Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Проводимо ремонт рульової рейки ваз 2110 своїми руками

25.12.14, Ваз
2954
  • 1 Як розпізнати несправності рульової рейки
  • 2 Початок робіт по ремонту
  • 2.1 З чого складається рульова рейка
  • 2.2 Демонтаж старої рейки

  • Проводимо ремонт рульової рейки ваз 2110 своїми руками
    Рульова рейка
    Найчастіше, як правило, автомобілісти звертають увагу на те, що при їзді по нерівних дорогах, з-під автомобіля лунають дивні і якісь незрозумілі звуки. Новачки, зовсім недавно сіли за кермо, дивуються і знаходяться в невіданні до тих пір, поки в автосервісі їх автомобілю ставлять діагноз - потрібен ремонт рульової рейки ваз 2110 або деталь повністю полетіла і потребує заміни.

    Бувалі шофера ті знають. І як тільки відчувають стук, відразу ж починають аналізувати ситуацію.

    Як же визначити несправність деталі і як грамотно своїми силами провести на ваз 2110 ремонт рульової рейки, дізнаємося з цієї статті.


    Як розпізнати несправності рульової рейки


    Будь механізм не вічний, в тому числі і дана деталь. Найчастіше, про несправності рульової рейки свідчить стукіт, який буває чути при повороті.

    Але існують і інші ознаки.

    Щоб точно визначити причину стуку, кроящуюся в рульовій рейці, необхідно:

  • взяти рукою за рульовий вал, де він зістиковується з рейкою і їм рушити вгору-вниз (якщо є стук, значить в рульовій рейці необхідно замінити голчастий підшипник рульової рейки або просто змастити його);

  • взяти рукою за стик рульових тяг і перевірити люфт втулки, а також рульової шестерні.


  • Нерідко причиною стукотів є погане регулювання кріплень і тоді нічого, все обходиться без демонтажу.

    Але якщо стуки все ж, спостерігаються в самій рейці, то необхідно зробити наступне:

  • придбати нову рульову рейку;

  • відновити її на СТО;

  • провести самостійний ремонт.


  • Увага: Всі три варіанти мають свої переваги, але найбільш вигідний з економічної точки зору, звичайно ж, третій спосіб. Він дозволить не витрачатися на дорогу деталь і послуги автомеханіків.

    Але даний метод вимагає певних початкових знань про механізми автомобіля, вправності і терпіння.

    Початок робіт по ремонту


    Перш, ніж починати на ваз 2110 ремонт рульової рейки, необхідно озброїтися ремкомплект, який повинен включати:








  • мінімальний набір кріплень, що включає шайби, підшипники, гайки і фторопластові втулки;


  • Проводимо ремонт рульової рейки ваз 2110 своїми руками
    Ремкомлект кермової рейки

  • або середній набір, має ще нові підшипники і вали, але стоїть в два рази дорожче першого;

  • або придбати повний комплект, до складу якого входить і сама рейка.


  • Увага: Треба знати, що рейка буває старого і нового зразка. Це залежить від року випуску деталі.

    Старі рейки йдуть в основному на Ваз 2108 а нові призначені для «десяток». Останній варіант буває зручний тим, що не потрібно буде розбирати механізм повністю, для заміни втулки.

    Просто знімається гофра, відкручується гайка посередині і рейка розбирається на дві частини - частина з механізмом і частина з втулкою.

    З чого складається рульова рейка


    Проводимо ремонт рульової рейки ваз 2110 своїми руками
    Конструкція рульової рейки
    Перед початком робіт корисно знати, з чого складається дана деталь. Почнемо з втулки.

    На рульовій рейці вона складається з:

  • основної частини;

  • кільця опорної втулки.


  • Підшипники бувають наступних видів:

  • роликовий підшипник;

  • кульковий підшипник.


  • Кільця:

  • кільце втулки опорної;

  • кільце стопорне;

  • кільце розпірне;

  • кільце ущільнювальне.


  • Шайб:

  • захисної шайби;

  • стопорної шайби.


  • І гайок:

  • гайки підшипника;

  • гайки упору.


  • Крім перерахованих вище складових, рульова рейка складається з:

  • картера рульового механізму;

  • приводний шестерні;

  • пильовика;

  • захисного ковпачка;

  • рейки;

  • упору рейки;

  • хомута;

  • захисного чохла;

  • наконечника рульової тяги внутрішнього;

  • сполучної пластини;

  • стопорної пластини;

  • болта кріплення теги до рейки.


  • Демонтаж старої рейки


    Така ось на ваз 2110 рейка рульова. Ремонт її необхідно проводити після зняття.

    Для того щоб провести ремонт або заміну рейки, її потрібно демонтувати з автомобіля. Процес демонтажу проводиться двома способами: можна зняти рейку з тягами або без них.

    У першому випадку, необхідно выпрессовать пальці зовнішніх наконечників тяг, а по-другому, від'єднати внутрішні наконечники.

    Отже:









  • відвертаємо в салоні автомобіля болт еластичної муфти;

  • ключем на 13 у моторному відсіку розслабляємо гайки кріплення скоб механізму кермової рейки з обох сторін;

  • виводимо шлицевой кінець шестерні з отвору, зрушуючи рульову рейку вперед;


  • Проводимо ремонт рульової рейки ваз 2110 своїми руками
    Виведення шліцьового кінця

  • картер рульового механізму затискається в лещата, що мають м'які губки;

  • витягаємо розпірне кільце і опору з правої сторони картера рульової рейки;


  • Проводимо ремонт рульової рейки ваз 2110 своїми руками
    Розпірне кільце і опора рейки

  • хомути, які виявляємо на захисному чохлі, зрізаємо (не потрібно побоюватися, так як вони бувають одноразовими);

  • захисний чохол витягаємо з опори;

  • переходимо на лівий бік і витягуємо опору і захисний ковпачок;

  • знаходимо гайку упору рейки (вона своєрідна і вимагає використання спеціального інструменту - восьмигранної головки на 17);

  • відвертаємо її до упору;


  • Проводимо ремонт рульової рейки ваз 2110 своїми руками
    Зняття гайки упору спеціальної восьмикутної головкою
    На ваз 2110 рульова рейка, ремонт якого пов'язаний з демонтажем, має й інші складні і своєрідні кріплення і фіксують гайки. По суті, рульова рейка є механізмом дуже ніжним, вимагає до себе пильної уваги.

    І ремонт рейки ваз 2110 повинен проводитися без особливих зусиль і грубих робіт.

    Отже:

  • під даною восьмикутної гайкою упору знаходимо пружину і витягуємо її;

  • потім і стопорною кільце, що знаходиться під пружиною знімаємо;

  • беремо картер зручно і старемся несльными ударами об дерев'яну підставку вибити упор рейки (слід знати, що в проточці упору знаходиться гумове кільце ущільнювач);

  • виймаємо ущільнювач переднього щитка;

  • під ним знаходиться пильник, який також отримуємо (діємо викруткою з широким, але тонким лезом);

  • під пильником знаходиться стопорне кільце, яке також слід витягти;


  • Проводимо ремонт рульової рейки ваз 2110 своїми руками
    Стопорне кільце під пильником

  • відвертаємо гайку кріплення підшипника шестерні (для цього потрібно використовувати знову ж восьмигранну головку вже на 24);

  • витягаємо гайку з валу;

  • потім виймаємо шестерню, разом з підшипником (для цього використовується ключ на 14 який потрібно оперти про монтажну лопатку);

  • витягаємо саму рейку;

  • виводимо з отворів картера виступи опорної втулки (використовуємо викрутку);

  • знімаємо втулку.




  • Перед тим, як встановити нову опорну втулку, необхідно надіти на неї демпфуючі кільця, теж обов'язково нові. Робити це треба так, щоб їх тонка частина розміщувалась прямо проти розрізу втулки.

    На нашому відео можна подивитися, як правильно проводити демонтаж рейки із складовими та її правильну установку.

    Отже:

  • встановлюємо нову втулку, як показано на фото;


  • Проводимо ремонт рульової рейки ваз 2110 своїми руками
    Установка нової втулки

  • своїми руками розрізаємо гумові кільця по контуру втулки, видаляючи трезанные частини (використовуємо спеціальний ніж);

  • витягаємо стопорне кільце з валу шестерні;

  • далі, як рекомендує інструкція, выпрессовываем спеціальним знімачем кульковий підшипник, який замінюємо;

  • щоб выпрессовать голчастий підшипник, використовуємо інший знімач;

  • порожнину картера промиваємо;

  • ставимо новий голчастий підшипник, використовуючи холодну зварювання;

  • збираємо все в зворотній послідовності;

  • ціна на захисний чохол невисока, тому бажано придбати і встановити новий, а потім закріпити хомутами;

  • регулюємо зазор рейки (для цього потрібно закернить гайку упору, обмяв різьблення).


  • На цьому закінчуємо складання та ремонт рульової рейки. Сподіваємося, що покрокова інструкція, дана вище, допоможе непогано заощадити.

    Крім цього, вона дасть можливість новачкам-автомобілістам ознайомитися з основними деталями і кріпленнями рульової рейки. А бувалим шоферам вона дасть інформацію, яка вбереже від помилок і повторних дій.