведення електропідсилювача керма 1.1 Відміну від ГУР 1.2 Основні практично недоліки електропідсилювача 2 Практичне опис установки електропідсилювача 2.1 Безпосередньо сам алгоритм встановлення Електропідсилювач керма ваз 2110
Кермо автомобіля є головним засобом управління для автомобіліста. Саме від вміння крутити «бублик» залежить майстерність водіння.
Сьогодні автомобільний ринок заповнений безліччю всіляких моделей різних класів: починаючи мінівенами за і закінчуючи важкими вантажівками. Може бути саме це стало причиною створення ЭУР.
Примітно, що електропідсилювач на ваз 2110позволяет істотним чином збільшити зручність і ефективність керма. На ваз 2110 установка електропідсилювача керма - справа актуальне і затребуване у останнім часом.
Функціональна і технічна зведення електропідсилювача керма
Ваз 2110 електропідсилювачем керма
Електропідсилювач керма з практичної точки являє собою елемент підвищення зручності та ефективності управління автомобілем. Вперше був ефективно впроваджений електропідсилювач керма в 1990-му році японським автомобільним концерном Toyota.
І вже в перші роки свого практичного застосування електропідсилювач керма довів свою високу ступінь практичної ефективності у порівнянні з гідропідсилювачем, зокрема:
він здатний функціонувати навіть при вимкненому двигуні; спостерігається істотна економія витрати палива ; помітна краща керованість, за рахунок підвищеної швидкості швидкодії; високий рівень надійності водіння; висока безпека повсякденного використання. Ваз 2110 електропідсилювач керма
Тепер ознайомимося з основними технічними особливостями будови і функціонування електропідсилювача керма:
пристрій представлений одним цілісним блоком; розташовується безпосередньо під капотом; представлено шестеренным насосом в поєднанні з електродвигуном; Примітка.
Шестерневий насос на відміну від лопатевого функціонує не за рахунок паливного двигуна автомобіля, а завдяки власним електронного мотору. Це в свою чергу дозволяє істотно заощадити на витраті бензину.
оснащений високотехнологічним блоком управління; в своєму складі містить силовий циліндр; має резервуар рідини і електронний клапан і т. п. Ваз 2110 схема електропідсилювача
Відміну від ГУР
В цілому робота електро - і гідропідсилювача керма практично схожа, однак, має кілька суттєвих відмінностей. Зокрема, електропідсилювач у своєму складі додатково містить електронну складова, яка представлена клапанним і електронним блоком.
Ця система функціонує з практичної точки зору наступним чином:
вбудовані датчики руху займаються моніторингом швидкості автомобіля, а також відстежують його траєкторію і справність функціонування; після збору дані передаються на обробку в спеціалізований електронний блок управління; після чого, штучний інтелект системи автомобіля автоматично встановлює необхідні параметри і рівень тиску масла в головному циліндрі; тиск масла регулюється виключно за рахунок положення клапана, який може бути закритим або відкритим; чим вище буде швидкість руху автомобіля, тим більш інтенсивніше відкриватися клапан; із зростанням швидкості буде зростати паралельно тяжкість рульового управління, що в свою чергу істотно збільшити ступінь стабільності в управлінні автомобілем. Примітка. Завдяки відсутності витрат бензину для функціонування, використання електропідсилювача є надзвичайно вигідним кроком.
Основні практично недоліки електропідсилювача
Ті, хто ставив електропідсилювач керма на ваз 2109 не врахували наступне:
нижче потужність регулювання керма, що позначається на його м'якості використання; низька здатність генераторна електродвигуна; електрогенератор у своєму складі містить недостатньо потужності; підходить і може бути встановлений тільки на легкові автомобілі. Примітка. Повністю не підходить для позашляхових і вантажних автомобілів.
головним недоліком є інформативність реле, виражена в недостатній мірі. Головні переваги електропідсилювача керма порівняно з гідропідсилювачем:
простота складання, багато в чому обумовлена креативністю інженера; тривалий термін експлуатації; низька вартість, що в свою чергу позитивно позначається на фінансах; налаштування регулюються легко і зрозуміло, головне щоб у них розібратися не потрібно читати програми по експлуатації; для запуску системи достатньо змінити систему електронного управління. Практичне опис установки електропідсилювача
Електричний підсилювач керма складається з:
силового агрегату, який представляє собою електричну машину синхронного типу; керуючого контролера; рульового вала; блоку управління; механізму рульової колонки з важелем і редуктором; проміжного валу карданного типу; комплекти проводів, призначених для індивідуального підсилювача; діагностичної колодки; світлодіода, який індукує справність функціонування електропідсилювача керма; хомутов і різного роду кріпильних елементів. Примітка. Під час придбання електродвигуна, дуже важливо переконатися, що присутні всі необхідні елементи комплектації.
Безпосередньо сам алгоритм встановлення
Отже:
спочатку необхідно поставити автомобіль на ручне гальмо і вимкнути системи запалювання; відключити живлення від акумуляторної батареї; з допомогою верстата до електропідсилювачу потрібно під'єднати проміжний вал карданного типу; Установка електропідсилювача ваз 2110
Примітка. Виконувати під'єднання кардана і електропідсилювача необхідно вкрай обережно, інакше можна пошкодити вузлове зчленування.
після чого, з'єднання потрібно затягнути через гровер; отже, спочатку потрібно витягнути заглушку рульового колеса; потім відвернути гайку кріплення рульового колеса, після чого зняти безпосередньо сам кермо; тепер прийшов час відкрутити гвинти кожухів рульового вала, після чого сам кожух необхідно зняти; Установка ЭУР
від'єднати панелі і колодки джгута від двухрычажного перемикача; зняти сам перемикач; відвернути болт кріплення проміжного кінця нижнього валу рульового управління; відвернути дві гайки кріплення рульової колодки і кронштейн рульового управління; після чого, необхідно зняти колодку з проміжним валом в зборі; Примітка. Під час складання, капелюшки заводського кріплення необхідно зрізати. Для цієї мети можна використовувати зубило і молоток.
звільнити вал від рульової рейки разом їх шліцьового з'єднання. Примітка. З метою полегшення процесу можна застосувати зубило і молоток, що розтиснути шток проміжного вала.
після чого, треба легким рухом руки зняти рульову колонку. Примітка. Перед тим як перейти до установки електропідсилювача керма, необхідно зірвати штатний замок запалювання.
першочергово необхідно одягнути проміжний вал карданного типу на шлицевую частину вала-черв'яка рейки; на черв'яки розташований паз, з яким необхідно зістикувати проміжний вал; затягнути стяжний болт; ЭУР комплект
висвердлити два отвори рульової колонки по місцю кріплення електропідсилювача; потім зсередини потрібно вставити гайку і через гровер і затягнути гайку черзі кожним з болтів; Примітки. Для більш надійного кріплення обов'язково потрібно використовувати саме гровер.
жорстко затягніть кріпильні елементи; провести проводку, попередньо знявши бачок омивача для збільшення ступеня зручності; відкрити блок запобіжників і через технологічний отвір пропустити кабелі живлення; потім кабелі живлення потрібно вивести в моторний відсік і з'єднати клемами акумулятора; Примітка. Рожевий провід - це плюсовій контакт, бежевий - нейтральний і підключається до загальної маси автомобіля.
індивідуальний запобіжник потрібно розмістити в спеціальному блоці запобіжників; підключити провід світлодіода до штекеру підсилювача; Класичний електропідсилювач керма
Примітка. Головне дуже ретельно не просто вивчити інструкцію, але розібратися в цілому у всіх нюансах.
потім проводку слід протягнути від електропідсилювача до комбінації приладів; далі необхідно покрутити кермо зробивши два-три повних оберти в різні сторони і якщо немає ніякого дзижчання, виконати зборку у зворотній послідовності щодо розбирання. Інструкція установки електропідсилювача своїми руками досить складна, тому необхідно максимально уважно її прочитати і обов'язково закріпити сам процес візуально за допомогою відео та фото - матеріалів. Ціна установки електропідсилювача своїми руками незначна, однак, сама процедура досить складна, у зв'язку з чим рекомендується використовувати послуги автосервісу.