Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2109: як карбюратор зробити економічним своїми руками

25.12.14, Ваз
12953
  • 1 Пристрій карбюратора
  • 2 Причини підвищеної витрати
  • 2.1 Проблеми в карбюраторі

  • Ваз 2109: як карбюратор зробити економічним своїми руками
    Ваз 2109 як карбюратор зробити економічним, карбюратор «Пекар» застосовується на автомобілях ВАЗ
    Як карбюратор зробити економічним на ваз 2109 питання, яке цікавить всіх власників. Багато вважають, що це практично неможливо, інші намагаються регулювати і навіть досягають деякої економії, просто щоб на ваз 2109 карбюратор зробити економічним важливо знати його пристрій, а так само причини, що викликають підвищену витрату бензину.

    Досягти реальної економічності зможе кожен, просто дотримуйтесь наших рекомендацій.


    Пристрій карбюратора


    Сьогодні існує безліч різних моделей карбюратора, в їх числі, зображений на фото вгорі. Це пристрій служить для приготування і подачі суміші з повітря та бензину в двигун.

    Однак у всіх карбюраторних двигунах, які використовуються у вітчизняних і навіть імпортних автомобілях, є можливість зменшити витрата бензину і зробити будь карбюратор трохи більш економічним.

    Інструкція по підвищенню економічності:

  • Навіть найпростіший карбюратор має в конструкції: дросельну заслінку, дифузор, поплавцеву камеру з поплавцем, жиклер з розпилювачем

    Бензин надходить по магістралі з бака в поплавцеву камеру

  • У цій камері розташовується латунний поплавок (пустотіла) і на нього спирається запірна голка

  • Якщо рівень бензину в камері доходить до певного рівня, тоді поплавок спливає, тисне на голку, змушуючи перекрити подачу трубку, і після цього подача бензину в карбюратор зупиняється

  • Коли двигун працює, пальне витрачається, і відповідно його рівень всередині камері знижується, при цьому поплавець опускається, перестає впливати на голку й голка знову відкриває трубу, відновлюючи подачу палива

  • Завдяки такій роботі системи всередині поплавкової камери підтримується необхідний рівень пального, що дуже важливо, щоб правильно працював мотор і для регулювання витрати бензину

  • Щоб знизити витрата бензину своїми руками на автомобілі, що має карбюраторний тип двигуна, вам необхідно буде придбати в магазині спеціалізується на автомобільних запасних частинах, спеціальний ремкомплект, в якому розмір жиклерів буде менше, ніж є в стандартному карбюраторі

  • При цьому, ціна ремкомплекту на вітчизняний автомобіль як правило, буде на порядок нижче, ніж на імпортний

  • Паливний жиклер призначений для того, щоб подавати бензин в розпилювач з поплавкової камери

  • При цьому кількість подаваного палива залежить безпосередньо від типу цього жиклера, а точніше від його розміру та форми

  • А, отже, чим менше у вас об'єм мотора, на який був розрахований жиклер, значить, тим менше бензину буде надходити через нього в розпилювач, а це означає, що та витрата його буде менше

  • Тому, щоб знизити витрату пального в карбюраторі, вам досить буде придбати ремкомплект з відповідними жиклерами, однак розрахованими на знижений об'єм двигуна

  • Наприклад, на карбюратор ваз 21011 розрахований на об'єм мотора 1.3 літра вам необхідно буде придбати ремкомплект для Таврії. Об'єм двигуна, у якій, 1.1 літра

  • Після придбання відповідного ремкомплекту, знімаєте карбюратор і розбирає його

  • Міняєте його стандартні жиклери, на нові отвори яких, розраховані для двигуна меншого обсягу

  • Потім збираєте карбюратор і повертаєте його на місце

  • Після правильного розбирання і правильної збірки, а так само встановлення таких жиклерів витрата бензину повинен знизитися



  • Причини підвищеної витрати


    Підвищений на ваз 2109 карбюратор витрата палива це найважливіша причина для любителів авто, які звертаються з питаннями по регулюванню і ремонту карбюраторів.

    Отже:

  • Причому усі вони хочуть дізнатися, як карбюратор зробити економічним ваз 2109 ходячи багато хто поняття не мають, як правильно визначити витрати палива

  • Їх помилка полягає в тому, що вони експлуатаційний витрата бензину приймають за контрольний

  • Це велика помилка

  • Причини підвищеної витрати пального це:

  • Неточності показань приладу, який контролює рівень пального в баку, а так само похибки спідометра і манера водіння (підвищує витрата), яка притаманна більшості молодих автолюбителів

  • Вони наливають 10 літрів в бак і встановлюють добовий лічильник в нулі, їздять із прогревами мотора, зупинками, і по міських дорогах і по трасі при цьому хочуть проїхати 120километров, що погодьтеся, нерозумно

  • Якщо хтось з вас хоч раз встановлював мірник (мірну ємність) при прогріві двигуна, особливо на підсосі в зимові холоди, то він знає що, літровий мірник на очах порожніє

  • Дізнатися витрата палива вашої машини можна з документації, він вказується, як правило, для трьох основних умов експлуатації - це 90 кілометрів на годину, потім 120 кілометрів на годину і рух по місту

  • При цьому найбільш економічним режимом є рух по відносно рівній дорозі швидкість при цьому, не перевищує 90 кілометрів на годину, і використанням п'ятої передачі, це їзда при відкритій першій камері карбюратора

  • Якщо ви збільшили швидкість до 120 кілометрів на годину, тоді відкривається друга камера і витрата палива природно зростає на 1-2 літра в середньому на 100 кілометрів шляху


  • Проблеми в карбюраторі


    Сама величина підвищення витрати залежить від багатьох факторів і не завжди вони пов'язані з проблемами карбюратора:








  • Наприклад, режим міської їзди є найбільш економічним по витраті палива, тому при русі в місті або по селу витрата пального збільшується на 50 і навіть 60%, в порівнянні з рухом по трасі зі швидкістю 90 кілометрів на годину

  • Так виходить тому, що їзда в міських умовах не може бути стабільною

  • Тут все залежить від завантаженості транспортом доріг, і від часу доби, а так само кількості світлофорів

  • Самий ощадливий режим їзди до 90километров в годину - виходить їзда з використанням тільки першої камери карбюратора

  • Тому, що перша камера виготовляє збіднену суміш (більше повітря і менше палива), яка сама по собі є більш економічною


  • Витрата палива залежить від точної установки (настройки) кута випередження запалювання:









  • Горючу суміш важливо запалювати своєчасно - до приходу поршня у верхню мертву точку (в скороченні ВМТ)

  • Момент запалювання коливається від 3-х до 7-ми градусів, тут все залежить від моделі авто

  • На підході до ВМТ в циліндрі двигуна виходить найбільш високий тиск і стиснення паливної суміші, досягається потрібна температура, яка сприяє ідеального змішування бензину та повітря до практично однорідної суміші, а відповідно і найкраще займання суміші

  • Коли запалюється така суміш, зростає швидкість згоряння палива, а так само потужність мотора і економічність

  • А ось найбільш повне згорання паливної суміші в якійсь мірі залежить від стану деталей самого мотора - його компресії

  • Коли зношується циліндро-поршнева група (ЦПГ), компресія падає в циліндрах

  • При цьому відбувається прорив газів у картер двигуна між циліндром і поршнем

  • Ці гази є похідними не повного згоряння бензину, які стікають в картер двигуна

  • Якщо мотор в хорошому стані тоді компресія на двигунах ВАЗ знаходиться в межах від 12 до 13 кілограм на сантиметр

  • В процесі зносу мотора компресія знижується, а відповідно відбувається зниження потужності та збільшення витрати палива

  • А картерні гази від сапуна по шлангу потрапляють назад в карбюратор, а коли їх занадто багато після них залишається чорний наліт від сажі, осідає і забиває головні повітряні жиклери

  • При цьому повітряний жиклер для холостого ходу забивається більше всіх, з-за цього відбувається збагачення суміші на холостих обертах і підвищується витрата палива

  • Щоб уникнути цього необхідно тимчасово відпустити вниз шланг від сапуна, до капітального ремонту мотора


  • Від справної роботи відцентрового регулятора трамблера (переривника - розподільника) залежить потужність та економічність двигуна:

  • Зі збільшенням оборотів коленвала до номінального, зменшується час проходження поршнями ВМТ, відповідно необхідно збільшити випередження запалювання

  • Для цієї ролі служить відцентровий регулятор

  • Він розташовується під бігунком розподільника, представлений у вигляді двох невеликих важків з пружинками

  • Якщо ослабли ці пружинки або заїдає на осі пластини диск, на якому прикріплений регулятор, від цього відбувається збільшення витрати бензину і втрачається потужність двигуна

  • Від того, що запалювання горючої суміші при високих обертах відбувається не своєчасно і суміш запалюється або занадто рано, до приходу поршня до ВМТ або після проходження ним за ВМТ, тоді тиск в циліндрі вже знижений

  • Як працює відцентровий регулятор відразу на місці можна перевірити

  • Для цього знімаємо кришку трамблера, і, тримаючись за бігунок, крутимо його злегка за годинниковою стрілкою, потім відпускаємо

  • Якщо наш регулятор справний, то він повинен, повернуться з невеликим зусиллям, а при відпусканні повернутися у своє вихідне положення

  • Добре контролювати роботу відцентрового регулятора запалювання за допомогою стробоскопу, при установці випередження запалювання

  • На машинах ваз2101 - 2107 при номінальних обертах випередження запалювання досягає 31°, а для ваз2108 - 21083 доходить до 24°

  • Варто ще відзначити, що багато енергії палива витрачається на розгін машини з місця, а для підтримки інерції руху по трасі набагато менше

  • Саме тому при русі в міському потоці, витрата бензину завжди вище з-за частих розгонів і наступних гальмувань автомобіля


  • Причини в карбюраторі:

  • Підвищення витрати пального може виникнути із-за неправильно відрегульованого пускового пристрою повітряна заслінка при цьому, виходить, залишається в підлозі закритому положенні, не дивлячись на те, що кнопки управління підсмоктуванням ви утапливаете повністю

  • Можливо, тримач жиклера холостих обертів не ввінчен до упору, жиклер внаслідок цього не щільно прилягає в корпусі карбюратора до сідла

  • Виходить, утворилася додаткова щілину, через яку проходить паливо повз отвору жиклера, таким чином, збагачуючи суміш і підвищуючи витрата при холостих обертах

  • Якщо встановити невідповідні вашої моделі жиклери в карбюратор, або переставити місцями паливні жиклери, поміняти паливний жиклер ХХ з паливним жиклером з перехідною системи теж підвищується витрата палива

  • Якщо нещільно прилягає дросельна заслінка, що стоїть у вторинній камері до нижньої частини корпусу карбюратора; неправильно відрегульований упорний гвинт; з-за втрати пружинки або пружності пружини, яка закриває другу камеру і утримує її в такому положенні, теж зростає витрата пального

  • Порушення регулювання холостого ходу (збіднення суміші подачею надлишку повітря); знос дросельної заслінки в першій камері і виникнення підсосу повітря, це теж є досить поширеною несправністю в старих карбюраторах і машинах з великим пробігом, це теж витрата бензину

  • У цих випадках рекомендуємо замінити дросельну заслінку в першій камері - хоча робота ця трудомістка завершується вдало не завжди

  • Якщо є в наявності свердла від 0.6 до 0.8 міліметра, тоді діаметр паливного жиклера на холостому ході можна спробувати підігнати отвори, до стійкої роботи двигуна

  • Збільшувати отвір необхідно потроху, перевіряючи при цьому регулювання якості суміші, так само можливо вам доведеться підкоригувати роботу гвинтом, додаючи повітря холостого ходу, який розташований під кришкою.




  • Несправності інших систем авто, що призводять до підвищення витрати пального:

  • Падіння компресії двигуна, внаслідок зносу циліндрів, і поршневої групи, а так само кілець і клапанів

  • Надто пізнє запалювання, можливо невірна характеристика в роботі відцентрового регулятора

  • Постійна їзда на холодному моторі з-за відсутності або несправності термостата

  • Пробитий броньований провід високої напруги або відмовила свічка запалювання

  • Зносився механізм газорозподілу, порушилася регулювання клапанів

  • Занадто перетягнуті підшипники в маточинах коліс, від цього немає накату автомобіля

  • Встановлений багажник на даху, плюс якщо він до того ж навантажений, або їзда з причепом

  • Використання низько октанового бензину, або недостатня калорійність, бензин марки АІ-93 має калорійність, в межах 10-11тысяч кілокалорій

  • Порушені розвал - сходження або низький тиск повітря в шинах, від цього збільшується опір руху машини

  • Були зроблені зміни в конструкції мотора, після яких зменшилися камери згоряння

  • Можливо зносилася муфта зчеплення, або по дорозі з поганим коефіцієнтом зчеплення взимку

    Порада: Якщо вашою головною метою є зниження витрати палива, тоді вам необхідно взяти до відома, що найбільш серйозні способи економії палива ховаються в манері вашого управління машиною.

    Плавна їзда, уникнення різких гальмувань і постійних розгонів, відсутність на даху багажника, а так само зайвих речей у самому багажнику автомобіля, підтримка нормального тиску в шинах і вимкнення мотора в очікуванні зеленого світла на світлофорі, допомагає знизити витрату палива аж до 40%!


  • На цьому все, що стосується ваз 2109 карбюратор, витрата паливо, ми розібрали, тут все цілком ясно, правильно визначте ваш витрата, можливо з карбюратором все в повному ажурі, додатково подивіться відео.