Гідропідсилювач керма на ваз 2110: міняємо своїми руками
Гідропідсилювач керма Ваз 2110
Гідропідсилювач керма на ваз 2110 - це просто диво-деталь, яка дозволить одержувати від водіння найбільший комфорт. Якщо на модифікації Ваз 2110 коштує такий ГУР, як називають цю деталь коротко, то це чудово.
У цій статті дізнаємося, як проводиться заміна шланга гидрусилителя ваз 2110 або інший ремонт ГУР.
Заміна шлангів і масла
Ваз 2110 гідропідсилювачем керма
Шланги ГУР - це важлива його частина. Тому за ними потрібне око та око.
Але що робити, якщо вони все-таки потребують заміни? Відвозити автомобіль на СТО? Звичайно ж, немає необхідності, адже все це можна зробити і самостійно.
Зазвичай заміну шлангів проводять одночасно з заміною масла ГУР . І буде до речі, як раз представити спільну інструкцію.
Шланги ГУР
Починаємо:
Примітка. Відкачувати масло з бачка ГУР можна, використовуючи більший скляний шприц, який має ще й подовжувач у вигляді трубки.


Примітка. При обертанні керма масло буде йти. Потрібно буде постійно підливати його.
В процесі заміни масла обов'язково дивимося на всі шланги і патрубки. Якщо масло витікає, то це ознака порваного або несправного шланга, який потрібно буде замінити.
Заміну шлангів проводять тільки після повної відкачування масла. Потрібно буде відкрутити хомути, зняти шланги з насоса.
Що стосується установки, то нові шланги та патрубки слід затягнути хомутами і при цьому не перестаратися (шланги легко лопаються, якщо що).
Примітка. Установка нових шлангів може бути складною, так як незручно саме розташування ГУР.
Насос ГУР
Насос ГУР
Окремої розмови заслуговує насос цього механізму. Коштує він близько 3 тис. російських рублів і його часто ремонтують, ніж замінюють.
Але якщо ремонт не допоможе, доведеться витратитися. Що стосується якісного ремонту, то його знову ж таки вдасться провести своїми руками, тим самим заощаджуючи свої кошти.

Зазвичай на ГУР Ваз 2110 встановлюють насос марки ZF, який ще йде на Ауді А6 Фольксваген та інші автомобілі. Але така модель насоса не розбірна і на ній не є ні стопорних кілець, ні кришок.
Це зовсім не означає, що відновити роботу такого насоса неможливо.
Нижче представлена інструкція щодо зняття і розбирання насоса ГУР:
Примітка. Цей самий датчик тиску рідини упустити ні в якому разі не рекомендується. В іншому випадку доведеться купувати новий.
Примітка. Пам'ятаємо, що перший болт, фіксуючий насос, повністю зняти не вийде.
Ваз 2110 рідина в гідропідсилювач
Очищаємо насос від бруду і візуально оглядаємо. Якщо виявляється вироблення на внутрішній стінці корпусу, що нагадує сходи, то їх потрібно зняти, використовуючи для цього спеціальну насадку і дриль.
Підшипник і сальник насоса
Ваз 2110 з гідропідсилювачем керма
Зношений підшипник в закритому корпусі також може стати причиною несправності гідропідсилювача керма. Не виняток і манжета, яка потребує періодичної заміни.
Примітка. Закріпити новий підшипник в корпусі насоса можливо двома способами: зробивши виточку у токаря або закріпивши за допомогою загнутих країв корпусу.
Розглянемо обидва варіанти:
Новий підшипник слід вставити і закріпити за допомогою болтів із заточеними кінцями, які ще й відпилюють.
Насос збираємо в зворотній послідовності. На відміну від інших моделей насоса, варіант ZF має лопатки, які не перевертаються.
Примітка. Для затягання фланця на вал потрібно його нагріти. Потім різко одягнути на вал і почекати, поки охолоне.
Насос гідропідсилювача може шуміти після установки. Але лякатися цього не потрібно, адже все пояснюється просто: притирання деталей.
Ремінь генератора і ГУР

А що, у власника ваз 21103 з гідропідсилювачем? Як відомо, якщо на Ваз 2110 встановлений ГУР, який, варто зауважити, повністю усуває вібрації, властиві передньопривідним автомобілів, заміна ременя генератора проводиться зовсім інакше, ніж прийнято.
Як правило, ремінь генератора змінюють після 45-60 тис. км пробігу, а тріщини на ньому - пряма ознака заміни. Звичайна заміна цієї деталі займає не більше 10 хвилин, але на автомобілях з ГУР - це вимагає більше часу, так і на його звичному місці ременя не знайти.
На цьому місці, якщо встановлений ГУР, поміщається насос, про який було написано вище. Сам же генератор розташований буває вище.

Складність заміни в даному випадку характеризується тим, що ремінь крутиться навколо лівої опори двигуна, що змушує відкрутити опору, підняти двигун і вже потім зняти ремінь.
Специфічність спостерігається і у випадку натягу ременя генератора. Зокрема, кут обхвату шківа ременя генератора у випадку з ГУР досить малий і прийняте зазвичай натяг в 1 см вгору і вниз тут не працює.
Ремінь починає прослизати. Це означає, що натяг ременя з ГУР має бути сильнішим.
Примітка. Якщо після натягу ременя генератор починає вити в процесі обкатки автомобіля, ремінь варто трохи послабити.
Як бачимо, ГУР - це і зайві клопоти, пов'язані з ремонтом. Але, якщо навчитися все робити своїми руками, проблем вдасться уникнути.
Крім того, можна непогано заощадити на ремонті, ціна якого з кожним разом у СТО зростає. Інструкція, представлена вище - це ознайомлювальний варіант для власників Ваз 2110 з ГУР.
Повний покроковий мануал по заміні ГУР, його ремонту і т. д. можна знайти в інших статтях, за допомогою відео або фото - матеріалів.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного