Кріплення радіатора ваз 2109 своїми руками
Кріплення радіатора ваз 2109
Головною конструктивною особливістю системи охолодження двигуна автотранспортного засобу є радіатор. Кріплення радіатора Ваз 2109 конструктори визначили в моторному відсіку.
Він розташовується за декоративною передньою решіткою автомобіля. На ваз 2109 кріплення радіатора має особливе пристрій опалення.
Основні конструктивні особливості
Отже:
Кріплення радіатора ваз 21093

Радіатори виготовляються з алюмінієвих або мідних сплавів. Так як такі сплави менше зазнають окислення у взаємодії з розігрітими рідинами.
Отже:
Примітка: тому перед установкою їх необхідно змочити в мильному розчині.
Кріплення радіатора ваз 21093
Примітка: попередньо під планку прокладається гумова прокладка.
Таким методом передбачено кріплення радіатора системи охолодження двигуна .
Пристрій опалення салону
Ваз 2109 кріплення радіатора
Конструкторами заводів-виробників передбачена установка радіатора системи опалення салону автомобіля ВАЗ-2109. Під панеллю допоміжних пристроїв, яка знаходиться між двома передніми сидіннями, конструкцією передбачено розташування печі опалення салону.
В ній виготовлений каркас для установки радіатора. До цієї панелі з двох сторін (пасажирської та водія) встановлені пластмасові захисні панелі.
Вони кріпляться на чотири саморіза:
Примітка: перед натяжкою патрубків необхідно на них надіти хомути кріплення.
Порада: перед установкою хомути по внутрішніх краях очистити наждачним папером. Це необхідно робити для того, щоб видалити гострі кромки.
Так як гострими крайками можна пошкодити гумові поверхні патрубків.
Кріплення радіатора ваз 2109
Таким передбачений конструктивний порядок кріплення радіаторів на ВАЗ-2109:
Порада: слід враховувати, що перед тим як закріпити верхню частину радіатора охолодження необхідно встановити на нього верхні патрубки.
Примітка. Нижній патрубок легко буде встановлювати з оглядової ями. Попередньо треба зняти захист картера двигуна.
Збірка і перевірка системи охолодження
Треба:
Кожух вентилятора кріпиться до радіатора двома болтами з правого боку. З лівого боку акуратно одягається на шпильки, прикручується гайками.
У цей момент відбувається наповнення системи, видалення повітряних пробок. В разі поганого прогрівання треба заглушити двигун.
Двигун повинен прогрітися. Нижній патрубок також. Температура приладу повинна показати 85-90 0 .
Висновок: перевірку системи охолодження двигуна на цьому можна вважати закінченою.
Проводити всі роботи пов'язані з перевіркою роботи конструктивних систем автотранспортного засобу своїми руками необхідно після перегляду відео. Треба переглянути, уважно вивчити написані супроводжують інструкції.
Ознайомитися з доданими фото.
Самостійне проведення технічного обслуговування завжди супроводжується пізнанням конструктивних особливостей автотранспортного засобу. Крім того, це дає можливість непогано заощадити, адже ціна на ремонт і діагностику в СТО досить висока.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного