Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна масла в гур ваз своїми руками:робимо правильно

25.12.14, Ваз
2385
  • 1 Конструкція гідропідсилювача
  • 1.1 Заміна масла в гідропідсилювачі

  • Заміна масла в гур ваз своїми руками:робимо правильно
    Гідропідсилювач керма ВАЗ
    Останні моделі автомобілів ВАЗ оснащені гидроусилителями керма - ГУР. Його завдання забезпечити безпеку водіння допомогою зменшення зусиль на рульове колесо.



    Крім цього ГУР має й інші функції:

  • Зменшує передавальне відношення в рульового механізму, що покращує маневреність авто.

  • При русі по дорозі удари по руках будуть менше. Якщо під час руху розірвалося переднє колесо, контроль над машиною зберігається.

  • При виході пристрою з ладу керування автомобілем можливо.


  • Заміна масла в гур на ваз 2110 виконується при витоку масла або закінчення терміну використання згідно з технічного обслуговування, що становить 60000 кілометрів пробігу автомобіля або три роки його експлуатації. Виконання своєчасної заміни масла своїми руками дозволить надовго зберегти складний вузол гидроусителя керма в робочому стані.

    Конструкція гідропідсилювача


    Основні вузли пристрою:
    Заміна масла в гур ваз своїми руками:робимо правильно
    Пристрій рульового управління

  • Насос підсилювача і ємність з рідиною. Насос працює від колінчастого вала двигуна через приводний ремінь.

  • Рульовий механізм. Складається з, розташованих в одному корпусі, гідроциліндра та керуючого вузла, що має золотниковий тип.

  • Об'єднують пристрої, трубопроводи високого та низького тиску.


  • Робота гідропідсилювача полягає в наступному:

  • При скручуванні торсіонного валу щодо корпуса повертається золотник. При цьому створюється пружність, що висловлюється на рульовому управлінні і робить його більш комфортним.

  • Від прикладеного зусилля на рульове колесо залежить кут повороту золотника. Збільшення сили на кермо збільшує кут повороту, що дозволяє більшій кількості олії проходити через розподільник сайту.

    Чим якісніше змащуюча рідина, тим надійніше робота вузла.


  • Заміна масла в гідропідсилювачі


    Масла для системи ГУР відрізняються по в'язкості, типу бази, присадки.Інструкція з догляду за автомобілем пропонує, щоб заміна масла гур ВАЗ 2110 виконувалася мінеральним маслом.

    Існуючі синтетичні масла погано впливають на довговічність гумових деталей, виготовлених на основі натурального каучуку, із-за хімічної агресивності. Синтетичні масла заливати в систему ГУР можна в тому випадку, якщо її деталі виготовлені з особливого складу гуми, яка призначена для синтетичних масел.

    Заміна олії гур ВАЗ 2112 повинна починатися з визначення марки і типу гідравлічного масла, використовуваного в автомобілі. Сам процес заміни займе трохи часу, а ціна робіт буде прийнятною.

    Отже:
















  • Передні колеса піднімаються таким чином, щоб вони обидва були в повітрі.


  • Порада: Для стійкості автомобіля під її задні колеса необхідно підставити надійні упори і зафіксувати авто ручним гальмом.


  • Відкачується з бачка вся рідина. Для цього використовується шприц, на який надітий подовжувач, як показано на фото.


  • Заміна масла в гур ваз своїми руками:робимо правильно
    Відкачування рідини з бачка
    Порада: При відкачуванні рідини, коли її в бачку не стало, необхідно кермо провернути до відмови вліво, це видавить масло в бачок з робочого циліндра, потім вправо. Такі дії необхідно повторювати до тих пір, поки перестане з'являтися в бачку рідина.

  • До максимального рівня в бачок заливається нове масло. Кермо прокручується до упору вправо і вліво. По мірі необхідності доливають потрібну кількість масла.

  • Двигун ВАЗ заводиться, і повороти рульового колеса повторюються.

  • Заміна олії гур на ВАЗ 2112 закінчується прокачуванням системи, що видаляє з неї повітря. Виконується операція прокручуванням керма 10 разів від упору до упору в кожну сторону.


  • Замінити гідравлічну рідину можна витисненням старого масла новим. Такий спосіб більш ефективний, дозволяє від залишків використовуваного раніше масла позбутися повністю, але рідини знадобиться майже в два рази більше, що збільшує вартість роботи.

    У цьому випадку:

  • Під днище авто встановлюється ємність для зливу відпрацьованого масла.

  • За колишньою схемою з бачка відкачується масло.

  • З бачка знімається шланг для зворотної подачі, а штуцер для його кріплення глушиться.

  • Шланг, подовжений попередньо додатковим шматком, відводиться в сторону.

  • В бачок заливається нова рідину і заводиться двигун. Після того як рідини в бачку не стало, двигун глушиться.

  • Операція повторюється до виходу з шланга в ємність для зворотної подачі чистого масла.


  • Порада: Для проведення робіт потрібно скористатися послугами помічника. Це запобіжить ризик спустошення бачка, який може призвести до захоплення насосом повітря .

  • Надівається на штуцер бачка шланг зворотної подачі, до потрібної позначки доводиться рівень гідравлічної рідини.


  • Як виконується заміна масла в гур ВАЗ 2112 добре видно на відео.Після правильно проведеної заміни масла в системі ГІДРОПІДСИЛЮВАЧА, рульове колесо стане обертатися набагато легше, «м'якше» стане працювати насос підсилювача.