Б'є в кермо при гальмуванні ваз 2109: можливі причини
Б'є кермо при гальмуванні
При експлуатації автомобіля водій-новачок часто стикається з проблемою - б'є в кермо при гальмуванні ваз 2109. Рішення може бути знайдене при ретельній перевірці усіх вузлів пов'язаних з гальмівною системою, передньої підвіски.
Якщо сильно б'є кермо при гальмуванні ваз 2109 причина може бути різна.
Ходова частина

Насамперед, потрібно зайнятися ходовою частиною.
Перевірка передньої підвіски і кермової тяги
Для цього слід поставити машину в гараж з ямою. Поставити на домкрат передню частину машини, однією рукою взятися за верхню частину покришки.
Другою рукою за нижню частину. Різкими рухами виконати натискання на колесо, тобто похитати його у вертикальному положенні.
Б'є кермо при гальмуванні на ваз 2109
Якщо прослуховуються клацання, значить, виною служить зношена кульова опора.
Крім того, може ослабнути кріплення рульової тяги і тоді слід:
Примітка: з-за великого зазору може виникати вібрація при русі на нерівній дорозі, також, коли відбувається різке гальмування.
Передня маточина, підшипник і їх перевірка
Ваз 2109 б'є кермо при гальмуванні
Так само треба перевірити затягування гайки кріплення передньої маточини:
Якщо при обертанні колісного диска відбувається невелике биття або стук, тоді треба перевірити підшипник маточини .
Перевірка гальмівної системи
Часто саме вона стає причиною того, що сильно б'є в кермо.
Гальмівний диск

При розбиранні маточини перевірити гальмівний диск . Так як при русі бувають моменти різкого удару в ямах передньою частиною машини.
З-за цього диск може просто деформуватися. Якщо є можливість проточить диск, якщо ні - тоді зверніться до фахівця з розточення.
Не маючи такої можливості, замінити обидва гальмівних диска новими.
Шліфування
При незначному знос гальмівних дисків, треба:
Примітка: звертати особливу увагу на отвори, місця з впадинами, задирок.
Перевірка переднього гальма
Треба:
Оглянути, перевірити роботу циліндрів супортів. За час експлуатації циліндри можуть заклинити, не виробляючи покладеного ходу.
Обертання диска повинна проходити плавно, без зачеплень. А якщо диск подклинивает, значить, причина в супорті.
Примітка: при заміні супорта прокачувати треба передню, задню частину одночасно.
Так як гальмівна система ВАЗ-2109 працює по діагоналі. З'єднання вироблено попарно. Лівий передній з'єднується з правим заднім, так само правий передній з лівим заднім.
Після проведення перевірки передній частині автомашини, проведеного ремонту переходити до задньої гальмівної системи. Домкратом підняти задню частину автотранспортного засобу.
Перевірка заднього гальма
Треба:
Примітка: якщо виявлені овальні проточки, залишені гальмівними колодками, тоді його треба віддати на розточку в автомайстерню. Якщо при розточці вийде великий робочий діаметр, тоді необхідно замінити новим.
Так само перевірити роботу гальмівних циліндрів. Одна людина виробляє натискання на гальмівну педаль, відпускає.
Другий перевіряє повернення циліндрів на свої місця. Якщо поршень заклинює, хоча б один, провести заміну всього циліндра.
Примітка: проведення ремонту в гаражних умовах загрожує непередбачуваними наслідками в міських умовах і під час їзди по трасі.
Колодки і стяжна пружина
Перевірити стан гальмівних колодок . Якщо відшарувалася наклеєна накладка від гальмівної колодки, знос накладки більше 15-2 мм необхідно провести заміну новими колодками.
Оглянути стяжную пружину. Вона не повинна бути прослабленной або вигнутої, тим більше зламаною на витку.
При виявленні вад замінити новою. Перевіряти треба обидві сторони, не зупинятися на виявленні однієї причини.
Послідовність проведення огляду
Проводити перевірку ходової частини треба починати з передньої ходової, по колу пересуватися по всій машині. Не пропускати жодної виявленої несправності.
Виконувати заміну відразу і не залишати на потім або авось.
Рух транспорту пов'язане з великим ризиком дорожнього транспортного події. Гальмівна система так само, як ходова частина - головна конструктивна особливість будь-якого автомобіля.
Перевірка балансування

Так само на биття при гальмуванні можуть впливати передні покришки коліс. Добре отбалансированные покришки під час перевірки на піднятому домкратом передку, виробляють легке прокручування та видають шарудить звук.
Не пройшла балансування або неякісно виконана робота виробляє биття колеса.Під час швидкісного руху при різкому гальмуванні слід віддача в рульове керування.
В деякі моменти кермо буває важко утримати. Тому необхідно проводити балансування в зарекомендували себе з позитивної сторони шиномонтажних майстерень.
Примітка. Трапляються випадки, коли після балансування колеса все одно б'ють. Отже, причину треба шукати в якості покришки.
Це буває при порушенні внутрішнього корду, який неможливо визначити на погляд. У такому випадку необхідно провести заміну новими покришками.
Купівлю покришок треба проводити в автомагазинах, які спеціалізуються на реалізації гумотехнічних виробів безпосередньо від заводу-виробника.
Висновок
Щоб проводити перевірку з'ясування причин про битті рульової колонки під час гальмування необхідно переглянути відео матеріали. Уважно вивчити фото, в яких вказана черговість проведення ремонтних робіт.
Так само уважно вивчити додаються інструкції по зняттю, установці робочих елементів, деталей. Проводити перевірку, ремонт своїми руками, тільки після детального вивчення, перегляду всіх матеріалів.
Ціна на запасні частини до автомобіля в магазинах запчастин відповідає ринковій реалізованої вартості.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного