1 Визначаємо несправність 1.1 Необхідні для чищення матеріали 2 Кілька корисних порад 3 Зняття і промивка Забруднене карбюратор
Основним ворогом будь-якого карбюратора є брудне неякісне паливо, з-за такого палива виникають збої в його роботі в процесі змішування палива з повітрям, або подається багато палива і занадто мало повітря, або навпаки, занадто мало палива і занадто багато повітря. Що негативно позначається на роботі мотора і в тому, і в іншому випадку, вирішити проблему допомагає ваз 2109 чистка карбюратора.
Попередньо слід впевнитися, що делі саме в забрудненості його, якщо це так не варто сподіватися, що, побризкавши засобом зовні, не знімаючи і розбираючи, його ви позбавитеся проблеми, на ваз 2109 промивання карбюратора справа займає більше п'яти хвилин.
Визначаємо несправність
Щоб перевірити склад суміші знадобиться використовувати газоаналізатор, щоб протестувати вихлопні гази:
Аналізатором вимірюється рівень (концентрація) чадного газу, а так само вуглеводнів і кисню Крім цього збої в концентрації суміші можна визначити за станом свічок запалювання Тільки невеликий наліт сіро-коричневого кольору (свічки практично чисті) повідомляє про дотримання правильної пропорції в суміші Закопчені чорні, свічки повідомляють, що в суміші паливо перевищує необхідну кількість, а білі або світло-сірі свідчать про надлишок в суміші повітря Наступним кроком слід візуально оглянути карбюратор Якщо ви виявили нагар або іржу, тоді однозначно на ваз 2109 чистимо карбюратор Скажу відразу, чарівного засобу, побризкавши яким зовні ви повністю промиєте карбюратор - не існує Запам'ятайте чистка карбюратора зовсім не п'ятихвилинне справа Краще виділіть відразу цілий вихідний день на цю процедуру Необхідні для чищення матеріали
Для чищення і промивання знадобляться не тільки інструменти, але і матеріали:
Чиста гладка дрантя (не махрова, не ворсиста) Спрей для очищення карбюратора (неодмінно рідкий) Гумові довгі рукавички, мають стійкість до масла, бензину і сильним розчинників Для продувки жиклерів і внутрішніх каналів потрібен буде або балончик зі стисненим повітрям, або компресор повітряний з хорошим тиском Велика скляна або металева ємність (піддон з високими краями), яка не буде розчинятися в контакті з бензином і розчинником Тонкі палички, краще зубочистки Неодмінно захисні окуляри (це правило техніки безпеки) Набори викруток та гайкових ключів Знадобиться інструкція, тому знайдіть керівництво по експлуатації вашого автомобіля. Воно знадобиться, щоб зняти, потім розібрати і знову зібрати карбюратор, потім правильно встановити на місце Кілька корисних порад
Зараз існує величезний вибір різноманітних очисників для карбюратора, їх випускають сьогодні багато автомобільні, а так само хімічні компанії.
Тому:
Заходьте в будь-який автомобільний магазин і вибираєте будь-очищувач, тільки з відміткою спеціально для карбюраторів Вам можуть запропонувати інший, «хороший» але не спеціалізований для карбюраторів очищувач, вам слід відмовитися навідріз, так як невідомо, чи зможе він впоратися з карбюраторною брудом А ще запам'ятайте, для чищення карбюратора ніколи не використовується відоме всім антикорозійне засіб WD-40 або який не будь аналогічне тому, що до його складу входить масло Використовуйте лише спеціальний карбюраторний очисник в балончику, який продається практично в будь-якому магазині автозапчастин Для тих, хто думав, що досить буде трохи побризкати спреєм в карбюратор (до речі, непрофесіонали так і роблять), поспішаємо вас розчарувати, при цьому проблема не зникне, вже писалося вище Якщо карбюратор сильно забруднений, тоді доведеться його знімати, потім розбирати і очищати, промивати всі його компоненти Можете, звичайно, звернутися до фахівців, щоб вони виконали роботу за вас, і вас влаштовує їх ціна, однак по перше не факт що вони виконають промивку ретельно (як собі), по друге ніж промивали, для вас залишиться секретом (можуть просто промити бензином або розчинником дешевше, ніж спеціалізована промивка) Зняття і промивка
Перш ніж на ваз 2109 чистити карбюратор, не обійтися без зняття і розбирання, а для зняття і подальшої розбирання карбюратора, скористаєтеся інструкцією, з ремонту прикладеної до вашого автомобіля.
Тут весь процес наведу коротко:
Відкрутити кріплення і зняти кришку повітряного фільтра , потім сам фільтр, потім корпус фільтра Після цього знімаємо кришку карбюратора, для цього виверніть гвинти кріплення Дістаємо поплавок з камери Знімаємо ущільнювальну прокладку, перевіряємо її збереження, якщо необхідно - замінюємо Потім викручуємо з корпусу головні жиклери повітря Виймаємо з корпусу все жиклери і їх емульсійні трубки За допомогою викрутки, знімаємо стопорну пластинку пробок головних паливних жиклерів Вивертаємо пробки, при цьому звертаємо особливу увагу на зовнішній вигляд мідних ущільнювальних шайб, якщо вони деформовані, тоді їх необхідно замінити Викручуємо і витрушуємо з корпуса пристрою основні паливні жиклери, однак уважно - виконуючи цю операцію, вам слід запам'ятати і маркування і місце, куди були встановлені жиклери, для того, щоб, вкручуючи їх назад не переплутати місцями Відвертаємо паливний фільтр і замочуємо його в ацетоні ненадовго, потім продуваємо стисненим повітрям, перш ніж ставити на місце Заповнюємо бензином поплавцеву камеру і з допомогою шинного насоса продуваємо всі емульсійні канали Коли будете виконувати цю операцію, з усіх каналів почне виходити бензин разом з різноманітними забрудненнями Цю операцію повторюють кілька разів в разі потреби , знову заповнюють бензином поплавцеву камеру і знову продувають канали Виконуючи цю операцію, вам слід вжити всі можливі заходи проти розбризкування, розливання і стікання бензину куди попало Промиваєте всі жиклери ацетоном, потім прочищаете капроновою волосінню або загостреною сірником (зубочисткою) і продуваете стисненим повітрям Не можна в жодному разі прочищати жиклери з допомогою дроту або іншого металевого предмета! Слід бути гранично уважним, щоб не дай боже не втратити пружинки, гвинтики, а так само інші досить дрібні деталі Розібравши карбюратор, очищаємо ретельно кожну деталь Одягайте рукавички, якщо дорожите своїми руками Пам'ятайте, що всі гумові або пластмасові деталі вам слід ізолювати від потрапляння очисника, інакше він може деформувати їх Після завершення розбирання карбюратора, всі металеві деталі його збираємо в скляну банку або металеву коробку і заливаємо їх очисником, потім даємо їм постояти, тільки періодично перемішуємо Потім струменем води промиваємо і чистимо деталі за допомогою старої зубної щіткою або зубочистками Навіть не намагайтеся ніж або колупати в будь-яких отворах всередині карбюратора і в клапанах Тому, що через ці отвори подається повітря і паливо, вони дуже важливі для стабільної роботи мотора Такі отвори слід прочищати аерозолем або стисненим повітрям Якщо ви вважаєте, що з першого разу вычистилось не всі, тоді рідкий очищувач ви можете використовувати повторно Найекономніші автолюбителі застосовують очищувач по кілька разів, зберігши рідина в щільно закритій тарі Знайте, що ваз 2109 карбюратор промивка не вимагає від вас обов'язкового видалення з горловини пристрою смолистої накипу та відкладень від картерних газів, так само знаходяться на стінках дифузорів, що покривають поверхні всіх дросельних заслінок, тому що утворення нагару саме в цих місцях не робить ніякого впливу на роботу карбюратора А на видалення тих відкладень, які утворилися в каналах і отворах системи холостих обертів, а так само перехідною і головною дозуючих систем слід звернути максимально підвищену увагу Так як чистота цих каналів з отворами істотно впливає на безперебійну роботу карбюратора і мотора По завершенні чищення карбюратора, треба ретельно просушити її і зібрати згідно прикладеної фото інструкції у керівництві з ремонту Потім очищений вами карбюратор ще належить встановити в автомобіль, і відрегулювати На цьому все з промиванням, додатково подивіться відео матеріал з цього питання.