Самостійна заміна пильовика на рульової рейки ваз 2110
Пильник рульової рейки
Працездатність механізму рульової рейки у першу чергу визначається надійним захистом від потрапляння бруду, вологи та іншого сміття. Для цього передбачено спеціальний гумовий гофрований чохол (пильовик).
Рульова рейка ВАЗ-2110 прослужить довго, якщо регулярно контролювати стан пильовика. Періодично з допомогою яскравого ліхтарика перевіряйте цілісність і герметичність захисного чохла і тоді ви зможете надовго уникнути проблем з ремонтом рульової рейки.
При виявленні будь-яких дефектів пильовика, слід негайно провести його заміну.
Заміна пильовиків рульових рейок - процедура досить клопітна. Однак цей захід можна виконати своїми руками.
Для цього потрібні будуть інструмент, новий пильник, пара годин і бажання. У цій статті представлена докладна інструкція, як самостійно замінити захисний чохол рульової рейки.
Готуємо автомобіль і необхідні матеріали
Щоб замінити пильник необхідно приготувати наступні інструменти:
Крім нового пильовика, слід запастися хомутами для кріплення адсорбера, литолом, рідиною WD і рукавичками. Також нам знадобиться домкрат і дві підпірки під автомобіль («козли»).
Заміна пильника кермової рейки на ВАЗ 2110 повинна проводитися на холодному двигуні, так місця мало і є ймовірність обпектися або подряпати руки. Тому захисні рукавички будуть вельми до речі.
Непогано буде, якщо автомобіль перед ремонтом добре вимити.
Для зручності заміни пильовика слід скористатися ямою або парою підставок («козлів»). Спочатку автомобіль встановлюємо на стоянкове гальмо.
Під задні колеса обов'язково ставимо упори або колодки. Потім машину піднімаємо домкратом і встановлюємо під передок підпори так, щоб було зручно дістатися до рульового механізму.
Примітка: Проблем з болтами і гайками не буде, якщо їх попередньо добре обробити рідиною WD.
Знімаємо захист
Щоб замінити пильник, необхідно забезпечити доступ до рульовій рейці. Спочатку демонтуємо захист двигуна.
Потім за допомогою ключа на 10 або тріскачки з невеликим комірчиком відкручуємо кріплення захисного екрана рейки від колектора. Одна гайка знаходиться знизу і дві - вгорі.
Примітка: Щоб простіше зняти екран, його необхідно перед цим розгорнути на 180 градусів, а потім витягати.
Захисний екран рульової рейки
Знімаємо старий пильник
Щоб зручно було працювати далі, потрібно зняти адсорбер. Хомути кріплення адсорбера, як правило, не піддаються зняттю.
Ціна їх невелика, тому хомути просто відкушуємо пасажами, потім поставимо нові.
Після цього знімаємо кермові тяги в наступному порядку:
Рульова тяга від'єднана від рейки
Примітка: Щоб зручніше було знімати пильник, попередньо трохи відкрутіть зліва рульову рейку ключем на 13.
Ставимо новий пильник
Отже:
Якщо поверхня рейки буде добре змазана, то пильник буде ставити простіше. Гумовий чохол слід одягати акуратно, щоб не порвати.
Пильник не повинен бути перекручений.
Новий пильник рульової рейки
Ставимо захист
Щоб зручно було поставити захисний екран, спочатку його перевертаємо догори і просовуємо. Потім повертаємо на 180 градусів в потрібне положення і прикручуємо ключем на 10 разом з гумкою.
Після того як заміна пильника завершена, ще раз перевіряємо правильність монтажу і готуємо автомобіль до тестового заїзду.
Особливості кермової рейки з ГУР
На невеликій частині автомобілів ВАЗ-2110 рульова рейка комплектувалася ГУР (гідропідсилювачем керма). Конструктивно вона трохи відрізняється від звичайної рейки (без ГУР).
На фото видно шланги, які забезпечують роботу гідропідсилювача.
Рульова рейка з ГУР в комплекті з тягами
Тому процедура заміни пильовика на автомобілях, в яких встановлена рульова рейка з ГУР, має свої особливості.
Готуємо інструмент і матеріали
Крім того, що було вказано вище, для зняття пильовика на рейках з ГУР приготуйте додатково наступні інструменти і матеріали:
Крім цього, знадобляться ключі на 1719 та шестигранник на 6.
Примітка. Під час заміни пильовика рекомендується змінити гумові опори рульового механізму, ліву і праву. Тому їх також слід придбати заздалегідь.
Зливаємо рідину з ГУР
Заміна пильника рульової рейки ВАЗ-2110 при наявності ГУР виконується з попереднім зливом рідини з бачка гідропідсилювача.
Для цього необхідно:
Попередження! Заводити двигун для включення насоса з метою прискорення процесу зливу рідини категорично заборонено.
Знімаємо рейку
Міняємо пильник
Щоб замінити пильник відкручуємо патрубки ГУР від рейки і знімаємо її через отвір (вікно) під крилом автомобіля. Міняємо пильовик і виробляємо збірку в зворотній послідовності.
Примітка. Якщо не вдається від'єднати патрубки, спробуйте відключити праву тягу і витягнути рейку зверху.
Керуючись порадами, викладеними в цій статті, замінити пильник рульової тяги не складе особливої праці. Крім цього, ви можете додатково переглянути відео, яке легко сьогодні знайти в інтернеті, ввівши відповідний запит в будь-якому пошуковику.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного