Охолодження двигуна ваз 2110: особливості системи
Охолодження двигуна ваз 2110
Як правило, всі водії знають, що охолодження двигуна ваз 2110 є важливим процесом. У даній статті буде розказано докладно про те, що собою являє охолодження двигуна ваз 2110.
Як все влаштовано
Система охолодження двигуна ваз 2110 - це певна складова автомобіля, без якої уявити собі нормальне функціонування ДВЗ просто неможливо. Дана система рідинного, закритого типу і має конструкцію примусової циркуляції.
Як правило, на ваз 2110 встановлюються різні двигуни, кожен з яких має свої відмінності та особливості.
Звичайний двигун Ваз 2110 складається з наступних складових:
Що стосується системи охолодження інжекторного двигуна Ваз 2110 то останній складається з тих же компонентів, що були представлені вище. Але, крім цього, система охолодження цього двигуна оснащена ще й двома окремими шлангами, один з яких підводиться до дроссельному патрубку, а інший відводить рідина.
Крім того, тут датчик охолоджуючої рідини встановлений у випускному патрубку.Примітно, що системи охолодження агрегатів на ваз відрізняються зміненою схемою приєднання шлангів, зокрема радіатора та встановлення термостата.
Так, у двигунах нових термостат використовується більш сучасний, поміщений в литому алюмінієвому корпусі. Крім того, на нових двигунах змінений і розширювальний бачок, який значно збільшений.
Примітка. Що стосується датчика покажчика рівня ОЖ, то він на двигунах інжектор не встановлюється.
Вентилятор охолодження двигуна
Ваз 2110 вентилятор охолодження двигуна
Стосовно доопрацювання системи охолодження, яка часто проводиться, то тут мова йде про вентиляторі. ВСОД, як його прийнято називати, на Ваз 2110 має лише одну швидкість роботи, хоча це і викликає масу нарікань з боку автомобіліста.
Ось і доводиться проводити модернізацію і доопрацювання.

Як правило, автомобілістам не подобається, коли стрілка ОЖ на приладовій панелі рухається стрибкоподібно, а вентилятор включається занадто різко.
Розглянемо нижче недоліки штатної системи охолодження, яку назвемо в даній статті З:
Не дивно, що багатьох водіїв дратує, коли влітку при середній швидкості їзди температура ОЖ на приладовій панелі наближається впритул до червоної зони. Звичайно ж, потім підключається вентилятор і стрілка падає, але все ж.
Контроль температури хочеться зробити плавним, так, щоб температура завжди підтримувалася на одному і тому ж рівні.
Примітка. Все це можливо зробити легко, якщо стабілізувати швидкість обертання карлсона або ж, якщо домогтися більш раннього включення вентилятора.
Доробка і вентилятора З першим способом
Ваз 2110 система охолодження двигуна доопрацювання карлсона (вентилятора)
Варто відзначити, що вищеописаний метод більше підійде для людей, які професійно розбираються в електриці. Спосіб досить складний, але дає чудові результати.
Що ж стосується доопрацювання своїми руками, то краще скористатися другим методом.
Другий метод доопрацювання

Примусове включення карлсона і є другий метод. Не варто говорити, що підключатися вентилятор буде від кнопки.
Це дуже зручно і влітку, в саму сильну спеку, можна одним натисненням кнопки включити карлсон, який буде обертатися на малих обертах.
Примітка. Малій швидкості обертання буде достатньо, щоб температура ОЖ не піднялася вище 90-95 градусів Цельсія.
Зміна СОД ваз 2110
Ваз 2110 схема охолодження двигуна
Крім того, модернізується система охолодження двигуна ваз 2110 і за допомогою пічки. Для початку слід визначити, який тип пічки встановлений на автомобілі.
Як відомо, буває пічка старого зразка, а буває і нового. Старі печі, як правило, випускалися до 2003 року, а після випускалися нові.
Зрозуміло, що нова пічка більш продуктивна, ніж стара і гріє вона краще. Але мова не про це, а про те, що встановити СОД на ваз 2110 як на сучасних автомобілях типу тієї ж Лади Калина можна і на тій, і на іншій.
Але існує різниця, що стосується дроселювання виходу на старих зразках печі. Іншими словами, вихід зменшується на 6 мм.
Ваз 2110 електродвигун охолодження
Що стосується нової печі, то вона не потребує ніякої модернізації і працює ідеально.
Починаємо процес, що припускає зміну СОД:
Ваз 21102 охолодження двигуна система
Починаємо заміну:
Додаткове призначення СОД
Ваз 21102 система охолодження двигуна і електровентилятор
Будучи системою, яка призначена для охолодження деталей двигуна, що нагріваються в процесі роботи автомобіля, СОД має ще й другорядне призначення.
Зокрема, це стосується таких показників, як:
Маркування реле охолодження двигуна ваз 21102
Дізнатися більше про СОД ваз 2110 можна за допомогою відео або фото, широко представлених у мережі Інтернет. Кожен автомобіліст може доопрацювати систему своїми руками так, як йому заманеться, але якщо інструкція, звичайно, це має на увазі.
Ціна на новий вентилятор не така вже й висока, щоб не спробувати провести модернізацію системи охолодження двигуна.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного