Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Горить лампочка помилки інжектора ваз 2110: що робити

25.12.14, Ваз
6349
  • 1 Трохи про ЕБУ і датчиках
  • 1.1 Виявлення несправності за кодом

  • Горить лампочка помилки інжектора ваз 2110: що робити
    Лампа «перевірте двигун» загоряється на приладовій панелі інжекторів, при появі проблем з мотором
    Багатьом з вас, напевно під час керування своїм автомобілем, немало попсувала настрій лампа помилка інжектора ваз 2110 який то спалахує, то гасне, а іноді горить постійно (причому без будь-якої відчутної причини) «вічним вогнем» лампа «Check Engine». Що сталося, і чому раптом на ваз 2110 горить лампочка інжектора, сходу не відповідають навіть досвідчені ремонтники, тому давайте трохи розберемося з причинами несправності.


    Трохи про ЕБУ і датчиках


    Електронний блок управління (скорочено ЕБУ) інжекторного автомобіля виконує функцію контролю над станом двигуна і що відбуваються в ньому процесами за допомогою цілої системи датчиків. Тому якщо горить лампочка інжектора ваз 2110 це означає, що один або кілька параметрів одержуваних від датчиків дали збій, ЕБУ на це відповідно реагує.

    Давайте розглянемо всі функції, які покладені на датчики інжектора. Коли будемо знати, за що відповідає той чи інший датчик, нам буде набагато простіше судити про те, що відбувається з нашим автомобілем і робити відповідні висновки: або усунути несправність своїми руками, або звертатися в автосервіс для проведення електронної діагностики.

    І так на ваз 2110 горить лампа інжектора перевіряємо датчики:

  • Датчик коленвала - служить для визначення швидкості обертання, і положення колінвала, і відповідно, положення поршнів у циліндрах. Робота датчика ґрунтується на електромагнітної індукції

  • Якщо загорілась лампа інжектора (як на фото вгорі, тільки менше) причини спрацьовування ДПКВ - датчика колінвала, тоді наслідки ігнорування проблеми можуть бути такими: робота двигуна стає нестійкою, на холостих обертах, а якщо датчик вийде з ладу - мотор просто може заглохнути і більше не заводиться зовсім

  • Якщо горить лампочка «Check Engine» з причини зміни даних від датчика фаз, що відповідає за контроль та регулювання газорозподілу у всіх циліндрах двигуна, тоді ЕБУ вимушено переходить з фазового упорскування на попарно-паралельний , який є резервним

  • Його принцип роботи заснований на ефекті відкритому американським вченим Гербертом Холом (названий на честь винахідника - ефект Холла), датчик розташовується з боку впускного колектора на передній частині двигуна. Характерні ознаки його несправності проявляються підвищенням витрати бензину і невпевненим запуском мотора

  • Коли загорівся значок інжектора з-за показників розташування датчика дросельної заслінки ДПДЗ, тоді характерна відмінна риса несправності проявляється в появі специфічного звуку - дзвону від детонації двигуна. Причому цей звук стає більш помітним при зниженні оборотів або при розгоні.

    Наслідки цього: збільшується витрата пального, а так само падає потужність, з-за того, що двигун змушений постійно працювати на малих кутах випередження запалювання

  • Якщо горить індикатор несправності двигуна через показань датчика повітря ДМРВ, що відповідає за якісне наповнення циліндрів повітрям. Вельми характерні риси такої несправності, як правило, проявляються у збільшенні холостих обертів (приблизно 1500-3000оборотов в хвилину).

    А при відпусканні педалі, обороти знижуються дуже повільно або зовсім не зменшуються самостійно, потрібна додаткова перегазування. Крім цього, з'являються вельми характерні ривки в процесі розгону автомобіля

  • Якщо лампа інжектора ваз 2110 засвітилася через показників датчика вимірювання абсолютного тиску, який контролює його і реагує на зміну у впускному колекторі, тоді характеризує несправність фактором стає робота мотора на сильно бідної або навпаки сильно збагаченої горючої суміші. Проявлятися це буде в «неправильному» вихлопі, пропуски запалювання на холостих обертах, і також будуть з'являтися проблеми при спробі заглушити мотор

  • Горить на приладовій панелі індикатор інжектора з-за показань датчика температури, який призначений для оцінювання теплового стану двигуна. У такому разі ЕБУ вибирає резервний режим, при якому мається на увазі включення вентилятора, що охолоджує і застосування в дію підвищених холостих обертів.

    При відмові датчика, з'являється утруднений запуск двигуна і зростає витрата палива

  • У машині датчик швидкості - призначений для оцінки ЕБУ швидкості руху машини. При некоректній роботі відразу стає нестійкою робота мотора, якщо різко скидати навантаження мотор глухне.

    Крім того, спостерігається погіршення динаміки автомобіля, а електронний спідометр і сам маршрутний комп'ютер починають видавати помилкові показання

  • Датчик концентрації кисню - комп'ютер оцінює кількість кисню (його процентний вміст) у вихлопних газах. Фактори, характерні для подібного роду несправностей проявляються у виникненні періодичних коливань в режимі холостих обертів і підвищене споживання палива

  • Крім усього перерахованого вище причинами можуть ставати механічні пошкодження в електричної ланцюга (такі як обрив, замикання, окислення контактів), обрив або проскакування ременя в газорозподільному механізмі, попадання вологи, перегрів мотора і інші

  • Важливо розуміти, що, з'ясувавши причину несправності необхідно вживати негайних заходів до усунення неполадки, ціна зволікання може виявитися для вас плачевною, виллється невиправданими витратами грошей і часу


  • Виявлення несправності за кодом


    Якщо на приладової панелі світиться лампочка несправності інжектора, тоді якщо виникає питання «чому?» комп'ютер точніше всього підкаже, що сталося, з допомогою коду помилки, знаючи який легко виявити причину несправності за лічені секунди. Природно отримати коди, нам просто необхідний мотор-тестер або спеціалізована програма діагностики на комп'ютері.

    Зараз давайте розглянемо разом найпоширеніші коди помилок, які видаються системою:









  • P0101 - повідомляє нам про появу неполадок з датчиком повітря. якщо на екрані нашого бортового комп'ютера висвітився такий код, вам відразу ж слід перевірити, пошкоджений датчик, контролюючий витрата повітря


  • Примітка: для чистоти знімаються показань в процесі перевірки не можна допускати, щоб витрачався повітря, більш ніж допускається за нормою.

  • P0113-говорить про те, що датчик контролю температури впускаемого повітря вийшов з ладу. Важливо перевірити, що температура двигуна не перевищувала норму

  • P0116-код, що з'явився на екрані ЕБУ вказує на появу проблем з датчиком, який регулює температуру антифризу. Спочатку вам необхідно самому перевірити, чи дійсно датчик працює погано, і тільки після цього їхати на машині в автосервіс


  • Примітка: Коли показники температури нижче необхідного значення, це означає що треба терміново усунути такий дефект, інакше від цього можуть виникнути згубні наслідки.








  • P2135 - код помилки в цьому випадку повідомляє нам про неправильному розташуванні дросельної заслінки. Варто перевірити проводку датчиків, так само можливо, між ними ослаб сигнал, і тому вони вже не можуть вказувати її розташування правильно.

    Коли після діагностики ви виявили, що напруга від одного датчика на поріг вище в порівнянні з іншим, це означає що ремонту не уникнути




  • P2122 - висвічується, якщо один із контролерів педалі газу показує дуже низьке значення. І при цьому, як правило, у ньому спостерігається надто низька електрична напруга. Потрібно виміряти напруга на датчику скориставшись допомогою вольтметра. При необхідності, замініть несправний датчик

  • P0201 - У такому разі можливий обрив в ланцюзі управління форсунками. Тут необхідно продіагностувати драйвера, можливо помилка висвітлюється саме із-за них

  • P0130 - Треба просто перевірити, сигнальну ланцюг на предмет цілісності


  • Примітка: вживати заходів щодо усунення потрібно тільки в тому випадку, коли напруга в ланцюзі перевищує норму, або нижче норми.

  • P0133 - Якщо раптом з незрозумілих причин сигнал триває довше, ніж це було необхідно, тоді бортовий комп'ютер видає таку помилку. Причина даної несправності криється в занадто повільному відгуку з боку автомобільної сигнальної системи

  • P0030 - означає, що необхідно перевірити, ланцюг нагрівача на предмет обриву. Якщо необхідно, тоді слід провести драйверную діагностику

  • P0171 - передбачає, що теплова суміш стала надто збідненої.

    Тому водієві необхідно перевірити, чи не стало вміст її занадто бідним. Коли тепловіддача стала вище норми, тоді потрібно відкоригувати її, а виявлені дефекти усунути

  • P0172 - повідомляє, що необхідно оцінити бідність складу горючої суміші

  • P0217 - ваш мотор перегрівся, тому необхідно стежити за зростанням температури в ньому


  • Примітка: Коли температура піднімається вище порогового значення, тоді терміново необхідний ремонт, інакше двигун незабаром може закипіти, причому прямо посеред дороги.

  • P0300 - В процесі згоряння можуть з'явитися токсичні гази. Взагалі то вони завжди виділяються, однак успішно викидають через вихлопну трубу .

    Код помилки вказує з яких причин спостерігаються пропуски отруйних газів в системі, тоді токсичні продукти згоряння можуть проникати в салон автомобіля

  • P0326 - помилка датчика детонації, він може не завжди спрацьовувати. Вам слід відразу перевірити, рівень його сигналу, можливо, він занадто низький, при необхідності - спробуйте відрегулювати і нормалізувати рівень сигналу, при неможливості - заміна

  • P0335 - несправний датчик положення коленвала. Треба його перевірити, чи надходить сигнал, на виході датчика. Слабкий або відсутній сигнал означають несправність ДПКВ

  • Р0340 Датчик розташування розподільного валу несправний. Вам слід перевірити його на наявність вихідного сигналу


  • Примітка: проблеми в основному відчуваються тоді, коли вихідний сигнал датчика не змінюється в процесі роботи двигуна.

  • З0351 - можливий обрив в електричному ланцюзі. Струм первинного ланцюга не досягає необхідного рівня


  • Інструкція на цьому завершена, перераховувати всі помилки по каталогу займе багато сторінок тексту, не будемо захоплюватися. Головне було зрозуміти причину світіння лампочки і наслідки не прийняття превентивних заходів.

    Додатково можете переглянути відео урок по цій темі.