Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна насоса охолоджуючої рідини ваз 2110 своїми руками

25.12.14, Ваз
1747
  • 1 Перевірка, що підтверджує заміну помпи
  • 1.1 Рівень
  • 1.2 Щільність
  • 1.3 Заміна рідини
  • 1.4 Перевірка повітря
  • 2 Ремонт насоса ОЖ
  • 2.1 Демонтаж насоса
  • 2.2 Розбір насоса
  • 2.3 Контроль роботи насоса
  • 2.4 Складання насоса
  • 3 Причини виходу з ладу насоса

  • Заміна насоса охолоджуючої рідини ваз 2110 своїми руками
    Заміна насоса ОЖ ваз 2110
    Система охолодження рідини в автомобілі " ВАЗ 2110 є одним з ключових моментів успішного функціонування пристрою. Для успішного проведення процесу, під назвою заміна насоса охолоджуючої рідини ваз 2110 необхідно зробити кілька простих дій.

    Вони підтвердять необхідність ремонту та на ваз 2110 заміна насоса охолоджуючої рідини стане актуальною.


    Перевірка, що підтверджує заміну помпи


    Заміна насоса охолоджуючої рідини ваз 2110 своїми руками
    Заміна насоса охолоджуючої рідини на ваз 2110
    Щоб повністю переконатися в необхідності заміни насоса, необхідно провести:

  • Повну перевірку щільності і рівня охолоджуючої рідини.

  • Замінити охолоджуючу рідину.

  • Перевірити (у разі необхідності замінити або відремонтувати) насос охолоджуючої рідини.


  • Рівень


    Для того, щоб перевірити рівень і щільність охолоджуючої рідини в автомобілі, необхідно знати рівень її в нормальній системі. Коли охолоджувальна система автомобіля повністю заправлена, її максимальний показник має відповідати верхній кромці кріпильного ременя в розширювальному бачку.
    Примітка: рівень охолоджувальної рідини необхідно перевіряти в той момент, коли автомобіль знаходиться у вимкненому стані. Перевірка рідини після зупинки двигуна, не може дати точних результатів.

    Ці дані характеризуються властивостями даної рідини. В момент нагрівання, рідина розширюється, змінюючи свій обсяг.

    Щільність


    Заміна насоса охолоджуючої рідини ваз 2110 своїми руками
    Ваз 2110 насос охолоджуючої рідини
    Для підтвердження результатів успішного функціонування охолоджувальної системи, необхідно виміряти щільність охолоджувальної рідини.

    Для цих цілей використовується такий прилад як ареометр. У нормальних умовах, даний показник повинен знаходитися в межах від 1078 до 1085 г/см 3 .

    У разі якщо щільність охолоджувальної рідини нижче норми, слід долити дистильовану воду. Вона ж використовується при низькому рівні.

    Якщо рівень трохи знизився, але щільність залишилася на колишньому рівні, слід долити ту ж марку рідини, яка використовується в даний момент в системі автомобіля. Можна розбавити рідина при низькій щільності, використовуючи Тосол-А.







    Заміна рідини


    Заміна насоса охолоджуючої рідини ваз 2110 своїми руками
    Ваз 2110 підводить труба насоса охолоджуючої рідини
    Одним з етапів заміни насоса охолоджуючої рідини є заміна цієї самої рідини. Можливо, проблема в роботі системи охолодження полягає саме в цьому, тому перед демонтажем насоса, слід випробувати заміну рідини.

    Для виконання цієї задачі слід виконати наступні дії:
    Примітка: рідина необхідно міняти кожні 120000 кілометрів. Рекомендується проводити заміну при 100000 кілометрів подоланого шляху.

    Коли рідина стає неякісної, з'являється виразний колір іржі, а при низькій температурі вона замерзає. Робота по заміні охолоджуючої рідини проводиться при вимкненому двигуні.

  • Необхідно підняти передню частину автомобіля так, щоб вона істотно височіла над задньою частиною.

  • На акумуляторі знімається клема «мінус».

  • Для доступу до пробці, слід відокремити від автомобіля модуль запалювання. Знадобиться зняти і кронштейн.

  • Відкривається доступ до пробці бачка з охолоджувальної рідиною. Її необхідно зняти.


  • Заміна насоса охолоджуючої рідини ваз 2110 своїми руками
    Розширювальний бачок ОЖ

  • Під двигуном встановлюється невелика посудина, в яку буде стікати використана рідина. Пробка зливного отвору відсувається в сторону.

    Після повного зливу охолоджувальної рідини, необхідно ретельно протерти даний отвір від залишків рідини.

  • Процедура зливу повторюється з радіатором охолодження автомобіля. Необхідно встановити під зливним отвором радіатора невелику посудину.

    Перед зливом рідини - відкручується кришка. Після даної процедури акуратно протирається зливний отвір.

  • По закінченню чищення встановлюються пробки на радіаторі і охладительном бачку в колишнє положення.


  • Примітка. Варто відзначити, що відрізняється система від'єднання шланга в автомобілях з прямим уприскуванням і карбюратором.
    Тут необхідно:

  • Якщо мотор використовує систему вприскування палива, необхідно послабити хомут, від'єднати шланг подачі рідини від штуцера підігріву патрубка.

  • Якщо мотор використовує карбюратор, шланг від'єднується від карбюратора. В момент подачі рідини, через нього буде відходити повітря, який може перешкодити роботі автомобіля.


  • Далі відбувається заливка охолоджувальної рідини в розширювальний бачок. Як говорилося вище, рівень затоки рідини не повинен перевищувати верхньої кромки кріплення ременя розширювального бачка.

    Після заливки рідини, необхідно закрутити пробку на колишнє місце.
    Заміна насоса охолоджуючої рідини ваз 2110 своїми руками
    Затока ОЖ в бачок
    Отже:









  • Приєднується шланг, який, в залежності від виду двигуна, приєднується або до карбюратора, або до штуцера підігріву патрубка.

  • На колишнє місце монтується модуль запалювання.

  • На акумулятор кріпиться клема «мінус».

  • Проводиться запуск двигуна і рідина прогрівається до робочої температури.


  • Після остаточної перевірки всіх систем, двигун автомобіля слід зупинити. Проводиться перевірка рівня охолоджуючої рідини.

    У випадку, коли рівень рідини занадто низький, проводиться доливання до потрібного рівня. Перевірка охолоджувальної рідини в автомобілі " ВАЗ 2110 закінчується.

    Не слід забувати про постійному спостереженні за показником температури на приладовій панелі.

    Перевірка повітря


    Коли показання датчика розташовуються в червоній зоні, вентилятор припиняє роботу, запускається пічка та перевіряється температура повітря надходить з пристрою:

  • Тепле повітря означає несправність вентилятора.

  • Холодне повітря предзнаменует утворення повітряної пробки.


  • Щоб позбавиться від повітряної пробки, необхідно зупинити автомобіль, дати час на охолодження двигуна, зняти пробку розширювального бачка. Від'єднується шланг подачі рідини від штуцера підігріву патрубка і проводиться заливання рідини до зазначеного вище межі.

    Ремонт насоса ОЖ


    Заміна насоса охолоджуючої рідини ваз 2110 своїми руками
    Ваз 2110 шків насоса охолодної рідини
    У разі отримання невтішних даних після перевірки охолоджувальної рідини, необхідно провести ремонт насоса подачі даної рідини.

    Цей процес поділяється на три етапи:

  • Розбирання.

  • Контроль.

  • Збірка.


  • Примітка: використовувати шків другий раз неможливо.

    Демонтаж насоса


    Знімаємо датчик охолоджуючої рідини .
    Для зняття датчика охолоджуючої рідини необхідно:

  • Розкручується гайка і болт кріплення задньої кришки ременя газорозподільного механізму.

  • Тим же інструментів вилучаються болти кріплення датчика охолоджувальної рідини.

  • Вилучається задня кришка.

  • Демонтується насос охолоджуючої рідини.

  • Вилучається прокладка з механізму.


  • Розбір насоса


    Щоб розібрати насос охолоджувальної рідини потрібно:

  • Знімачем видаляють шків.


  • Примітка: насос краще всього закріпити в лещатах.
    Заміна насоса охолоджуючої рідини ваз 2110 своїми руками
    Ремонт насоса ОЖ

  • Вивертається стопорний гвинт.

  • Вилучається валик в збірці з підшипником.

  • Тугіше операцію проробляється з сальником і крильчаткою.

  • З невеликим зусиллям демонтується обойма підшипника.

  • Від'єднується від валика крильчатка і сальник.


  • Контроль роботи насоса


    Після розбирання насоса слід провести контроль його роботи:

  • Перевіряється осьовий зазор в підшипнику.


  • Примітка: обов'язково перевіряється даний показник при наявності шумів в насосі.

  • Оптимальний показник повинен зупинитися на значенні в 013 міліметрів. Навантаження не більше 49 М.

  • Великий зазор необхідно усунути. Дана операція можлива лише видаленням старої деталі і заміною нової.

  • Сальник насоса і прокладку при кожному розборі слід заміняти новою.

  • Наявність тріщин, сколів, інших деформацій на корпусі механізму неможливо.


  • Складання насоса


    Після заміни зношених деталей, чищення механізму і перевірки його працездатності, необхідно провести збірку:

  • У корпус насоса монтується сальник.


  • Примітка : не повинно бути спотворень поверхні сальника.

  • З зусиллям відновлюється обойма підшипника на колишнє місце.

  • Встановлюється в колишнє положення стопорний гвинт.

  • Пресується крильчатка.

  • Встановлюється новий зубчастий шків.

  • Перевіряється надійність кріплення шківа і крильчатки.


  • Примітка: при перевірці надійності кріплення шківа і крильчатки використовується обертовий момент 30 Нм. Механізми не повинні прокручуватися.
    Ремонт насоса охолоджувальної рідини можна вважати закінченим, коли рівень рідини залишається в межах норми, насос не видає специфічних, не характерних для його нормальної роботи, звуків, а система працює. Такий ремонт може виявитися складним для водіїв без досвіду ремонту автомобілів.

    Можливо, оптимальним варіантом буде звернення до фахівців на станціях технічного обслуговування.

    Якщо проблеми з охолоджувальної системою не усунуто, слід перевірити роботу термостата. Додаткова перевірка автомобіля не завадить в даному випадку.

    Причини виходу з ладу насоса


    Існує кілька причин, по яких відбувається поломка насоса охолоджувальної рідини:

  • Занадто низька циркуляція охолоджувальної рідини.

  • Сторонні шуми в кожусі ременя газорозподільного механізму.


  • Головними несправностями даного механізму є:

  • Освіта люфту.

  • Припинення функціонування підшипника.

  • Вільні обертів крильчатки без використання валу.

  • Протікання в помпі.


  • Термін експлуатації насоса залежить від його якості. Коли механізм має заводський брак або є підробкою, він здатний пропрацювати не більше 10000 кілометрів.

    У випадку, коли даний показник збільшується до 100000 кілометрів, насос буде прекрасним представником свого творця. Якщо автомобіль купувати з заводськими механізмами, то насос марки ТЗА відрізняється довгим терміном експлуатації.

    Крім заміни помпи, необхідно здійснити правильний вибір даного механізму. Перед придбанням механізму, необхідно розглянути існуючі пропозиції.

    Допоможе в цьому занятті відгуки попередніх користувачів. Цінова політика може відрізнятися в залежності від області продажу, торгового представника, виробника.

    Мінімальна ціна за одиницю товару буде становити 500 рублів. Чимало пропозицій представлено в мережі інтернет.

    Рекомендується подивитися дане відео, де все детально розповідається.



    В процесі роботи потрібно користуватися картинками і фото, як наочним посібником. Під час роботи своїми руками головне, це дотримання правил, які дає інструкція.

    Освоївши їх, можна більше не звертатися до фахівців за допомогою, тим самим заощаджуючи на послуги, ціна на які раніше сьогодні висока.