Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Гідропідсилювач керма на ваз 2110: міняємо своїми руками

25.12.14, Ваз
3273
  • 1 Заміна шлангів і масла
  • 2 Насос ГУР
  • 2.1 Підшипник і сальник насоса
  • 3 Ремінь генератора і ГУР

  • Гідропідсилювач керма на ваз 2110: міняємо своїми руками
    Гідропідсилювач керма Ваз 2110
    Гідропідсилювач керма на ваз 2110 - це просто диво-деталь, яка дозволить одержувати від водіння найбільший комфорт. Якщо на модифікації Ваз 2110 коштує такий ГУР, як називають цю деталь коротко, то це чудово.

    У цій статті дізнаємося, як проводиться заміна шланга гидрусилителя ваз 2110 або інший ремонт ГУР.


    Заміна шлангів і масла


    Гідропідсилювач керма на ваз 2110: міняємо своїми руками
    Ваз 2110 гідропідсилювачем керма
    Шланги ГУР - це важлива його частина. Тому за ними потрібне око та око.

    Але що робити, якщо вони все-таки потребують заміни? Відвозити автомобіль на СТО? Звичайно ж, немає необхідності, адже все це можна зробити і самостійно.

    Зазвичай заміну шлангів проводять одночасно з заміною масла ГУР . І буде до речі, як раз представити спільну інструкцію.
    Гідропідсилювач керма на ваз 2110: міняємо своїми руками
    Шланги ГУР
    Починаємо:

  • Для початку потрібно підняти обидва передні колеса автомобіля (вони повинні опинитися в повітрі);

  • Знаходимо бачок ГУР, з якого слід відкачати масло;


  • Примітка. Відкачувати масло з бачка ГУР можна, використовуючи більший скляний шприц, який має ще й подовжувач у вигляді трубки.

  • Викачуємо масло;

  • Повертаємо рульове колесо до упору в будь-яку сторону (після цього в бачку знову з'явиться масло, яке потрібно знову викачати);


  • Гідропідсилювач керма на ваз 2110: міняємо своїми руками
    Ваз 2110 гідропідсилювач керма

  • Тепер повертаємо кермо в інший бік і знову викачуємо масло;

  • Знімаємо шланг, який є провідником олії (через нього масло йде з боку салону і потрапляє в бачок);

  • Крутимо кермо з боку в бік (знову ж повинно вийти масло);


  • Гідропідсилювач керма на ваз 2110: міняємо своїми руками
    Заміна олії гур

  • Беремо нове масло для гідропідсилювача (зазвичай йде близько 800 мл);

  • Заливаємо його в бачок до максимального рівня;

  • Знову крутимо кермо з боку в сторону (до упору);


  • Примітка. При обертанні керма масло буде йти. Потрібно буде постійно підливати його.








  • Заводимо двигун на кілька секунд, глушимо;

  • Знову крутимо рульове колесо;

  • Підливаємо масло;

  • Прокачуємо і видаляємо повітря з системи, обертаючи кермо на заглушеному автомобілі по десять разів на кожну сторону (робимо стільки ж разів і при запущеному двигуні).


  • В процесі заміни масла обов'язково дивимося на всі шланги і патрубки. Якщо масло витікає, то це ознака порваного або несправного шланга, який потрібно буде замінити.

    Заміну шлангів проводять тільки після повної відкачування масла. Потрібно буде відкрутити хомути, зняти шланги з насоса.

    Що стосується установки, то нові шланги та патрубки слід затягнути хомутами і при цьому не перестаратися (шланги легко лопаються, якщо що).
    Примітка. Установка нових шлангів може бути складною, так як незручно саме розташування ГУР.

    Насос ГУР


    Гідропідсилювач керма на ваз 2110: міняємо своїми руками
    Насос ГУР
    Окремої розмови заслуговує насос цього механізму. Коштує він близько 3 тис. російських рублів і його часто ремонтують, ніж замінюють.

    Але якщо ремонт не допоможе, доведеться витратитися. Що стосується якісного ремонту, то його знову ж таки вдасться провести своїми руками, тим самим заощаджуючи свої кошти.
    Гідропідсилювач керма на ваз 2110: міняємо своїми руками
    Ваз 2110 є гідропідсилювач на авто
    Зазвичай на ГУР Ваз 2110 встановлюють насос марки ZF, який ще йде на Ауді А6 Фольксваген та інші автомобілі. Але така модель насоса не розбірна і на ній не є ні стопорних кілець, ні кришок.

    Це зовсім не означає, що відновити роботу такого насоса неможливо.

    Нижче представлена інструкція щодо зняття і розбирання насоса ГУР:









  • Знімаємо хомут;

  • Від'єднуємо поворотний шланг (робимо акуратно, щоб не пролити олію);

  • Від'єднуємо роз'єм;

  • Знімаємо з штуцерного болта ДДЖ (датчик).


  • Примітка. Цей самий датчик тиску рідини упустити ні в якому разі не рекомендується. В іншому випадку доведеться купувати новий.

  • Від'єднуємо нагнітальну трубку, перш знявши штуцерный болт;

  • Знімаємо приводний ремінь гідропідсилювача;

  • Тепер пора приступити до зняття самого насоса;

  • Послаблюємо перший болт, що кріпить насос;

  • Вивертаємо повністю другий болт, фіксуючий насос;

  • Знімаємо насос в зборі.


  • Примітка. Пам'ятаємо, що перший болт, фіксуючий насос, повністю зняти не вийде.
    Гідропідсилювач керма на ваз 2110: міняємо своїми руками
    Ваз 2110 рідина в гідропідсилювач
    Очищаємо насос від бруду і візуально оглядаємо. Якщо виявляється вироблення на внутрішній стінці корпусу, що нагадує сходи, то їх потрібно зняти, використовуючи для цього спеціальну насадку і дриль.

    Підшипник і сальник насоса


    Гідропідсилювач керма на ваз 2110: міняємо своїми руками
    Ваз 2110 з гідропідсилювачем керма
    Зношений підшипник в закритому корпусі також може стати причиною несправності гідропідсилювача керма. Не виняток і манжета, яка потребує періодичної заміни.
    Примітка. Закріпити новий підшипник в корпусі насоса можливо двома способами: зробивши виточку у токаря або закріпивши за допомогою загнутих країв корпусу.
    Розглянемо обидва варіанти:

  • Щоб закріпити підшипник першим способом, потрібно зробити виточку на токарному верстаті з зовнішньої сторони корпуса. Потім в стінці насоса свердлимо отвори з різьбленням.

    Новий підшипник слід вставити і закріпити за допомогою болтів із заточеними кінцями, які ще й відпилюють.

  • Другий варіант передбачає загинання країв корпусу.


  • Насос збираємо в зворотній послідовності. На відміну від інших моделей насоса, варіант ZF має лопатки, які не перевертаються.
    Примітка. Для затягання фланця на вал потрібно його нагріти. Потім різко одягнути на вал і почекати, поки охолоне.
    Насос гідропідсилювача може шуміти після установки. Але лякатися цього не потрібно, адже все пояснюється просто: притирання деталей.

    Ремінь генератора і ГУР


    Гідропідсилювач керма на ваз 2110: міняємо своїми руками
    Генератор на автомобілі ваз 2110 з ГУР
    А що, у власника ваз 21103 з гідропідсилювачем? Як відомо, якщо на Ваз 2110 встановлений ГУР, який, варто зауважити, повністю усуває вібрації, властиві передньопривідним автомобілів, заміна ременя генератора проводиться зовсім інакше, ніж прийнято.

    Як правило, ремінь генератора змінюють після 45-60 тис. км пробігу, а тріщини на ньому - пряма ознака заміни. Звичайна заміна цієї деталі займає не більше 10 хвилин, але на автомобілях з ГУР - це вимагає більше часу, так і на його звичному місці ременя не знайти.

    На цьому місці, якщо встановлений ГУР, поміщається насос, про який було написано вище. Сам же генератор розташований буває вище.
    Гідропідсилювач керма на ваз 2110: міняємо своїми руками
    Ваз 21104 гідропідсилювач і рульова в зборі
    Складність заміни в даному випадку характеризується тим, що ремінь крутиться навколо лівої опори двигуна, що змушує відкрутити опору, підняти двигун і вже потім зняти ремінь.

    Специфічність спостерігається і у випадку натягу ременя генератора. Зокрема, кут обхвату шківа ременя генератора у випадку з ГУР досить малий і прийняте зазвичай натяг в 1 см вгору і вниз тут не працює.

    Ремінь починає прослизати. Це означає, що натяг ременя з ГУР має бути сильнішим.
    Примітка. Якщо після натягу ременя генератор починає вити в процесі обкатки автомобіля, ремінь варто трохи послабити.
    Як бачимо, ГУР - це і зайві клопоти, пов'язані з ремонтом. Але, якщо навчитися все робити своїми руками, проблем вдасться уникнути.

    Крім того, можна непогано заощадити на ремонті, ціна якого з кожним разом у СТО зростає. Інструкція, представлена вище - це ознайомлювальний варіант для власників Ваз 2110 з ГУР.

    Повний покроковий мануал по заміні ГУР, його ремонту і т. д. можна знайти в інших статтях, за допомогою відео або фото - матеріалів.