Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна масла в рульовому ваз своїми руками

25.12.14, Ваз
3035
  • 1 Особливості
  • 2 Заміна олії
  • 2.1 Перевірка рівня масла в редукторі
  • 2.2 Починаємо процес

  • Заміна масла в рульовому ваз своїми руками
    Рульовий механізм ваз
    Заміна масла в рульовому ваз проводиться через десятки тисяч кілометрів пробігу. В процесі експлуатації потрібно контролювати рівень масла в редукторі.

    Відсутність контролю та несвоєчасна заміна масла в рульовому механізмі ваз може призвести до неприємних наслідків, що супроводжуються утрудненням обертання рульового колеса, зниженням якості управління авто і збільшенням люфту.


    Особливості


    При появі сторонніх звуків і стукотів у кермовому редукторі, які відчуваються через кермо, слід задуматися про заміну масла, адже це перша ознака несправності механізму. Також слід бути обережним і поквапитися з ремонтом в тих випадках, коли обертання керма стає скрутним, постійно або періодично виникають різні звуки і шуми.

    При наявності явного люфту в кермовому редукторі можливо помітити текти масла.При виявленні хоча б одного з цих ознак не слід зволікати час, потрібно терміново зайнятися ремонтом механізму або звернутися за допомогою.

    Зневажливе ставлення до такого роду несправностей не призведе ні до чого хорошого, адже втрата можливості керування автомобілем буває непередбачувана у своїх наслідках, причому, не тільки для водія, але і для інших учасників дорожнього руху.

    Заміна олії


    Щоб провести все правильно і грамотно, потрібно озброїтися наступним:

  • металевою щіткою;

  • викруткою;

  • накидними гайковими ключами на «8», «12» і «13»;

  • шестигранним ключем на «12»;

  • трансмісійним маслом;

  • масляним шприцом або нагнітачами з дозаторами.


  • Примітка. Робота по заміні проводиться на підйомнику або оглядовій канаві. Процедура заміни досить проста.

    Після установки автомобіля на підйомник або оглядову яму, в першу чергу, необхідно перевірити рівень масло в редукторі.

    Перевірка рівня масла в редукторі


    Для цього потрібно:








  • відкрити на ВАЗ капот і протерти поверхню редуктора від пилу і бруду, очистити від налиплого бруду заливні і зливні отвори за допомогою металевої щітки;


  • Заміна масла в рульовому ваз своїми руками
    Рульовий редуктор ваз

  • відвернути маслозаливную пробку конічної різьби з допомогою ключа на «8».


  • Примітка. Вона розташовується поблизу регулювального гвинта, що знаходиться посередині верхньої кришки і закритого пластиковою заглушкою.

  • рівень масла перевіряємо стрижнем або викруткою, який потрібно вставити до упору.


  • Примітка. Від верхньої частини маслозаливного отвору рівень рідини повинен бути на глибині п'ятнадцять міліметрів.

    Починаємо процес


    У тому випадку, коли заміна масла все-таки необхідна, то:

  • за допомогою накидного ключа на «12» або «13» необхідно на 2-3 обороту відвернути чотири болти, які фіксують нижню кришку редуктора;


  • Заміна масла в рульовому ваз своїми руками
    Заміна масла в рульовій колонці ваз 2107

  • потім потрібно зрушити нижню кришку і злити масло в заздалегідь підготовлену ємність об'ємом не менше 3-х літрів, встановлену під картером редуктора.


  • Примітка. Для прискорення зливу масла рекомендується відвернути також і заливну пробку, щоб вирівняти тиск в картері з атмосферним. Не слід забувати, що таку операцію краще виконувати після невеликого пробігу авто, забезпечує прогрівання олії.








    Заміна масла в рульовому ваз своїми руками
    Заміна олії рульової колонки ваз 2107
    Адже прогріте масло відрізняється підвищеною плинністю, миючої та хімічною активністю, а це означає, що старе масло:

  • витече швидше;

  • буде максимальний обсяг сливаемого масла;

  • масло, яке підлягає сливу, при попередньому пробігу і розігріванні зможе краще промити редуктор від смолистих відкладень, насичених продуктами зносу.


  • Процедура зливання масла вимагає певної обережності, щоб уникнути опіків при попаданні на відкриті ділянки тіла гарячого масла.
    Примітка. Якщо злите масло темного кольору або в ньому є металеві частинки, то потрібно промивання редуктора. Для цього необхідно встановити на місце зливну пробку, попередньо очистивши від стружки її магніт і затягуючи болти кріплення кришки.
    Після цього потрібно виконати наступне:

  • за допомогою шестигранного ключа на «12» необхідно відкрутити заливну пробку;

  • використовуючи масляний шприц, редуктор через маслозаливний отвір заливається близько 018 літра трансмісійного масла;

  • потім пробка отвори загортається.


  • Примітка.

    Для того щоб до магнітної пробці не притягалась металева стружка, яка потрапила в редуктор, необхідно протерти пробку. Також перед затягуванням бажано замінити алюмінієву прокладку для кращого прилягання пробки і щоб уникнути течі.
    Залив масла виконується способом нагнітання, в основному, під його нижній обріз або, іншими словами, до тих пір, поки олії сама не почне витікати з заливного отвору. Тут доведеться потрудитися, тому що масло потрібно направляти знизу вгору.

    Для цього найкраще підходять спеціальні нагнітачі з дозаторами, які функціонують на принципі надлишкового тиску. Саме тому дану операцію рекомендують проводити в спеціалізованих майстернях, однак якщо заливка масла все ж виконується в умовах гаража, то можна використовувати звичайний шприц для нагнітання твердих автомобільних мастил.
    Примітка. У тому випадку, коли заміна масла не потрібно, але його рівень в редукторі менше рекомендованого, то необхідно його долити. Для доливання застосовується також трансмісійне масло, заливаемое в редуктор заднього моста або в коробку.
    Сучасна заміна масла в кермовому редукторі авто дозволяє значно збільшувати його термін експлуатації без необхідності проведення дорогого ремонту. Перш ніж почати міняти масло, радиться подивитися дане відео.



    Крім того, потрібно частіше переглядати фото-інструкцію, щоб не робити ніяких явних помилок при заміні. Робити роботу своїми руками, це захоплююче, але помилок можна зробити масу.

    Тому слід бути вкрай уважним і проводити процес, як того вимагає інструкція. Так, можна навчитися навіть, непогано заощаджувати сімейний бюджет, адже ціна на послуги подібного роду в автосервісах як і раніше висока.