Заміна рульового карданчика на ваз 2110 своїми руками
Заміна проміжного валу карданчика ваз
Як відомо багатьом автомобілістам, на Ваз 2110 часто присутній такий дефект, особливо після тривалої експлуатації, як люфт рульового керування. У цьому випадку налагодити нормальну роботу допомагає тільки заміна рульового карданчика на ваз 2110.
Доводиться демонтувати колонку і проводити ремонт. Заміна рульового карданчика ваз 2110 незважаючи на гадану складність, операція, яку можна провести своїми силами.
Основні ознаки, що свідчать про несправності
Не варто говорити про те, що будь-який механізм рано чи пізно приходить в непридатність, виходить з ладу. Особливо часто елементи рульовий колонки ваз 2110 зношуються, після їзди по нерівностях і поганим дорогам, що в умовах Росії дуже актуально.
Коли карданчик або ж інша складова рульової буває несправна, чується характерний стукіт, що свідчить про необхідність заміни.
Нижче наведені основні ознаки, які характеризують несправність карданчика, так і взагалі всієї рульової:
Примітка. Цей стукіт не завжди може говорити про заміну саме карданчика. Цілком ймовірно, що з ладу вийшов голчастий підшипник, який виявляється в даному випадку без змащення.
Нерідко причиною стуку або люфту виявляється погана натяжка вузлів, що передбачає поступити наступним чином:
Заміна рульових карданчиков ваз 2110
Якщо ж причина не в цьому, то значить або вийшов з ладу карданчик, або ж потрібно купувати нову рульову рейку .
Пристрій
Як відомо, карданчик або проміжний вал рульової, як його ще називають, складається з двох частин. Це складові, які з'єднані один з одним спеціальним карданним шарніром.
Конструкція проміжного валу ваз
Карданчик рульового буває сполучений з приводний шестірнею за допомогою спеціального кріплення, позначеного цифрою 9 але це з нижньої сторони. А ось з верхньої сторони карданчик обертається в трубі кронштейна на кулькових підшипниках (їх буває два).
Що стосується основних кріплень валу, то вони приєднуються до приварному кронштейна в чотирьох місцях. Передня частина карданчика кріпиться через дві пластини спеціальними зрізними голівками.
А задня частина карданчика з'єднується за допомогою приварних болтів гайками, мають пружинні шайби або не рідко самоконтрящиеся гайки, але вже без шайб.
Заміна рульових карданчиков на ваз 2110 верхнього і нижнього
Примітка. Важливо знати, що залежно від року випуску рульова рейка буває двох зразків.
В одному випадку розбирати всю рульову рейку не доводиться, але це, в основному, на ваз 2108 і подібних йому моделей. Що ж стосується рульовий на ваз 2110 то для заміни карданчика її потрібно розібрати.
Для розбору рейки потрібно виконати наступне:
Демонтаж рульової колонки з авто
Ваз 2110 рульової карданчик
Щоб замінити карданчик, необхідно демонтувати рульову колонку з автомобіля.
Починаємо:
Зняття кришки рульового колеса
Примітка. Рульове колесо потрібно знімати не ривком, а погойдуванням лівого і правого боку і одночасно витягуючи деталь до себе.
Гайка ж не знімається до кінця з-за того, що кермо може вийти з валу різко, таким чином, травмуючи особа. Після зняття керма зі шліців, гайка повністю відвертається.
Рада. Якщо кермо одному зняти не вдається, потрібно скористатися допомогою асистента, який буде тягнути кермо вгору, в той час як ремонтник буде наносити удари по валу через выколотку.
Демонтаж рульового колеса
Примітка. Дані кріплення фіксуються болтами з зрізними головками, що виключає можливість стандартного відкручування. Для цього потрібно наносити удари зубилом у тангенціальному напрямку.
Заміна рульового карданчика
Люфт рульового карданчика на ваз 2110
Після того, як була знята рульова колонка, слід почати заміну карданчика:
Примітка. Рекомендується звернути увагу на те, що втулка упорна встановлюється на валу тією стороною, де більший діаметр.
Примітка. Одягати новий проміжний вал слід таким чином, щоб отвір під болт в шарнірі збігалося зі спеціальною кільцевої виїмкою на валу.
Якщо потрібно, то можна попередньо розвести наконечники кріплення з обох сторін карданчика.
На даному етапі заміну рульового карданчика можна вважати справою закінченим. Рекомендується також подивитися дане відео, де все чітко пояснюється, хоча і на автомобілі Форд Транзит.
Корисно буде також використовувати у процесі роботи фото-матеріали. Як бачимо, нічого складного в заміні немає.
Тому її можна спокійно провести своїми руками.Головне - це не ігнорувати поради, які дає інструкція.
Таким чином, проводячи роботи з ремонту самостійно, можна непогано заощадити, адже ціна на послуги подібного роду у фахівців сьогодні не дешева.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного